quote:In oktober werd bekend Peter Jan Rens en zijn 42 jaar jongere vriendin Virginia hun eerste kindje verwachten. Virginia is inmiddels ruim over de helft van haar zwangerschap en heeft een behoorlijke babybuik. Ze showde hem aan ons tijdens de perspresentatie van Sterren Springen 2014.
Peter-Jan en Virginia hebben allebei al één kind uit een eerdere relatie. De dochter van Peter-Jan is nu 33 jaar en heet Lutein. Sommige mensen zullen haar misschien kennen van de bekende belspelspelletjes op RTL 4, waar ze als presentatrice voor werkte. Peter-Jan heeft met de moeder van Lutein afgesproken dat hij verder geen omkijken zou hebben naar zijn dochter. Lutein groeide dus op zonder vader.
Virginia heeft een zoon, Jay die 6 jaar oud is. Omdat Virginia pas 14 was toen Jay werd geboren heeft haar moeder de voogdij. Sinds het contact met haar moeder is verbroken, ziet Virginia haar zoontje ook niet meer.
quote:
Als hij een narcist is, gaat het beste kind Petra Janna heten. Of Renskequote:Op woensdag 11 juni 2014 17:03 schreef alors het volgende:
Ik zie ook wel iets van Viejan, naar hun beider namen.
Het is nog best moeilijk want ik denk dat Virginia een echt tokkie is die met van die Engelse paupernamen aan komt zetten. Maar Peter is een echte narcist en zou zijn kind het liefst Jezus, Machiavelli of Napoleon noemen denk ik. Dit zal het compromis zijn.
Een kind zulke ouders gunnenquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:04 schreef GwaiLow het volgende:
Leuk voor Peter, ik gun het hun in ieder geval zeker!!
Je weet dat Virgin niet meer voor haar eerste kind zorgt?quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je weet dat Virgin niet meer voor haar eerste kind zorgt?
Wilde ze dat zelf niet?quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
en dat pjr zich nooit met de opvoeding van zijn eerste dochter heeft bemoeitquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tuurlijk welquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:42 schreef GwaiLow het volgende:
Maar wij kennen alle ins & outs natuurlijk niet he.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:49 schreef JaneDoe het volgende:
naam is geheim tot dat de families vanavond zijn geweest...hebben ze nog contact dan of bedoeld hij johan vlemmix?
Oh, dan passen ze wel goed bij elkaarquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:56 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en dat pjr zich nooit met de opvoeding van zijn eerste dochter heeft bemoeit
quote:Peter Jan Rens vader geworden
van onze redactie
Peter Jan Rens (63) en zijn vriendin Virginia (20) zijn woensdagmiddag trotse ouders geworden van een dochtertje.
De presentator en zijn liefje waren dinsdagochtend voor controle in het ziekenhuis toen opeens de vliezen van Virginia braken. De baby is woensdag via een keizersnee ter wereld gebracht.
Virginia heeft al een 6-jarig zoontje uit een eerdere relatie, Peter Jan heeft een dochter van 33.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Jan_is_vader__.html
Hahahahaquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:49 schreef JaneDoe het volgende:
naam is geheim tot dat de families vanavond zijn geweest...hebben ze nog contact dan of bedoeld hij johan vlemmix?
20 en al een kind van 6 hebbenquote:
Tokkies.quote:
Prinses Kaktus.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat ze gewoon bij Prinses blijven
Kweetniet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als hij een narcist is, gaat het beste kind Petra Janna heten. Of Renske
Denk je dat ze meelezen?quote:
Djelisa Annieta Rens!!!!twitter:PetrusJanRens twitterde op donderdag 12-06-2014 om 09:54:04Djelisa Annieta Rens 11-06-2014! reageer retweet
quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:04 schreef bloempje-moi het volgende:
Djelisa Annieta Rens!!!!twitter:PetrusJanRens twitterde op donderdag 12-06-2014 om 09:54:04Djelisa Annieta Rens 11-06-2014! reageer retweet
Holy freaking fuck!!!
quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:05 schreef Leandra het volgende:
Oh God, ik dacht dat je een grapje maakte
Zo niet bezig met zijn kind, maar met zijn vuige oogopslag.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:55 schreef Lienekien het volgende:
Brr. Ik vind hem zo'n griezel. Die blik op die foto.
Zijn ze allebei dyslectisch of zo??quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:04 schreef bloempje-moi het volgende:
Holy freaking fuck!!! Dit hadden wij zelfs niet kunnen bedenken...
Ik vind dat kind op de bovenste foto een soort photoshop van Rens. Echt! Die blik!quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:44 schreef bloempje-moi het volgende:
Wat een hummeltje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het tenminste niet van de melkboerquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind dat kind op de bovenste foto een soort photoshop van Rens. Echt!
Ik vind het anders uitstekend gekozen van Peter Jan en Virginia.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zijn ze allebei dyslectisch of zo??![]()
Dit moet gewoon allemaal een grap zijn. Allemaal!
Een vuige blik. "Kijk eens wat ik op mijn oude dag nog voor elkaar kan neuken."quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo niet bezig met zijn kind, maar met zijn vuige oogopslag.
Ik gaf een beetje over in mijn mond.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:19 schreef Lienekien het volgende:
Een vuige blik. "Kijk eens wat ik op mijn oude dag nog voor elkaar kan neuken."
Dat ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gaf een beetje over in mijn mond.
getver...en waarschijnlijk dacht hij dat nog echt ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ieuw. Geen plaatjes, GEEN plaatjes!quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb jij een complex, of zo?quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:47 schreef djkoelkast het volgende:
Och, met je zwangere pens open en bloot rondlopen wat al die aanstaande moeders doen is toch al een "kijk mij geneukt hebben"-statement. Later nemen ze die krijsende krengen nog overal mee naartoe ook.
Hou je neukfoutjes gewoon voor jezelf en laat ze thuis.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:47 schreef djkoelkast het volgende:
Och, met je zwangere pens open en bloot rondlopen wat al die aanstaande moeders doen is toch al een "kijk mij geneukt hebben"-statement. Later nemen ze die krijsende krengen nog overal mee naartoe ook.
Gewoon niet zo mee lopen paraderen. Het kan ook normaal.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]Wat beweer je nu. Dat zwangere vrouwen maar binnen moeten blijven?
Maar er is kennelijk ook een diepe behoefte om je giftige haat daarover te spuwen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, ik hou gewoon niet van kinderen, that's all.
Nee, er wordt gezeurd over geen plaatjes van het 'kijk wat ik in elkaar kan neuken', terwijl je dat zowat dagelijks om je heen ziet. Je moet er niet meer achter zoeken, want meer is het niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar er is kennelijk ook een diepe behoefte om je giftige haat daarover te spuwen?
Ik heb het idee dat je de geest van het topic niet helemaal snapt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, er wordt gezeurd over geen plaatjes van het 'kijk wat ik in elkaar kan neuken', terwijl je dat zowat dagelijks om je heen ziet. Je moet er niet meer achter zoeken, want meer is het niet.
Jamaar, een zwangere buik (vooral hoogzwanger) kan je niet verbergen... Dat jij zo denkt prima, maar ik ben trots op mijn buik en wat erin zit.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon niet zo mee lopen paraderen. Het kan ook normaal.
Ja, doe gewoon normaal, djkoelkast.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:53 schreef djkoelkast het volgende:
Laten we het weer fijn over PJR hebben dan
Iddquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:53 schreef djkoelkast het volgende:
Laten we het weer fijn over PJR hebben dan
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik had trouwens ooit ergens gelezen dat de pa van PJR Virginia ook wel zag zitten
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de keuze van dat tokkiewijf van hem, en hij vindt vast alles goed zolang hij maar op dat 40 jaar jongere lijk mag klimmenquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:15 schreef Mani89 het volgende:
Godvolvliegende tyfus wat een naam, echt tokkieliciousPeter Jan is helemaal wappie.
Dit. Ik zat echt even met open mond te lezenquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:14 schreef Deckard het volgende:
Godverdomme, het arme kind.
Godverdomme, wij die dit uiteindelijk zullen gaan betalen.
Sgaamun ja, als het aan hun ligt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:33 schreef superniger het volgende:
Djelisa Annieta
man man man
GA JE SHAMEN
Bijzonder, uniek en vreemd genoeg toch zo voorspelbaar.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sgaamun ja, als het aan hun ligt.
Ik hoopte dat de naam nog wat zou zijn maar nee, ze moeten weer 'bijzonder' en uniek' doen.
Arm, arm meisje.
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:32 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Bijzonder, uniek en vreemd genoeg toch zo voorspelbaar.
Genuanceerd gebracht ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de keuze van dat tokkiewijf van hem, en hij vindt vast alles goed zolang hij maar op dat 40 jaar jongere lijk mag klimmen
Hahahahahahahaaquote:Op donderdag 12 juni 2014 10:04 schreef bloempje-moi het volgende:
Holy freaking fuck!!! Dit hadden wij zelfs niet kunnen bedenken...
Zo'n schattig onschuldig frummeltje dat zó verpest gaat worden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:44 schreef bloempje-moi het volgende:
Wat een hummeltje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tegen de tijd dat er iets te pushen valt zit PJR dement achter de geraniums.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:51 schreef Moira. het volgende:
Wedden dat PJR dit kindje gaat pushen om de entertainmentindustrie in te gaan en alles klaar te spelen wat papa niet meer is gelukt na z'n Kaktus-tijd
Hehehe, dit is helaas nog waarheid ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat er iets te pushen valt zit PJR dement achter de geraniums.
Volgens mij zit hij dan eerder de kist weer open te pushen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kinderbijslag jwz.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Ben benieuwd hoe hij dit nieuwe project nou weer denken te gaan bekostigen.
enige wat gepusht gaat worden is pjr in zn rolstoel door zn puberdochterquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik moest lachenquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:47 schreef djkoelkast het volgende:
Ik hoorde dat ook ja. Straks lacht hij ons uit omdat wij dachten dat het Anita was.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:17 schreef MissBliss het volgende:
Hmm Albert sprak het uit als Anjetta (zoals Agnieta van ABBA). Dat kan natuurlijk ook, ipv een superlompe schrijfwijze van Anita.
Sprekendquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:41 schreef bloempje-moi het volgende:
Oh god, ze lijkt op haar vader...
[ afbeelding ]
Die foto van vanmorgen wel waarbij PJR als een creep kijkt. Toen had ze nog een slangetje in neusjequote:Op donderdag 12 juni 2014 21:18 schreef Lovechild het volgende:
Ze ligt niet in een couveuse, geen infuusje, geen neusbril (extra zuurstof): niks. Denk dat ze het goed doet. Geluksvogels.
zelfs besmuikte glimlach komt me bekend voorquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:41 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
En een komisch duo vormen met haar broer. Jay en Djaquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:47 schreef Sjeen het volgende:
Hoeveel te vroeg was ze?
Ze kan zich altijd nog Dj A laten noemen later
Wow echt jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:41 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
Officieel 6 weken, maar als ik de foto's zie dan geloof ik daar niet meer zo in....quote:
Ditquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Officieel 6 weken, maar als ik de foto's zie dan geloof ik daar niet meer zo in....
Zelfs de longrijpingsmedicijnen komen me een beetje vreemd over als ik dit kind zo zie liggen.
Maar helemaal op tijd was ze ook niet volgens mij... Ik zou gokken op 36 weken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Officieel 6 weken, maar als ik de foto's zie dan geloof ik daar niet meer zo in....
Zelfs de longrijpingsmedicijnen komen me een beetje vreemd over als ik dit kind zo zie liggen.
Nee, ik denk dat het kind wel te vroeg geboren is, maar geen 6 weken te vroeg... 3 a 4 weken te vroeg lijkt meer voor de hand te liggen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar helemaal op tijd was ze ook niet volgens mij... Ik zou gokken op 36 weken.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht het vanochtend op die allereerste foto al te zien. Nu echt bevestigd
Misschien zijn ze begonnen met tellen vanaf de positieve test...quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het kind wel te vroeg geboren is, maar geen 6 weken te vroeg... 3 a 4 weken te vroeg lijkt meer voor de hand te liggen.
Ja, dat zou kunnen, maar ik ga er toch echt vanuit dat de verloskundige en gynaecoloog wel kunnen tellen, en niet onnodig longrijpingsmedicijnen laten toedienen...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Misschien zijn ze begonnen met tellen vanaf de positieve test...
PJR staat niet bekend om zijn eerlijkheid hè? Sterker, hij staat bekend om zijn oneerlijkheid.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen, maar ik ga er toch echt vanuit dat de verloskundige en gynaecoloog wel kunnen tellen, en niet onnodig longrijpingsmedicijnen laten toedienen...
Nou echt, mij ook.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:09 schreef Leandra het volgende:
Wat dat betreft verbaasde het me al dat het kind überhaupt al geboren is
Dat dacht ik ook altijd, maar blijkbaar is dit niet altijd zo, want mijn collega beviel 19 mei 6 weken te vroeg van een tweeling (beiden rond 1800 gr) en één van hen mocht 2 weken later al mee naar huis.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:53 schreef Lovechild het volgende:
Je kunt het zien aan wanneer ze naar huis gaan. Prematuren gaan over het algemeen rond de uitgerekende datum naar huis. Een baby die 6 weken te vroeg geboren is en het heel goed doet, zal toch wel een week of 2/3 in het ziekenhuis liggen.
Dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar blijkbaar is dit niet altijd zo, want mijn collega beviel 19 mei 6 weken te vroeg van een tweeling (beiden rond 1800 gr) en één van hen mocht 2 weken later al mee naar huis.
Je hebt gelijk. Het was nog vroeg toen ik het lasquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:31 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch6 weken te vroeg geboren, 2 á 3 weken in het ziekenhuis.
Ik vroeg me serieus af of het wel 2 dezelfde kindjes waren.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Als ze met 34wk is geboren zal ze echt nog in een couveuse liggen, die zijn gewoon nog niet in staat om zichzelf warm te houden en hebben nog geen energie om volledig zelf te drinken. Op de 1e foto vind ik haar wel prematuur overkomen op de 2e foto niet.
Is die onderste niet lutein? Zijn oudste dochter? Of hij als baby?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vroeg me serieus af of het wel 2 dezelfde kindjes waren.
Neh, want er ligt zo'n inktvisje, die ze tegenwoordig bij te vroeg geboren kindjes leggen, bij en dat is pas iets van de laatste tijd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Is die onderste niet lutein? Zijn oudste dochter? Of hij als baby?
twitter:PetrusJanRens twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 11:28:40Voor de eerste keer in bad http://t.co/VfaRlQq54b reageer retweet
Maar de bedjes waar ze na de couveuse ingaan zijn ook geen gewone bedjes hoor. Dat zijn warmtebedjes, waar een soort waterbed inligt met regelbare temperatuur.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Als ze met 34wk is geboren zal ze echt nog in een couveuse liggen, die zijn gewoon nog niet in staat om zichzelf warm te houden en hebben nog geen energie om volledig zelf te drinken. Op de 1e foto vind ik haar wel prematuur overkomen op de 2e foto niet.
Ohnoes! Ben jij mijn vader!? Zo kijkt dat kindquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PetrusJanRens twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 11:28:40Voor de eerste keer in bad http://t.co/VfaRlQq54b reageer retweet
Weet ik. Heb zelf een dochter die met 34wk is geboren. Maar op de 2e foto lijkt ze in een normaal bed te liggen. Misschien bij virginia in bed. Ik ging ook met bed en al naar de couveuse afdeling.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:15 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Maar de bedjes waar ze na de couveuse ingaan zijn ook geen gewone bedjes hoor. Dat zijn warmtebedjes, waar een soort waterbed inligt met regelbare temperatuur.
Op deze foto lijkt het toch wel alsof ze in een speciaal bedje ligt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:02 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Weet ik. Heb zelf een dochter die met 34wk is geboren. Maar op de 2e foto lijkt ze in een normaal bed te liggen. Misschien bij virginia in bed. Ik ging ook met bed en al naar de couveuse afdeling.
Het is nu wel relevant.quote:
Op mijn mobiel zag ik niet heel de foto. Dit is geen volwassen bed idd. Nou ja het zal allemaal wel. Ik heb voor ze dat ze het goed blijft doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op deze foto lijkt het toch wel alsof ze in een speciaal bedje ligt.
[ afbeelding ]
'I'm fucked for life.'quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ohnoes! Ben jij mijn vader!? Zo kijkt dat kind
Het is evenmin een couveuse....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, het is duidelijk geen couveuse.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is evenmin een couveuse....
En gezien de gordijnen op de achtergrond lijkt het erop dat ze gewoon bij moeder op de kraamkamer is.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:59 schreef djkoelkast het volgende:
Waar GAAT het nou over zeg![]()
Echt... helemaal analyseren van de foto's om ze misschien wel op een nieuw leugentje te betrappen?
Zo werkt dat in SHOquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:59 schreef djkoelkast het volgende:
Echt... helemaal analyseren van de foto's om ze misschien wel op een nieuw leugentje te betrappen?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:59 schreef djkoelkast het volgende:
Die blik van dat kind: THE HORROR!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PetrusJanRens twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 11:28:40Voor de eerste keer in bad http://t.co/VfaRlQq54b reageer retweet
volgens mij hebben ze dat kind gewoon even geleend van de buren om de indruk te wekken dat ze zelf een kind hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:59 schreef djkoelkast het volgende:
eens.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:47 schreef Derriedouche het volgende:
Ik vind ze eigenlijk helemaal niet zo'n raar koppel. Ja, ze zijn wel raar en dat leeftijdsverschil en dan een kind van hem nemen
maar soort zoekt soort dus ik vind ze best goed bij elkaar passen en virginnnnnnn kan makkelijk door voor iemand van rond de 40 dus tja, wat zij willen, alleen weet niet of het kind er blij mee zal zijn maar goed die weet niet anders.
Nou, 't is overduidelijk een kleine Rens andersquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:18 schreef Apotheose het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze dat kind gewoon even geleend van de buren om de indruk te wekken dat ze zelf een kind hebben.
Hier ook hoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:06 schreef ferrari_rood het volgende:
van mij uit eigenlijk niet. Gewoon interesse en verbazing over hoe het er in andere ziekenhuis aan toe gaat met te vroeg geboren kinderen.
ze zeggen dat alle pasgeboren kinderen op hun vader lijken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, 't is overduidelijk een kleine Rens anders
Dat zou dan betekenen dat het kind van de buren ook van PJR isquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ze zeggen dat alle pasgeboren kinderen op hun vader lijken.
je weet maar nooitquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zou dan betekenen dat het kind van de buren ook van PJR isIk moet ineens denken aan de Bassie-reclame
Ze heeft ook zo'n gehaakte couveuse-knuffel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het een schatje, maar ze lijkt wel heeeeeeel erg veel op dr vader.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Is dit nou een mooi kind ja?
Ik vind het een lillek ding.
Maar dat was niet de dag na z'n geboorte toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:53 schreef simmu het volgende:
even nog terugkomen op couveuse of niet hoor![]()
want ravi lag met termijn van 34 weken al wel in een bedje en mocht in bad. met 36 weken mocht hij in principe mee naar huis. dus het kan allemaal wel hoor.
Alle pasgeboren babys zijn oerlelijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Is dit nou een mooi kind ja?
Ik vind het een lillek ding.
nee, toen was hij al 4 weken oud. toch, met een zwangerschapstermijn van 34 weken kan het best dat het kind eventjes in de couveuse heeft gelegen en toen direkt in een warmtebedjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar dat was niet de dag na z'n geboorte toch?
Ja, dat vind ik ook wel, maar er zijn wel gradaties denkbaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alle pasgeboren babys zijn oerlelijk.
Ik vind dit exemplaar zelfs ronduit eng, kan zo een horrorfilm in.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook wel, maar er zijn wel gradaties denkbaar.
Ik vind deze bijzonder lelijk. Maar kennelijk is het exemplaar juist bovengemiddeld knap.
Ik zal er wel geen kijk op hebben.
Maar vind je dan nagenoeg elke baby een schatje of deze in het bijzonder?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:01 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik vind het een schatje, maar ze lijkt wel heeeeeeel erg veel op dr vader.
Te vroeg geboren babys zijn meestal niet zo mooiquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook wel, maar er zijn wel gradaties denkbaar.
Ik vind deze bijzonder lelijk. Maar kennelijk is het exemplaar juist bovengemiddeld knap.
Ik zal er wel geen kijk op hebben.
Ik vind een baby al snel schattig maar ik vind dit wel echt een mooi kindje hoor. Vooral op die ene foto waar ze niet echt een prematuurtje lijkt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar vind je dan nagenoeg elke baby een schatje of deze in het bijzonder?
Gewoon nieuwsgierig.
Ik vind, denk ik, alleen halfbloedjes mooi.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:12 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik vind een baby al snel schattig maar ik vind dit wel echt een mooi kindje hoor. Vooral op die ene foto waar ze niet echt een prematuurtje lijkt.
maar jij importeert er een paar voor een paar wekenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind, denk ik, alleen halfbloedjes mooi.
Als ik ooit een kind zou hebben willen opvoeden, zou ik er zo eentje gekocht hebben in een warm land. Ik vind die roze rimpelige exemplaren niet mooi.
Dus ik begrijp al helemaal niet dat je dat willens en wetens uit je (te krappe) lichaamsopening zou willen persen.
Maar goed, ik heb er, duidelijk, geen kijk op hoor.Ik mis een voortplantingsgen, denk ik.
over een maand!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 07:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar jij importeert er een paar voor een paar weken
wanneer komen ze weer?![]()
Wat een onzin. Ik ben ook een halfbloedje, maar was een draak van een baby als ik de foto's terugziequote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind, denk ik, alleen halfbloedjes mooi.
Als ik ooit een kind zou hebben willen opvoeden, zou ik er zo eentje gekocht hebben in een warm land. Ik vind die roze rimpelige exemplaren niet mooi.
Dus ik begrijp al helemaal niet dat je dat willens en wetens uit je (te krappe) lichaamsopening zou willen persen.
Maar goed, ik heb er, duidelijk, geen kijk op hoor.Ik mis een voortplantingsgen, denk ik.
Nee joh zot. Halfjes zijn mixkindjes. Zo duidelijker...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je weet dat met halfjes mongolen bedoeld worden hè![]()
"Oh die gast, dat is echt een halfje"
in de achterhoek zeker.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je posts in deze reeks beginnen steeds storender te worden....quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Inderdaad. Het slaat ook echt kant noch wal.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je posts in deze reeks beginnen steeds storender te worden....
Achterlijken, niet zo slimme. Halfjes.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gehoord.
Tevens, 'mongolen'?
Wat je hier neerzet moet je zelf weten, maar je moet niet zeuren over andermans niveau als jouw niveau niet veel hoger ligt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:04 schreef djkoelkast het volgende:
Geeft niet dat jullie de term niet kennen, ik zou hem als ik jullie was niet gebruiken in een andere vorm.
En als het je niet bevalt dan ga je lekker terug naar OUD
Volgens mij heb ik het nooit over niveau gehad, maargoed, laten we nu of ontopic gaan of lekker naar de OUD SC gaan, dan ga ik alvast niet mee.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat je hier neerzet moet je zelf weten, maar je moet niet zeuren over andermans niveau als jouw niveau niet veel hoger ligt.
Dit.quote:
quote:Een halve gare is iemand die niet helemaal in orde, niet helemaal goed wijs is, zoals een half gaar gerecht niet in orde is: een halfgare jongen
Correct, een halfje komt van het woord halve tammequote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
en nu knijpenquote:
Ik zou daarvoor eerder het hoofdje aan de achterkant ondersteunen denk ik? Ik vind dit inderdaad lijken of hij haar zo kapot gaat knijpenquote:Op zondag 15 juni 2014 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het best een lollig plaatje eigenlijkMooi contrast
quote:Thaise ex wil Peter Jan Rens achter de tralies
Peter Jan Rens haalt het bloed onder de nagels vandaan van zijn ex-vrouw in Thailand. De 37-jarige Sulleewan is helemaal klaar met Rens en wil hem zelfs laten arresteren. Dat schrijft De Telegraaf.
Peter Jan mag dan in de wolken zijn met zijn kersverse gezin, zijn Thaise ex is er een stuk minder blij mee. Rens verliet Sulleewan, met wie hij in 2006 trouwde, voor de 21-jarige Virginia van Eck in Nederland. Samen kregen zij onlangs hun eerste kind, dochter Djelisa Annieta. 'We hebben de mooiste en grappigste baby ter wereld', aldus een uitgelaten Rens op Facebook. Sulleewan hoorde nooit meer iets van haar ex. Tot drie weken geleden.
'Meneer Kaktus' realiseerde zich waarschijnlijk dat een baby het nodige geld kost en richtte daarom zijn ogen weer op Thailand, waar hij nog een villa heeft staan. Het luxe huis liet hij ooit bouwen voor Sulleewan en haar kinderen. Rens wil het stekkie nu graag verkopen. Volgens De Telegraaf had de voormalige crimineel Nico van Empel interesse getoond in de woning.
Lastig parket
De twee mannen hadden contact met elkaar en Rens kwam met een vraagprijs van 10 miljoen Thaise baht, omgerekend ruim 200.000 euro. Er bleek alleen één probleem: buitenlanders mogen in Thailand geen grond bezitten. En dat betekende dat het huis op naam van Sulleewan stond. De Thaise woont samen met haar kinderen nog altijd in de villa. Ze was not-amused toen Rens haar inlichtte over zijn plannen. Ze liet op haar beurt weten dat ze het huis best wil verkopen, maar dan voor 5 miljoen baht en Rens kan wat haar betreft fluiten naar ook maar iets van de opbrengst.
Inmiddels ligt de verkoop stil, omdat de situatie steeds ingewikkelder werd. Van Empel: 'Het bleek dat Sulleewan het huis op naam van haar oudste dochter had laten zetten. Bovendien begon Sulleewan Rens te dreigen met advocaten en politie. Haar advocaat had haar verzekerd dat Rens geen enkel recht had op welk bedrag dan ook. Hij had haar ook geadviseerd vast een aanklacht bij de politie te deponeren, zodat wanneer Rens zich in Thailand zou laten zien hij direct gearresteerd zou kunnen worden voor bedreiging en afpersing.'
Rens vindt dat zijn ex moet stoppen met zeuren. 'Op mijn kosten is het huis met grondverhoging gebouwd. Dat geldt ook voor het huis dat ernaast staat plus enkele rijstvelden, koeien die ze al te gelde heeft gemaakt en een nieuwe auto. Bovendien heb ik haar de laatste tien jaar onderhouden. Alleen gedurende de periode van financiële strubbelingen kon ik haar even niet ondersteunen. Ze heeft daar geen begrip voor en beweert maar dat ik haar in de steek heb gelaten. Ze wordt ingefluisterd door anderen en gelooft alle publiciteit die er rond mij is.'
dat haal ik er niet uitquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:58 schreef Duderinnetje het volgende:
De media berichten in Thailand ook al over hem?
Neem aan dat zijn buitenvrouw geen hollandse kranten leest.
lijkt me niet als hij van de één op andere dag een pak sigaretten ging halen en ze nooit meer wat van em hoorde tot hij haar 3 weken geleden op straat wilde zettenquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:44 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat hij dat huis in Thailand heeft kunnen kopen omdat zijn ex in NL die hoge hypotheek had, de mogelijkheid een hypotheek af te sluiten zal in Thailand vast anders zijn dan hier...
Overigens verbaast het me dat hij met die Thaise getrouwd was, vraag ik me af of zijn Nederlandse "vrouw" (waar hij niet mee getrouwd was) dat wel wist, en ben ik benieuwd of ze überhaupt wel gescheiden zijn.
Dat beweert PJR in dat stuk. Dat zijn ex alles gelooft wat er over hem in de publiciteit is.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat haal ik er niet uit
pjr heeft toch gewoon geprobeerd het huis onder haar vandaan te verkopen?
vette pech voor hem dat dat ding op haar naam staat.
ze doet het beter dan de hollandse ex. die is behoorlijk het schip ingegaan
Bronquote:Het huis stond op haar naam. In december 2006 kocht Peter Jan Rens via zijn holding deze woning, maar na zijn faillissement werd het huis in november 2009 op naam van Joke gezet en was zij vanaf die datum de eigenaar.
quote:Peter Jan Rens
1 min. ·
Een journalist van de Privé, genaamd Leo van Rooijen. Ligt mijn leven lang met mijn privé informatie te klooien.
Maar wat ie ook roddelt en doet, mijn verhouding met mijn intimi blijft goed. Een les voor iedereen: Waar Leo ook op schijt, hij blijf een onschadelijke roddel geit.
De Thaise in de Telegraaf vandaag:quote:Er zijn een paar dingen die ze wil rechtzetten. "Peter Jan zegt dat we al jaren geen liefdesrelatie meer hebben, maar dat is echt niet waar", vertelt Joke, die is 'ingeruild' voor de 20-jarige Virginia, in Weekend.
Vervolgt: "Pas twee maanden geleden hoorde ik dat van hem. En dat meisje, Virginia, had hij al meteen na de breuk, terwijl hij dat ontkende."
quote:Terwijl PETER JAN RENS (63) zich in Nederland focust op het kersverse gezinnetje dat hij sinds de komst van dochtertje DJELISA met VIRGINIA VAN ECK (21) vormt, is de Thaise familie die hij voor de twintiger verliet minder amused. Want in een wanhopige poging om centen binnen te krijgen, tracht de failliete Rens zijn Thaise vrouw SULLEEWAN (37) en haar kinderen hun huis te ontfutselen!
klopt, terwijl hij hier in nl joke op de bank had zitten had hij een tweede gezin van 3 generaties in thailand dat hij onderhield ...maar toen kwam virgien met dr gouden kut en heeft hij alle schepen achter zich verbrandtquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:49 schreef Leandra het volgende:
Heel apart.... ze zijn kennelijk beiden ingeruild voor Virginia:
Joke in de Privé in 2013:
[..]
De Thaise in de Telegraaf vandaag:
[..]
wat een intellect hequote:
mogelijk dat joke niet op de hoogte was van het huwelijk?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:37 schreef Leandra het volgende:
Dit is trouwens ook wel apart; want nu we weten dat hij in 2006 met die Thaise trouwde, is het echt heel vreemd dat Joke hier nog mee akkoord ging...
[..]
Bron
Die kans acht ik behoorlijk groot...quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
mogelijk dat joke niet op de hoogte was van het huwelijk?
wat dan weer verklaart waarom hij haar nog niet ten huwelijk heeft gevraagdquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die kans acht ik behoorlijk groot...
En zolang hij nog getrouwd is kan hij niet met Virginia trouwen
Ze zouden een paar maanden geleden in Vegas trouwen toch?quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:37 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wat dan weer verklaart waarom hij haar nog niet ten huwelijk heeft gevraagd
voor zover ik weet tenminste
gtst is er niks bij
verliefd hequote:Op woensdag 18 juni 2014 17:27 schreef Fierce. het volgende:
Die Joke spoort ook niet helemaal. Hoe kun je je zo hebben laten behandelen. Uberhaupt met zo'n zieke samen kunnen leven.
Als je al meer dan 30 jaar met iemand samen bent verwacht je waarschijnlijk niet zo enorm in de zeik te worden genomen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:27 schreef Fierce. het volgende:
Die Joke spoort ook niet helemaal. Hoe kun je je zo hebben laten behandelen. Uberhaupt met zo'n zieke samen kunnen leven.
is zo'n boeddistisch huwelijk dan wel geldig hier in nederland?quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
ja dat kan natuurlijk ook weer verzonnen zijnquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is de vraag nog maar of het wel een Boeddhistisch huwelijk is.
Inwoonde, uitwoonde... wellicht raakte dat verschil lost in translation tussen Nederlands en Thais?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Ben overigens verbaasd dat PJR de Thaise nu echt zijn ex noemt, want destijds wilde hij nog beweren dat het gewoon een gezin was dat hij, geheel uit goedentierenheid, hielp. En waar hij dan toevallig bij inwoonde. ()
Om Joke een rad voor ogen te draaien, zoals nu blijkt.
ja dat ook. nooit geweten dat hij ermee getrouwd wasquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Ben overigens verbaasd dat PJR de Thaise nu echt zijn ex noemt, want destijds wilde hij nog beweren dat het gewoon een gezin was dat hij, geheel uit goedentierenheid, hielp. En waar hij dan toevallig bij inwoonde. ()
Om Joke een rad voor ogen te draaien, zoals nu blijkt.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Inwoonde, uitwoonde... wellicht raakte dat verschil lost in translation tussen Nederlands en Thais?
Mwah waarom? Het is toch op zich een lieve foto?quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:52 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik heb oprecht medelijden met deze baby.
Als het opa en kleindochter was wel ja. Dit is gewoon sneu... tegen de tijd dat zij in de puberteit is zit haar vader in een verzorgingstehuis of is hij overleden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mwah waarom? Het is toch op zich een lieve foto?
Als je al meer dan 30 jaar samen bent, merk je in die tijd ook wel dat iemand echt niet helemaal spoort. En er was toch ook raar gedoe met z'n eigen dochter? Die vrouw heeft waarschijnlijk gewoon niet willen zien dat hij gestoord is.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je al meer dan 30 jaar met iemand samen bent verwacht je waarschijnlijk niet zo enorm in de zeik te worden genomen.
opa papa rensquote:
Dit ja. En moeders lijkt me ook niet al te snugger.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als het opa en kleindochter was wel ja. Dit is gewoon sneu... tegen de tijd dat zij in de puberteit is zit haar vader in een verzorgingstehuis of is hij overleden.
Is hij nog getrouwd? Maar dan kan hij toch het kind niet erkennen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig (onder voorwaarden) wel mogelijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:37 schreef Miracle_Drug het volgende:
Is hij nog getrouwd? Maar dan kan hij toch het kind niet erkennen?
Dat is toch alleen het geval als de moeder nog getrouwd is?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:37 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dit ja. En moeders lijkt me ook niet al te snugger.
[..]
quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:11 schreef Loveless85 het volgende:
Inwoonde, uitwoonde... wellicht raakte dat verschil lost in translation tussen Nederlands en Thais?
Ondanks dat het een 'schattige' foto is, bekruipt mij hier een beetje een "Yolanthe"gevoel dat dit gewoon een scene is gezet om een beeld op te roepen naar de buitenwereld(schuldeisers e.d.) dan PJR eigenlijk een hele toffe peer is die niemand iets kwaads doet en tegoed is voor deze wereld.quote:
vanaf 1 april jl welquote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:37 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Mijn 34 weken zoon en dochter zijn op 16 maart geboren en waren op 2 april thuis, gewicht rond de 2300 gram bij thuiskomst,het kan dus wel dat ze rond de 34 weken geboren isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |