of minder erg een lintworm...quote:Op donderdag 12 juni 2014 07:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Voor iemand van 21 met een gezond gewicht niet nee.
Ik hoop vooral dat jijzelf hiermee geholpen bent!quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:20 schreef Anonymous1992d het volgende:
Nieuw schema:
(Mijn diëtiste gebruikt geen grammen, simpelweg omdat ze dat eetgestoord vind en om een inzicht te krijgen van normale portie zonder te moeten afwegen)
Btw ik was vermagerd.
Ontbijt:
3-5 boterhammen, goed beleggen en varieren in beleg
Of kom vol ontbijtgranen
Tussendoor:
fruit, koekjes, yoghurt, pudding, ...ik mag kiezen wat en hoeveel maar ik MOET hier minimum 1 ding eten
Middag:
3-5 boterhammen, goed beleggen en varieren in beleg
Tussendoor:
(Hier heb ik het nog moeilijk mee dus ik moet niets eten maar als ik kan wel)
Avond:
1/3 groenten
1/3 vlees-vis
1/3 pasta-aardappelen-...+een schep extra
Als ik er een saus bij eet (mayonaise of ketchup ofzo): minimum 1 koffielepel
Avondsnack:
Fruit, yoghurt, smoothie, chocolade, ijs, chips,..ook hier eten waar en hoeveel ik zin heb
Ze heeft me ook een boekje meegegeven met daarin foto's van borden en de juiste porties eten.
Tussen deze dingen in moet ik ook eten telkens ik een gevoel van honger krijg.
Het minimum is dit, bij alles iets extra is zo veel te beter maar nu moet ik dit 2 weken eten en dan terug op consultatie.
Hoop iemand hier mee te helpen
Aan je lijf om dat te snappen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:32 schreef Cat22 het volgende:
Ah, opbouwschema dus, wat ik al dacht. Als je dit allemaal eet zit je aardig in de buurt van een normaal eetpatroon. Dan is het aan je lijf om dat te gaan snappen zodat het vetjes ook daadwerkelijk gaat opslaan.
Die eten echt niet zo.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:45 schreef fathank het volgende:
Eet gewoon als een bodybuilder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op een cheatdagje misschien maar niet voor de vaste prik.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
ONZ / [DE GYM #466] awesome dikke kut
Welles.
LoLquote:
Hahahah ja ik weet al wat ik vandaag ga eten, goed idee!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:45 schreef fathank het volgende:
Eet gewoon als een bodybuilder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
inb4 Sapstengel met z'n Volkwagen Golf McDrive editionquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:03 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Op een cheatdagje misschien maar niet voor de vaste prik.
Italiaanse bol 2 hamburgers bacon kaas rode ui sla tomaat augurk ananas curryquote:
Het is typisch voor bodybuilders om dieten/trainingen te customizen of tot in het extreme door te trekken (kijk mij eens gelijk hebben!) en elkaar af te branden maar de mensen die progressie boeken zijn de stille types die 4x per week trainen, 6x per dag hun bakje groenten/vlees/rijst eten en om 10 uur gaan slapen. Maar we gaan weer offtopic..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:07 schreef fathank het volgende:
[..]
inb4 Sapstengel met z'n Volkwagen Golf McDrive edition
ga eens zwaar werk doen de hele dag, misschien krijg je dan honger? kan je tenminste je spijsvertering weer wat opvoeren, demand en acktie.quote:Op donderdag 12 juni 2014 05:39 schreef Anonymous1992d het volgende:
Hey!
Ik moet aankomen, heb een dieet gevolgt maar het uforisch gevoel van "ooh ja afvallen gaat gewoon!" is uit de hamd gelopen met als gevolg: gewicht nu = 45kg (was 75 vorig jaar) bij 1m65.
Ben nu ongeveer 2weken bezig met zo eten (zonder resultaat):
O:3 bruine boterhammen, 1x kaas-1x kalkoenfilet-1xnutella
T: appel
L:3 bruine boterhammen, kipfilet-philadelphia, boter-jam
A: 2-3opscheplepels rijst,pasta,..of 4 aardappelen ter grootte van een ei, een stuk vlees en ongeveer 3 opscheplepels groenten, qua sauzen eet ik mayonaise of ketchup (een beetje)
Avondsnack: Magnum of ±halve zak chips of 2 repen chocolade of koekje ofzo
Hiermee zit ik eeecht vol, er is echter geen resultaat, sterker nog, laatste keer dat ik me woog was ik vermagerd.
Iemand een idee hoe je in godsnaam van dit kunt vermageren :p en enkele tips om aan te komen? Maar niet met havermout, muesli, nootjes, pindakaas.. die zaken lust ik spijtig genoeg niet :\
Bedankt!
ja, ray is sowieso skinny as fuckquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:13 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Het is typisch voor bodybuilders om dieten/trainingen te customizen of tot in het extreme door te trekken (kijk mij eens gelijk hebben!) en elkaar af te branden maar de mensen die progressie boeken zijn de stille types die 4x per week trainen, 6x per dag hun bakje groenten/vlees/rijst eten en om 10 uur gaan slapen. Maar we gaan weer offtopic..
6x per dag rijst met vlees en groenten etenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:13 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Het is typisch voor bodybuilders om dieten/trainingen te customizen of tot in het extreme door te trekken (kijk mij eens gelijk hebben!) en elkaar af te branden maar de mensen die progressie boeken zijn de stille types die 4x per week trainen, 6x per dag hun bakje groenten/vlees/rijst eten en om 10 uur gaan slapen. Maar we gaan weer offtopic..
Jij gaat off-topic met onzin.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:13 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Chia zaden ja tochquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:21 schreef fathank het volgende:
[..]
6x per dag rijst met vlees en groenten eten.
Als t voor jou werkt prima.
IIFYM
Ik ben gekapt met excessief te trainen. Heb 20 kg aan massa ingeleverd, voel me fitter, zie er beter uit, houd meer tijd over voor leuke dingen en kan gewoon dingen eten die ik lekker vind. Het is prima zo.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:21 schreef fathank het volgende:
[..]
6x per dag rijst met vlees en groenten eten.
Als t voor jou werkt prima.
IIFYM
Heb ikal gedaan hoor, er kwam niets speciaals uit enkel een te lage suikerwaardequote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:11 schreef PassThatShit het volgende:
Misschien kan je beter even langs de dokter gaan en je bloed laten testen
2 liter chocomel doet hetzelfde en is stukken goeiekooperquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:53 schreef Aloria het volgende:
Eet alles wat je nu ook eet + extra Nutridrinken. Kun je alleen krijgen via de huisarts.
http://www.nutriciamedischevoeding.nl/
Dit is speciaal om mensen die sterk vermagerd zijn of geen energie meer hebben om aan te sterken en aan te komen.
Anders op snaQ googlenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:58 schreef fathank het volgende:
[..]
2 liter chocomel doet hetzelfde en is stukken goeiekooper
Heb ik al gedaan, staat beetje hogerop :pquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:30 schreef wouter456 het volgende:
Heeft er al iemand geopperd dat het wel verstandig zou zijn als TS een huisarts gaat bezoeken?
En veel lekkerder. Nutri's smaken echt bagger, dus als chocomelk voor je werkt, zeker daarbij blijven. OK, Nutri's zijn meer uitgebalanceerd qua samenstelling van vetten, koolhydraten en eiwitten. Maar het effect is hetzelfde.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:58 schreef fathank het volgende:
[..]
2 liter chocomel doet hetzelfde en is stukken goeiekooper
Meer etenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:40 schreef Anonymous1992d het volgende:
Waarom denken jullie meteen dat ik een man ben? Ik ben een vrouw en neenee heb geen anorexia, mensen met anorexia eten niet/geven hun eten over/ etc etc.
Ik eet wel, en genoeg ook, maar blijf gewoon vermageren..
Moest het nou op een gewicht blijven steken zou ik nog blij zijn maar het daalt..
Omdat dat zo opgegeven staat bij je informatie (geslacht, niet anorexia). Heb je geen andere klachten? Diarree, obstipatie, moeheid, etc.?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:40 schreef Anonymous1992d het volgende:
Waarom denken jullie meteen dat ik een man ben? Ik ben een vrouw en neenee heb geen anorexia, mensen met anorexia eten niet/geven hun eten over/ etc etc.
Ik eet wel, en genoeg ook, maar blijf gewoon vermageren..
Moest het nou op een gewicht blijven steken zou ik nog blij zijn maar het daalt..
Ah oei haha, bedankt heb het meteen aangepast!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:45 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Omdat dat zo opgegeven staat bij je informatie (geslacht, niet anorexia). Heb je geen andere klachten? Diarree, obstipatie, moeheid, etc.?
Bullshit, IIFYMquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:02 schreef Brannagh het volgende:
Je eet bizar weinig nuttige voedingsstoffen. Daar ligt het probleem denk ik.
Leuk om 6 boterhammen te eten, maar wat moet je lichaam ermee? Lekker eenzijdig. Eet wat gevarieerder, en gezonder. Ontbijt met een grote bak kwark, noten, muesli en lijnzaad.
Tussendoor een handje ongezouten noten, of meer als je het naar binnen kunt krijgen. Stuk fruit erbij.
Lunch hoeft ook echt niet brood te zijn. Is in de lage landen een gewoonte waar je niet vanaf komt, maar een pastasalade bevat veel meer kcal en je kunt er lekker mee experimenteren. Geldt ook voor quinoa. Bonen erdoor, wortel, spinazie, stukjes feta en wat olie, en je hebt een gezonde, voedzame calorierijke lunch.
Tussendoor weer iets wat voedzaam is. Stuk chocola met nootjes, bak fruit, bak yoghurt.
En avondeten, waarom elke keer zo saai? Pizzadeeg is zo gemaakt, sausje erop, zelf groenten snijden en erop, ananas, ham, salami, verzin iets. Binnen 30 minuten kun je aan tafel. Er zijn zoveel recepten, probeer wat, en blijf niet hangen in je patroon. Dan maak je het je lichaam wel heel makkelijk. Hoe wil je ooit aankomen als je lichaam duidelijk vraagt naar meer?
En dan, zoveel ijs eten als je wilWat geef je je lichaam? Suiker, vet? Twee repen chocola? Hartstikke gezond. Echt, klasse. Nog meer suiker en vet. Chips? Briljant. Zetmeel, vet en zout.
Als je niet wil hóef je niks te eten. Je lichaam heeft echt genoeg gehad. Als je wel nog trek heb, pak dan iets gezonds, ook iets waar je lichaam baat bij heeft. Desnoods een boterham met philedelphia of vlees. Maar geen nutella, hagelslag ed.
Het heeft echt geen zin om jezelf vol te stoppen met eenzijdige voeding waar jouw lichaam (godzijdank) korte metten mee maakt.
Kijk eens op de site van Amber Albarda.
www.amberalbarda.nl
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |