Iddquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:14 schreef FL_Freak het volgende:
Dit wordt zo'n meet die niks wordt met alle afzeggers.
quote:Op zondag 22 juni 2014 16:39 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb besloten niet meer naar de meet te gaan. Ik moet straks twee vakanties boeken en nog rekeningen en shit dus ik geef mijn geld toch liever daar aan uit.
Sorry guys.
Hier hetzelfde. En eigenlijk ook niet heel veel zin om naar een meet te gaan dus dat helpt niet mee.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 17:41 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga naar de verjaardag van snowbells dus kom ook niet
Jij organiseerde deze toch?quote:Op zondag 22 juni 2014 16:39 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb besloten niet meer naar de meet te gaan. Ik moet straks twee vakanties boeken en nog rekeningen en shit dus ik geef mijn geld toch liever daar aan uit.
Sorry guys.
quote:Op zondag 22 juni 2014 20:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geldzaakjes.Anders kwam ik echt wel. Mensen weten dat ik niet zomaar afhaak.
Ik heb al met FL in Eindhoven gechillt.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Precies.
Dappere RN, wanneer kom je nu eens chillen in Eindhoven met FL?
Waarom wil je niet meeten?quote:Op zondag 22 juni 2014 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb al met FL in Eindhoven gechillt.
Vroeger al te vaak gedaanquote:
Okay, nu snap ik er nog geen neuk van.quote:
lolquote:Op zondag 22 juni 2014 21:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Okay, nu snap ik er nog geen neuk van.
Anders in de vakantie gewoon een keer in El Deurne chillen. Jwz, harde chilling zetten op De Markt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
Al eens gedaan. Goed bevallen toen.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Okay, nu snap ik er nog geen neuk van.
Anders in de vakantie gewoon een keer in El Deurne chillen. Jwz, harde chilling zetten op De Markt.
En hoe zou dat eruit moeten zien?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:50 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
nijn wat is deze ik zie net gewoon een asian versie van jou lopen
Gewoon jij, maar dan spleetoogjes en een geel huidje.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En hoe zou dat eruit moeten zien?
En een harige doos.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gewoon jij, maar dan spleetoogjes en een geel huidje.
Nog beter jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Een real-time gecensureerde harige doos om precies te zijn.
En die jappen er maar op fappenquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nog beter jaEn ook niet een klein beetje gecensureerd, nee... blokken van 10 bij 10 pixels
Niet alleen jappen hoorquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 00:10 schreef BlueJeans het volgende:
Ik moet jullie wat vertellen.Ga je ook naar de verjaardag van Snowie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |