Oeps, ik zei dat hij jouw naam achter de mijne uit moest halen. We zijn vergeten je naam terug te zetten bij zo'n streepjequote:Op zondag 15 juni 2014 15:37 schreef Amoeba het volgende:
Kutfreek, waarom heb je mijn naam uit de lijst gegooid?
Waaromquote:Op zondag 15 juni 2014 15:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeps, ik zei dat hij jouw naam achter de mijne uit moest halen. We zijn vergeten je naam terug te zetten bij zo'n streepje.
Morgen beginnen ze weer bij de Blokker. Zijn alleen in het weekend geldig, dus dat komt mooi uitquote:Op zondag 15 juni 2014 15:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet even een goedkoop treinkaartje scorenZijn ze momenteel ergens in de aanbieding?
Omdat "RockNijntje samen met Amoeba" niet kloptquote:
Watsjouw probleemquote:Op zondag 15 juni 2014 15:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat "RockNijntje samen met Amoeba" niet klopt.
Nice. Thanks! 20 euro scheelt voor mij alsnog 33 euro zie ik nu. Ik dacht 20quote:Op zondag 15 juni 2014 15:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Morgen beginnen ze weer bij de Blokker. Zijn alleen in het weekend geldig, dus dat komt mooi uit
Ik meen rond de 20 euro.
Koop een kortingkaart. 40% korting buiten de spits. Prijzen vallen reuze mee.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nice. Thanks! 20 euro scheelt voor mij alsnog 33 euro zie ik nu. Ik dacht 20
¤ 53,32
Voor een retourtje Emmen - Utrecht
16 euro voor een retourtje Eindhoven - Utrechtquote:Op zondag 15 juni 2014 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nice. Thanks! 20 euro scheelt voor mij alsnog 33 euro zie ik nu. Ik dacht 20
¤ 53,32
Voor een retourtje Emmen - Utrecht
De enige keren dat ik met de trein reis (grote afstanden) is naar meetings toequote:Op zondag 15 juni 2014 15:57 schreef Monopoly het volgende:
Die kortingkaart heb je er met 2 treinreizen uit, en is vervolgens de rest van het jaar gewoon geldig.
Ook op die 4,80 retour krijg je 40% korting.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De enige keren dat ik met de trein reis (grote afstanden) is naar meetings toe![]()
Voor een afstand van 4,80 euro retour 1x in de 2 weken is dat niet te doen haha
Niks.quote:
Watquote:Op zondag 15 juni 2014 16:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niks.
Oh ik reis trouwens niet meer via Eindhoven, FYI.
Ah zonde. Moira. gaat ook niet meer?quote:Op zondag 15 juni 2014 16:03 schreef Monopoly het volgende:
Overigens kan ik uit de OP. Ik heb 6 Juli gewoon late dienst en de dag ervoor en erna ook.
Met mijn zojuist verworven informatie in het US subforum concludeer ik dat je via 's-Hertogenbosch gaat ofzo?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |