Nee, die niet. Die ken ik al wat langerquote:
Dat snap ik dan weer niet. Ok, ik ben geen cassanova, maar ik ben nog nooit zenuwachtig geweest om iemand te zien. Laat staan als het een 'match' is en dus wel duidelijk is dat je elkaar ziet zitten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha wordt ook wel gezellig daar niet vanmaar ben gewoon nerveus om hem te zien
50 geloof ikquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:42 schreef TheStranger1158 het volgende:
Is er een minimaal aantal vrienden vereist op je FB wil je je kunnen registreren voor Tinder?
heb nog wel een kamer voor jequote:Op donderdag 12 juni 2014 20:16 schreef Sarasi het volgende:
Alle knappe mannen wonen onder de rivieren. Ik ga emigreren denk ik.
en bedankt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:16 schreef Sarasi het volgende:
Vergeet dat stukje tussen de rivieren nietquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:16 schreef Sarasi het volgende:
Met uitzondering van alle hunks in dit topic natuurlijk he.quote:
Alle knappe vrouwen ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:16 schreef Sarasi het volgende:
Knappe vrouwen beschouw ik tegenwoordig maar als een mythe.quote:
Hoezo? Heb je geen spiegel?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:43 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Knappe vrouwen beschouw ik tegenwoordig maar als een mythe.
Slijmbalquote:
quote:
Niet? Shit zeg, dan heb ik het me laatst vast verbeeld dat er een vrouwelijke fokster tegenover me zatquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:16 schreef Sarasi het volgende:
Klopt, ik woon daar.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:16 schreef Sarasi het volgende:
Met zo'n zin vraag je ook op een foute openingszin, natuurlijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
Vrouwen, een leuk levensmotto als:
Enjoy the little things in life, its over before you know
En alle varianten, ze zijn niet leuk om te lezen. En allemaal even slecht
Ik zie nog geen nieuwe fotos bij je btwquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:46 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn nieuwe foto's werpen geen vruchten af. Maar 2 nieuwe matches sinds ik 'm veranderd heb.
Moet ik wel eerst een match hebben natuurlijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Met zo'n zin vraag je ook op een foute openingszin, natuurlijk
Nog steeds die waarop ik kijk alsof ik bij de jostiband zit?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik zie nog geen nieuwe fotos bij je btw
Ja, schele kuifje ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst een match hebben natuurlijk
[..]
Nog steeds die waarop ik kijk alsof ik bij de jostiband zit?
Lexa en RP is toch niet ingesteld op sexdate's? Dat is toch veel meer gericht op relatie's?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:26 schreef TheStranger1158 het volgende:
Is jullie ervaring dat Tinder sneller resultaat geeft dan de Lexa's en RP's van deze wereld?
Even afgezien van het feit of het nu om een relatie of sexdate gaat
Ook daar maak je wat mee ;-) Maar inderdaad lijkt me Lexa en RP meer voor wanhopige mensen die bang zijn alleen te blijven. Tinder is lekker laagdrempelig.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lexa en RP is toch niet ingesteld op sexdate's? Dat is toch veel meer gericht op relatie's?
Of snap ik er gewoon niets van. Dat kan ook heel goed.
Carpe diemquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
Vrouwen, een leuk levensmotto als:
Enjoy the little things in life, its over before you know
En alle varianten, ze zijn niet leuk om te lezen. En allemaal even slecht
Jonge die tinder is fucked up bezig. Krijg nu amper nog matches (ben wel veel kritischer nu met liken)quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:14 schreef kanovinnie het volgende:
Al 3 dagen van geen 1 match een bericht *kras kras kras*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |