abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140923292
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik dan O+ hier O+
pi_140923586
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 18:47 schreef Sarabi het volgende:
Gewoon elke dag voor het slapen gaan je crunches doen.
Daar word je ook niet vrolijk van. Ik wil het liever bij de bron aanpakken. Geen idee hoe alleen.
pi_140923661
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 18:56 schreef happinessfordogs het volgende:

[..]

Daar word je ook niet vrolijk van. Ik wil het liever bij de bron aanpakken. Geen idee hoe alleen.
Zo gezond mogelijk eten en sporten dan.
Verder zie ik niet het probleem met elke dag even crunches moeten doen.
pi_140925840
quote:

[..]

Zou makkelijk zijn kon je kiezen waar je je vet zou verliezen
pi_140927226
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 18:31 schreef happinessfordogs het volgende:

[..]

Abs trainen werkt wel maar het effect is tijdelijk, tenzij ik 2-3x per week crunches wil gaan doen. Of het genetisch is, weet ik niet. Ik denk zelf dat ik op het verkeerde moment in mijn leven dik was, namelijk toen ik in de groei zat en mijn vetcellen toen alle reden hadden om zich massaal te vermenigvuldigen. Daar nu vanaf komen lijkt haast wel onmogelijk tenzij ik zwaar geschut inzet.
Dan maar zwaar geschut inzetten toch? :Y)
pi_140927566
Leuk hoor dat afvallen en meer sporten.
Zie ik net nieuwe foto's van mezelf in buikdanskostuum, zie ik er dikker uit dan paar weken geleden -O-
Stug volhouden maar.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 20:42:31 #7
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_140928310
Ik zou ook eens een keer moeten sporten :')
Elke keer goede voornemens en elke keer weer te lui om iets uit te voeren.
Genoeg tijd, pure luiheid kwestie en geen discipline hebben. ;(
bah :+

toch blijf ik wel goed afvallen als ik op mn voeding let :P stug blijven volhouden dat dat die 80% is en die 20% komt ooit wel ofzo
pi_140928350
quote:

[..]

Suiker zorgt voor buikvet.

Vetcellen kun je inderdaad alleen maar aanmaken in je groei, daarna zijn ze heel effectief tegen suikerziekte als ze leeg zijn maar tegelijk is het stofje dat ze aanmaken wanneer ze leeg zijn het stofje dat je honger doet hebben :') (in 25.000jr heel logisch voor de eerste 50jr zonder schaarste, moet je ook nagaan dat de mensen met een slechte verbranding het niet overleefden)

Ergens in m'n achterhoofd ga ik het ook afzweren maar dat is het probleem. Suiker is geen probleem KH's ook niet maar de verslaving wel. }:|
De enige makkelijke manier die ik ken is om het tegen te gaan door het te vervangen.

Het is een verslaving. En die heb ik tot heden nog altijd alleen kunnen verhelpen door het probleem te verplaatsen. Misschien dan maar toch vervangen met sporten :?

/Geen excuus, als je slank wilt wezen is het een keuze je kunt alleen de pech hebben dat je er meer voor moet doen
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_140930140
En weer erg laat op de dag toch nog tijd gemaakt voor Jillian :D /trots
Dag 16, volgens mij ben ik echt nog nooit zo ver gekomen zonder een dag pauze
  dinsdag 10 juni 2014 @ 21:21:20 #10
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140930235
Sarabi je bent een held!
Prrrrr
pi_140930466
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:21 schreef mrspoeZ het volgende:
Sarabi je bent een held!
[ afbeelding ]
Smakeloos :'(

De foto natuurlijk, niet Sarabi <3
Je raekt an de dinge geweun.
pi_140930476
Als ik er zou uit zou gaan zien dan deed ik het 2x per dag :D
  dinsdag 10 juni 2014 @ 21:28:41 #13
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140930648
Nou zeg, ik bedoelde het lief!
Prrrrr
pi_140931352
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 20:43 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Suiker zorgt voor buikvet.

Vetcellen kun je inderdaad alleen maar aanmaken in je groei, daarna zijn ze heel effectief tegen suikerziekte als ze leeg zijn maar tegelijk is het stofje dat ze aanmaken wanneer ze leeg zijn het stofje dat je honger doet hebben :') (in 25.000jr heel logisch voor de eerste 50jr zonder schaarste, moet je ook nagaan dat de mensen met een slechte verbranding het niet overleefden)

Ergens in m'n achterhoofd ga ik het ook afzweren maar dat is het probleem. Suiker is geen probleem KH's ook niet maar de verslaving wel. }:|
De enige makkelijke manier die ik ken is om het tegen te gaan door het te vervangen.

Het is een verslaving. En die heb ik tot heden nog altijd alleen kunnen verhelpen door het probleem te verplaatsen. Misschien dan maar toch vervangen met sporten :?

/Geen excuus, als je slank wilt wezen is het een keuze je kunt alleen de pech hebben dat je er meer voor moet doen
Ik volg nu het systeem van John Berardi en die schrijft KH alleen voor als je ze nodig hebt. Na een inspanning mag je veel KH eten en als je inactief bent mogen KH alleen maar uit groenten komen. Deze methode werkt heel effectief maar forceert mij wel om 4x per dag warm te eten.
pi_140931513
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:28 schreef mrspoeZ het volgende:
Nou zeg, ik bedoelde het lief!
Zo nam ik het ook op :)
  dinsdag 10 juni 2014 @ 21:45:27 #16
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140931658
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zo nam ik het ook op :)
Gelukkig :)
Prrrrr
pi_140931871

[ Bericht 50% gewijzigd door V1z0R op 11-06-2014 23:23:01 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 21:52:58 #18
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140932194
Kh uit groenten kunnen ook best uit koude maaltijden komen. Pompoen met kip en kaas, spruiten met spek, salade, spinazie is ook koud lekker, rode kool met appel ...
Prrrrr
pi_140937180
Boooh even klagen, zit vandaag een aantal kcal boven mijn max en ook niet gesport, want druk druk druk ;(
pi_140937841
Een aantal of echt heel veel?

Net nog even wezen hardlopen was lekker.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_140939022
Lijstje:
O: plak ontbijtkoek appel-kaneel
T: appel, banaan
L: Milanobroodje met hummus, rauwkostsalade met avocado en wat olie, bakje rood fruit
T: droog Milanobroodje
T: Oberlander met hummus, drie cherrytomaatjes
D: couscous met groenteballetjes
S: BodyPump

Tevreden mee, eerlijkgezegd. Niet gesnoept, niet te veel gegeten, wel gesport (en natuurlijk naar werk en sportschool gefietst en zo). Sporten ging wel echt zwaar door de hitte en omdat ik het heel druk heb.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_140944275
Waarom zo'n O (gevolgd door nog meer suiker de rest van de ochtend)?
Verder zit je volgens mij erg hoog in je kcal vanwege o.a. de broodjes, brood en avacado.
  woensdag 11 juni 2014 @ 08:08:00 #23
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140944387
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 07:55 schreef Sarabi het volgende:
Waarom zo'n O (gevolgd door nog meer suiker de rest van de ochtend)?
Verder zit je volgens mij erg hoog in je kcal vanwege o.a. de broodjes, brood en avacado.
Dat idee had ik ook ja...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_140944435
O: Griekse yoghurt met aardbeien
T: als ik honger krijg een krentenbol
L: 2bh 1 smeerkaas, 1 runderrookvlees
T: banaan of krentenbol afhankelijk van T ochtend
D: gekookte aardappelen, broccoli, filetlapje
T: toetje

Zoiets gaat het worden denk ik.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_140944639
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 08:08 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Dat idee had ik ook ja...
Great minds ;)

Na 16 dagen Jillian heb ik nu eindelijk de tijd genomen om mezelf op te meten.
Eens kijken of de komende 2 weken er nog iets verandert, wel jammer dat mij niet eerder heb opgemeten.

Verder ook Beck weer eens uit de kast gehaald, ben benieuwd of ik daar tegenwoordig nog iets aan heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')