eens. alleen BF3 is niet mijn game. Ik wil RPGs en liefst JRPGs. Ni no kuni 2 ofzoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:03 schreef TheStranger1158 het volgende:
Ik wacht op Battlefront 3
Het wordt tijd dat er nu games worden uitgebracht die volledig toegespitst zijn op PS4, niks PS3 meer.
dat zal nog even duren. Een ontwikkelaar kijkt niet alleen naar de mogelijkheden van een apparaat, maar ook de afzetmarkt. En dan is ps3 ietsje meer verkochtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:03 schreef TheStranger1158 het volgende:
Ik wacht op Battlefront 3
Het wordt tijd dat er nu games worden uitgebracht die volledig toegespitst zijn op PS4, niks PS3 meer.
Van mij welquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:36 schreef elshaarawy92 het volgende:
Mag ik in het lijstje (PSN,PS4)
[ code verwijderd ]
Mij is verteld Thief te laten liggen. 2 redenen:quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:48 schreef elshaarawy92 het volgende:
Had ik maar Thief gekocht voor 30 eu in PS store ben benieuwd welke game nu korting krijgt
Heb namelijk games nodig als ik op vakantie ga.. wel veel gameuurtjes en offline. het moet ook leuk zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Mij is verteld Thief te laten liggen. 2 redenen:
- lange laadtijden
- veel spelen in het donker
Nu wachten op een andere game en volgende maand wat betere gratis gamesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:13 schreef Rossdale het volgende:
Spelen is het donker is wel redelijk handig als dief ja. Maar de game is alles behalve boeiend dus je kunt hem echt laten liggen. Ik heb er spijt van dat ik hem voor 20 euro uit de US store heb geplukt.
uw wil is wetquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:36 schreef elshaarawy92 het volgende:
Mag ik in het lijstje (PSN,PS4)
[ code verwijderd ]
Ik vind het wel leuk maar vind zelf robot games futuristic games kut ;squote:
hoelang mag je nog BF spelen?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:52 schreef bakacakes het volgende:
Ik heb zelf uiteindelijk mijn Destiny alpha code verkocht nadat iemand mij 7,50 ervoor had geboden. Had toch niet veel tijd om te spelen en het is maar voor 3 dagen..
Ik heb geen einddatum gezien nog maar de beta duurt meestal tot een aantal weken voor de release toch?quote:
je verwacht op de ps plus van ps4 al AAA? Ik niet namelijkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:58 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Nu wachten op een andere game en volgende maand wat betere gratis games
gedaanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:48 schreef PSYCHEV het volgende:
Zou iemand mij in de lijst kunnen zetten? (A)
FOK: PSYCHEV
PSN: Lykebz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |