Ja, super, daarom maak ik me ook zo druk! ik wil dat hij ook geinteresseerd blijft en wil gewoon een goede indruk maken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben je dan wel geinteresseerd in hem? ..
Ze kan beter Tinder eraf gooien en lekker alleen zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:51 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.Er is niet echt een goed of fout hierin. Probeer vooral lekker veel uit, daar is Tinder voor.
Niet. Die noem je zelf. Het idee is dat je begint met zoveel mogelijk scenario's verzinnen en dan overal een waarschijnlijkheidspercentage voor geven zonder te kijken naar het totaal. Alles wat overblijft gaat dan naar je 'doemdenkbeeld'. Voor sommige mensen werkt dit erg goed om zich ervan bewust te worden dat hun automatische respons lang niet zo absoluut en realistisch is als het voelt.quote:
Dat iemand wat moeite heeft met loslaten, betekent tich niet dat diegene het maar moet opgeven?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze kan beter Tinder eraf gooien en lekker alleen zijn.
Misschien wil ze ook wel te graag een relatie en wil ze dus dat gesprekken niet mislukken. Vandaar de overanalyse en obsessiviteit.
Dus Jurrgirl, van Tinder en naar je vriendinnen/ hobbies/ sporten...
Je had psychologie moeten studeren!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:01 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Niet. Die noem je zelf. Het idee is dat je begint met zoveel mogelijk scenario's verzinnen en dan overal een waarschijnlijkheidspercentage voor geven zonder te kijken naar het totaal. Alles wat overblijft gaat dan naar je 'doemdenkbeeld'. Voor sommige mensen werkt dit erg goed om zich ervan bewust te worden dat hun automatische respons lang niet zo absoluut en realistisch is als het voelt.
Als je niks weet te vragen ben je toch niet zo geinteresseerd hoor...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:57 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ja, super, daarom maak ik me ook zo druk! ik wil dat hij ook geinteresseerd blijft en wil gewoon een goede indruk maken.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je had psychologie moeten studeren!
Ow, wacht...
Dat geldt toch ook voor hem? hij kan mij toch ook wat vragen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je niks weet te vragen ben je toch niet zo geinteresseerd hoor...![]()
Vraag 'm wanneer hij langs wilt komen
En ook voor jou. Jij kan hem toch ook wat vragen? Je loopt in cirkeltjes.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:10 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Dat geldt toch ook voor hem? hij kan mij toch ook wat vragen?
Gewoon dingen blijven roepen als ''Ik zie dat je online bent, waarom zeg je nu niks??'' of ''Hallo!?'' dan komt het vanzelf goed. Je kunt per slot van rekening maar duidelijk zijn, nietwaar?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:16 schreef Jurrgirl het volgende:
Oke ik betrap mezelf op het volgende, doen jullie dat ook?![]()
Bij een leuke match waar je regelmatig mee praat zijn, een paar keer op een dag zijn online status checken om te zien of ie ondertussen ook verder kijkt? En daar een beetje jaloers/vervelend gevoel aan overhouden?
Zullen wij dan maar daten?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:10 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Behold. The king of smoothness.quote:
Wat een teringmentaliteit. Schaam je diep, ston lui kutwijf dat maar initiatief van een jongen verwacht.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:10 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ja, nu ik erover nadenk wel. Althans, in Nederland. Ik heb nu al 5 8/10 chicks uit Buenos Aires.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:19 schreef kurk_droog het volgende:
Zijn de meeste vrouwen beschadigd trouwens die op Tinder zitten?
Waar jij niks mee kanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:26 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ja, nu ik erover nadenk wel. Althans, in Nederland. Ik heb nu al 5 8/10 chicks uit Buenos Aires.
Prima combinatie, mijn zegen heb je alquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waar jij niks mee kanMisschien kan je ze mijn nummer alvast geven
Man, gaat een paradijs worden daar haha.
Maar het valt op gewoon, al die wijven hebben issues.
Daar zorgen jullie mannen voor hoor....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:48 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
[..]
Daar zorgen jullie mannen voor hoor....
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:48 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Daar zorgen jullie mannen voor hoor....
Haha ik heb één chick van 17 die zoooooo knap is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waar jij niks mee kanMisschien kan je ze mijn nummer alvast geven
Man, gaat een paradijs worden daar haha.
En nu vasthouden. Het is verschrikkelijk irritant als je als man constant initiatief moet nemen, omdat een wijf onzeker is of je wel geïnteresseerd in haar bent. Gigantische afknapper.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:49 schreef Jurrgirl het volgende:
Aah ik heb net iets gestuurd en hij reageerde binnen 30 seconde, superleuk en geïnteresseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |