SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Nouja, twee weken en éen dag, en Maxime vond het natuurlijk prachtig om te regelen dat het lijk op transport naar Genève kon...quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:21 schreef vencodark het volgende:
Overigens had ik ook het idee dat ik Vincent's moeder net 3 keer gezien heb ofzo.
Ja ik ook, maar schijnbaar is het heel belachelijk en raar als ik dat zegquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:21 schreef vencodark het volgende:
Overigens had ik ook het idee dat ik Vincent's moeder net 3 keer gezien heb ofzo.
Dit inderdaad. Ik dacht ook dat ik haar uiteindelijk maar in een aflevering of 3/4 gezien heb. En dan nog een keer dood in haar laatste aflevering.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:21 schreef vencodark het volgende:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:32 schreef Quarant het volgende:
[..]
Nouja, twee weken en éen dag, en Maxime vond het natuurlijk prachtig om te regelen dat het lijk op transport naar Genève kon...
Ik ook niet. Dat zou zo maar eens kunnen!!quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:30 schreef maily het volgende:
Ik zou er niet van staan te kijken dat Maxime meegaat naar Genève en daar die pa weer ontmoet ..... en anders zal die pa zeker nogeens in Meerdijk opduiken ....
Dat is wel het minste dat ze kunnen doen, om deze verhaallijn nog een beetje leuk kunnen houdenquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:30 schreef maily het volgende:
Ik zou er niet van staan te kijken dat Maxime meegaat naar Genève en daar die pa weer ontmoet ..... en anders zal die pa zeker nogeens in Meerdijk opduiken ....
oohja hoe dan ? wie heeft Ludo in de kelder liggen ?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:50 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Dit seizoen is behoorlijk spannend.
eerst was bing aan de buurt nu word lorena vastgebondenquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
oohja hoe dan ? wie heeft Ludo in de kelder liggen ?
Wat is er spannend dan ?
Ja, en Jef blijkt een transseksueel te zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:58 schreef anitapatat het volgende:
[..]
eerst was bing aan de buurt nu word lorena vastgebonden
boot met bing en lucas, slaan van menno waarbij menno zelfmoord wil gaan plegen
Janine heeft voor de shampoo reclame gewerkt, daardoor heeft ze een contract dat haar haar minimaal een x-aantal jaren zo moet blijven in GTST.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:17 schreef DjinN het volgende:
[..]
Janine is eigenlijk gewoon kaal *wat ik al had verwacht, want haar haar zit altijd exact hetzelfde*.
Jettequote:GTST-actrice Jette van der Meij geëerd
Jette van der Meij wordt binnenkort in het zonnetje gezet met de Amsterdam Award 2014.
De 59-jarige actrice ontvangt de prijs, die gaat naar mensen die een verrijking zijn voor het culturele landschap in de hoofdstad, voor haar hele carrière.
Van der Meij, vooral bekend als Laura in Goede Tijden, Slechte Tijden, zit ruim 35 jaar in het vak.
De jury onder leiding van de koninklijk onderscheiden journalist Phia Baruch prijst onder meer de passie waarmee ze haar muzikale voorstellingen opvoert. Dat doet de actrice naast haar werk voor GTST. Van der Meij vindt dat "een bijzondere erkenning". Ze krijgt de prijs volgende week zaterdag in het American Hotel.
De actrice treedt in de voetsporen van Sheila de Vries, Cees Dam en Omar Munie. De couturier, architect en tassenontwerper kregen de Amsterdam Award vorig jaar vanwege hun inzet voor de Nederlandse modewereld.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:19 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Janine heeft voor de shampoo reclame gewerkt, daardoor heeft ze een contract dat haar haar minimaal een x-aantal jaren zo moet blijven in GTST.
Gadverdamme, neequote:Op donderdag 12 juni 2014 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
En als ze een gesplitste cliff doen zien we Anton en Rikki misschien eindelijk van bil gaan.
Waarom denk je dat Beatrix haar kapsel niet mocht veranderen....quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
En daarom mag het ook niet opgestoken worden zeker?
Zat ze ook in een shampooreclame?!quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:57 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Beatrix haar kapsel niet mocht veranderen....
quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zat ze ook in een shampooreclame?!
Ja, ik weet het. Maar ik zit er niet op te wachten ofzo.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien gaan ze niet van bil, maar een flink potje gootje gobbelen zit er wel aan te komen
Ik denk dat Anton zoiets wel gaat beweren ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:04 schreef vencodark het volgende:
Of Rikki verkracht Anton. Over taboes gesproken.
Crisis 35475 binnen de familie Bouwhuis... Ik begrijp je volkomenquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:03 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Maar ik zit er niet op te wachten ofzo.
Dat zou wat zijnquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:04 schreef vencodark het volgende:
Of Rikki verkracht Anton. Over taboes gesproken.
En sowieso Rikki die elke Bouwhuis afwerkt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Crisis 35475 binnen de familie Bouwhuis... Ik begrijp je volkomen
Ben benieuwd wanneer Bianca aan de beurt zal zijnquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:08 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
En sowieso Rikki die elke Bouwhuis afwerkt.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer Bianca aan de beurt zal zijn
Oh, en Edwin en Mike natuurlijk ook... Dat die onder de grond liggen maakt voor Rikki niet veel uit, want het is "echte liefde"
Ik hoop nog steeds op een verhaallijn waarin de echte Rikki ontvoerd blijkt en dit gewoon een bedriegster isquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:09 schreef luftersel het volgende:
Rikki was toch wel het hoogtepunt van dit seizoen, niet?Wat een leuke meid was het, lekker gezellig.
Inderdaad. Waar is toch dat lieve leuke meisje met die staartjes dat mij aan het huilen maakte met Anita's dood.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een verhaallijn waarin de echte Rikki ontvoerd blijkt en dit gewoon een bedriegster is
Wat is daar mis mee ? Linda kroop vroeger ook op Robert net als Isabella op Jeff.quote:
Amber Brantjesquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:50 schreef luftersel het volgende:
[..]
Inderdaad. Waar is toch dat lieve leuke meisje met die staartjes dat mij aan het huilen maakte met Anita's dood.
Ik gun Rikki haar pleziertje niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee ? Linda kroop vroeger ook op Robert net als Isabella op Jeff.
En toen Maxime met Danny liep te kezen kraaide er ook geen hond naar.
Gun je Anton zijn pleziertje niet?
Robin is best een knappe meid, maar die mond.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Amber Brantjes
Helaas is die toen aan de kant geschoven voor het zuurgezicht wat nu die rol speelt
http://goedetijdenslechte(...)antjes-rikki-de-jongquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Amber Brantjes
Helaas is die toen aan de kant geschoven voor het zuurgezicht wat nu die rol speelt
Dit ja, zou juist een leuke verhaallijn zijn imoquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee ? Linda kroop vroeger ook op Robert net als Isabella op Jeff.
En toen Maxime met Danny liep te kezen kraaide er ook geen hond naar.
Gun je Anton zijn pleziertje niet?
Haha, leuk om weer te lezenquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
http://goedetijdenslechte(...)antjes-rikki-de-jong
Godverquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zat ze ook in een shampooreclame?!
Is die inmiddels niet weer oud genoeg om de rol terug te krijgen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, leuk om weer te lezenIk kan mij nog herinneren dat dit van de GTST Courant kwam... Tijd vliegt
Amber is nu 16 dacht ik... Hoe oud is Rikki in de serie nu, jaar of 19/20? Nou ja, alles is mogelijk natuurlijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is die inmiddels niet weer oud genoeg om de rol terug te krijgen?
Dat maakt de Anton verhaallijn dan wel weer pikant.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Amber is nu 16 dacht ik... Hoe oud is Rikki in de serie nu, jaar of 19/20? Nou ja, alles is mogelijk natuurlijk
Oh hoe tof zou dat zijn! Dat je langzaam maar beetje doorkrijgt dat er iemand in de kelder van Ludo zit, echt heel langzaam. Zo van dat als je het weet kun je met terugwerkende kracht heel veel stukjes in de puzzel plaatsenquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
oohja hoe dan ? wie heeft Ludo in de kelder liggen ?
Wat is er spannend dan ?
Nou, als Amber de rol nog zou spelen zou het eerder smerig zijn, zeker gezien zij nog minderjarig isquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat maakt de Anton verhaallijn dan wel weer pikant.
Vergeet Martine nu maar. Inge Ipenburg komt nooit, nooit, nooit meer terug.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:52 schreef Meke het volgende:
Het slot geforceerd, pistool in de handen en het blijkt MartineIk ben voor, aan wie moet ik mijn brief richten?
Mja ze heeft ze nog wel. Misschien omdat ze eens niet boos of bezorgd kijktquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:33 schreef CherryOnTop het volgende:
Julia ziet er inderdaad een stuk minder rimpelig uit, of het is gewoon het beeld...
Is dit sarcastisch?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:35 schreef anitapatat het volgende:
Op 18 mei is Julia een behandeling ondergaan vanwege plekjes en vallende huid in haar gezicht.
Lekker op de hoogte zijn jullie Jezus....
We hebben er een nieuwe troll bij in dit topic..quote:
Zover ik weet is Jezus een enkel persoon en post-ie niet in het forumquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:35 schreef anitapatat het volgende:
Op 18 mei is Julia een behandeling ondergaan vanwege plekjes en vallende huid in haar gezicht.
Lekker op de hoogte zijn jullie Jezus....
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zover ik weet is Jezus een enkel persoon en post-ie niet in het forum
Hopelijk is die pizza halalquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:39 schreef DjinN het volgende:
[..]![]()
Ligt het trouwens aan mij, of is Aysen de laatste tijd continue aan het vreten ?
Ik bedoelde dat laatste wat je zei. 'Lekker op de hoogte zijn jullie Jezus'... Sommige mensen hier hebben een leven en gaan niet op zoek naar dat soort Boulevard-nieuws.quote:
Niet alleen aysen maar noud, lucas, menno ook.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:39 schreef DjinN het volgende:
[..]![]()
Ligt het trouwens aan mij, of is Aysen de laatste tijd continue aan het vreten ?
Ja zoiets dacht ik al te kunnen zien. Maar toch wilde ik het even zeker weten, haha.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:38 schreef DjinN het volgende:
[..]
We hebben er een nieuwe troll bij in dit topic..
Zoiets was al meer dan een maand bekend.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat laatste wat je zei. 'Lekker op de hoogte zijn jullie Jezus'... Sommige mensen hier hebben een leven en gaan niet op zoek naar dat soort Boulevard-nieuws.
A. Ik kijk het sporadisch. B. Ik ben absoluut geen fan van de soap.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:43 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Zoiets was al meer dan een maand bekend.
Als je gtst kijkt en fan bent van de soap weet je dat soort dingen gewoon
Wat doe je hier dan...quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:44 schreef luftersel het volgende:
[..]
A. Ik kijk het sporadisch. B. Ik ben absoluut geen fan van de soap.
Jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:44 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik vind het wel handig dat anitapatat het nieuwe topic gestart heeft, nu hebben die posts een kleurtje en weet ik precies welke ik moet negeren
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:44 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik vind het wel handig dat anitapatat het nieuwe topic gestart heeft, nu hebben die posts een kleurtje en weet ik precies welke ik moet negeren
Kunnen we beter aan jou vragenquote:
Wil je morgen nog meemakenquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:15 schreef DjinN het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Kunnen we beter aan jou vragenIets anders dan sarcastisch gewauwel is er namelijk nog niet uitgekomen bij jou
Pardon?quote:
Dan heb je haar "kwaliteitsposts" in andere topics nog niet gelezenquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:15 schreef DjinN het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Kunnen we beter aan jou vragenIets anders dan sarcastisch gewauwel is er namelijk nog niet uitgekomen bij jou
Och heden, sorry he. Zal ik alvast over de knie gaan liggen ?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:18 schreef CherryOnTop het volgende:
Ja DjinN, gtst-troll dat je er bent.
Oh zeer zeker welquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan heb je haar "kwaliteitsposts" in andere topics nog niet gelezen![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:19 schreef DjinN het volgende:
[..]
Och heden, sorry he. Zal ik alvast over de knie gaan liggen ?
Bahahahahaquote:
Ik heb me net gek zitten lachen om een door haarzelf geopend topicquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:20 schreef DjinN het volgende:
[..]
Oh zeer zeker wel![]()
![]()
Pareltjes zaten erbij!
Zeg dat wel!quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb me net gek zitten lachen om een door haarzelf geopend topicIets met Durex die schadevergoeding gaat betalen
Ik moet zeggen: ze heeft meer fantasie dan de schrijvers van GTST
Welke?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:23 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Zeg dat wel!
Vooral jou topic over stekkers die je in je kont kan douwen...
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb me net gek zitten lachen om een door haarzelf geopend topicIets met Durex die schadevergoeding gaat betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg ja die heb ik ook gelezenquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja nu word ik ook nieuwsgierigquote:
Tuurlijk johquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:25 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Blijkbaar troll je in nog meer topics
Welke?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tuurlijk johMoeilijk hè, een linkje naar dat bewuste topic plaatsen. En nee, dat hoeft niet in spoilertag
Ik zie het al helemaal voor me: Ludo die de Durex aanklaagtquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:25 schreef DjinN het volgende:
[..]
Omg ja die heb ik ook gelezen
Ze zouden haar de verhaallijnen moeten laten schrijven. Gebeurt er tenminste nog iets in GTST![]()
quote:
Die bijvoorbeeldquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:23 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Zeg dat wel!
Vooral jou topic over stekkers die je in je kont kan douwen...
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me: Ludo die de Durex aanklaagt![]()
Want hij had Bing een condoom over z'n hoofd getrokken om hem te martelen en het is gescheurdquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En vervolgens krijgt hij van Durex gratis martelwerktuigen om de eerste mislukte poging te compenserenquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:31 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Want hij had Bing een condoom over z'n hoofd getrokken om hem te martelen en het is gescheurd
Nee dat geeft zo'n rotzooi. Wel interessant voor de cliff van GTST!quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:31 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Of het weekend een mes in je rug en er dan nog mee rond draait
Dat ken niet meer want het eindigt al met Willem die Tim wilt vermoorden spoilerquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:38 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nee dat geeft zo'n rotzooi. Wel interessant voor de cliff van GTST!
Lucas die met een bot botermesje op Menno in staat te hakken, wapperend met zn handjes
Een Nolaatje doen ....quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In GTST kan alles!quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:40 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Dat ken niet meer want het eindigt al met Willem die Tim wilt vermoorden spoiler
Niet opgevallen, maar prima hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:50 schreef static het volgende:
Voor degene die op hebben gelet: er zijn posts weg. Dat is niet voor niets gedaan.
Top!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:50 schreef static het volgende:
Voor degene die op hebben gelet: er zijn posts weg. Dat is niet voor niets gedaan.
Tja, Rikki heeft nou eenmaal zin. Ze weet wat ze wil, en ze wil hem erin.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat Rikkie nou een slapende Anton misbruiken?
Mooi gedichtje, erg diep.. (*badum tss*)quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, Rikki heeft nou eenmaal zin. Ze weet wat ze wil, en ze wil hem erin.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:43 schreef luftersel het volgende:
[..]
Mooi gedichtje, erg diep.. (*badum tss*)
Dat is inderdaad de cliffhangerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:58 schreef GTSTFreakje het volgende:
Hoe ik de cliffhanger zie:
Willem blijkt niet naar Frankrijk gevlucht te zijn en hij ontvoert Tim en wil hem vermoorden
Ik hoop eerder dat het is: dag Lucas! Ga maar lekker met je gewelddadige partner naar Deutschland, zet daar een leuke gaybar op en zorg dat Tim erop af komt. Eind goed al goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:02 schreef GTSTFreakje het volgende:
Oh en ik hoop dat in seizoen 25 de schrijvers eindelijk (zal toch nooit gebeuren) Lucas een andere draai geven en hem eindelijk een volwassen karakter gaan geven, maar met nog wel wat homotikjes.
Toch denk ik niet dat Anton en Rikki van bil gaan. Het zal wel escaleren maar niet omdat Anton meer wilde.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:58 schreef GTSTFreakje het volgende:
Hoe ik de cliffhanger zie:
Willem blijkt niet naar Frankrijk gevlucht te zijn en hij ontvoert Tim en wil hem vermoorden
Maxime komt in een dilemma te zitten omdat Janine er achter is gekomen dat Vincent haar zoon is en dreigt het te vertellen aan Vincent en Nina, Maxime word woedend en er komt (zoals altijd kunnen de schrijvers niks anders verzinnen) een hevige grote bitchfight tussen die 2 waarbij of Maxime of Janine ernstig gewond raakt, ondertussen word Anton verdacht van verkrachting bij Rikki en weigert Rikki toe te geven dat zij degene was die de eerste stap zette, omdat ze psychisch niet helemaal 100 % is en denkt dat Anton haar iets heeft aangedaanook kan Nuran opeens weer lopen en omhelst Bing, waarna Bing toegeeft aan zijn gevoelens en er een hevige kus volgt tussen de 2. Het laatste shot is in huize Sanders waar Maxime en Janine allebei op de grond liggen, en er een plas bloed ligt, terwijl Vincent binnenkomt, en dat is het einde van de aflevering.
Dat figuur roept maar wat de hele tijd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
I think you did it again.![]()
Je spoilerd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nina is net zo als Katrien Duck. 100% aandacht eisen, en alles draait om haar. Vuile eend
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:23 schreef fotostarter het volgende:
[..]Dat is ook het karakter wat Nina moet spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nina is net zo als Katrien Duck. 100% aandacht eisen, en alles draait om haar. Vuile eend
No way!?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:30 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Dat is ook het karakter wat Nina moet spelen.
Wacht... wat?! Is dit allemaal niet echt? Speelt ze een karakter?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:30 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Dat is ook het karakter wat Nina moet spelen.
Nee ze heeft datquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:57 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Wacht... wat?! Is dit allemaal niet echt? Speelt ze een karakter?
Ik denk de tweede, en ik denk zelfs dat ze die gaan bewerken zodat hij op de dvd-cover pastquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:23 schreef LetsGame het volgende:
Welke castfoto zal gebruikt worden?
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ] ??
Ik zie 't al helemaal voor me hoe Daantje en Isabella dan zouden zweven in de luchtquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk de tweede, en ik denk zelfs dat ze die gaan bewerken zodat hij op de dvd-cover past
Ook hier weer de tweede, alhoewel de eerste mooier is vind ikquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:27 schreef LetsGame het volgende:
en voor seizoen 14??
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ik vind de eerste foto van seizoen 12 ook veel mooierquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ook hier weer de tweede, alhoewel de eerste mooier is vind ik
Hahaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:28 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik zie 't al helemaal voor me hoe Daantje en Isabella dan zouden zweven in de lucht![]()
![]()
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha
Nee, maar ik denk dat ze dan die hele trap weghalen en de personages die daar op staan/zitten achter/voor het groepje op de grond "plakken".
De cover is uitquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ookmisschien laten ze de foto wel intact
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:05 schreef LetsGame het volgende:
[..]
De cover is uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een keertje een cover waar de achtergrondkleur wél bij de castfoto pastquote:
Mag ook een keer tijd worden na veertien boxenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:07 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Een keertje een cover waar de achtergrondkleur wél bij de castfoto past![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond seizoen 4, 6 en 10 aardig gelukt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mag ook een keer tijd worden na veertien boxen
Wat dacht je van seizoen 21?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:13 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 4, 6 en 10 aardig gelukt.
Op zich ook mooi, maar dat seizoen 20-logo en "het complete 21ste seizoen" verpesten een hoopquote:
Dat is zeker waarquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:18 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Op zich ook mooi, maar dat seizoen 20-logo en "het complete 21ste seizoen" verpesten een hoop
Waarom? Volgens mij zijn die niet zo slecht toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:20 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Seizoen 3, 8 en 9 zijn het lelijkst vind ik.
De kleuren vloeken met de castfoto's vond ik. Seizoen 9 viel dan nog wel mee, maar de kleur was gewoon te lelijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waarom? Volgens mij zijn die niet zo slecht toch?
Pff... De lelijkste sowieso de concept-art van seizoen 4 (die staat nog steeds op bol volgens mijquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:22 schreef LetsGame het volgende:
[..]
De kleuren vloeken met de castfoto's vond ik. Seizoen 9 viel dan nog wel mee, maar de kleur was gewoon te lelijk.
Welke vind jij het mooist en het lelijkst?
Die was vreselijk, ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Pff... De lelijkste sowieso de concept-art van seizoen 4 (die staat nog steeds op bol volgens mij), de mooiste kan ik eigenlijk niet zo snel bepalen... Misschien seizoen 6?
Grote cast zegquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:32 schreef tramy het volgende:
Zo vindt ik het toch veel leuker
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:32 schreef tramy het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Haha, is ook één van mijn favorieten jaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:42 schreef Frey het volgende:
Seizoen 9 vond ik niet lelijk, maar het viel natuurlijk tegen nadat je deze gewend was:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja, de eerste aflevering die door Gottschalk is geschreven is toch ook wel een hoogtepunt te noemen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:54 schreef Frey het volgende:
Ik moet trouwens nog kijken wanneer ik seizoen 11 ga halen. Wil het nog steeds graag zien, maar heb minder haast nu. Seizoen 9 was mijn hoogtepunt.
Rikki die denkt goed te kunnen zingenquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:32 schreef tramy het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die cover komt uit 2011 hoor? Niet 1995.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:52 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Vind je het gek, dat is al lang geleden, toen hadden ze grafisch nog niet wat ze nu hebben.
Ik word echt schijtziek van dat irritant Idols gezeik in GTST. Het is vals, lelijk, tekst gaat over poep en het is compleet misplaatst. Kan ze Anton niet gewoon gaan batsen en klaar met die onzin? Ga lekker met Wiet mee naar die rukschool in Londen en ga weg uit GTST.quote:
2012 zelfsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:12 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Die cover komt uit 2011 hoor? Niet 1995.
Wiet anders minder, die begon er meteen op los te schietenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:14 schreef LetsGame het volgende:
Ik vond dat liedje van Rikki 3 jaar terug best leuk hoor.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wiet anders minder, die begon er meteen op los te schieten
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:12 schreef Eerin het volgende:
[..]
Ik word echt schijtziek van dat irritant Idols gezeik in GTST. Het is vals, lelijk, tekst gaat over poep en het is compleet misplaatst. Kan ze Anton niet gewoon gaan batsen en klaar met die onzin? Ga lekker met Wiet mee naar die rukschool in Londen en ga weg uit GTST.
Zo, ik heb duidelijk PMS xD
Of uit seizoen 2/3, toen ze kortstondig een oogje had op Daniëlquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:28 schreef LetsGame het volgende:
Rikki doet me denken aan Anita uit seizoen 9, toen ze gek was op Rutger.
Seizoen 2, ja! Toen zei Daniël dat ze het misschien opnieuw moest proberen in het jaar 2001.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of uit seizoen 2/3, toen ze kortstondig een oogje had op Daniël
En daar kreeg ze de kans dus niet voorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:31 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Seizoen 2, ja! Toen zei Daniël dat ze het misschien opnieuw moest proberen in het jaar 2001.
En dan al helemaal als ze ook nog eens begint te "zingen"quote:Alleen is Rikki creepy en Anita niet.
Wie weet was ze aan het chatten met Daniël, en niet met Gijs zoals men dacht.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En daar kreeg ze de kans dus niet voor
[..]
En dan al helemaal als ze ook nog eens begint te "zingen"
... En is Gijs een verloren zoon van Daniëlquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:38 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Wie weet was ze aan het chatten met Daniël, en niet met Gijs zoals men dacht.![]()
Da's waar ja, maar die had tenminste nog Babette en Guusje zodat het gebrek aan zangtalent minder opvielquote:Robin is nog altijd beter dan Katja Schuurman.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
... En is Gijs een verloren zoon van Daniël
[..]
Da's waar ja, maar die had tenminste nog Babette en Guusje zodat het gebrek aan zangtalent minder opviel
En niet te vergeten haar airbags
Liever alleen Lorena danquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:41 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wie weet krijgen we Rikki, Wiet en Lorena.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:49 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:WTF, idd. Dit wordt nog interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bing btw
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Rikkie gaat het niet met anton doen hoor...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:32 schreef LetsGame het volgende:
[..]
WTF, idd. Dit wordt nog interessant.
Bing btw
was gewoon echt te verwachtenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:00 schreef GTSTFreakje het volgende:
ZIE JE ZIE JE ik wist het Rikki gaat doen alsof ze verkracht is door Anton
zei ik dat?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:58 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Rikkie gaat het niet met anton doen hoor...
Dan is straks weer iedereen tegen Anton. Wanneer krijgt die man nou eens erkenning?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
was gewoon echt te verwachtenzie ik haar goed voor aan!
Nee hoor, heeft ie helemaal niet gezegd.quote:
Bahahahahahhaa briljante opmerkingquote:
Ik ook!!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 07:47 schreef RobVlas het volgende:
Vanmiddag naar de opnames van de gtst quiz
Man o man, wat had seizoen 14 toch een knappe cast.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:27 schreef LetsGame het volgende:
en voor seizoen 14??
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:43 schreef PeterKelder het volgende:
Even wat zitten knippen en plakken:
[ afbeelding ]
Ik krijg nu al zin in seizoen 14
Heb je ook suggestie voor seizoen 13?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:43 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Janine lijkt nu echt zo'n Egyptische koningin als Cleopatra.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:43 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw echt knap gedaan!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:43 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Was er een officiële castfoto van seizoen 13? Op de site staat namelijk al sinds mensenheugenis die foto van de 2500ste aflevering, dus grote kans dat die gebruikt zal worden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:32 schreef Woelli het volgende:
[..]
Heb je ook suggestie voor seizoen 13?
Welke castfoto daar überhaupt gebruikt voor gaat worden.
En dan te bedenken dat Ray en Benjamin in dit seizoen een paar weken langer in Egypte verblijven dan geplandquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:50 schreef luftersel het volgende:
[..]
Janine lijkt nu echt zo'n Egyptische koningin als Cleopatra.
Zei ik toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:01 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Wauw echt knap gedaan!![]()
![]()
Bruin is een voortreffelijke kleur voor deze castfoto
Die zou een stuk mooier zijn als t op een monitor met genoeg contrast geedit was om te zien dat de achtergrondkleur van de foto niet matcht met die van de rest van de hoes.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:42 schreef Frey het volgende:
Seizoen 9 vond ik niet lelijk, maar het viel natuurlijk tegen nadat je deze gewend was:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, inderdaad!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan is straks weer iedereen tegen Anton. Wanneer krijgt die man nou eens erkenning?
Misschien straks rond de zaak Willem?
Ja daarom haha.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Was er een officiële castfoto van seizoen 13? Op de site staat namelijk al sinds mensenheugenis die foto van de 2500ste aflevering, dus grote kans dat die gebruikt zal worden.
Nou ja, misschien valt het wel mee en weten ze een officiële castfoto van seizoen 13 te vindenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:04 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja daarom haha.
Denk dat dat seizoen ook een afschrikwekkend hoesje krijgt.
Leuk, Rob.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:37 schreef RobVlas het volgende:
Opnames gtst quiz waren leuk. Carlo en Ruud hebben een leuke klik. Veel vragen over bijvoorbeeld wat peter Door de ruit van flash ingooide nadat daniel hem eruit gegooid had . Veel humor tijdens en tussen de opnames door
Ik kan me ook niet voorstellen dat er in 2002 geen castfoto is gemaakt. Dat was het eerste jaar (met uitzondering van 2003) dat de jaarlijkse persfoto's worden gepubliceerd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou ja, misschien valt het wel mee en weten ze een officiële castfoto van seizoen 13 te vinden
2003 was de castfoto van seizoen 14 toch? Ik kan mij nog wel kleine groepsfoto's daarvan herinneren met de jongeren, één gezamenlijk, één "boys"-foto en één "girls"-foto. Was ook wel mooi met die strandtentsetting moet ik zeggenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat er in 2002 geen castfoto is gemaakt. Dat was het eerste jaar (met uitzondering van 2003) dat de jaarlijkse persfoto's worden gepubliceerd.
Wat ik trouwens wel raar vind is dat er in 2003 ook kleine groepsfoto's zijn gemaakt (bijv. Jef, Barbara en Charlie) maar dat die weinig zijn gepubliceerd.
Dat zou goed kunnen, ze hergebruiken wel vaker meubelen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:44 schreef hplaserjet het volgende:
Dat bed in Rikki's slaapkamer stond ook in Amy's kamer en had Nina ook niet dat bed?
Iedereen heeft ook altijd dezelfde telefoon.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:44 schreef hplaserjet het volgende:
Dat bed in Rikki's slaapkamer stond ook in Amy's kamer en had Nina ook niet dat bed?
Dat is in het echte leven toch ook?! Eerst had iedereen een Blackberry, toen had iedereen een iPhone en nu heeft iedereen een Samsungquote:Op zondag 15 juni 2014 01:20 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Iedereen heeft ook altijd dezelfde telefoon.
Ja klopt de castfoto was er wel, maar er werd dat jaar geen nieuwe portretfoto's gemaakt. Tenminste niet gepubliceerd. En vanaf seizoen 15 gebeurd dit wel jaarlijks.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
2003 was de castfoto van seizoen 14 toch? Ik kan mij nog wel kleine groepsfoto's daarvan herinneren met de jongeren, één gezamenlijk, één "boys"-foto en één "girls"-foto. Was ook wel mooi met die strandtentsetting moet ik zeggen
Ik heb een Sony.quote:Op zondag 15 juni 2014 06:34 schreef msnguy het volgende:
[..]
Dat is in het echte leven toch ook?! Eerst had iedereen een Blackberry, toen had iedereen een iPhone en nu heeft iedereen een Samsung
Beetje raar dat Valerie, Morris, Pascale, Ray, Sjors en Martine dan op de cover staan ipv Anita, Rik, Gijs, Job, Daantje, Marcus en Roxy.quote:Op zondag 15 juni 2014 09:38 schreef GTSTFreakje het volgende:
Wat ook nog zou kunnen is dat ze de box van seizoen 13 precies hetzelfde uitbrengen als de box van seizoen 14
Ik kan mij nog wel deze portretfoto's herinneren:quote:Op zondag 15 juni 2014 09:31 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja klopt de castfoto was er wel, maar er werd dat jaar geen nieuwe portretfoto's gemaakt. Tenminste niet gepubliceerd. En vanaf seizoen 15 gebeurd dit wel jaarlijks.
Nog een paar foto's uit 2003 volgens mij:quote:Op zondag 15 juni 2014 14:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik kan mij nog wel deze portretfoto's herinneren:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze zijn sowieso gemaakt in 2003, dus zo rond seizoen 14.
Aan die van Stefano twijfel ik, want die stond in het jubileumboek bij het interview met Bas, dus zou dit een foto van seizoen 12 of 13 moeten zijn. Die van Sjors is sowieso seizoen 14, want dit was haar eerste persfotoquote:Op zondag 15 juni 2014 16:12 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Nog een paar foto's uit 2003 volgens mij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk! Deze is van seizoen 14 denk ik.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:21 schreef PeterKelder het volgende:
Aan die van Stefano twijfel ik, want die stond in het jubileumboek bij het interview met Bas, dus zou dit een foto van seizoen 12 of 13 moeten zijn. Die van Sjors is sowieso seizoen 14, want dit was haar eerste persfoto
Dat denk ik ook ja, zou heel goed kunnenquote:Op zondag 15 juni 2014 16:24 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Deze is van seizoen 14 denk ik.
[ afbeelding ]
Dat zei je bij seizoen 10 ook, maar dat ging ook betrekkelijk snel toch?quote:Op zondag 15 juni 2014 16:29 schreef Frey het volgende:
Seizoen 11 vandaag gekocht maar deze keer zal het echt heel langzaam gaan.
Ja, maar nu is er het WK met VI Oranje en ik heb nog heel wat spellen te spelen.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zei je bij seizoen 10 ook, maar dat ging ook betrekkelijk snel toch?
Ah ja, dat is ook zo (zeker het eerste).quote:Op zondag 15 juni 2014 16:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, maar nu is er het WK met VI Oranje en ik heb nog heel wat spellen te spelen.
Ik zal binnenkort wel beginnen, want anders krijgt Bowien kramp en valt ze al voordat ik kon gaan kijken.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah ja, dat is ook zo (zeker het eerste).
Maar je bent toch wel klaar met seizoen 11 voor de release van seizoen 12?
In ieder geval komt LetsGame aardig in de buurt van jouw "normale" tempo met seizoen 11
quote:Op zondag 15 juni 2014 16:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort wel beginnen, want anders krijgt Bowien kramp en valt ze al voordat ik kon gaan kijken.
quote:Op zondag 15 juni 2014 16:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En daarnaast wacht Rohan ook met smart op het moment dat jij zijn debuut als scenarioschrijver gaat bekijken...
[ afbeelding ]
"Of was het nou mijn debuut als regisseur...? Nou ja, in ieder geval werk ik al flink wat jaren bij Onderweg naar Gisteren."
Zijn allemaal foto's uit 2002 (seizoen 13). Sabine, Ferri, Jeroen, Liesbeth, Hugo, Anouk en Daan hebben ook een foto uit deze reeks. Fajah, Elle, Geert, Maria, Sebastiaan en beide Inge's kregen bij aanvang van seizoen 14 een nieuwe foto, dat op de foto's van de rest leek. Ook Lieke en Christophe kregen toen zij begin seizoen 14 in de serie kwamen een foto dat (denk ik gelijk is gemaakt bij Fajah, Elle, Geert, etc).quote:Op zondag 15 juni 2014 14:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik kan mij nog wel deze portretfoto's herinneren:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze zijn sowieso gemaakt in 2003, dus zo rond seizoen 14.
Oh, vandaarquote:Op zondag 15 juni 2014 16:50 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zijn allemaal foto's uit 2002 (seizoen 12). Sabine, Ferri, Jeroen, Liesbeth, Hugo, Anouk en Daan hebben ook een foto uit deze reeks. Fajah, Elle, Geert, Maria, Sebastiaan en beide Inge's kregen bij aanvang van seizoen 14 een nieuwe foto, dat op de foto's van de rest leek. Ook Lieke en Christophe kregen toen zij begin seizoen 14 in de serie kwamen een foto dat (denk ik gelijk is gemaakt bij Fajah, Elle, Geert, etc).
Nou, dat leek eerst zo, maar heb nu 2 dagen niet gekeken en ben pas bij begin disc 3.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah ja, dat is ook zo (zeker het eerste).
Maar je bent toch wel klaar met seizoen 11 voor de release van seizoen 12?
In ieder geval komt LetsGame aardig in de buurt van jouw "normale" tempo met seizoen 11
Nou, dan hebben ze dat toch netjes gedaan, want er is nauwelijks verschil te zienquote:Op zondag 15 juni 2014 16:50 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zijn allemaal foto's uit 2002 (seizoen 12). Sabine, Ferri, Jeroen, Liesbeth, Hugo, Anouk en Daan hebben ook een foto uit deze reeks. Fajah, Elle, Geert, Maria, Sebastiaan en beide Inge's kregen bij aanvang van seizoen 14 een nieuwe foto, dat op de foto's van de rest leek. Ook Lieke en Christophe kregen toen zij begin seizoen 14 in de serie kwamen een foto dat (denk ik gelijk is gemaakt bij Fajah, Elle, Geert, etc).
Omdat ze vast wisten dat ze er na paar maanden uit ging.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:57 schreef LetsGame het volgende:
Vraag me af waarom Tracey geen eigen foto heeft en ook nooit op de castfoto heeft gestaan. Ze was idd meer recurring dan vaste cast en heeft nooit vast op de aftiteling gezeten. Maar ze zat vaag genoeg wel in de leader dus wat zij precies was, was me niet echt duidelijk.
Begin seizoen 11 staan Philip, Cleo, Benjamin, Meike, Sylvester en Terra vast op de aftiteling, maar ze hebben dat nooit gestaan in seizoen 10, terwijl ze dat wel waren in feite...
Die van Inge is voor seizoen 15.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:49 schreef LetsGame het volgende:
Deze waren er ook nog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ze zat er al 7 jaar in toen Charlotte Besijn in GTST kwamquote:Op zondag 15 juni 2014 17:02 schreef Woelli het volgende:
[..]
Omdat ze vast wisten dat ze er na paar maanden uit ging.
Sabine Koning stond begin seizoen 17 ook niet vast in de aftiteling, maar stond wel in de leader. Was volgens mij ook pas paar weken later dat haar naam onder die van Charlotte Besijn kwam te staan.
Oh, oops foutje!quote:Op zondag 15 juni 2014 17:03 schreef Woelli het volgende:
[..]
Die van Inge is voor seizoen 15.
Deze is van seizoen 14.
[ afbeelding ]
Ik heb er toch ook over seizoen 17.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:05 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Maar ze zat er al 7 jaar in toen Charlotte Besijn in GTST kwam
Ja, maar als ze haar weer een oud plekje willen geven, moest ze wel boven Janine staan op z'n minstquote:Op zondag 15 juni 2014 17:06 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik heb er toch ook over seizoen 17.
Tijdens haar comeback.
dat is geen GTST portretfoto.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:06 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Oh, oops foutje!
En deze?
[ afbeelding ]
Het had best zo'n foto uit die tijdperk kunnen zijnquote:Op zondag 15 juni 2014 17:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
dat is geen GTST portretfoto.
Eerder een foto uit een televisiegids.
Ja oke dat sws.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:07 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, maar als ze haar weer een oud plekje willen geven, moest ze wel boven Janine staan op z'n minst
Dan nog blijft dat vaag, ook zeker als je bedenkt dat Ferri Somogyi na zijn terugkeer in seizoen 18 pas na Lorena op de aftiteling kwam te staan toen hij weer in vaste dienst kwam. Eigenlijk zou hij dus tussen Janine en Ludo moeten hebben gestaan, zeker als Sabine wel redelijk op haar "oude" aftitelingsplek kwam te staan.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:06 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik heb er toch ook over seizoen 17.
Tijdens haar comeback.
Oh zo, ja, was misschien zo slim verwoordquote:Op zondag 15 juni 2014 17:08 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja oke dat sws.
Maar omdat je aangaf dat die andere geen vaste credit hadden in seizoen 10.
Ja, dat snapte ik ook niet helemaal.. Bianca staat tegenwoordig volgens mij ook boven Sjoerd en Rikki in de aftiteling terwijl ze onder Vincent moet staan, vind ik.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan nog blijft dat vaag, ook zeker als je bedenkt dat Ferri Somogyi na zijn terugkeer in seizoen 18 pas na Lorena op de aftiteling kwam te staan toen hij weer in vaste dienst kwam. Eigenlijk zou hij dus tussen Janine en Ludo moeten hebben gestaan, zeker als Sabine wel redelijk op haar "oude" aftitelingsplek kwam te staan.
Ja aftiteling is altijd nog een raadsel vind ik.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:11 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik ook niet helemaal.. Bianca staat tegenwoordig volgens mij ook boven Sjoerd en Rikki in de aftiteling terwijl ze onder Vincent moet staan, vind ik.
Sjoerd was trouwens eerder te zien dan Anton
Helen Helmink #2 stond boven Jef, Laura, Robert en Frits in seizoen 6, maar in seizoen 7 stond ze onder hen (nou ja, Frits was weg, maar je snapt me.)quote:Op zondag 15 juni 2014 17:13 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja aftiteling is altijd nog een raadsel vind ik.
Inge I kwam naar haar comeback boven Inge S te staan, terwijl Inge S toen al ruim een maand in de serie zat. Niet vergeten al die wisselingen in de jaren 90 met Laura, Robert, Linda, Suzanne, Daniel en Jef.
Antonie Kamerling stond tijdens zijn comeback een week of drie bovenaan de aftiteling in seizoen 6. Vond ik ook wel opvallend, zeker ook omdat hij een leadershot had. Alsof de makers de kijkers wilden laten denken dat hij voor vast was teruggekeerdquote:Op zondag 15 juni 2014 17:13 schreef Woelli het volgende:
[..]
Inge I kwam naar haar comeback boven Inge S te staan, terwijl Inge S toen al ruim een maand in de serie zat. Niet vergeten al die wisselingen in de jaren 90 met Laura, Robert, Linda, Suzanne, Daniel en Jef.
En een recast blijft altijd op eigen plek staan. Gebeurde ook bij Lieke en Joris.
Ja daarom, volgorde van de aftiteling is altijd erg vaag geweest.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:15 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Helen Helmink #2 stond boven Jef, Laura, Robert en Frits in seizoen 6, maar in seizoen 7 stond ze onder hen (nou ja, Frits was weg, maar je snapt me.)
Ook stond Daniël plotseling boven en kreeg niet veel later het eindshot in de intro.
Ja, was gewoon PR denk ik.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Antonie Kamerling stond tijdens zijn comeback een week of drie bovenaan de aftiteling in seizoen 6. Vond ik ook wel opvallend, zeker ook omdat hij een leadershot had. Alsof de makers de kijkers wilden laten denken dat hij voor vast was teruggekeerd
Antonie was die weken lang ook heel veel te zienquote:Op zondag 15 juni 2014 17:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Antonie Kamerling stond tijdens zijn comeback een week of drie bovenaan de aftiteling in seizoen 6. Vond ik ook wel opvallend, zeker ook omdat hij een leadershot had. Alsof de makers de kijkers wilden laten denken dat hij voor vast was teruggekeerd
Ik vind dat een recast niet op eigen plek hoort te staan, maar goed. Het is zoals het is.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:13 schreef Woelli het volgende:
[..]
En een recast blijft altijd op eigen plek staan. Gebeurde ook bij Lieke en Joris.
quote:Op zondag 15 juni 2014 17:20 schreef PeterKelder het volgende:
Ik kan mij nog herinneren dat toen Tamara Brinkman tijdelijk de rol van Charlie overnam, het personage dus twee keer in de aftiteling stond vermeldOp de vaste plek met Lieke als vermelding, en bij de gastrollen met Tamara als vermelding
Kloptquote:Op zondag 15 juni 2014 17:20 schreef PeterKelder het volgende:
Ik kan mij nog herinneren dat toen Tamara Brinkman tijdelijk de rol van Charlie overnam, het personage dus twee keer in de aftiteling stond vermeldOp de vaste plek met Lieke als vermelding, en bij de gastrollen met Tamara als vermelding
Bij Niek was het als ik mij goed herinner ook zo dat hij op de vaste plek van Wik stond in de aftiteling. Maar daar zal een dvd-box van seizoen 14 meer duidelijkheid in gevenquote:Op zondag 15 juni 2014 17:23 schreef Woelli het volgende:
[..]
Klopt![]()
Was ook bij Ayal Oost en Sanne Langelaar zo.
Terwijl toen met Toncy van Eersel en Lieke van Lexmond's tijdelijk overname niet het geval was. Toen was Aukje weggehaald en hun namen erin vermeld. Kan me niet meer herinneren hoe dit was toen Niek Pancras de rol van Govert tijdelijk overnam. Ik neem aan hetzelfde als bij Charlie.
Ze doen dat voor Gottschalk. Anders vergeet ie wie de oorspronkelijke vertolkers zijn.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:23 schreef Woelli het volgende:
[..]
Klopt![]()
Was ook bij Ayal Oost en Sanne Langelaar zo.
Terwijl toen met Toncy van Eersel en Lieke van Lexmond's tijdelijk overname niet het geval was. Toen was Aukje weggehaald en hun namen erin vermeld. Kan me niet meer herinneren hoe dit was toen Niek Pancras de rol van Govert tijdelijk overnam. Ik neem aan hetzelfde als bij Charlie.
En dat terwijl Sanne Langelaar en Ayal Oost de rollen veel beter vertolktenquote:Op zondag 15 juni 2014 17:26 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ze willen dat we niet vergeten wie de echte Sjors en Tim zijn
Ik kan niet wachten, die lange versie van de seizoen 14 leader wil ik echt zo graag zienquote:Op zondag 15 juni 2014 17:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij Niek was het als ik mij goed herinner ook zo dat hij op de vaste plek van Wik stond in de aftiteling. Maar daar zal een dvd-box van seizoen 14 meer duidelijkheid in geven
Sanne is ook een ervaren actrice.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dat terwijl Sanne Langelaar en Ayal Oost de rollen veel beter vertolkten
In het eerste geval was dat ook echt zo
Die was toch maar heel kort.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:27 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten, die lange versie van de seizoen 14 leader wil ik echt zo graag zien
Als JustBridge op dezelfde voet verdergaat zullen seizoen 13/14/15 volgend jaar wel verschijnen denk ik. Ben ik trouwens ook binnen een jaar weer klaarquote:Op zondag 15 juni 2014 17:27 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten, die lange versie van de seizoen 14 leader wil ik echt zo graag zien
1 week zelfs.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:28 schreef Woelli het volgende:
[..]
Die was toch maar heel kort.
Twee weken ofzo?
Ik vraag me af of seizoen 13 dit jaar nog uit zal komen, in november/december.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als JustBridge op dezelfde voet verdergaat zullen seizoen 13/14/15 volgend jaar wel verschijnen denk ik. Ben ik trouwens ook binnen een jaar weer klaar
Ik denk dat ze eerder seizoen 22 zullen uitbrengen rond september/oktober. Maar ik hou hoop op seizoen 13 voor dit jaar, dat welquote:Op zondag 15 juni 2014 17:29 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik vraag me af of seizoen 13 dit jaar nog uit zal komen, in november/december.![]()
Er zit 2 maanden tijd tussen 11 en 12, dus je weet maar nooit
Volgens mij verkocht seizoen 21 niet zo goed dus of ze nog recentere seizoenen uitbrengen de komende tijd..quote:Op zondag 15 juni 2014 17:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerder seizoen 22 zullen uitbrengen rond september/oktober. Maar ik hou hoop op seizoen 13 voor dit jaar, dat wel
Zou mij niets verbazen, was ook een idiote reden die ze daarvoor opgaven. "Ja, de fans willen de recentere seizoenen ook graag zien". Tja, als RTL niet zo zielig zou doen waardoor alle uploads van seizoen 17 t/m 21 nu van YouTube zijn gehaald was het uitgeven van die seizoenen niet zo nodig geweest denk ik.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:30 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Volgens mij verkocht seizoen 21 niet zo goed dus of ze nog recentere seizoenen uitbrengen de komende tijd..
Geldwolven zijn 't, maar dat wisten we alquote:Op zondag 15 juni 2014 17:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen, was ook een idiote reden die ze daarvoor opgaven. "Ja, de fans willen de recentere seizoenen ook graag zien". Tja, als RTL niet zo zielig zou doen waardoor alle uploads van seizoen 17 t/m 21 nu van YouTube zijn gehaald was het uitgeven van die seizoenen niet zo nodig geweest denk ik.
Oeh ja daar heb je een punt, was ik even vergetenquote:Op zondag 15 juni 2014 13:57 schreef Woelli het volgende:
[..]
Beetje raar dat Valerie, Morris, Pascale, Ray, Sjors en Martine dan op de cover staan ipv Anita, Rik, Gijs, Job, Daantje, Marcus en Roxy.
Dan worden hun hoofden er toch opgeplakt met photoshop?quote:Op zondag 15 juni 2014 20:55 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Oeh ja daar heb je een punt, was ik even vergeten
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan worden hun hoofden er toch opgeplakt met photoshop?
Mijn God, ik doe lekker rustig aan, zodat ik snel aan seizoen 12 kan beginnenquote:Op zondag 15 juni 2014 21:00 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]Dat zou hilarisch zijn
Trouwens, ik zit op disc 11 van seizoen 11, gaat echt hard.
Ik kan dat niet haha, ik moet zo snel mogelijk het seizoen uit kijken omdat ik alle mooie en goede momenten wil zien, en natuurlijk de slechte tijden. Over seizoen 10 had ik ook welgeteld maar 2 weken gedaan.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:02 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Mijn God, ik doe lekker rustig aan, zodat ik snel aan seizoen 12 kan beginnen
Frey jr. is geboren!quote:Op zondag 15 juni 2014 21:04 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Ik kan dat niet haha, ik moet zo snel mogelijk het seizoen uit kijken omdat ik alle mooie en goede momenten wil zien, en natuurlijk de slechte tijden. Over seizoen 10 had ik ook welgeteld maar 2 weken gedaan.
Haha, dat was ik alweer vergetenquote:Op zondag 15 juni 2014 21:02 schreef LetsGame het volgende:
Ik weet nog dat PeterKelder met het idee kwam om Mariekes hoofd op Riks lichaam te photoshoppen op de cover van seizoen 5![]()
Hoe dat er uit zou komen te zien ben ik wel benieuwdquote:Op zondag 15 juni 2014 21:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, dat was ik alweer vergeten
Ik kan mij ook nog een creatie van (volgens mij) Frey herinneren met alleen maar het hoofd van Rohan op de foto van seizoen 5
Oh jaquote:Op zondag 15 juni 2014 21:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, dat was ik alweer vergeten
Ik kan mij ook nog een creatie van (volgens mij) Frey herinneren met alleen maar het hoofd van Rohan op de foto van seizoen 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |