Watquote:Op zondag 15 juni 2014 16:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niks.
Oh ik reis trouwens niet meer via Eindhoven, FYI.
Ah zonde. Moira. gaat ook niet meer?quote:Op zondag 15 juni 2014 16:03 schreef Monopoly het volgende:
Overigens kan ik uit de OP. Ik heb 6 Juli gewoon late dienst en de dag ervoor en erna ook.
Met mijn zojuist verworven informatie in het US subforum concludeer ik dat je via 's-Hertogenbosch gaat ofzo?quote:
Die heeft ook een baan sinds kort, maar ik weet niet of die zaak open is op zondag. Maar die zal wel d'r best doen om te komen denk ik.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Beter komt Moira. nog wel gewoon langs, reis ik wel samen met haar. Gezellig!
quote:Op zondag 15 juni 2014 16:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Met mijn zojuist verworven informatie in het US subforum concludeer ik dat je via 's-Hertogenbosch gaat ofzo?
Enfin, ik kom over Bosje, dus sluit ik daar wel aan met al het volk wat over Eindhoven gaat. Okay?quote:
Oh ja, is goed hoorquote:Op zondag 15 juni 2014 16:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Enfin, ik kom over Bosje, dus sluit ik daar wel aan met al het volk wat over Eindhoven gaat. Okay?
Doe met hem wat je wilt.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik moet sowieso Freek nog een EP afhandig maken.
domperquote:Op zondag 15 juni 2014 16:03 schreef Monopoly het volgende:
Overigens kan ik uit de OP. Ik heb 6 Juli gewoon late dienst en de dag ervoor en erna ook.
okdoeiquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:23 schreef JustAsEasy het volgende:
Ik moet afzeggen
Ben dat weekend op een festival
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |