Met zo'n zin vraag je ook op een foute openingszin, natuurlijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
Vrouwen, een leuk levensmotto als:
Enjoy the little things in life, its over before you know
En alle varianten, ze zijn niet leuk om te lezen. En allemaal even slecht
Ik zie nog geen nieuwe fotos bij je btwquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:46 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn nieuwe foto's werpen geen vruchten af. Maar 2 nieuwe matches sinds ik 'm veranderd heb.
Moet ik wel eerst een match hebben natuurlijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Met zo'n zin vraag je ook op een foute openingszin, natuurlijk
Nog steeds die waarop ik kijk alsof ik bij de jostiband zit?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik zie nog geen nieuwe fotos bij je btw
Ja, schele kuifje ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst een match hebben natuurlijk
[..]
Nog steeds die waarop ik kijk alsof ik bij de jostiband zit?
Lexa en RP is toch niet ingesteld op sexdate's? Dat is toch veel meer gericht op relatie's?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:26 schreef TheStranger1158 het volgende:
Is jullie ervaring dat Tinder sneller resultaat geeft dan de Lexa's en RP's van deze wereld?
Even afgezien van het feit of het nu om een relatie of sexdate gaat
Ook daar maak je wat mee ;-) Maar inderdaad lijkt me Lexa en RP meer voor wanhopige mensen die bang zijn alleen te blijven. Tinder is lekker laagdrempelig.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lexa en RP is toch niet ingesteld op sexdate's? Dat is toch veel meer gericht op relatie's?
Of snap ik er gewoon niets van. Dat kan ook heel goed.
Carpe diemquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
Jonge die tinder is fucked up bezig. Krijg nu amper nog matches (ben wel veel kritischer nu met liken)quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:14 schreef kanovinnie het volgende:
Al 3 dagen van geen 1 match een bericht *kras kras kras*
Dan zakt m'n harde pener weer in.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
Doens't matter, has matches.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
Hoax, ik woon onder de rivieren.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:16 schreef Sarasi het volgende:
Alle knappe mannen wonen onder de rivieren. Ik ga emigreren denk ik.
Jezelf lelijk vindenquote:
het ergste is dat hij een woord grapje maakt die niet kloptquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jezelf lelijk vinden
Piep en SC niet zo, slinger je Tinder aan en have fun!
Als je te gefrustreerd raakt, zet die app uit en ga wat nuttigs doen, hout hakken of een bejaarde helpen met de oversteek
bedankt vor dit wazige bericht.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:27 schreef kurk_droog het volgende:
Holy shit...Buenos Aires zijn mooie vrouwen
Tijd genoeg om af te spreken toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:32 schreef Mortaxx het volgende:
Match met Lets meisje die over paar dagen weer teruggaat
Ook komend weekend?quote:
Heb net gecheckt. Je hebt gelijk, wat een geile wijven in bikini's zonder dat ze er ordinair uitzien.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:27 schreef kurk_droog het volgende:
Holy shit...Buenos Aires zijn mooie vrouwen
Ik ga alvast wat binnen harken binnenkort ( 2 weken ervoor of zo )quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:45 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Heb net gecheckt. Je hebt gelijk, wat een geile wijven in bikini's zonder dat ze er ordinair uitzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |