Download de app:quote:
[quote]Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Heb Grindrquote:
Goed en warm. De jouwe?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe was je dag
[..]
ook niet nodig toch
Ai no spang G, slaap lekker en doe de groeten aan je zusje, de hoofdpijnhoerquote:
Alleen maar homo'squote:
Ik kom wel eens 10-14 jarigen tegen die hun leeftijd hebben veranderd naar 24 ofzoquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Overigens wel eens 14-jarigen tegengekomen. Van die beugelbekkies
Godverdomme vent, mijn topic jatten? Watsdeze? Ken je geen respect?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[..]
Download de app:
• Official website
• iTunes
• Google Play
Screenshots en foto's blijven achterwege. Dit is puur voor het bespreken van de app en eventuele dates die er uit voortkomen, niet voor gedetailleerde analyses van specifieke gesprekken middels screenshots
TIP:
Het leuke van tinder is dat het werkt met een leuk algoritme. De app bestudeert hoe je app gebruikt. (Mensen die alles Liken zijn volgens de app geen serieuze users en worden lager op de stapel weergegeven. Of aan een stapel toegevoegd met mensen die hetzelfde doen.
Geldt dus ook voor als je alles wegveegt als Nope. Dan kom je in een stapel met mensen die dat ook doen.
Als je serieus de fotos bekijkt, en ook de moeite neemt om te kijken welke interesses jullie delen. En daarop je keuze maakt. Dan wordt je door de app als serieuzer beschouwd en krijg je meer kans op leuke normale mensen.
O succes enzoquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoe gaat dat
[..]
zeer prima, morgen intake voor nieuwe opleiding
spannond
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
spannond
Wuhau ze is weer zwanger man, geen idee van wiequote:Op donderdag 12 juni 2014 00:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ai no spang G, slaap lekker en doe de groeten aan je zusje, de hoofdpijnhoer
Ze zullen je tumblr maar bezoekenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kom wel eens 10-14 jarigen tegen die hun leeftijd hebben veranderd naar 24 ofzo
mijn topic wat doe je?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Godverdomme vent, mijn topic jatten? Watsdeze? Ken je geen respect?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wuhau ze is weer zwanger man, geen idee van wie
Come fight me IRL faggot im jackedquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou, ik heb DV ook nog wel een intake te bieden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:32 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
[..]Dat soort 'gesprekken' dus. Hoe dat tot zoveel seks leid als ik sommige posts lees is me een raadsel.
Stuurde jij geen kunst? Heb je dat niet afgemaakt of ben je geslaagd? Wat ga je nu volgen dan?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoe gaat dat
[..]
spannond
IK SLOOP JE HELEMAAL NAAR DE TERING KKHOMMO VIEZ JONGEquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:33 schreef Chocolatebear het volgende:
<--------
[..]
[..]
Come fight me IRL faggot im jacked
quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zulke gesprekken leiden bij mij ook niet tot seks neequote:Op donderdag 12 juni 2014 00:32 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
[..]Dat soort 'gesprekken' dus. Hoe dat tot zoveel seks leid als ik sommige posts lees is me een raadsel.
scarred for lifequote:Op donderdag 12 juni 2014 00:32 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze zullen je tumblr maar bezoeken
Pas op anders doet SonicVolcano TR, hij is homoquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
IK SLOOP JE HELEMAAL NAAR DE TERING KKHOMMO VIEZ JONGE
Half. Ik werk er dus kom er regelmatig maar woon in Leeuwarden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:33 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Heh, woon jij ookal in Groningen?! Greetings from je fellow Grunninger dan :p
Maakt niet uit mattie G, wij schloop hem helemaal kapot, gewoon double teamen jeweet highfive Gquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Pas op anders doet SonicVolcano TR, hij is homo
nee dat heb je nietquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nou, ik heb DV ook nog wel een intake te bieden.
Take it all in bby
Ja en nee niet afgemaakt. Leerde er niks en dus tijdverspilling. Ga nu business doenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:34 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Stuurde jij geen kunst? Heb je dat niet afgemaakt of ben je geslaagd? Wat ga je nu volgen dan?
yeau waar in grunn woon jij dan a bezemquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:33 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Heh, woon jij ookal in Groningen?! Greetings from je fellow Grunninger dan :p
Nee klopt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee dat heb je niet
[..]
Ja en nee niet afgemaakt. Leerde er niks en dus tijdverspilling. Ga nu business doen
We klappen m op zn boerenbakkes met een batra jwzquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maakt niet uit mattie G, wij schloop hem helemaal kapot, gewoon double teamen jeweet highfive G
Grappig dat je dat vraagt, voor ik jou hier op Fok tegenkwam ben ik jou al meerdere keren bij het stappen tegengekomen...... en wat bedoel je met a bezem echt waar, nooit van gehoord..quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
yeau waar in grunn woon jij dan a bezem
Mag ik meevechten? Gewoon omdat het kan? Ik zag in het vorige deel nog ff een fattie-snap langskomen van Stimodinges, jullie kunnen m'n gewicht gebruiken in het gevecht. GOOI ME OP DE VIJAND SAMMIE.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maakt niet uit mattie G, wij schloop hem helemaal kapot, gewoon double teamen jeweet highfive G
.. wow dat is creepy as fuckquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:38 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Grappig dat je dat vraagt, voor ik jou hier op Fok tegenkwam ben ik jou al meerdere keren bij het stappen tegengekomen...... en wat bedoel je met a bezem echt waar, nooit van gehoord..
Ik heb een harige anus, dat wil je niet.quote:
bemoei je met je eigen zakenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mag ik meevechten? Gewoon omdat het kan? Ik zag in het vorige deel nog ff een fattie-snap langskomen van Stimodinges, jullie kunnen m'n gewicht gebruiken in het gevecht. GOOI ME OP DE VIJAND SAMMIE.
Bezem betekent 'slet.'quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:38 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Grappig dat je dat vraagt, voor ik jou hier op Fok tegenkwam ben ik jou al meerdere keren bij het stappen tegengekomen...... en wat bedoel je met a bezem echt waar, nooit van gehoord..
Waarom?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
.. wow dat is creepy as fuck
ze wilde een natte vinger in dr kontquote:
Gadverdamme.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ze wilde een natte vinger in dr kont
That ship has sailed.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb een harige anus, dat wil je niet.
[..]
bemoei je met je eigen zaken
Ik zou je aaien hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Al die haat op mij terwijl ik vet cute ben
Dat zeg ik dus, sinds ik weet dat je op FOK zit ben ik jou nog niet tegengekomenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom sprak je mij niet aan?
Wat denk je nou zelf? De FOK!genen zaten al in hem.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom sprak je mij niet aan?
FATTIE KATAPULT GELADEN MENEER!quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mag ik meevechten? Gewoon omdat het kan? Ik zag in het vorige deel nog ff een fattie-snap langskomen van Stimodinges, jullie kunnen m'n gewicht gebruiken in het gevecht. GOOI ME OP DE VIJAND SAMMIE.
Kan je je volgende Tinder profiel jezelf Bussniss girl noemen en dan stapels poen op de pics, jeweetzquote:
Ik net 1, had bijna geliked op basis van eerste foto :$quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Overigens wel eens 14-jarigen tegengekomen. Van die beugelbekkies
Goed lezen man, damn >.<quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:40 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? De FOK!genen zaten al in hem.
Tantoehard mang, tantoe hard.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
We klappen m op zn boerenbakkes met een batra jwz
Ahhhh ik las het verkeerdquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:40 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus, sinds ik weet dat je op FOK zit ben ik jou nog niet tegengekomen
stapels poen op de poenie jatochquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan je je volgende Tinder profiel jezelf Bussniss girl noemen en dan stapels poen op de pics, jeweetz
Lol waarom die emo smiley erbij, je laat zo 'apart' negatief klinkenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ahhhh ik las het verkeerd
Wel apart dat je dus mij herkende op fok van uitgaan..
En wat maakt jou anders dan andere mannen die dat ook kunnen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nou, ik heb DV ook nog wel een intake te bieden.
Take it all in bby
Eens voor wat betreft het eerste, tweede en derde. Dat is ook allemaal geen probleem, maar dan ben je er nog niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zulke gesprekken leiden bij mij ook niet tot seks nee
Maar bekijk het zo; jullie hebben beide op hartje gedrukt dus vinden elkaar beide knap, de interesse en zekerheid in elkaar is er dus al
Een gesprek starten is een kwestie van origineel zijn en haar aandacht trekken want je bent niet haar enige match
Als je merkt dat zij ook echt moeite doet en dingen aan je vraagt kan je wat 'cheeky' vragen stellen. Beperk de complimentjesdie zijn cheesy want zoals ik al zei, jullie vinden elkaar beide knap, dat is duidelijk.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Met jou ben ik klaar.quote:
Ja, je hebt mijn hoofd dus onthoudenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:41 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Lol waarom die emo smiley erbij, je laat zo 'apart' negatief klinken
Je bent een beetje doorsneequote:Op donderdag 12 juni 2014 00:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Al die haat op mij terwijl ik vet cute ben
WAAROM NIET DAN HEquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ga niet haten op die sma mang, G.
Ik zie ervan af. All yours.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:41 schreef yats het volgende:
[..]
En wat maakt jou anders dan andere mannen die dat ook kunnen?
[..]
Eens voor wat betreft het eerste, tweede en derde. Dat is ook allemaal geen probleem, maar dan ben je er nog niet.
[..]![]()
p.s. Is er in Groningen zo weinig te doen dat hier zoveel Groningers posten?
En dat ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je bent een beetje doorsnee
[..]
WAAROM NIET DAN HE
Lol ik ben al allang geregistreerd, ik post alleen bijna nooit wat .....quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:41 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
De genen zaten al in je, maar je moest je nog registreren. Dat bedoelde ik.
Nee het vasthouden is het lastigste ja. Kan ik je ook niet echt mee helpen. Is een kwestie van een klik hebben of niet..quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:41 schreef yats het volgende:
[..]
En wat maakt jou anders dan andere mannen die dat ook kunnen?
[..]
Eens voor wat betreft het eerste, tweede en derde. Dat is ook allemaal geen probleem, maar dan ben je er nog niet.
[..]![]()
p.s. Is er in Groningen zo weinig te doen dat hier zoveel Groningers posten?
Laat maar.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:43 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Lol ik ben al allang geregistreerd, ik post alleen bijna nooit wat .....
Heb nogal grote voortanden, kan ik ook niets aan doen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja je moet ook niet zo je tanden gebruiken man :S
Uiteraard niet alleen maar oraal maar je denkt toch niet dat ik alle details van de date hier zo ongegeneerd neer ga zetten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:28 schreef yats het volgende:
Ja leuk, maar waarom alleen oraal? Als je dan toch zo snel een 'date' regelt...
Is waarheid.quote:
Ik vlieg als een gracieuze luiaard met overgewicht door de lucht Sammie, IK VLIEG.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
FATTIE KATAPULT GELADEN MENEER!
GOEDZO SOLDAAT! VUREN VRIJ! BOMBARDEER DE VIJAND!
wat is botsquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:45 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Zijn jullie wel eens bots tegengekomen? Ik hoor mensen er wel eens over spreken, maar nog nooit meegemaakt.
Ja vind je het gek, je sprong er ook wel eens uit bij de Spotted page.......quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, je hebt mijn hoofd dus onthouden![]()
HAHAHA, WINK, IKSDEE WINK WINKquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:45 schreef chroestjov het volgende:
Uiteraard niet alleen maar oraal maar je denkt toch niet dat ik alle details van de date hier zo ongegeneerd neer ga zetten.
Ja vind je het gek, ik zit daar in de crewquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:45 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ja vind je het gek, je sprong er ook wel eens uit bij de Spotted page.......
Ok doeiquote:
Lol die ben ik zovaak tegen gekomen, wees blij jij niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:45 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Zijn jullie wel eens bots tegengekomen? Ik hoor mensen er wel eens over spreken, maar nog nooit meegemaakt.
Aha, kijk eens aan, dacht crew bestond alleen uit 2 mensenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja vind je het gek, ik zit daar in de crew
Zijn de twee eigenaren jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:47 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Aha, kijk eens aan, dacht crew bestond alleen uit 2 mensen
Wat is daar arrogant aan? Wil je dat ik het verander in een discussie inplaats van me erbij neer te leggen het te laten zoals je voorstelt. Gastquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ook nog eens arrogant doen.
Beiden via tinder?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:45 schreef chroestjov het volgende:
Uiteraard niet alleen maar oraal maar je denkt toch niet dat ik alle details van de date hier zo ongegeneerd neer ga zetten.
Hoppa, morgen weer lunchdate geregeld.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vlieg als een gracieuze luiaard met overgewicht door de lucht Sammie, IK VLIEG.
Succes daarmee!quote:
Je hoeft je niet zo offensief te gedragen, hoor.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:51 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Wat is daar arrogant aan? Wil je dat ik het verander in een discussie inplaats van me erbij neer te leggen het te laten zoals je voorstelt. Gast
kom rellen danquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:52 schreef samthegreat5 het volgende:
Rel voorbij jammer.
Matige rel, 4/10. Zou niet nog een keer doen.
Kan beter jongens.
MI MANG, deze mang weet G's.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Wijven op Tinder zijn sowieso hoeren
Eensquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Wijven op Tinder zijn sowieso hoeren
Uiteraard, vrouwen op Tinder zijn gewoon echt te makkelijk.quote:
Gedaan, wikkelde mezelf in gordijn, viel en brak m'n nekquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
volgende keer de gordijnen dan
quote:
I tried maar het viel tegenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:52 schreef samthegreat5 het volgende:
Rel voorbij jammer.
Matige rel, 4/10. Zou niet nog een keer doen.
Kan beter jongens.
zelf oplikken dan maarquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gedaan, wikkelde mezelf in gordijn, viel en brak m'n nek
We hebben ons best gedaan chocoladebeer, we hebben ons best gedaan ouwe rakker.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
I tried maar het viel tegen
Dat verschilt per regio.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Uiteraard, vrouwen op Tinder zijn gewoon echt te makkelijk.
Je appt wat over en weer en de meeste zijn meteen voor van alles en nog wat in.
uit het raam fappen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Deed ik, ik verslikte me in het zaad, moest kotsen, stikte in de kots
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Uiteraard, vrouwen op Tinder zijn gewoon echt te makkelijk.
Je appt wat over en weer en de meeste zijn meteen voor van alles en nog wat in.
Die vrouwen daarquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je in staphorst woont ja.
Nee hoor. Sowieso is het verschil tussen een studentenstad en een andere stad groot heb ik het idee.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je in staphorst woont ja.
Ken 'tquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
mensen die vragen waar je van houdtof wat je favoriete iets is
meteen paniek omdat zoveel druk
Deed ik, fapsel kwam in de vacht van de hont van de buren, fapsel deed hont exploderen door thermodynamische fapsel-hont-interactie, bot van hont vloog in mijn oog, doot.quote:
laat het dan maar gewoon op jezelf liggenquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Deed ik, fapsel kwam in de vacht van de hont van de buren, fapsel deed hont exploderen door thermodynamische fapsel-hont-interactie, bot van hont vloog in mijn oog, doot.
Very good young grashopper, you learn quicklyquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
of brand het dan een gat door je huid heen?
niet meer fappen? of alleen in vrouwmensen dumpenquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Very good young grashopper, you learn quickly
Wat een challenge geef je Sam nuquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
niet meer fappen? of alleen in vrouwmensen dumpen
Probeerde niet meer fappen, zwelling van testikels, zwelling zo groot dat ruptuur van huid, fapsel sijpelde op het tapijt, fapsel brandde door grond, tot op de kern van de aarde, fapsel reageerde in een kernreactie met kern van aarde waarbij nucleaire explosie optrad en wereld werd weggevaagdquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
niet meer fappen? of alleen in vrouwmensen dumpen
Dumpte fapsel in vrouwmens, fapsel brandde door baarmoederwand, fapsel veroorzaakte peritonitis, peritonitis veroorzaakte paralytische ileus, paralytische ileus veroorzaakte overvullingsverschijnselen, overvullingsverschijnselen veroorzaakten hartfalen, vrouwmens doot, politie kwam, sam geëxecuteerdquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
of alleen in vrouwmensen dumpen
fappen in de ruimte? geen zwaartekracht enzquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Probeerde niet meer fappen, zwelling van testikels, zwelling zo groot dat ruptuur van huid, fapsel sijpelde op het tapijt, fapsel brandde door grond, tot op de kern van de aarde, fapsel reageerde in een kernreactie met kern van aarde waarbij nucleaire explosie optrad en wereld werd weggevaagd
Dumpte fapsel in ruimte, fapsel zweefde 1000 jaar rond, fapsel raakte toen een maan van een planeet, maan raakte uit zijn baan, maan raakte aarde, iedereen stierf, inclusief Sam's nageslacht.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
fappen in de ruimte? geen zwaartekracht enz
godverdommequote:Op donderdag 12 juni 2014 01:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dumpte fapsel in ruimte, fapsel zweefde 1000 jaar rond, fapsel raakte toen een maan van een planeet, maan raakte uit zijn baan, maan raakte aarde, iedereen stierf, inclusief Sam's nageslacht.
Gedaan, maar door doorsnijden van de vas deferens waardoor er geen sperma meer van de testikels naar de ductus ejaculatorius kon worden gevoerd, hoopte het sperma zich op in de testikels, toen testikels zo erg gezwollen waren dat ze knapten bloedde Sam doodquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
je laten steriliseren? zodat je wel kan klaarkomen maar er geen zaad uit komt
Geslachtsdeel laten verwijderen opgelost slotjequote:Op donderdag 12 juni 2014 01:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gedaan, maar door doorsnijden van de vas deferens waardoor er geen sperma meer van de testikels naar de ductus ejaculatorius kon worden gevoerd, hoopte het sperma zich op in de testikels, toen testikels zo erg gezwollen waren dat ze knapten bloedde Sam dood
neukzequote:Op donderdag 12 juni 2014 01:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oja, vrijdag afspreken met een oude tindermatch die ik nog nooit heb gezien, hij zit in een band en is goddamn adorable en ik ben nerveus en omg wens me alvast succes
Wat is het ergste dat kan gebeuren? Hoe onrealistisch is dat? Juist, veel plezier dus!quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oja, vrijdag afspreken met een oude tindermatch die ik nog nooit heb gezien, hij zit in een band en is goddamn adorable en ik ben nerveus en omg wens me alvast succes
Come at me brahquote:Op donderdag 12 juni 2014 02:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Hey.
Heb zo'n idee dat ik te laat ben.
Neuk zequote:Op donderdag 12 juni 2014 01:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Relatie of enkel pornomateriaal?quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat voor foto's heb je? Zonnebril enzo zeker ?quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:08 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Die tip werkt nog steeds niet. Pas twee matches.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:57 schreef Re het volgende:
vanaf nu gaan we noten voor SC als het zo moet... en hou die DM shit ook eens weg hier, ik vertrouw er op dat de users die hier wel een leuk topic van maken ons dat wel zullen aangeven anders verdwijnt dit topic gewoon naar ONZ of zo of helemaal weg
Nee, normale duidelijke foto's.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:48 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Wat voor foto's heb je? Zonnebril enzo zeker ?
Naar ONZ? Geen slecht ideequote:Op donderdag 12 juni 2014 08:57 schreef Re het volgende:
vanaf nu gaan we noten voor SC als het zo moet... en hou die DM shit ook eens weg hier, ik vertrouw er op dat de users die hier wel een leuk topic van maken ons dat wel zullen aangeven anders verdwijnt dit topic gewoon naar ONZ of zo of helemaal weg
quote:
Static line of free fall?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik werd in het Engels aangesproken op Tinder.
Wel een leuke openingsvraag
'Do you jump out of helicopters frequently?'
Het is een vliegtuig waar ik uit spring, maar goed, vrouwen en techniek.
Skydivend in Nieuw-Zeeland, vrije val van 10 seconden.quote:
Leip, moet nog een keer m'n para wings halen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Skydivend in Nieuw-Zeeland, vrije val van 10 seconden.
Dan word je vast para, brothaquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Leip, moet nog een keer m'n para wings halen.
Lekker shinen, ja toghquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, die functie hebben we niet bij de natres. Maar ze staan wel peppie op je uniform
Mijn antwoord op haar vraag was dan ook: only when I need to save the worldquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja togh, jeweet, al die chickies hosselen, zeggen dat je special forcez bent enzulks.
''Oh what do you do?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Mijn antwoord op haar vraag was dan ook: only when I need to save the world
Bijvoorbeeld jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
''Oh what do you do?''
''I'm a super topsecret special forces operator''
Wel goede reactiequote:Op donderdag 12 juni 2014 12:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Mijn antwoord op haar vraag was dan ook: only when I need to save the world
Jouw UI dan.quote:
Ik weet genoeg.quote:
Het gaat toch over een Tinder gesprek? Buiten die opmerking over Tinos zijn UI...quote:
omdat dat geëmmer over skydiven helemaal niets met tinder te maken heeft, doe dat lekker in DM of zoquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het gaat toch over een Tinder gesprek? Buiten die opmerking over Tinos zijn UI...
Hoe zie jij een topic als dit dan voor je?
Ging over een foto op Tinder. Daarnaast bracht ik het zelf weer on-topic.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:44 schreef Re het volgende:
[..]
omdat dat geëmmer over skydiven helemaal niets met tinder te maken heeft, doe dat lekker in DM of zo
goed zo!, nu nog zover dat je dat niet meer hoeft te doenquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ging over een foto op Tinder. Daarnaast bracht ik het zelf weer on-topic.
Zeuren om het zeuren dit. Jammer
Haha wordt ook wel gezellig daar niet vanquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:42 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is het ergste dat kan gebeuren? Hoe onrealistisch is dat? Juist, veel plezier dus!
Geen idee hoe hij in het echt is, vanaf dan kan ik pas oordelenquote:Op donderdag 12 juni 2014 07:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Relatie of enkel pornomateriaal?
GYM'ers dan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, bedoelde je dat soort volk. Dat zijn geen bodybuilders.
wat had je en wat heb je nu?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:40 schreef Fir3fly het volgende:
Nieuwe foto's doen wonderen, zowaar 3 matches op een dag.
met je mooie openingszin?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij jou?
Ja is goed
Waar woon je?
[naam stad noemt]
Euh, ja okay. Ik klop wel overal aan om te vragen of zij er woont
Ik had gewoon een hoofdfoto van m'n kop, nu een met een zonnebril op. Blijkbaar is dat aantrekkelijkerquote:
Nu enkel eentje met zonnebril? Dan zijn ze grwoon nieuwsgierig.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik had gewoon een hoofdfoto van m'n kop, nu een met een zonnebril op. Blijkbaar is dat aantrekkelijker.
Ik heb er verder nog drie. Die zijn onveranderd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu enkel eentje met zonnebril? Dan zijn ze grwoon nieuwsgierig.
Zou zelf zoveel mogelijk fotos erop zetten. Weet je zeker dat ze je knap genoeg vinden
Nee, die niet. Die ken ik al wat langerquote:
Dat snap ik dan weer niet. Ok, ik ben geen cassanova, maar ik ben nog nooit zenuwachtig geweest om iemand te zien. Laat staan als het een 'match' is en dus wel duidelijk is dat je elkaar ziet zitten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha wordt ook wel gezellig daar niet vanmaar ben gewoon nerveus om hem te zien
50 geloof ikquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:42 schreef TheStranger1158 het volgende:
Is er een minimaal aantal vrienden vereist op je FB wil je je kunnen registreren voor Tinder?
heb nog wel een kamer voor jequote:Op donderdag 12 juni 2014 20:16 schreef Sarasi het volgende:
Alle knappe mannen wonen onder de rivieren. Ik ga emigreren denk ik.
en bedankt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:16 schreef Sarasi het volgende:
Vergeet dat stukje tussen de rivieren nietquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:16 schreef Sarasi het volgende:
Met uitzondering van alle hunks in dit topic natuurlijk he.quote:
Alle knappe vrouwen ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:16 schreef Sarasi het volgende:
Knappe vrouwen beschouw ik tegenwoordig maar als een mythe.quote:
Hoezo? Heb je geen spiegel?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:43 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Knappe vrouwen beschouw ik tegenwoordig maar als een mythe.
Slijmbalquote:
quote:
Niet? Shit zeg, dan heb ik het me laatst vast verbeeld dat er een vrouwelijke fokster tegenover me zatquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:16 schreef Sarasi het volgende:
Klopt, ik woon daar.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:16 schreef Sarasi het volgende:
Met zo'n zin vraag je ook op een foute openingszin, natuurlijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
Vrouwen, een leuk levensmotto als:
Enjoy the little things in life, its over before you know
En alle varianten, ze zijn niet leuk om te lezen. En allemaal even slecht
Ik zie nog geen nieuwe fotos bij je btwquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:46 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn nieuwe foto's werpen geen vruchten af. Maar 2 nieuwe matches sinds ik 'm veranderd heb.
Moet ik wel eerst een match hebben natuurlijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Met zo'n zin vraag je ook op een foute openingszin, natuurlijk
Nog steeds die waarop ik kijk alsof ik bij de jostiband zit?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik zie nog geen nieuwe fotos bij je btw
Ja, schele kuifje ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst een match hebben natuurlijk
[..]
Nog steeds die waarop ik kijk alsof ik bij de jostiband zit?
Lexa en RP is toch niet ingesteld op sexdate's? Dat is toch veel meer gericht op relatie's?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:26 schreef TheStranger1158 het volgende:
Is jullie ervaring dat Tinder sneller resultaat geeft dan de Lexa's en RP's van deze wereld?
Even afgezien van het feit of het nu om een relatie of sexdate gaat
Ook daar maak je wat mee ;-) Maar inderdaad lijkt me Lexa en RP meer voor wanhopige mensen die bang zijn alleen te blijven. Tinder is lekker laagdrempelig.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lexa en RP is toch niet ingesteld op sexdate's? Dat is toch veel meer gericht op relatie's?
Of snap ik er gewoon niets van. Dat kan ook heel goed.
Carpe diemquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
Jonge die tinder is fucked up bezig. Krijg nu amper nog matches (ben wel veel kritischer nu met liken)quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:14 schreef kanovinnie het volgende:
Al 3 dagen van geen 1 match een bericht *kras kras kras*
Dan zakt m'n harde pener weer in.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
Doens't matter, has matches.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
Hoax, ik woon onder de rivieren.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:16 schreef Sarasi het volgende:
Jezelf lelijk vindenquote:
het ergste is dat hij een woord grapje maakt die niet kloptquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jezelf lelijk vinden
Piep en SC niet zo, slinger je Tinder aan en have fun!
Als je te gefrustreerd raakt, zet die app uit en ga wat nuttigs doen, hout hakken of een bejaarde helpen met de oversteek
bedankt vor dit wazige bericht.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:27 schreef kurk_droog het volgende:
Holy shit...Buenos Aires zijn mooie vrouwen
Tijd genoeg om af te spreken toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:32 schreef Mortaxx het volgende:
Match met Lets meisje die over paar dagen weer teruggaat
Ook komend weekend?quote:
Heb net gecheckt. Je hebt gelijk, wat een geile wijven in bikini's zonder dat ze er ordinair uitzien.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:27 schreef kurk_droog het volgende:
Holy shit...Buenos Aires zijn mooie vrouwen
Ik ga alvast wat binnen harken binnenkort ( 2 weken ervoor of zo )quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:45 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Heb net gecheckt. Je hebt gelijk, wat een geile wijven in bikini's zonder dat ze er ordinair uitzien.
Kun je Spaans?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ga alvast wat binnen harken binnenkort ( 2 weken ervoor of zo )
Nee nog niet. Dat ga ik daar leren de eerste maand. Daarna 5 weken vrij rondreizen. De meeste studeren gewoon en kennen wel een beetje engels hoorquote:
Jij gebruikt toch ook fake gps? Werkt het bij jou altijd? Bij mij niet, namelijk. Heb ook pas twee matches gehad in het buitenland.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee nog niet. Dat ga ik daar leren de eerste maand. Daarna 5 weken vrij rondreizen. De meeste studeren gewoon en kennen wel een beetje engels hoor
Geen verkeerde dames in ieder geval
Heuj die heb ik ook, Agnese, afgesproken voor morgen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:32 schreef Mortaxx het volgende:
Teringquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:47 schreef TheNewToast het volgende:
[..]
Heuj die heb ik ook, Agnese, afgesproken voor morgen.
Ik snap fax wel. Je kunt wel tinder aanslingeren, maar als je zoals hij had slechts een paar matches had die er ook nog eens niet al te best uit zien krijg je wel het idee dat je niet knap bent (want dan had je meer matches gehad). Al blijf ik erbij dat ik denk dat het bij fax vooral aan zijn locatie ligt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jezelf lelijk vinden
Piep en SC niet zo, slinger je Tinder aan en have fun!
Als je te gefrustreerd raakt, zet die app uit en ga wat nuttigs doen, hout hakken of een bejaarde helpen met de oversteek
Letse vrouwenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:32 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb nog nooit naar die status gekeken. Op whapp kan ik 'm ook niet zien, omdat niemand die van mij kan zien. Iemand moet lekker doen wat 'ie wil doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:16 schreef Jurrgirl het volgende:
Oke ik betrap mezelf op het volgende, doen jullie dat ook?![]()
Bij een leuke match waar je regelmatig mee praat zijn, een paar keer op een dag zijn online status checken om te zien of ie ondertussen ook verder kijkt? En daar een beetje jaloers/vervelend gevoel aan overhouden?
Ik ben gewoon zo confused door tinder that's allquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:22 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar die status gekeken. Op whapp kan ik 'm ook niet zien, omdat niemand die van mij kan zien. Iemand moet lekker doen wat 'ie wil doen.
Hoe oud ben je eigenlijk, heb je al eens een langere relatie gehad en weet je zeker dat Tinder het juiste medium voor je is?
Jij kan beter Tinder eraf gooien, voor je jezelf psychotisch piekertquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:28 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zo confused door tinder that's all![]()
Ìk overanalyseer en romantiseer het...
Gister ook, we hadden het ergens over, hij gaf een reactie waar eigenlijk ook geen antwoord meer op gegeven kon worden. Dus het is nu mijn beurt om weer iets te zeggen. Ik heb expres tot nu toe niks meer gezegd, om te checken of ie geïnteresseerd is en zelf weer met een vraag of iets komt. Heeft ie (nog) niet gedaan.
hahahah!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij kan beter Tinder eraf gooien, voor je jezelf psychotisch piekert
Trouwens is dit een goede aanpak?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij kan beter Tinder eraf gooien, voor je jezelf psychotisch piekert
En hij denkt dat jij geen interesse hebtquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:28 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Gister ook, we hadden het ergens over, hij gaf een reactie waar eigenlijk ook geen antwoord meer op gegeven kon worden. Dus het is nu mijn beurt om weer iets te zeggen. Ik heb expres tot nu toe niks meer gezegd, om te checken of ie geïnteresseerd is en zelf weer met een vraag of iets komt. Heeft ie (nog) niet gedaan.
Waarom denk je er zoveel bij na? Er zijn geen beurten in een gesprek. Of je praat gezellig met elkaar of niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:28 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik weet gewoon echt niet wat ik moet vragen? ik wil ook niet lame overkomen....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
En hij denkt dat jij geen interesse hebt
Ja klopt! je hebt helemaal gelijk, meid!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:40 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Waarom denk je er zoveel bij na? Er zijn geen beurten in een gesprek. Of je praat gezellig met elkaar of niet.Je romantiseert het niet, je overanalyseert het wel. En je grenst soms aan obsessief. Wil je graag zo zijn of is dat een automatisme?
Wat soms kan helpen is een diagram maken. Jouw hoofd maakt de connectie tussen 'hij reageert niet' en 'hij is niet geïnteresseerd', toch? Schrijf eens alle andere mogelijke redenen op voor het gebrek aan reactie. In jouw voorbeeld kan dat zijn: hij wacht op reactie van jou (50%), hij is wat anders gaan doen (25%), hij staat onder de douche (5%), zijn mobiel is leeg (5%), hij heeft geen internet meer (5%), etc. En dan voor elke uitspraak de waarschijnlijkheid opschrijven, in percentages, zoals ik erachter heb gezet. Hoeveel procent is er dan nog over? In dit geval 10%. Dus de kans dat hij niet geïnteresseerd is in jou, is maximaal 10%.
Ben je dan wel geinteresseerd in hem? ..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:45 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik weet gewoon echt niet wat ik moet vragen? ik wil ook niet lame overkomen....
Ik pas in de relatie bij verliefdheid.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:33 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
hahahah!![]()
![]()
Ervaren jullie dat niet dan?
Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:47 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ja klopt! je hebt helemaal gelijk, meid!
Maar ik weet gewoon echt niet wat ik nog moet zeggen...of waar ik over moet beginnen
Misschien ff iets vertellen over een rare gebeurtenis die ik net heb meegemaakt?
En hoe bereken je deze kansen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:40 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Waarom denk je er zoveel bij na? Er zijn geen beurten in een gesprek. Of je praat gezellig met elkaar of niet.Je romantiseert het niet, je overanalyseert het wel. En je grenst soms aan obsessief. Wil je graag zo zijn of is dat een automatisme?
Wat soms kan helpen is een diagram maken. Jouw hoofd maakt de connectie tussen 'hij reageert niet' en 'hij is niet geïnteresseerd', toch? Schrijf eens alle andere mogelijke redenen op voor het gebrek aan reactie. In jouw voorbeeld kan dat zijn: hij wacht op reactie van jou (50%), hij is wat anders gaan doen (25%), hij staat onder de douche (5%), zijn mobiel is leeg (5%), hij heeft geen internet meer (5%), etc. En dan voor elke uitspraak de waarschijnlijkheid opschrijven, in percentages, zoals ik erachter heb gezet. Hoeveel procent is er dan nog over? In dit geval 10%. Dus de kans dat hij niet geïnteresseerd is in jou, is maximaal 10%.
Ja, super, daarom maak ik me ook zo druk! ik wil dat hij ook geinteresseerd blijft en wil gewoon een goede indruk maken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben je dan wel geinteresseerd in hem? ..
Ze kan beter Tinder eraf gooien en lekker alleen zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:51 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.Er is niet echt een goed of fout hierin. Probeer vooral lekker veel uit, daar is Tinder voor.
Niet. Die noem je zelf. Het idee is dat je begint met zoveel mogelijk scenario's verzinnen en dan overal een waarschijnlijkheidspercentage voor geven zonder te kijken naar het totaal. Alles wat overblijft gaat dan naar je 'doemdenkbeeld'. Voor sommige mensen werkt dit erg goed om zich ervan bewust te worden dat hun automatische respons lang niet zo absoluut en realistisch is als het voelt.quote:
Dat iemand wat moeite heeft met loslaten, betekent tich niet dat diegene het maar moet opgeven?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze kan beter Tinder eraf gooien en lekker alleen zijn.
Misschien wil ze ook wel te graag een relatie en wil ze dus dat gesprekken niet mislukken. Vandaar de overanalyse en obsessiviteit.
Dus Jurrgirl, van Tinder en naar je vriendinnen/ hobbies/ sporten...
Je had psychologie moeten studeren!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:01 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Niet. Die noem je zelf. Het idee is dat je begint met zoveel mogelijk scenario's verzinnen en dan overal een waarschijnlijkheidspercentage voor geven zonder te kijken naar het totaal. Alles wat overblijft gaat dan naar je 'doemdenkbeeld'. Voor sommige mensen werkt dit erg goed om zich ervan bewust te worden dat hun automatische respons lang niet zo absoluut en realistisch is als het voelt.
Als je niks weet te vragen ben je toch niet zo geinteresseerd hoor...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:57 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ja, super, daarom maak ik me ook zo druk! ik wil dat hij ook geinteresseerd blijft en wil gewoon een goede indruk maken.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je had psychologie moeten studeren!
Ow, wacht...
Dat geldt toch ook voor hem? hij kan mij toch ook wat vragen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je niks weet te vragen ben je toch niet zo geinteresseerd hoor...![]()
Vraag 'm wanneer hij langs wilt komen
En ook voor jou. Jij kan hem toch ook wat vragen? Je loopt in cirkeltjes.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:10 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Dat geldt toch ook voor hem? hij kan mij toch ook wat vragen?
Gewoon dingen blijven roepen als ''Ik zie dat je online bent, waarom zeg je nu niks??'' of ''Hallo!?'' dan komt het vanzelf goed. Je kunt per slot van rekening maar duidelijk zijn, nietwaar?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:16 schreef Jurrgirl het volgende:
Oke ik betrap mezelf op het volgende, doen jullie dat ook?![]()
Bij een leuke match waar je regelmatig mee praat zijn, een paar keer op een dag zijn online status checken om te zien of ie ondertussen ook verder kijkt? En daar een beetje jaloers/vervelend gevoel aan overhouden?
Zullen wij dan maar daten?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:10 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Behold. The king of smoothness.quote:
Wat een teringmentaliteit. Schaam je diep, ston lui kutwijf dat maar initiatief van een jongen verwacht.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:10 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ja, nu ik erover nadenk wel. Althans, in Nederland. Ik heb nu al 5 8/10 chicks uit Buenos Aires.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:19 schreef kurk_droog het volgende:
Zijn de meeste vrouwen beschadigd trouwens die op Tinder zitten?
Waar jij niks mee kanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:26 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ja, nu ik erover nadenk wel. Althans, in Nederland. Ik heb nu al 5 8/10 chicks uit Buenos Aires.
Prima combinatie, mijn zegen heb je alquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waar jij niks mee kanMisschien kan je ze mijn nummer alvast geven
Man, gaat een paradijs worden daar haha.
Maar het valt op gewoon, al die wijven hebben issues.
Daar zorgen jullie mannen voor hoor....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:48 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
[..]
Daar zorgen jullie mannen voor hoor....
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:48 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Haha ik heb één chick van 17 die zoooooo knap is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waar jij niks mee kanMisschien kan je ze mijn nummer alvast geven
Man, gaat een paradijs worden daar haha.
En nu vasthouden. Het is verschrikkelijk irritant als je als man constant initiatief moet nemen, omdat een wijf onzeker is of je wel geïnteresseerd in haar bent. Gigantische afknapper.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:49 schreef Jurrgirl het volgende:
Aah ik heb net iets gestuurd en hij reageerde binnen 30 seconde, superleuk en geïnteresseerd.
Hij wil babies met je makenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:49 schreef Jurrgirl het volgende:
Aah ik heb net iets gestuurd en hij reageerde binnen 30 seconde, superleuk en geïnteresseerd.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
En nu vasthouden. Het is verschrikkelijk irritant als je als man constant initiatief moet nemen, omdat een wijf onzeker is of je wel geïnteresseerd in haar bent. Gigantische afknapper.
Nou dat vasthouden is wel makkelijker gezegd dan gedaan hoor, want soms reageert hij ook pas de volgende dagquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
En nu vasthouden. Het is verschrikkelijk irritant als je als man constant initiatief moet nemen, omdat een wijf onzeker is of je wel geïnteresseerd in haar bent. Gigantische afknapper.
Hij reageert tenminste. Mannen kunnen het ook druk hebben. Als hij helemaal niet reageert, dan is hij niet geïnteresseerd. Dus wat is nou de moeite om zelf initiatief te nemen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:53 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
[..]
Nou dat vasthouden is wel makkelijker gezegd dan gedaan hoor, want soms reageert hij ook pas de volgende dag
Ja, snap ik maar soms ben ik bang dat ie uit beleefdheid reageert en zich verplicht voeltquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:53 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Hij reageert tenminste. Mannen kunnen het ook druk hebben. Als hij helemaal niet reageert, dan is hij niet geïnteresseerd. Dus wat is nou de moeite om zelf initiatief te nemen?
Dan zou hij constant kortaf reageren. Hij neemt toch ook gewoon initiatief naar jou?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:54 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ja, snap ik maar soms ben ik bang dat ie uit beleefdheid reageert en zich verplicht voelt
Ja klopt..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:56 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dan zou hij constant kortaf reageren. Hij neemt toch ook gewoon initiatief naar jou?
Als je knap bent en een jongen leuk vindt, dan vraag je toch gelijk om af te spreken en te neuken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:00 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ja klopt..
Pffff ik ben gewoon geen datefase persoon...als ik een leuke jongen zie, wil ik hem gewoon gelijk "hebben"
Nee, ik ben op zoek naar iets serieus.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:01 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Als je knap bent en een jongen leuk vindt, dan vraag je toch gelijk om af te spreken en te neuken.
Maar je kan toch tijdens die zoektocht wel serieus lol hebben?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:02 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Nee, ik ben op zoek naar iets serieus.
Je neukt toch wel voor je een relatie begint?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:02 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Nee, ik ben op zoek naar iets serieus.
Precies ja. Ik hoef geen burgerlijke zoektocht.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:04 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Maar je kan toch tijdens die zoektocht wel serieus lol hebben?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:04 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Maar je kan toch tijdens die zoektocht wel serieus lol hebben?
Ja, maar ik ga van de eerste date met iemand die ik niet ken geen neukfestijn maken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:05 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Je neukt toch wel voor je een relatie begint?
Dat geloof ik best ja...maar jullie vrouwen moeten dan ook niet voor die sukkels gaan die daarvoor zorgenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:48 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
[..]
Hoeft niet toch..komt vanzelf wel anders..meestal wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:05 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Je neukt toch wel voor je een relatie begint?
Je kunt hem toch gewoon mee uit vragen? Hoeft niet per se in bed te zijn hoor. Afspreken is veel leuker dan chatten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:08 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar ik ga van de eerste date met iemand die ik niet ken geen neukfestijn maken.
Ik wil nu gewoon eindelijk een lieve, betrouwbare loyale jongen...echt zo'n relatiemateriaal typequote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja...maar jullie vrouwen moeten dan ook niet voor die sukkels gaan die daarvoor zorgen
Maar je kunt wel daten en openstaan voor neuken daarna.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:08 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar ik ga van de eerste date met iemand die ik niet ken geen neukfestijn maken.
Dus je bent getraumatiseerd door een voorgaande relatie?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:11 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik wil nu gewoon eindelijk een lieve, betrouwbare loyale jongen...echt zo'n relatiemateriaal type
Ik vind dat je niet een relatie kunt hebben zonder seks.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoeft niet toch..komt vanzelf wel anders..meestal wel.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:11 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik wil nu gewoon eindelijk een lieve, betrouwbare loyale jongen...echt zo'n relatiemateriaal type
Je mag ze hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:11 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
True, maar als het nog niet geweldig is bijvoorbeeld..zou jij erin stappen dan of dump je haar meteen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:12 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik vind dat je niet een relatie kunt hebben zonder seks.
Lief en loyaal zijn is oersaai?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:14 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Je mag ze hebben.Oersaai en daar wals ik zo overheen.
Een beetje wel ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
True, maar als het nog niet geweldig is bijvoorbeeld..zou jij erin stappen dan of dump je haar meteen?
[..]
Lief en loyaal zijn is oersaai?![]()
Niet geweldig of slecht? Aan niet geweldig kan makkelijk gewerkt worden, toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
True, maar als het nog niet geweldig is bijvoorbeeld..zou jij erin stappen dan of dump je haar meteen?
[..]
Lief en loyaal zijn is oersaai?![]()
Loyaal dat je niet met anderen neukt?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Een beetje wel ja.Uberhaupt, 'loyaal'... Hoe moet ik dat voor me zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |