SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
![]()
Daar word je ook niet vrolijk van. Ik wil het liever bij de bron aanpakken. Geen idee hoe alleen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:47 schreef Sarabi het volgende:
Gewoon elke dag voor het slapen gaan je crunches doen.
Zo gezond mogelijk eten en sporten dan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:56 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Daar word je ook niet vrolijk van. Ik wil het liever bij de bron aanpakken. Geen idee hoe alleen.
Zou makkelijk zijn kon je kiezen waar je je vet zou verliezenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:56 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Daar word je ook niet vrolijk van. Ik wil het liever bij de bron aanpakken. Geen idee hoe alleen.
Dan maar zwaar geschut inzetten toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:31 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Abs trainen werkt wel maar het effect is tijdelijk, tenzij ik 2-3x per week crunches wil gaan doen. Of het genetisch is, weet ik niet. Ik denk zelf dat ik op het verkeerde moment in mijn leven dik was, namelijk toen ik in de groei zat en mijn vetcellen toen alle reden hadden om zich massaal te vermenigvuldigen. Daar nu vanaf komen lijkt haast wel onmogelijk tenzij ik zwaar geschut inzet.
Suiker zorgt voor buikvet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:56 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Ik volg nu het systeem van John Berardi en die schrijft KH alleen voor als je ze nodig hebt. Na een inspanning mag je veel KH eten en als je inactief bent mogen KH alleen maar uit groenten komen. Deze methode werkt heel effectief maar forceert mij wel om 4x per dag warm te eten.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Suiker zorgt voor buikvet.
Vetcellen kun je inderdaad alleen maar aanmaken in je groei, daarna zijn ze heel effectief tegen suikerziekte als ze leeg zijn maar tegelijk is het stofje dat ze aanmaken wanneer ze leeg zijn het stofje dat je honger doet hebben(in 25.000jr heel logisch voor de eerste 50jr zonder schaarste, moet je ook nagaan dat de mensen met een slechte verbranding het niet overleefden)
Ergens in m'n achterhoofd ga ik het ook afzweren maar dat is het probleem. Suiker is geen probleem KH's ook niet maar de verslaving wel.
De enige makkelijke manier die ik ken is om het tegen te gaan door het te vervangen.
Het is een verslaving. En die heb ik tot heden nog altijd alleen kunnen verhelpen door het probleem te verplaatsen. Misschien dan maar toch vervangen met sporten
/Geen excuus, als je slank wilt wezen is het een keuze je kunt alleen de pech hebben dat je er meer voor moet doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
Dat idee had ik ook ja...quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:55 schreef Sarabi het volgende:
Waarom zo'n O (gevolgd door nog meer suiker de rest van de ochtend)?
Verder zit je volgens mij erg hoog in je kcal vanwege o.a. de broodjes, brood en avacado.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |