SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2014 19:58:14 ]
Dat gaat hem dan 3000,- per maand kosten, denk ikquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Denk dat de kans groter is dat hij er vandoor gaathopen dat de tienermoeder de zorg van dit kind dan wel aan kan.
Die dame? Nee maar ik val ook niet op damesquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:43 schreef arjan1112 het volgende:
Die krijg je er niet gratis bij als je een hotelkamer boekt, denk ik Karina
Opruimen, opwarmen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:51 schreef arjan1112 het volgende:
die wedstrijd begin pas om 10 uur
wat gebeur er in de tussentijd dan
Nee. Je moet stoppen op je hoogtepunt.quote:
Het is al afgelopen. Alleen JLo was een beetje aan het schudden en zo de rest was gewoon kut.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:43 schreef Tem het volgende:
Komen er nog schuddende billen en tetten bij die ceremonie.
Die blauwe is een Braziliaanse. Niet dat het wat uitmaakt, je hoorde ze amperquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:48 schreef arjan1112 het volgende:
Lopez ??? ze hebben toch zat braziliaanse zangeressen ofzo
iig Nederland moet in de finalequote:Op donderdag 12 juni 2014 19:46 schreef arjan1112 het volgende:
ik begin er niet aan
ik hoop dat alle favorieten in de voorronde eruit moeten en de finale Chili- Bosnie is ofzo
nee je bent voor Nederland!!!!!!!quote:
Je vergeet het uitroepteken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:51 schreef sp3c het volgende:
Lopez is natuurlijk wel een eckte eckte Latina from the Bronx
en
[..]
iig Nederland moet in de finale
[..]
nee je bent voor Nederland
Oe ja die heb ik weleens gehad! Weet niet meer wanneer. Niet bij het EK dacht ik, misschien vorige WK?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:53 schreef sp3c het volgende:
heeft iemand eigenlijk al oranje sigaretten gespot?
Nah als ze winnen is toch leuker man? Gaan ze sowieso verder en kun je nog meer wedstrijden kijken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:58 schreef Tem het volgende:
Ik ga alleen maar kijken voor de gezelligheid. Beetje bbq'en en bier zuipen, of ze nu winnen of verliezen maakt mij geen reet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zeiken. Dit jaar wel. En ik bedoel natuurlijk dat je alleen maar kijkt om te zuipenquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:04 schreef sp3c het volgende:
ja want oranje heeft zovaak succes natuurlijk
Hockey vind ik dus geen reet aan he? Snap al die regels ook niet, lange corner, korte corner, weet ik veel.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:05 schreef Specularium het volgende:
Gaat ook goed met de hockeydames.
[ afbeelding ]
Want daar gaat het om.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Hockey vind ik dus geen reet aan he? Snap al die regels ook niet, lange corner, korte corner, weet ik veel.
Dus je kijkt nu ook hockey?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:08 schreef sp3c het volgende:
ik ben gewoon oranjefan
niet zo tof doen hoor
Uh ja? Volgens mij scoren ze meestal uit een van die corners.quote:
Nou en?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:09 schreef Karina het volgende:
Uh ja? Volgens mij scoren ze meestal uit een van die corners.
Soms win je door te verliezen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ze niet scoren winnen ze niet he? Duh.
Die snap ik niet Tem. Welk raar spel is dat?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Soms win je door te verliezen.
[ afbeelding ]
Niet voor hockey. Ik kijk gewoon VI Oranje met Sierd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:12 schreef sp3c het volgende:
wat is deze rare discussie
gewoon juichen verdomme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |