Staat genoteerdquote:Op zondag 15 juni 2014 16:04 schreef DutchSL het volgende:
Net zelf even 50km ofzo gefietst, blijkt de Dauphiné al vroeg te zijn ontploft vandaag. Overal groepen met klassementsrenners.
Talansky-Vandenbroeck voorop, Nibali-Kelderman minuutje erachter, Contador minuutje daarachter, Froome half minuutje daarachter en dan nog van alles en nog wat er tussendoor
Thanksquote:Op zondag 15 juni 2014 16:52 schreef DutchSL het volgende:
Het zal niemand boeien behalve POTS, maar het was echt een geweldige etappe, mooiste bergetappe van het jaar tot nu toe wat mij betreft.![]()
Talansky wint het klassement, Kelderman geweldig goed gereden maar blijft 4e en Contador reed zich stuk (zat alleen, waar de rest in groepjes zat..). Nibali en Froome totaal volledig ingestort, leuk met oog op de Tour om te zien dat ook de grote namen ook kwetsbaar zijn.
Nu de Ronde van Zwitserland, Mollema gisteren ook heel goed in de proloog
Toch bijna 1.70 die Shaqiraquote:Op zondag 15 juni 2014 17:46 schreef Revontulet het volgende:
Ronald noemt Shaqiri Shakira en hij zegt dat hij net zo gebouwd is als Bony, en dan razendsnel
Zei hij niet dat hij getrouwd is met Bony? Dat je het verkeerd verstaan hebt zeg maar?quote:Op zondag 15 juni 2014 17:46 schreef Revontulet het volgende:
Ronald noemt Shaqiri Shakira en hij zegt dat hij net zo gebouwd is als Bony, en dan razendsnel
Dat sloeg als een lul op een drumstel iddquote:Op zondag 15 juni 2014 17:46 schreef Revontulet het volgende:
Ik ga me er ook toe zetten. Het is dat dit soort wedstrijden nou éénmaal gespeeld moeten worden.quote:
Haha ja inderdaad. Alhoewel. Twee van zulke landen tegen elkaar kan best leuk worden.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga me er ook toe zetten. Het is dat dit soort wedstrijden nou éénmaal gespeeld moeten worden.
Nou, ik zag dat het journaal op 2 is, dacht: laat ik dat eens opzetten. En wat zie ik tot mijn grote schrik? De Nederlandse hockeyers verliezen op eigen terrein met 1-6 tegen Australië. Nou, als dat maar geen voorteken is.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad. Alhoewel. Twee van zulke landen tegen elkaar kan best leuk worden.
De vrouwen wonnen gisteren met 2-0 van Australië. Als dat maar een voorteken is.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik zag dat het journaal op 2 is, dacht: laat ik dat eens opzetten. En wat zie ik tot mijn grote schrik? De Nederlandse hockeyers verliezen op eigen terrein met 1-6 tegen Australië. Nou, als dat maar geen voorteken is.
Dit. Dan heb ik weer een bet binnen.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
De vrouwen wonnen gisteren met 2-0 van Australië. Als dat maar een voorteken is.
Dan zal het ongeveer 50/50 zijn denk ik.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
De vrouwen wonnen gisteren met 2-0 van Australië. Als dat maar een voorteken is.
quote:
1,5 - 3 voor Australië?quote:Op zondag 15 juni 2014 18:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan zal het ongeveer 50/50 zijn denk ik.
Als Federer en Wawrinka hadden meegedaan wellicht.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:18 schreef DutchSL het volgende:
Kom net binnenvallen na eten/douchen, maar waarom zo negatief over deze wedstrijd? Zwitserland is toch best een leuk team?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |