...quote:
Ik weet niet op wat voor multinational HQ jij stage loopt, maar bij mij is het kantoor zelf in ieder geval niet zodanig groot dat de tijd dat je wind blijft hangen korter is dan de tijd die iemand nodig heeft om er eventueel doorheen te kunnen lopenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
JE WEET TOCH WEL OF ER DAN IEMAND ACHTER JE LOOPT EN JE ZIET TOCH OF IEMAND JE DAN TEGEMOET LOOPT. GVD WAHED BLINDE MOL.
Oh, zo.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik weet niet op wat voor multinational HQ jij stage loopt, maar bij mij is het kantoor zelf in ieder geval niet zodanig groot dat de tijd dat je wind blijft hangen korter is dan de tijd die iemand nodig heeft om er eventueel doorheen te kunnen lopen.
Fixed.quote:
Sukkelquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, zo.Ik dacht dat je je scheten hele dag op zat te houden ofzo.
Haha, never gonna happen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sukkel. Lmao @ wahed doe
.
Would drag balls through glass [...] just to hear that recorded on Vocaroo.
Viezer dan m'n sig kan nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, never gonna happen.Voel me vies nu.
Droeloe doet me denken aan ally.quote:
De finale wordt Honduras - Australië en Honduras wint de finale met 3-1.quote:
Ik leg ¤50 voor de finalisten en ¤100 erbij voor de score.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
De finale wordt Honduras - Australië en Honduras wint de finale met 3-1.
Argentinië heeft zeer goede aanvallers. Het middenveld en de verdediging vallen tegen. Jammer.quote:
Zelfde geldt voor Nederland toch, of niet? Ken die nieuwelingen eigenlijk niet zo goed.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:54 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Argentinië heeft zeer goede aanvallers. Het middenveld en de verdediging vallen tegen. Jammer.
Nu je het zegt. Alleen Argentinië is dan de wat betere versie. Deze WK althans.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Nederland toch, of niet? Ken die nieuwelingen eigenlijk niet zo goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Wil ik Suits kijken met z'n chick, zegt ze ja we kunnen ook iets anders doen wat met de S begint.Met wiens chick?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vrijdag om 1700u een soll.gesprek.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Nederland toch, of niet? Ken die nieuwelingen eigenlijk niet zo goed.
Randomquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag om 1700u een soll.gesprek..
Ik vrijdag om 12:00quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag om 1700u een soll.gesprek..
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Wil ik Suits kijken met z'n chick, zegt ze ja we kunnen ook iets anders doen wat met de S begint.Wie z'n chick?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Wordt wel sexytime natuurlijk huhuehue
Ja, want Nederland wordt vekracht door Spanje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Wordt wel sexytime natuurlijk huhuehue
nee we pakken die KLOOTZAKKEN!!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:27 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ja, want Nederland wordt vekracht door Spanje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |