Ja, maar vooral omdat het anders nergens op slaat om afstand te nemen. Als je afstand neemt en wel contact blijft houden blijf je die onzekere gevoelens houden waar het om ging toch, vandaar dat wij een algehele stop hadden voorlopig ( en daarom had ik haar niks moeten sturen toen, mja, te verliefd en dom )? Maar een sms'je met goede reis kan dan toch geen kwaad? En dan over 5 maanden kijken of het weer op te pakken is...?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Psychologen
[..]
Ze heeft aangegeven geen contact te willen. Gewoon respecteren
Waarom wil je dat eigenlijk per se doen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 05:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, maar vooral omdat het anders nergens op slaat om afstand te nemen. Als je afstand neemt en wel contact blijft houden blijf je die onzekere gevoelens houden waar het om ging toch, vandaar dat wij een algehele stop hadden voorlopig ( en daarom had ik haar niks moeten sturen toen, mja, te verliefd en dom )? Maar een sms'je met goede reis kan dan toch geen kwaad? En dan over 5 maanden kijken of het weer op te pakken is...?
Yeahquote:
Want? En hoe ist?quote:
Gelukkig.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je doet zo overdreven soms....
En het gaat prima
Faxieeeeee!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je doet zo overdreven soms....
En het gaat prima
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Faxieeeeee!
NanananananananaFAXIEEEE!
Koffie is mijn werkquote:
Aight.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Koffie is mijn werken fax is retro en dus cool
Geen idee het is vaak nogal dood hier. Er missen plaatjes van tieten hier, dus voel je vrijquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
Huh? Sinds wanneer is er nog een R&P SC
Wat maf
Is dit een uitvloeisel van niet kunnen versieren? Of van singles of zo?
Die eerste, singles is al over gegaan in R&P Scquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
Wat maf
Nee ik werk voor een koffiebranderij als kwaliteitscontroleurquote:
Niet kunnen versieren is een uitvloeisel van dezequote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
Wat maf
wtf deze topicreeks bestaat al sinds de samenvoeging van alle andere slowchatsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
Wat maf
Damn...koning!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik werk voor een koffiebranderij als kwaliteitscontroleur
Nice !quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik werk voor een koffiebranderij als kwaliteitscontroleur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |