scarred for lifequote:Op donderdag 12 juni 2014 00:32 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze zullen je tumblr maar bezoeken
Pas op anders doet SonicVolcano TR, hij is homoquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
IK SLOOP JE HELEMAAL NAAR DE TERING KKHOMMO VIEZ JONGE
Half. Ik werk er dus kom er regelmatig maar woon in Leeuwarden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:33 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Heh, woon jij ookal in Groningen?! Greetings from je fellow Grunninger dan :p
Maakt niet uit mattie G, wij schloop hem helemaal kapot, gewoon double teamen jeweet highfive Gquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Pas op anders doet SonicVolcano TR, hij is homo
nee dat heb je nietquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nou, ik heb DV ook nog wel een intake te bieden.
Take it all in bby
Ja en nee niet afgemaakt. Leerde er niks en dus tijdverspilling. Ga nu business doenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:34 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Stuurde jij geen kunst? Heb je dat niet afgemaakt of ben je geslaagd? Wat ga je nu volgen dan?
yeau waar in grunn woon jij dan a bezemquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:33 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Heh, woon jij ookal in Groningen?! Greetings from je fellow Grunninger dan :p
Nee klopt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee dat heb je niet
[..]
Ja en nee niet afgemaakt. Leerde er niks en dus tijdverspilling. Ga nu business doen
We klappen m op zn boerenbakkes met een batra jwzquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maakt niet uit mattie G, wij schloop hem helemaal kapot, gewoon double teamen jeweet highfive G
Grappig dat je dat vraagt, voor ik jou hier op Fok tegenkwam ben ik jou al meerdere keren bij het stappen tegengekomen...... en wat bedoel je met a bezem echt waar, nooit van gehoord..quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
yeau waar in grunn woon jij dan a bezem
Mag ik meevechten? Gewoon omdat het kan? Ik zag in het vorige deel nog ff een fattie-snap langskomen van Stimodinges, jullie kunnen m'n gewicht gebruiken in het gevecht. GOOI ME OP DE VIJAND SAMMIE.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maakt niet uit mattie G, wij schloop hem helemaal kapot, gewoon double teamen jeweet highfive G
.. wow dat is creepy as fuckquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:38 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Grappig dat je dat vraagt, voor ik jou hier op Fok tegenkwam ben ik jou al meerdere keren bij het stappen tegengekomen...... en wat bedoel je met a bezem echt waar, nooit van gehoord..
Ik heb een harige anus, dat wil je niet.quote:
bemoei je met je eigen zakenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mag ik meevechten? Gewoon omdat het kan? Ik zag in het vorige deel nog ff een fattie-snap langskomen van Stimodinges, jullie kunnen m'n gewicht gebruiken in het gevecht. GOOI ME OP DE VIJAND SAMMIE.
Bezem betekent 'slet.'quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:38 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Grappig dat je dat vraagt, voor ik jou hier op Fok tegenkwam ben ik jou al meerdere keren bij het stappen tegengekomen...... en wat bedoel je met a bezem echt waar, nooit van gehoord..
Waarom?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
.. wow dat is creepy as fuck
ze wilde een natte vinger in dr kontquote:
Gadverdamme.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ze wilde een natte vinger in dr kont
That ship has sailed.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb een harige anus, dat wil je niet.
[..]
bemoei je met je eigen zaken
Ik zou je aaien hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Al die haat op mij terwijl ik vet cute ben
Dat zeg ik dus, sinds ik weet dat je op FOK zit ben ik jou nog niet tegengekomenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom sprak je mij niet aan?
Wat denk je nou zelf? De FOK!genen zaten al in hem.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom sprak je mij niet aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |