Oeps, ik zei dat hij jouw naam achter de mijne uit moest halen. We zijn vergeten je naam terug te zetten bij zo'n streepjequote:Op zondag 15 juni 2014 15:37 schreef Amoeba het volgende:
Kutfreek, waarom heb je mijn naam uit de lijst gegooid?
Waaromquote:Op zondag 15 juni 2014 15:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeps, ik zei dat hij jouw naam achter de mijne uit moest halen. We zijn vergeten je naam terug te zetten bij zo'n streepje.
Morgen beginnen ze weer bij de Blokker. Zijn alleen in het weekend geldig, dus dat komt mooi uitquote:Op zondag 15 juni 2014 15:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet even een goedkoop treinkaartje scorenZijn ze momenteel ergens in de aanbieding?
Omdat "RockNijntje samen met Amoeba" niet kloptquote:
Watsjouw probleemquote:Op zondag 15 juni 2014 15:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat "RockNijntje samen met Amoeba" niet klopt.
Nice. Thanks! 20 euro scheelt voor mij alsnog 33 euro zie ik nu. Ik dacht 20quote:Op zondag 15 juni 2014 15:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Morgen beginnen ze weer bij de Blokker. Zijn alleen in het weekend geldig, dus dat komt mooi uit
Ik meen rond de 20 euro.
Koop een kortingkaart. 40% korting buiten de spits. Prijzen vallen reuze mee.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nice. Thanks! 20 euro scheelt voor mij alsnog 33 euro zie ik nu. Ik dacht 20
¤ 53,32
Voor een retourtje Emmen - Utrecht
16 euro voor een retourtje Eindhoven - Utrechtquote:Op zondag 15 juni 2014 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nice. Thanks! 20 euro scheelt voor mij alsnog 33 euro zie ik nu. Ik dacht 20
¤ 53,32
Voor een retourtje Emmen - Utrecht
De enige keren dat ik met de trein reis (grote afstanden) is naar meetings toequote:Op zondag 15 juni 2014 15:57 schreef Monopoly het volgende:
Die kortingkaart heb je er met 2 treinreizen uit, en is vervolgens de rest van het jaar gewoon geldig.
Ook op die 4,80 retour krijg je 40% korting.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De enige keren dat ik met de trein reis (grote afstanden) is naar meetings toe![]()
Voor een afstand van 4,80 euro retour 1x in de 2 weken is dat niet te doen haha
Niks.quote:
Watquote:Op zondag 15 juni 2014 16:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niks.
Oh ik reis trouwens niet meer via Eindhoven, FYI.
Ah zonde. Moira. gaat ook niet meer?quote:Op zondag 15 juni 2014 16:03 schreef Monopoly het volgende:
Overigens kan ik uit de OP. Ik heb 6 Juli gewoon late dienst en de dag ervoor en erna ook.
Met mijn zojuist verworven informatie in het US subforum concludeer ik dat je via 's-Hertogenbosch gaat ofzo?quote:
Die heeft ook een baan sinds kort, maar ik weet niet of die zaak open is op zondag. Maar die zal wel d'r best doen om te komen denk ik.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Beter komt Moira. nog wel gewoon langs, reis ik wel samen met haar. Gezellig!
quote:Op zondag 15 juni 2014 16:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Met mijn zojuist verworven informatie in het US subforum concludeer ik dat je via 's-Hertogenbosch gaat ofzo?
Enfin, ik kom over Bosje, dus sluit ik daar wel aan met al het volk wat over Eindhoven gaat. Okay?quote:
Oh ja, is goed hoorquote:Op zondag 15 juni 2014 16:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Enfin, ik kom over Bosje, dus sluit ik daar wel aan met al het volk wat over Eindhoven gaat. Okay?
Doe met hem wat je wilt.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik moet sowieso Freek nog een EP afhandig maken.
domperquote:Op zondag 15 juni 2014 16:03 schreef Monopoly het volgende:
Overigens kan ik uit de OP. Ik heb 6 Juli gewoon late dienst en de dag ervoor en erna ook.
okdoeiquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:23 schreef JustAsEasy het volgende:
Ik moet afzeggen
Ben dat weekend op een festival
Iddquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:14 schreef FL_Freak het volgende:
Dit wordt zo'n meet die niks wordt met alle afzeggers.
quote:Op zondag 22 juni 2014 16:39 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb besloten niet meer naar de meet te gaan. Ik moet straks twee vakanties boeken en nog rekeningen en shit dus ik geef mijn geld toch liever daar aan uit.
Sorry guys.
Hier hetzelfde. En eigenlijk ook niet heel veel zin om naar een meet te gaan dus dat helpt niet mee.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 17:41 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga naar de verjaardag van snowbells dus kom ook niet
Jij organiseerde deze toch?quote:Op zondag 22 juni 2014 16:39 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb besloten niet meer naar de meet te gaan. Ik moet straks twee vakanties boeken en nog rekeningen en shit dus ik geef mijn geld toch liever daar aan uit.
Sorry guys.
quote:Op zondag 22 juni 2014 20:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geldzaakjes.Anders kwam ik echt wel. Mensen weten dat ik niet zomaar afhaak.
Ik heb al met FL in Eindhoven gechillt.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Precies.
Dappere RN, wanneer kom je nu eens chillen in Eindhoven met FL?
Waarom wil je niet meeten?quote:Op zondag 22 juni 2014 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb al met FL in Eindhoven gechillt.
Vroeger al te vaak gedaanquote:
Okay, nu snap ik er nog geen neuk van.quote:
lolquote:Op zondag 22 juni 2014 21:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Okay, nu snap ik er nog geen neuk van.
Anders in de vakantie gewoon een keer in El Deurne chillen. Jwz, harde chilling zetten op De Markt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
Al eens gedaan. Goed bevallen toen.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Okay, nu snap ik er nog geen neuk van.
Anders in de vakantie gewoon een keer in El Deurne chillen. Jwz, harde chilling zetten op De Markt.
En hoe zou dat eruit moeten zien?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:50 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
nijn wat is deze ik zie net gewoon een asian versie van jou lopen
Gewoon jij, maar dan spleetoogjes en een geel huidje.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En hoe zou dat eruit moeten zien?
En een harige doos.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gewoon jij, maar dan spleetoogjes en een geel huidje.
Nog beter jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Een real-time gecensureerde harige doos om precies te zijn.
En die jappen er maar op fappenquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nog beter jaEn ook niet een klein beetje gecensureerd, nee... blokken van 10 bij 10 pixels
Niet alleen jappen hoorquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 00:10 schreef BlueJeans het volgende:
Ik moet jullie wat vertellen.Ga je ook naar de verjaardag van Snowie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kut noob ook dat je bentquote:Op donderdag 26 juni 2014 01:06 schreef Mortaxx het volgende:
Gvd dit is niet de SC. Zit ik 3 dagen terug te lezen
quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:06 schreef Mortaxx het volgende:
Gvd dit is niet de SC. Zit ik 3 dagen terug te lezen
Ik snap niet hoe het dan nog op mij lijkt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gewoon jij, maar dan spleetoogjes en een geel huidje.
Mensen die nog zin en tijd hebben kunnen gewoon meeten. Hoeft niet van mij of andere af te hangen.quote:
Freek snap dat dan de wereld kan niet zonder je ok doei.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mensen die nog zin en tijd hebben kunnen gewoon meeten. Hoeft niet van mij of andere af te hangen.
Met zo'n klein clubjequote:Op donderdag 26 juni 2014 12:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mensen die nog zin en tijd hebben kunnen gewoon meeten. Hoeft niet van mij of andere af te hangen.
Oke, fijn dat ik ALLEEN in een park ergens in utrecht mag zitten van jequote:Op donderdag 26 juni 2014 12:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Er zijn nog een paar mensne op die lijst die niet hebben afgezegdquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oke, fijn dat ik ALLEEN in een park ergens in utrecht mag zitten van je
Die hebben nog 10 dagen de tijd om af te zeggenquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Er zijn nog een paar mensne op die lijst die niet hebben afgezegd
Dit, zijn toch nog 11 mensen. En wie weet komen er daar nog mensen bij.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:46 schreef FL_Freak het volgende:
- Paul
- Spaghettivreter
- Ro-ald
- Dactylus
- Fokker89
- Trollscience
- KitKatChunky
- JustAsEasy
- Sardu
- Kanovinnie (uurtje ofzo)
- Murdera
Deze mensen hebben allemaal nog niet afgezegd. Gr
dit zijn alleen maar mannen....quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:46 schreef FL_Freak het volgende:
- Paul
- Spaghettivreter
- Ro-ald
- Dactylus
- Fokker89
- Trollscience
- KitKatChunky
- JustAsEasy
- Sardu
- Murdera
ik heb ook zinquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ik (FL) wil graag weer op de lijst, heb er toch wel zin in. Groetjes FL_Freak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2014 20:12:16 ]
Ik heb ook nog niet helemaal afgezegd. Komt alleen vreselijk onhandig uit, dus moet ff kijken of ik er dan nog wel zin in heb om mijn vrije dag aan urenlang reizen en onderweg zijn te bestedenquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:46 schreef FL_Freak het volgende:
- Paul
- Spaghettivreter
- Ro-ald
- Dactylus
- Fokker89
- Trollscience
- KitKatChunky
- JustAsEasy
- Sardu
- Murdera
Lel sorry, het klonk eigenlijk wel al vrij definitiefquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet helemaal afgezegd. Komt alleen vreselijk onhandig uit, dus moet ff kijken of ik er dan nog wel zin in heb om mijn vrije dag aan urenlang reizen en onderweg zijn te bestedenÉn treinkaartjes vanuit Groningen zijn allemaal tantoeduur
Als ik meerdere dagen vrij was kon ik gewoon naar Ede gaan en vanuit daar naar Utrecht, maar da's dus helaas niet zo.
Ja is het eigenlijk ook soort van, maar mocht ik de kolder in m'n kop krijgen kan je me perhaps alsnog zien verschijnenquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lel sorry, het klonk eigenlijk wel al vrij definitief
Veel plezier dan nog als je gaat. Wanneer stel je een keer wat voor een meet in groningenquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja is het eigenlijk ook soort van, maar mocht ik de kolder in m'n kop krijgen kan je me perhaps alsnog zien verschijnen
Als het huis af isquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Veel plezier dan nog als je gaat. Wanneer stel je een keer wat voor een meet in groningen?
Spaar je geld en ga niet naar de meetquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als het huis af isSchiet niet op zonder geld
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:33 schreef HalfGod het volgende:
Mjah, Rotterdam-Utrecht is 20je ofzo. Ik weet niet, het lijkt me wel leuk.. beetje socializen zou me goed doen.
Nogmaals: bij de kruitvat kan je nu een kaart halen waarmee je die hele zondag kan reizen voor 13.99 lijkt me niet echt duur, is het wel?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet helemaal afgezegd. Komt alleen vreselijk onhandig uit, dus moet ff kijken of ik er dan nog wel zin in heb om mijn vrije dag aan urenlang reizen en onderweg zijn te bestedenÉn treinkaartjes vanuit Groningen zijn allemaal tantoeduur
Als ik meerdere dagen vrij was kon ik gewoon naar Ede gaan en vanuit daar naar Utrecht, maar da's dus helaas niet zo.
Niet geldig in 't weekend toch?quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Nogmaals: bij de kruitvat kan je nu een kaart halen waarmee je die hele zondag kan reizen voor 13.99 lijkt me niet echt duur, is het wel?
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet geldig in 't weekend toch?
Maar dan hou ik nog de rest van de belemmeringen over
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Nogmaals: bij de kruitvat kan je nu een kaart halen waarmee je die hele zondag kan reizen voor 13.99 lijkt me niet echt duur, is het wel?
quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:43 schreef Moira. het volgende:
Maar dan hou ik nog de rest van de belemmeringen over
Ja kloptquote:
Was ook de bedoeling hoor, maar heb sinds deze week nieuwe baan enzo.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:47 schreef HalfGod het volgende:
[..]
Ja kloptAntwoorde alleen je eerste vraag.
Ik zou t wel leuk vinden als je komt. Heb je vaak genoeg voorbij zien komen.
Nou ik ben pas 2 weken uit m'n instellingquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was ook de bedoeling hoor, maar heb sinds deze week nieuwe baan enzo.
En had al 2 meets (mede)georganiseerd 't afgelopen jaar waar je ook bij had kunnen zijn
Ohquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:02 schreef HalfGod het volgende:
[..]
Nou ik ben pas 2 weken uit m'n instellingdus niet echt. Maargoed, ik weet niet eens zeker of ik ga. Het lijkt me wel leuk..
mij lijkt het gewoon beter als jij je bek houdquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh![]()
Mij lijkt 't eigk een beter plan als we de meet gewoon verzetten naar een datum waarop meer mensen kunnenEind vd zomer ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
mij lijkt het gewoon beter als jij je bek houdJE VINDT ME DIK HE?!?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Jammerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:58 schreef Moira. het volgende:
Ja, tijd voor de definitieve afzegging.
Sowieso besteed ik mijn enige vrije dag hoogstwaarschijnlijk chill in bed om bij te komen van zware arbeid
Maar er zitten ook nieuwe huisdiertjes aan te komen waardoor ik nóg zuiniger moet zijn op m'n geld (dat ik momenteel nog niet eens heb). Dus 't zit er helaas niet in
Veel plezier zonder Moirapoly
Hopelijk gaat het iig niet regenen
Niet te veel zuipen, schatje. Ik betwijfel of anderen zich geroepen voelen je staande te houden bij het plassenquote:
We zullen het zienquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet te veel zuipen, schatje. Ik betwijfel of anderen zich geroepen voelen je staande te houden bij het plassen
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet te veel zuipen, schatje. Ik betwijfel of anderen zich geroepen voelen je staande te houden bij het plassen
quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:34 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee,je wordt geneukt door je eigen regels
Tinderdate?quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:51 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kom ook definitief niet. Ken weinig mensen van de lijst echt en heb 's middags nu een andere afspraak die ik niet af kan zeggen.
Nee, geeneens!quote:
Nee hoor, ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik niet.BèhèhèhèhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat is Moira. met een .quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:46 schreef utopie het volgende:
Verbaasd mij wel dat Monopoly niet komt aangezien Moira wel komt. Zij is toch dat grietje van hem ?![]()
Je bent gebanned dus je kunt niet meer reageren, maar weet eigk niet of je nog wel kan lezenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:46 schreef utopie het volgende:
Verbaasd mij wel dat Monopoly niet komt aangezien Moira wel komt. Zij is toch dat grietje van hem ?![]()
Dat is iets wat weken geleden al is geopperdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:37 schreef Fokker89 het volgende:
Zullen we anders gewoon een andere datum plannen?
Zit je daar in je eentjequote:Op zondag 6 juli 2014 13:20 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben er bijna... Na 3 fucking uur reizen
Serieus?quote:Op zondag 6 juli 2014 13:20 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben er bijna... Na 3 fucking uur reizen
Maar mono zit niet bij de NSquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:41 schreef Fokker89 het volgende:
Hihi ik zit tegenwoordig ook bij de spoorwegen, Misschien kan ik vriendjes worden met MONO
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |