wat is botsquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:45 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Zijn jullie wel eens bots tegengekomen? Ik hoor mensen er wel eens over spreken, maar nog nooit meegemaakt.
Ja vind je het gek, je sprong er ook wel eens uit bij de Spotted page.......quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, je hebt mijn hoofd dus onthouden![]()
HAHAHA, WINK, IKSDEE WINK WINKquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:45 schreef chroestjov het volgende:
Uiteraard niet alleen maar oraal maar je denkt toch niet dat ik alle details van de date hier zo ongegeneerd neer ga zetten.
Ja vind je het gek, ik zit daar in de crewquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:45 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ja vind je het gek, je sprong er ook wel eens uit bij de Spotted page.......
Ok doeiquote:
Lol die ben ik zovaak tegen gekomen, wees blij jij niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:45 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Zijn jullie wel eens bots tegengekomen? Ik hoor mensen er wel eens over spreken, maar nog nooit meegemaakt.
Aha, kijk eens aan, dacht crew bestond alleen uit 2 mensenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja vind je het gek, ik zit daar in de crew
Zijn de twee eigenaren jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:47 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Aha, kijk eens aan, dacht crew bestond alleen uit 2 mensen
Wat is daar arrogant aan? Wil je dat ik het verander in een discussie inplaats van me erbij neer te leggen het te laten zoals je voorstelt. Gastquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ook nog eens arrogant doen.
Beiden via tinder?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:45 schreef chroestjov het volgende:
Uiteraard niet alleen maar oraal maar je denkt toch niet dat ik alle details van de date hier zo ongegeneerd neer ga zetten.
Hoppa, morgen weer lunchdate geregeld.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vlieg als een gracieuze luiaard met overgewicht door de lucht Sammie, IK VLIEG.
Succes daarmee!quote:
Je hoeft je niet zo offensief te gedragen, hoor.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:51 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Wat is daar arrogant aan? Wil je dat ik het verander in een discussie inplaats van me erbij neer te leggen het te laten zoals je voorstelt. Gast
kom rellen danquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:52 schreef samthegreat5 het volgende:
Rel voorbij jammer.
Matige rel, 4/10. Zou niet nog een keer doen.
Kan beter jongens.
MI MANG, deze mang weet G's.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Wijven op Tinder zijn sowieso hoeren
Eensquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Wijven op Tinder zijn sowieso hoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |