Heb helaas niet meer kunnen spelen dan i pvp matchquote:Op zondag 15 juni 2014 23:53 schreef Disker91 het volgende:
En volgens Bungie bevat de alpha 3% van het spel
Het was de enige op voorraadquote:
Heb persoonlijk erg genoten van de alpha, je hebt nog tijd genoeg met de bétaquote:Op maandag 16 juni 2014 00:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb helaas niet meer kunnen spelen dan i pvp match
Daarom maak ik me ook niet druk verderquote:Op maandag 16 juni 2014 00:06 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Heb persoonlijk erg genoten van de alpha, je hebt nog tijd genoeg met de béta
Battlefield 4? Assassins Creed 4?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:09 schreef Rickjee het volgende:
Welke games raden jullie mij aan nu aan te schaffen op die PS4? ik heb Watchdogs maar wil ook wel eens wat afwisseling, Fifa 14 vind ik zo'n cliché om te kopen aangezien 15 in september komt.
Ik zou het woordenboek raadplegen want een cliché is iets anders.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:09 schreef Rickjee het volgende:
Welke games raden jullie mij aan nu aan te schaffen op die PS4? ik heb Watchdogs maar wil ook wel eens wat afwisseling, Fifa 14 vind ik zo'n cliché om te kopen aangezien 15 in september komt.
Ik zou gewoon even een paar maandjes wachten omdat er echt wel een paar goede games aan komen. Wat hiervoor is geweest is grotendeels matig, en zonde van je geld, IMO.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:09 schreef Rickjee het volgende:
Bedankt voor de tip, die zal ik zeer zeker meenemen!quote:Op maandag 16 juni 2014 11:12 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik zou het woordenboek raadplegen want een cliché is iets anders.
Vind het ook niet erg, wist wat me te wachten stond. Het is nu meer een veredelde tutorial omdat je wel heel geforceerd van alle voertuigen en wapens gebruik moet makenquote:Op zondag 15 juni 2014 20:34 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Daar focust Dice zich ook helemaal niet op. Dus dat klopt inderdaad.
Ja klopt. Ik heb alleen de story mode gedaan om alle wapens te bemachtigen. Waar ik vervolgens niet mee speel, maar ja...quote:Op maandag 16 juni 2014 11:15 schreef n8n het volgende:
[..]
Vind het ook niet erg, wist wat me te wachten stond. Het is nu meer een veredelde tutorial omdat je wel heel geforceerd van alle voertuigen en wapens gebruik moet maken
Echt heh.... Hardop lachen hierquote:Op maandag 16 juni 2014 11:12 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik zou het woordenboek raadplegen want een cliché is iets anders.
Op marktplaats kopen voor 30¤quote:Op maandag 16 juni 2014 11:10 schreef Shadeauw het volgende:
Wanneer komt Fifa 14 eindelijk eens in de aanbieding... Bijna overal is dat spel nog 70 euro, en als je mazzel hebt voor 60.
[..]
Battlefield 4? Assassins Creed 4?
Ik las met m'n net-uit-bed-kop "Watch Dogs" en ik begreep het al nietquote:Op maandag 16 juni 2014 11:23 schreef emokid het volgende:
Sleeping Dogs HD versie naar de PS4.. volgens Eurogamer.
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:09 schreef Rickjee het volgende:
Je mag mijn Assassins Creed wel overnemen voor 30 euro, Wolfenstein voor 45 euro en Killzone: Shadowfall voor 25 euroquote:Op maandag 16 juni 2014 11:27 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik koop geen tweedehands games meer van Marktplaats...
Bedankt, maar ik zoek alleen Fifa 14 (en nieuw het liefste)quote:Op maandag 16 juni 2014 11:34 schreef Disker91 het volgende:
[..]
[..]
Je mag mijn Assassins Creed wel overnemen voor 30 euro, Wolfenstein voor 45 euro en Killzone: Shadowfall voor 25 euro
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/fifa+14_PS4.htmlquote:Op maandag 16 juni 2014 11:36 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik zoek alleen Fifa 14 (en nieuw het liefste)
wat is nou eigenlijk een chill wapen? Vind het standaard support wapen nu het fijnst omdat ie vrij stabiel is. M'n broertje zegt dat de scar-h goed is, verder nog tips?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:17 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik heb alleen de story mode gedaan om alle wapens te bemachtigen. Waar ik vervolgens niet mee speel, maar ja...
Ow nice, thanks voor de heads up. Ik bezit nu nog geen enkele PS4 game, moet ik met meer afwachten?quote:Op maandag 16 juni 2014 12:02 schreef Yi-Long het volgende:
Over een poosje komt er een 'GOTY' uit van Ass Creed Black Flag, dus mensen die die game willen hebben, kunnen waarschijnlijk beter daar nog even op wachten.
Doe ik persoonlijk wel, in ieder geval.
Killzone verwacht ik binnen 2 maanden wel gratis op PS+quote:Op maandag 16 juni 2014 12:08 schreef emokid het volgende:
[..]
Ow nice, thanks voor de heads up. Ik bezit nu nog geen enkele PS4 game, moet ik met meer afwachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |