quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:59 schreef Leandra het volgende:
Ja, het is wat lastig.
Maar goed, de kans is groot dat zijn aanwezigheid in het topic het topic om zeep helpt.
Vet van mij!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:37 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Geen enkel arabisch land wil de pallies hebben. Naar Jordanie ermee, daar horen ze.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 03:13 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Welke smouz haalt het in zijn hoofd om dat te zeggen?
Of is het schmous?
Wil je ook nog zo vriendelijk zijn om uit te leggen waar je deze wijsheid vandaan hebt?quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / VVD en PvdA totaal verdeeld over opvang uitgeprocedeerden
Nieuwsdump.
Zal ik het even uitleggen? Ik zit mobiel dus kan zo snel niet kijken of betreffend topic ook van jou is, maar ik zag net al twee nieuwstopics van jou die nieuwsdumps waren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wil je ook nog zo vriendelijk zijn om uit te leggen waar je deze wijsheid vandaan hebt?
Dan ken je mij absoluut niet. Ik stop altijd veel tijd in mijn topics, ben nooit te beroerd om te reageren. In al mijn topics is zorg naar de OP gegaan, met altijd een link en in 90% van de gevallen 1 of meer plaatjes. Alleen als ik geen goede pic vind, dan komt die er niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zal ik het even uitleggen? Ik zit mobiel dus kan zo snel niet kijken of betreffend topic ook van jou is, maar ik zag net al twee nieuwstopics van jou die nieuwsdumps waren.
Wat de bedoeling is in NWS, en waar ik heel blij van word, is als een topicstarter ook nog wat moeite in zijn OP steekt. Dus ipv alleen het nieuws dumpen, ook een kleine inleidng geeft, zijn mening oid. Zodat het topic een beetje richting krijgt. Daardoor lopen topics veel soepeler, en ontspoort het minder makkelijk tot een offtopic gedoetje.
Ik zie twee nieuwe topics van je en in geen van beide OP's staat ook maar een woord van jezelf. Ik denk dat timmmmm dat bedoelt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan ken je mij absoluut niet. Ik stop altijd veel tijd in mijn topics, ben nooit te beroerd om te reageren. In al mijn topics is zorg naar de OP gegaan, met altijd een link en in 90% van de gevallen 1 of meer plaatjes. Alleen als ik geen goede pic vind, dan komt die er niet.
Ik heb al ruim 100 topics gemaakt en als je er 1 kan vinden waar ik niet de discussie ben aangegaan dan kan je die hier posten (mits van toepassing uiteraard)
Dit is gewoon een topic die Veterinari onwelgevallig is en daarom noemt hij het direct een nieuwsdump
Ik heb al eens eerder uitgelegd, aan Paddy geloof ik, dat ik altijd een nette OP maak, vervolgens reacties afwacht en daar dan op reageer. Ik ben in die paar jaar en 100+ aangemaakte topics nog nooit de discussie uit de weg gegaan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie twee nieuwe topics van je en in geen van beide OP's staat ook maar een woord van jezelf. Ik denk dat timmmmm dat bedoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |