Tinderdate?quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:51 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kom ook definitief niet. Ken weinig mensen van de lijst echt en heb 's middags nu een andere afspraak die ik niet af kan zeggen.
Nee, geeneens!quote:
Nee hoor, ik niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik niet.BèhèhèhèhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat is Moira. met een .quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:46 schreef utopie het volgende:
Verbaasd mij wel dat Monopoly niet komt aangezien Moira wel komt. Zij is toch dat grietje van hem ?![]()
Je bent gebanned dus je kunt niet meer reageren, maar weet eigk niet of je nog wel kan lezenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:46 schreef utopie het volgende:
Verbaasd mij wel dat Monopoly niet komt aangezien Moira wel komt. Zij is toch dat grietje van hem ?![]()
Dat is iets wat weken geleden al is geopperdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:37 schreef Fokker89 het volgende:
Zullen we anders gewoon een andere datum plannen?
Zit je daar in je eentjequote:Op zondag 6 juli 2014 13:20 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben er bijna... Na 3 fucking uur reizen
Serieus?quote:Op zondag 6 juli 2014 13:20 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben er bijna... Na 3 fucking uur reizen
Maar mono zit niet bij de NSquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:41 schreef Fokker89 het volgende:
Hihi ik zit tegenwoordig ook bij de spoorwegen, Misschien kan ik vriendjes worden met MONO
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |