SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2014 19:58:14 ]
Dat gaat hem dan 3000,- per maand kosten, denk ikquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Denk dat de kans groter is dat hij er vandoor gaathopen dat de tienermoeder de zorg van dit kind dan wel aan kan.
Die dame? Nee maar ik val ook niet op damesquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:43 schreef arjan1112 het volgende:
Die krijg je er niet gratis bij als je een hotelkamer boekt, denk ik Karina
Opruimen, opwarmen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:51 schreef arjan1112 het volgende:
die wedstrijd begin pas om 10 uur
wat gebeur er in de tussentijd dan
Nee. Je moet stoppen op je hoogtepunt.quote:
Het is al afgelopen. Alleen JLo was een beetje aan het schudden en zo de rest was gewoon kut.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:43 schreef Tem het volgende:
Komen er nog schuddende billen en tetten bij die ceremonie.
Die blauwe is een Braziliaanse. Niet dat het wat uitmaakt, je hoorde ze amperquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:48 schreef arjan1112 het volgende:
Lopez ??? ze hebben toch zat braziliaanse zangeressen ofzo
iig Nederland moet in de finalequote:Op donderdag 12 juni 2014 19:46 schreef arjan1112 het volgende:
ik begin er niet aan
ik hoop dat alle favorieten in de voorronde eruit moeten en de finale Chili- Bosnie is ofzo
nee je bent voor Nederland!!!!!!!quote:
Je vergeet het uitroepteken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:51 schreef sp3c het volgende:
Lopez is natuurlijk wel een eckte eckte Latina from the Bronx
en
[..]
iig Nederland moet in de finale
[..]
nee je bent voor Nederland
Oe ja die heb ik weleens gehad! Weet niet meer wanneer. Niet bij het EK dacht ik, misschien vorige WK?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:53 schreef sp3c het volgende:
heeft iemand eigenlijk al oranje sigaretten gespot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |