bruhquote:
wasditvoortank?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:43 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
Warming Up with 225lbs ... In the cold cold gym.
http://instagram.com/p/kYXo5ZD9Oo/
http://instagram.com/p/kLtVbnD9EO/
http://instagram.com/p/jppDPFD9CG/
http://instagram.com/p/kGXoOvj9Cy/
bruhmagodquote:
das it mane. das it.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:43 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
Warming Up with 225lbs ... In the cold cold gym.
http://instagram.com/p/kYXo5ZD9Oo/
http://instagram.com/p/kLtVbnD9EO/
http://instagram.com/p/jppDPFD9CG/
http://instagram.com/p/kGXoOvj9Cy/
Wat is dit?quote:
Cordylobia Anthropophagaquote:
ja, het mag weerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:05 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar tieten hier.
Waar?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:05 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar tieten hier.
Dat idee had ik al iddquote:
chai pls stahpquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:39 schreef Chai het volgende:
Tieten mochten toch sowieso al? Alleen geen vrouwentepels. Als je mannentepels er overheen paint mag het wel.
Zag een keer zo'n filmpje op joetoeb met allemaal tietenquote:
Wat? waarom zou je dat willenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Zag een keer zo'n filmpje op joetoeb met allemaal tietenen over de tepels waren mannentepels geplakt, dan mag het wel.
Om hun policy te trollen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat? waarom zou je dat willenof alles of niets.
Ja, maar dan troll je je zelf ook in principe. Dat is dom.quote:
sommige mensen nemen trollen iets te serieusquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
En alleen tieten posten in spoiler... is dat een mooie tussenoplossing? ik denk dat ik niet de enige ben die ook op andere plekken post dan eenzaam in de kelder of op zolder....
Ja, dat denk ik echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Modus op 10-06-2014 14:42:04 ]
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:32 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Die van erica is gebloktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die in de spoiler ben ik wel blij mee, stiekem snel gekeken
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:32 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
Meh, als het echt moest.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Ook jij zou je vuvuzela daar wel even tussen schuiven.
Wel gul van je.quote:
Dat is waar. Huldequote:
West Afrika, sletquote:
Not sure if je weet niet waar Sudan ligt or je probeert me tevergeefs voor het lapje te houden.quote:
Hehehequote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Not sure if je weet niet waar Sudan ligt or
Wie is er hier nou het ziekenhuis, gij of gij.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:29 schreef CristinaYang het volgende:
Wie van jullie is wel eens naar Turkije geweest? Als Panz zich niet laat inenten, hoe pijnlijk sterft hij dan?
Kan gewoon zonder inentingen hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:29 schreef CristinaYang het volgende:
Wie van jullie is wel eens naar Turkije geweest? Als Panz zich niet laat inenten, hoe pijnlijk sterft hij dan?
Pardon? Waarom haat je mij?!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Wie is er hier nou het ziekenhuis, gij of gij.
En ik ben een paar keer in Turkije geweest maar kan me niet herinneren dat ik daarvoor inentingen heb gehad.
En ik haat je.
heel pijnlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:29 schreef CristinaYang het volgende:
Omdat je een tijd geleden iets postte waarover ik meer moet weten en je mijn DM erover negeerde.quote:
Je studeert geneeskunde en dan ga je zo'n vraag in deze halve vmbo-SC stellen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:29 schreef CristinaYang het volgende:
OHJA. Ja ik weet niet meer precies hoe dat zat, even teruglezen. Une momente!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Omdat je een tijd geleden iets postte waarover ik meer moet weten en je mijn DM erover negeerde.![]()
![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Je studeert geneeskunde en dan ga je zo'n vraag in deze halve vmbo-SC stellen.
Neuh, het is eerder dat mijn wereldbeeld juist een beetje vertekend is door geneeskunde, denk ik. Ik maak alleen maar de worst case scenarios mee, en heb dus eigenlijk geen idee hoe groot de kans is dat hij wat oploopt daar. De kans zal vast ergens tussen mijn "je krijgt gegarandeerd geelzucht" en zijn "jongeuh zeur niet zo" inliggen, vandaar de vraag.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahawel apart idd... misschien gewoon stoer doen dat ze naar Turkije gaat.
niks mis met een beetje geelzuchtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Neuh, het is eerder dat mijn wereldbeeld juist een beetje vertekend is door geneeskunde, denk ik. Ik maak alleen maar de worst case scenarios mee, en heb dus eigenlijk geen idee hoe groot de kans is dat hij wat oploopt daar. De kans zal vast ergens tussen mijn "je krijgt gegarandeerd geelzucht" en zijn "jongeuh zeur niet zo" inliggen, vandaar de vraag.
Akkoord.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Neuh, het is eerder dat mijn wereldbeeld juist een beetje vertekend is door geneeskunde, denk ik. Ik maak alleen maar de worst case scenarios mee, en heb dus eigenlijk geen idee hoe groot de kans is dat hij wat oploopt daar. De kans zal vast ergens tussen mijn "je krijgt gegarandeerd geelzucht" en zijn "jongeuh zeur niet zo" inliggen, vandaar de vraag.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Akkoord.
Bij mijn weten is het meer opletten wat je eet en drinkt daar en niet zozeer dat je inentingen nodig hebt.
Kijk, thanks, hier heb ik wat aan! En dus ook geen ijsblokjes in het drinken en ijs op basis van water en dat soort dingen? Ik ga sowieso die remmers en ORS meenemen iddquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:40 schreef Stimorol- het volgende:
Turkije is geen Afrika. Zolang hij geen straathonden aait, geen water uit de kraan drinkt is het goed.
Neem diarree remmers mee. En de airco 's nachts uit.
Dat, en als panz onder de douche tegen je aan pist ook geen water drinken uit de douche.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Kijk, thanks, hier heb ik wat aan! En dus ook geen ijsblokjes in het drinken en ijs op basis van water en dat soort dingen? Ik ga sowieso die remmers en ORS meenemen idd
Deze Panzerpisgrap is nu wel errug geforceerd hoor. 4/10 please try again.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat, en als panz onder de douche tegen je aan pist ook geen water drinken uit de douche.
Thanks babe, love you.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
OHJA. Ja ik weet niet meer precies hoe dat zat, even teruglezen. Une momente!
Gezien je reactie werkt het nog welquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Deze Panzerpisgrap is nu wel errug geforceerd hoor. 4/10 please try again.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:40 schreef Stimorol- het volgende:
Turkije is geen Afrika. Zolang hij geen straathonden aait, geen water uit de kraan drinkt is het goed.
Neem diarree remmers mee. En de airco 's nachts uit.
Nein.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Kijk, thanks, hier heb ik wat aan! En dus ook geen ijsblokjes in het drinken en ijs op basis van water en dat soort dingen? Ik ga sowieso die remmers en ORS meenemen idd
Nee.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet. Probeer het eens met woorden?
Ik kijk wel eens naar Red mijn vakantie... ik zou nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nein.
Dat water is kk goor daar. In n hotel kun je wel alles eten lijkt mij.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens naar Red mijn vakantie... ik zou niet
Dat dan weer wel altijd, jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]3 sterren hotelletjes in Alanya...
1x gedaan. NOOIT MEER.
Een keer was het niveau aan Chloor te hoog in t zwembad. Overal pukkels en jeukquote:
Hoe kun jij in Turkije zijn en niet weten waar je moet eten?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een keer was het niveau aan Chloor te hoog in t zwembad. Overal pukkels en jeuk![]()
Oh. Een diarree van het eten.
Gifje is van een dierenartspraktijk opererend in Gambia.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Not sure if je weet niet waar Sudan ligt or je probeert me tevergeefs voor het lapje te houden.
Cordylobia anthropophaga, the mango fly, tumbu fly, tumba fly, putzi fly or skin maggot fly is a species of blow-fly common in East and Central Africa.
Nietes.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gifje is van een dierenartspraktijk opererend in Gambia.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een keer was het niveau aan Chloor te hoog in t zwembad. Overal pukkels en jeuk![]()
Oh. Een diarree van het eten.
MOET JE VECHTEN OF WAT KK OPAquote:
Ik probeerde het eten in het hotel uit. Beginnersfout.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoe kun jij in Turkije zijn en niet weten waar je moet eten?
nog 7 weken en dan zit ik in mn nieuwe huisquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:57 schreef Stimorol- het volgende:
Nog 7 weken en ik zit in Turkije. Yeeeahhhh.
Waar?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:57 schreef Stimorol- het volgende:
Nog 7 weken en ik zit in Turkije. Yeeeahhhh.
Nah bro I'm sweet.quote:
Valt me erg tegen van je.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik probeerde het eten in het hotel uit. Beginnersfout.
Ik ookquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog 7 weken en dan zit ik in mn nieuwe huis
Van die amazone vis parasieten die in je plasbuis kunnen zwemmenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Nah bro I'm sweet.
On the real though, ben kkbang voor parasieten. Bedankt Discovery/National Geographic.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Nah bro I'm sweet.
On the real though, ben kkbang voor parasieten. Bedankt Discovery/National Geographic.
Ik zit daar van 14 t/m 23 juliquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik gok Alanya... Half Nederland gaat daarheen
Grapje ik ga niet naar Turkije hahahahaha jokes on you ohhhh diss lol ;pquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Weer een die het vooroordeel bevestigt
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Van die amazone vis parasieten die in je plasbuis kunnen zwemmen
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zou me laten smashenquote:
Serieus... er was zo'n programma waarbij zo'n gast zich expres liet infecteren en zo alles met camera ging bijhouden wat er gebeurde...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:13 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
+
http://www.youtube.com/results?search_query=monsters+inside+me
Well I guess that's that punt jpg
Zeg ik liever niet. Straks kom je met Che_ langs en scheld je mij vanuit de bosjes uit voor hipsterquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omg... waar?
Tis zo vochtig daar. ..
Che is mijn kloon. Zeg t nou maarrrr.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]dat tinder topic
[..]
Zeg ik liever niet. Straks kom je met Che_ langs en scheld je mij vanuit de bosjes uit voor hipster
tips in wat?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Che is mijn kloon. Zeg t nou maarrrr.
Wil je tips?
Oh dat mag altijd alleen leuker om zelf uit te vinden thoquote:
Ja maar sommige plekken weet je alleen als je met Toerken piraat.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dat mag altijd alleen leuker om zelf uit te vinden tho
Oh wowquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja maar sommige plekken weet je alleen als je met Toerken piraat.
1 tip dan: Dim Cayi.
En dat icm de sneeuw en de grote oorbellenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Snowbells heet Melissa. Hier bedoel ik verder niets mee
[..]
Wat is er?
Over half jaar zij en Rodawa in catfishquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dat icm de sneeuw en de grote oorbellenhad al zo'n vermoeden
Ik geloofde dit heel even omdat ik een reclame had gezien van de nederlandse catfishquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Over half jaar zij en Rodawa in catfish
Ja. Ik raad je aan zelf n auto (jeep) te huren én af toen eens aan de kant te stoppen en langs de kant naar beneden proberen te lopen. You will be amazed.quote:
Nicequote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Ik raad je aan zelf n auto (jeep) te huren én af toen eens aan de kant te stoppen en langs de kant naar beneden proberen te lopen. You will be amazed.
Je moet ergens beginnen idd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:50 schreef Chloroform het volgende:
Melissa is gewoon op zoek naar vriendschap. ;s
Ja toch. Zo doe ik dat ook altijd. Eerst charmeren en mijn sprankelende persoonlijkheid tentoonstellen en vervolgens binnenhengelen, haha.quote:
Heb jij een persoonlijkheid?!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja toch. Zo doe ik dat ook altijd. Eerst charmeren en mijn sprankelende persoonlijkheid tentoonstellen en vervolgens binnenhengelen, haha.![]()
Succubus.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja toch. Zo doe ik dat ook altijd. Eerst charmeren en mijn sprankelende persoonlijkheid tentoonstellen en vervolgens binnenhengelen, haha.![]()
Geen idee, geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee, geen ervaring mee.hahaha gekke droeloe ;pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dat feel when je weer uitgebreid ruften kunt laten thuis.
Ik voel je. Heerlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dat feel when je weer uitgebreid ruften kunt laten thuis.
Als ik moet ruften moet ik altijd poepen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is een "" van herkenbaarheid, dat zie je meteen.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als ik moet ruften moet ik altijd poepen.
Geforceerd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:26 schreef Chloroform het volgende:
Of als je naar buiten loopt gewoon meteen scheetje laten.
Van die risky bierscheetjes waarvan het altijd spannend is of er niet een beetje dunne kak meekomtquote:
Hoezo? Waarom moet je wachten tot je thuis bent? Kun je toch gewoon meteen doen als je naar buiten loopt?quote:
Straks komt er iemand achter je aan, of loopt iemand je tegemoetquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo? Waarom moet je wachten tot je thuis bent? Kun je toch gewoon meteen doen als je naar buiten loopt?
JE WEET TOCH WEL OF ER DAN IEMAND ACHTER JE LOOPT EN JE ZIET TOCH OF IEMAND JE DAN TEGEMOET LOOPT. GVD WAHED BLINDE MOL.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Straks komt er iemand achter je aan, of loopt iemand je tegemoet. De fart game niet srs nemen
.
Rustig Veer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
JE WEET TOCH WEL OF ER DAN IEMAND ACHTER JE LOOPT EN JE ZIET TOCH OF IEMAND JE DAN TEGEMOET LOOPT. GVD WAHED BLINDE MOL.
Kun je gewoon in de winkel kopen hoor. :squote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als jij iets besteld komt het toch pas weken later binnen.
Ga jij wel eens uit huis dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je gewoon in de winkel kopen hoor. :s
Wow. Neem dat terug.quote:
...quote:
Ik weet niet op wat voor multinational HQ jij stage loopt, maar bij mij is het kantoor zelf in ieder geval niet zodanig groot dat de tijd dat je wind blijft hangen korter is dan de tijd die iemand nodig heeft om er eventueel doorheen te kunnen lopenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
JE WEET TOCH WEL OF ER DAN IEMAND ACHTER JE LOOPT EN JE ZIET TOCH OF IEMAND JE DAN TEGEMOET LOOPT. GVD WAHED BLINDE MOL.
Oh, zo.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik weet niet op wat voor multinational HQ jij stage loopt, maar bij mij is het kantoor zelf in ieder geval niet zodanig groot dat de tijd dat je wind blijft hangen korter is dan de tijd die iemand nodig heeft om er eventueel doorheen te kunnen lopen.
Fixed.quote:
Sukkelquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, zo.Ik dacht dat je je scheten hele dag op zat te houden ofzo.
Haha, never gonna happen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sukkel. Lmao @ wahed doe
.
Would drag balls through glass [...] just to hear that recorded on Vocaroo.
Viezer dan m'n sig kan nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, never gonna happen.Voel me vies nu.
Droeloe doet me denken aan ally.quote:
De finale wordt Honduras - Australië en Honduras wint de finale met 3-1.quote:
Ik leg ¤50 voor de finalisten en ¤100 erbij voor de score.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
De finale wordt Honduras - Australië en Honduras wint de finale met 3-1.
Argentinië heeft zeer goede aanvallers. Het middenveld en de verdediging vallen tegen. Jammer.quote:
Zelfde geldt voor Nederland toch, of niet? Ken die nieuwelingen eigenlijk niet zo goed.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:54 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Argentinië heeft zeer goede aanvallers. Het middenveld en de verdediging vallen tegen. Jammer.
Nu je het zegt. Alleen Argentinië is dan de wat betere versie. Deze WK althans.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Nederland toch, of niet? Ken die nieuwelingen eigenlijk niet zo goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Wil ik Suits kijken met z'n chick, zegt ze ja we kunnen ook iets anders doen wat met de S begint.Met wiens chick?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vrijdag om 1700u een soll.gesprek.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Nederland toch, of niet? Ken die nieuwelingen eigenlijk niet zo goed.
Randomquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag om 1700u een soll.gesprek..
Ik vrijdag om 12:00quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag om 1700u een soll.gesprek..
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Wil ik Suits kijken met z'n chick, zegt ze ja we kunnen ook iets anders doen wat met de S begint.Wie z'n chick?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Wordt wel sexytime natuurlijk huhuehue
Ja, want Nederland wordt vekracht door Spanje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Wordt wel sexytime natuurlijk huhuehue
nee we pakken die KLOOTZAKKEN!!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:27 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ja, want Nederland wordt vekracht door Spanje.
stoerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:33 schreef Gridlok het volgende:
Duits elftal shirt klaar voor aankomende vrijdag.
Nog erger als een Algerijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:33 schreef Gridlok het volgende:
Duits elftal shirt klaar voor aankomende vrijdag.
quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
Ik werk tijdens de wedstrijd tegen Spanje
Ik hoop dat ik gewoon wedstrijd kan kijken. Hangen grote schermen maar niet op de plek waar ik werk.quote:
Algerijnen zijn het zelfde voir Marokkanen als wat Duitsers voor Nederlanders zijn.quote:
De grootste afnemer van biologische producten?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:53 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Algerijnen zijn het zelfde voir Marokkanen als wat Duitsers voor Nederlanders zijn.
Klootzakkenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De grootste afnemer van biologische producten?
Jij werkt in de keuken toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik gewoon wedstrijd kan kijken. Hangen grote schermen maar niet op de plek waar ik werk.
Ja, zie je het voor je?quote:
Als jij bij een gelegenheid werkt waar de wedstrijd niet te zien is dan gaan de voetbalhaters tijdens de wedstrijd juist daar bij elkaar klonteren om gezamenlijk te haten op het ''simpele'' voetbalvolk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij werkt in de keuken toch?
In de kroeg tegenover ons hebben ze ook groot scherm, beter is het rustig zodat ik op het terras kan chillen en kan kijken.
Nou eh eik niet.quote:
Zal hopelijk wel meevallen, werk niet in een kroeg dus dat is wel voordeel. Met het EK was het in ieder geval wel rustig op de avonden dat Nederland speelde.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als jij bij een gelegenheid werkt waar de wedstrijd niet te zien is dan gaan de voetbalhaters tijdens de wedstrijd juist daar bij elkaar klonteren om gezamenlijk te haten op het ''simpele'' voetbalvolk.
Ja, denk dat er niemand komt eten tijdens de wedstrijd dus ik gewoon kan gaan kijken. Anders gewoon 1,5 uur pauze nemenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij werkt in de keuken toch?
In de kroeg tegenover ons hebben ze ook groot scherm, beter is het rustig zodat ik op het terras kan chillen en kan kijken.
7,87/10.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:03 schreef Modus het volgende:
[..]
en van jou weet ik ook maar half hoe je eruitziet..
Ja, precies. Keuken gewoon om 20.00 uur dichtgooien.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja, denk dat er niemand komt eten tijdens de wedstrijd dus ik gewoon kan gaan kijken. Anders gewoon 1,5 uur pauze nemen
Wordt ook steeds lager. Is het omdat ik oud word?quote:
Word, word.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wordt ook steeds lager. Is het omdat ik oud word?
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wordt ook steeds lager. Is het omdat ik oud word?
Wow. :s Pijnlijke confrontatie met de realiteit dit.quote:
Wat.quote:
Haha gvd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zomaar stuk om deze ook.
Die tieten op de achtergrondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die tieten op de achtergrond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moobsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die tieten op de achtergrond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MATIGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste film ooitquote:
Vind je dat normaal ofzo johquote:
Ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind je dat normaal ofzo joh
Met je tong.
Okéquote:
Uit een bloedvat.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:44 schreef Chloroform het volgende:
M'n voet zit onder het bloed en weet niet waar het vandaan komt. ;s
Uit je lichaam, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:44 schreef Chloroform het volgende:
quote:
Als jullie ooit een keer in dezelfde ruimte zijn, klap ik jullie koppen tegen elkaar.quote:
Dat zal nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Als jullie ooit een keer in dezelfde ruimte zijn, klap ik jullie koppen tegen elkaar.
Hoe onze relatie in zo'n korte tijd volledig kansloos geworden kan zijn is mij een raadsel.quote:
Ik kom gewoon nooit buiten de deur, gekkie.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe onze relatie in zo'n korte tijd volledig kansloos geworden kan zijn is mij een raadsel.
Doe niet zo lullig, je kent hem nog niet eens.quote:
Weet je niet, misschien is dat ooit een keer gebeurd zonder dat je het weetquote:
Doe normaal.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je niet, misschien is dat ooit een keer gebeurd zonder dat je het weet
Ja, wat is dat nou weer?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe niet zo lullig, je kent hem nog niet eens.
#prayforzosk
Dit is best een nare realisatie.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je niet, misschien is dat ooit een keer gebeurd zonder dat je het weet
#onmogelijkquote:
Ms ben je lek.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:44 schreef Chloroform het volgende:
Ja sorryquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit is best een nare realisatie.
Hoi loonwerkerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:49 schreef voederbietel het volgende:
Is er wel eens iemand in een straal van 300 meter van een akkerbouwbedrijf geweest?
Ik wel. Best vaak zelfs.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:49 schreef voederbietel het volgende:
Is er wel eens iemand in een straal van 300 meter van een akkerbouwbedrijf geweest?
Ik vergat even dat je het orakel van het zuiden was, jaquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vergat even dat je het orakel van het zuiden was, ja
Dus iedereen die niet agrariër is, kan stikken ?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Agrarische hulpverlener staat er op een m'n kaartje.
Verstuur even wat ingestraald water mijn kant op, wil je Jomanda?quote:
Alleen vegetarische mensen kan ik helpen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus iedereen die niet agrariër is, kan stikken ?
Noem me niet zo. :squote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verstuur even wat ingestraald water mijn kant op, wil je Jomanda?
Welke regio zit je? Als het de Achterhoek is, is de kans nog groter.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan zou het kunnen, andere mogelijkheden kan ik niet bedenken.
Daar kom ik niet vandaan. Kom er slechts één dag per jaar.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welke regio zit je? Als het de Achterhoek is, is de kans nog groter.
Pls.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:53 schreef Chloroform het volgende:
Zosk, is je vriendin op ponykamp of ben je aan het werk?
Waarvoor?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar kom ik niet vandaan. Kom er slechts één dag per jaar.
Hey, daar was ik vorig jaar ook.quote:
Nee, grapje, was daar helemaal niet.quote:
Hahaha kk zegquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, grapje, was daar helemaal niet.
Goede grap, zou opnieuw lezen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, grapje, was daar helemaal niet.
Koop aandelen van Shell.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:00 schreef Chloroform het volgende:
Thank you, thank you, you guys have been wonderful, tip the waiter, try the shrimps.
Ben niet rijk genoeg om aandelen van Shell te kopen. ;squote:
Oh, verder heb ik geen tips.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben niet rijk genoeg om aandelen van Shell te kopen. ;s
Jmmr.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |