abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141325183
quote:
Op een cheatdagje misschien maar niet voor de vaste prik.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 13:03:06 #77
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_141325186
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:55 schreef happinessfordogs het volgende:

[..]

Die eten echt niet zo.
LoL

Dit, of 2 grote kapsalon...

1x per week :Y

Cheatdagje idd.

'Sochtends nog 6 eieren en 150 gram brinta. Savonds litertje volle melk en bakje kwark die dag

Rest vd wee k weer netjes 5500kcals/dag uit goed voer...
pi_141325262
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:45 schreef fathank het volgende:
Eet gewoon als een bodybuilder:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahah ja ik weet al wat ik vandaag ga eten, goed idee!
  vrijdag 20 juni 2014 @ 13:07:37 #79
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_141325344
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:03 schreef happinessfordogs het volgende:

[..]

Op een cheatdagje misschien maar niet voor de vaste prik.
inb4 Sapstengel met z'n Volkwagen Golf McDrive edition
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 20 juni 2014 @ 13:07:47 #80
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_141325348
Vanavond burgers :Y

goed idee.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 20 juni 2014 @ 13:10:38 #81
157922 fathank
pi_141325466
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:07 schreef stinkie het volgende:
Vanavond burgers :Y

goed idee.
Italiaanse bol 2 hamburgers bacon kaas rode ui sla tomaat augurk ananas curry :9
pi_141325559
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:07 schreef fathank het volgende:

[..]

inb4 Sapstengel met z'n Volkwagen Golf McDrive edition
Het is typisch voor bodybuilders om dieten/trainingen te customizen of tot in het extreme door te trekken (kijk mij eens gelijk hebben!) en elkaar af te branden maar de mensen die progressie boeken zijn de stille types die 4x per week trainen, 6x per dag hun bakje groenten/vlees/rijst eten en om 10 uur gaan slapen. Maar we gaan weer offtopic.. ;)
  vrijdag 20 juni 2014 @ 13:13:43 #83
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_141325563
quote:
9s.gif Op donderdag 12 juni 2014 05:39 schreef Anonymous1992d het volgende:
Hey!

Ik moet aankomen, heb een dieet gevolgt maar het uforisch gevoel van "ooh ja afvallen gaat gewoon!" is uit de hamd gelopen met als gevolg: gewicht nu = 45kg (was 75 vorig jaar) bij 1m65.

Ben nu ongeveer 2weken bezig met zo eten (zonder resultaat :():

O:3 bruine boterhammen, 1x kaas-1x kalkoenfilet-1xnutella

T: appel

L:3 bruine boterhammen, kipfilet-philadelphia, boter-jam

A: 2-3opscheplepels rijst,pasta,..of 4 aardappelen ter grootte van een ei, een stuk vlees en ongeveer 3 opscheplepels groenten, qua sauzen eet ik mayonaise of ketchup (een beetje)

Avondsnack: Magnum of ±halve zak chips of 2 repen chocolade of koekje ofzo

Hiermee zit ik eeecht vol, er is echter geen resultaat, sterker nog, laatste keer dat ik me woog was ik vermagerd.
Iemand een idee hoe je in godsnaam van dit kunt vermageren :p en enkele tips om aan te komen? Maar niet met havermout, muesli, nootjes, pindakaas.. die zaken lust ik spijtig genoeg niet :\

Bedankt!
ga eens zwaar werk doen de hele dag, misschien krijg je dan honger? kan je tenminste je spijsvertering weer wat opvoeren, demand en acktie.
pi_141325611
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:13 schreef happinessfordogs het volgende:

[..]

Het is typisch voor bodybuilders om dieten/trainingen te customizen of tot in het extreme door te trekken (kijk mij eens gelijk hebben!) en elkaar af te branden maar de mensen die progressie boeken zijn de stille types die 4x per week trainen, 6x per dag hun bakje groenten/vlees/rijst eten en om 10 uur gaan slapen. Maar we gaan weer offtopic.. ;)
ja, ray is sowieso skinny as fuck :')
  vrijdag 20 juni 2014 @ 13:21:14 #85
157922 fathank
pi_141325835
quote:

[..]

6x per dag rijst met vlees en groenten eten :X.

Als t voor jou werkt prima.

IIFYM *O*
pi_141325853
quote:

[..]

Jij gaat off-topic met onzin.
pi_141326069
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:21 schreef fathank het volgende:

[..]

IIFYM *O*
Chia zaden ja toch
pi_141327188
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:21 schreef fathank het volgende:

[..]

IIFYM *O*
Ik ben gekapt met excessief te trainen. Heb 20 kg aan massa ingeleverd, voel me fitter, zie er beter uit, houd meer tijd over voor leuke dingen en kan gewoon dingen eten die ik lekker vind. Het is prima zo.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:11:13 #89
423782 PassThatShit
Just Pass It..
pi_141327589
Misschien kan je beter even langs de dokter gaan en je bloed laten testen
Dare to be different.
pi_141331082
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:11 schreef PassThatShit het volgende:
Misschien kan je beter even langs de dokter gaan en je bloed laten testen
Heb ikal gedaan hoor, er kwam niets speciaals uit enkel een te lage suikerwaarde
pi_141334232
Eet alles wat je nu ook eet + extra Nutridrinken. Kun je alleen krijgen via de huisarts.

http://www.nutriciamedischevoeding.nl/

Dit is speciaal om mensen die sterk vermagerd zijn of geen energie meer hebben om aan te sterken en aan te komen.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 16:58:26 #92
157922 fathank
pi_141334388
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:53 schreef Aloria het volgende:
Eet alles wat je nu ook eet + extra Nutridrinken. Kun je alleen krijgen via de huisarts.

http://www.nutriciamedischevoeding.nl/

Dit is speciaal om mensen die sterk vermagerd zijn of geen energie meer hebben om aan te sterken en aan te komen.
2 liter chocomel doet hetzelfde en is stukken goeiekooper
pi_141334538
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:58 schreef fathank het volgende:

[..]

Anders op snaQ googlen

8:00uur ontbijt
10:00uur tussendoortje
12:00uur warme maaltijd
15:00uur tussendoortje
18:00uur 2e broodmaaltijd
20:00uur tussendoortje

Tussendoortjes

Volle vruchtenyoghurt
Volle vruchtenkwark
Volle chocolademelk
Drinkvoeding
Balisto
M&M pinda
Evergreen
Sultana
Pinda’s
Borrelnoten
Roomijs

Dit word bij mensen gedaan in ziekenhuizen, vz/vp huizen om vermagering tegen te te gaan.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 17:23:10 #94
157922 fathank
pi_141335147
Vloeibare kcals is het makkelijkst als je moeite hebt met veel eten.
pi_141335450
Heeft er al iemand geopperd dat het wel verstandig zou zijn als TS een huisarts gaat bezoeken?
pi_141337448
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 17:30 schreef wouter456 het volgende:
Heeft er al iemand geopperd dat het wel verstandig zou zijn als TS een huisarts gaat bezoeken?
Heb ik al gedaan, staat beetje hogerop :p
Via hem heb ik mijn diėtiste leren kennen
pi_141340644
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:58 schreef fathank het volgende:

[..]

En veel lekkerder. Nutri's smaken echt bagger, dus als chocomelk voor je werkt, zeker daarbij blijven. OK, Nutri's zijn meer uitgebalanceerd qua samenstelling van vetten, koolhydraten en eiwitten. Maar het effect is hetzelfde.
pi_141340795
TS, heeft de huisarts het met je gehad over anorexia? Dat komt namelijk ook bij mannen voor. Je posts en lijstjes zijn erg restrictief. Prima dat je in de opbouwfase zit, maar dan moet je ook volle producten gebruiken. Leuk, al dat magere beleg en dranken zonder calorieėn. Maar ik kan me niet voorstellen dat een diėtist dat voorstelt bij iemand met ondergewicht.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 19:38:57 #99
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_141341012
das geen eten man
pi_141368811
Waarom denken jullie meteen dat ik een man ben? Ik ben een vrouw en neenee heb geen anorexia, mensen met anorexia eten niet/geven hun eten over/ etc etc.
Ik eet wel, en genoeg ook, maar blijf gewoon vermageren..
Moest het nou op een gewicht blijven steken zou ik nog blij zijn maar het daalt..
  zaterdag 21 juni 2014 @ 13:54:02 #101
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_141369178
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 13:40 schreef Anonymous1992d het volgende:
Waarom denken jullie meteen dat ik een man ben? Ik ben een vrouw en neenee heb geen anorexia, mensen met anorexia eten niet/geven hun eten over/ etc etc.
Moest het nou op een gewicht blijven steken zou ik nog blij zijn maar het daalt..
Meer eten :Y

Mensen zeggen vaak dat ze veel eten maar gewoon niet aankomen... Oke, je eet veel. Maar je moet MEER eten. Zet een wekker om de 2 uur om te eten en eet dan wat...al is het maar een appel. Wen aan meer eten!

Heb niet alles gelezen btw, ook niet van plan.
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
pi_141370416
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 13:40 schreef Anonymous1992d het volgende:
Omdat dat zo opgegeven staat bij je informatie (geslacht, niet anorexia). Heb je geen andere klachten? Diarree, obstipatie, moeheid, etc.?
pi_141373881
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 14:45 schreef Skeletor. het volgende:

[..]

Omdat dat zo opgegeven staat bij je informatie (geslacht, niet anorexia). Heb je geen andere klachten? Diarree, obstipatie, moeheid, etc.?
Ah oei haha, bedankt heb het meteen aangepast!
Moeheid wel, obstipatie niet en diarree soms eens maar dat heeft iedereen wel eens denk ik.
Heb gewoon een te lange tijd niet genoeg binnen gekregen (door crashdieet) maar ik denk dat mijn metabolisle gewoon helemaal overhoop ligt :p
  zaterdag 21 juni 2014 @ 19:02:40 #104
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_141377493
Je eet bizar weinig nuttige voedingsstoffen. Daar ligt het probleem denk ik.

Leuk om 6 boterhammen te eten, maar wat moet je lichaam ermee? Lekker eenzijdig. Eet wat gevarieerder, en gezonder. Ontbijt met een grote bak kwark, noten, muesli en lijnzaad.

Tussendoor een handje ongezouten noten, of meer als je het naar binnen kunt krijgen. Stuk fruit erbij.

Lunch hoeft ook echt niet brood te zijn. Is in de lage landen een gewoonte waar je niet vanaf komt, maar een pastasalade bevat veel meer kcal en je kunt er lekker mee experimenteren. Geldt ook voor quinoa. Bonen erdoor, wortel, spinazie, stukjes feta en wat olie, en je hebt een gezonde, voedzame calorierijke lunch.

Tussendoor weer iets wat voedzaam is. Stuk chocola met nootjes, bak fruit, bak yoghurt.

En avondeten, waarom elke keer zo saai? Pizzadeeg is zo gemaakt, sausje erop, zelf groenten snijden en erop, ananas, ham, salami, verzin iets. Binnen 30 minuten kun je aan tafel. Er zijn zoveel recepten, probeer wat, en blijf niet hangen in je patroon. Dan maak je het je lichaam wel heel makkelijk. Hoe wil je ooit aankomen als je lichaam duidelijk vraagt naar meer?

En dan, zoveel ijs eten als je wil :') Wat geef je je lichaam? Suiker, vet? Twee repen chocola? Hartstikke gezond. Echt, klasse. Nog meer suiker en vet. Chips? Briljant. Zetmeel, vet en zout.

Als je niet wil hóef je niks te eten. Je lichaam heeft echt genoeg gehad. Als je wel nog trek heb, pak dan iets gezonds, ook iets waar je lichaam baat bij heeft. Desnoods een boterham met philedelphia of vlees. Maar geen nutella, hagelslag ed.

Het heeft echt geen zin om jezelf vol te stoppen met eenzijdige voeding waar jouw lichaam (godzijdank) korte metten mee maakt.

Kijk eens op de site van Amber Albarda.
www.amberalbarda.nl
  zondag 22 juni 2014 @ 19:13:33 #105
429353 roodborst
Eigenlijk oranje
pi_141417289
Meer eten, ook al heb je geen zin. Veel calorieėn.

pi_141417827
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 19:02 schreef Brannagh het volgende:
Je eet bizar weinig nuttige voedingsstoffen. Daar ligt het probleem denk ik.

Leuk om 6 boterhammen te eten, maar wat moet je lichaam ermee? Lekker eenzijdig. Eet wat gevarieerder, en gezonder. Ontbijt met een grote bak kwark, noten, muesli en lijnzaad.

Tussendoor een handje ongezouten noten, of meer als je het naar binnen kunt krijgen. Stuk fruit erbij.

Lunch hoeft ook echt niet brood te zijn. Is in de lage landen een gewoonte waar je niet vanaf komt, maar een pastasalade bevat veel meer kcal en je kunt er lekker mee experimenteren. Geldt ook voor quinoa. Bonen erdoor, wortel, spinazie, stukjes feta en wat olie, en je hebt een gezonde, voedzame calorierijke lunch.

Tussendoor weer iets wat voedzaam is. Stuk chocola met nootjes, bak fruit, bak yoghurt.

En avondeten, waarom elke keer zo saai? Pizzadeeg is zo gemaakt, sausje erop, zelf groenten snijden en erop, ananas, ham, salami, verzin iets. Binnen 30 minuten kun je aan tafel. Er zijn zoveel recepten, probeer wat, en blijf niet hangen in je patroon. Dan maak je het je lichaam wel heel makkelijk. Hoe wil je ooit aankomen als je lichaam duidelijk vraagt naar meer?

En dan, zoveel ijs eten als je wil :') Wat geef je je lichaam? Suiker, vet? Twee repen chocola? Hartstikke gezond. Echt, klasse. Nog meer suiker en vet. Chips? Briljant. Zetmeel, vet en zout.

Als je niet wil hóef je niks te eten. Je lichaam heeft echt genoeg gehad. Als je wel nog trek heb, pak dan iets gezonds, ook iets waar je lichaam baat bij heeft. Desnoods een boterham met philedelphia of vlees. Maar geen nutella, hagelslag ed.

Het heeft echt geen zin om jezelf vol te stoppen met eenzijdige voeding waar jouw lichaam (godzijdank) korte metten mee maakt.

Kijk eens op de site van Amber Albarda.
www.amberalbarda.nl
Bullshit, IIFYM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')