Uit een bloedvat.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:44 schreef Chloroform het volgende:
M'n voet zit onder het bloed en weet niet waar het vandaan komt. ;s
Uit je lichaam, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:44 schreef Chloroform het volgende:
quote:
Als jullie ooit een keer in dezelfde ruimte zijn, klap ik jullie koppen tegen elkaar.quote:
Dat zal nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Als jullie ooit een keer in dezelfde ruimte zijn, klap ik jullie koppen tegen elkaar.
Hoe onze relatie in zo'n korte tijd volledig kansloos geworden kan zijn is mij een raadsel.quote:
Ik kom gewoon nooit buiten de deur, gekkie.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe onze relatie in zo'n korte tijd volledig kansloos geworden kan zijn is mij een raadsel.
Doe niet zo lullig, je kent hem nog niet eens.quote:
Weet je niet, misschien is dat ooit een keer gebeurd zonder dat je het weetquote:
Doe normaal.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je niet, misschien is dat ooit een keer gebeurd zonder dat je het weet
Ja, wat is dat nou weer?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe niet zo lullig, je kent hem nog niet eens.
#prayforzosk
Dit is best een nare realisatie.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je niet, misschien is dat ooit een keer gebeurd zonder dat je het weet
#onmogelijkquote:
Ms ben je lek.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:44 schreef Chloroform het volgende:
Ja sorryquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit is best een nare realisatie.
Hoi loonwerkerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:49 schreef voederbietel het volgende:
Is er wel eens iemand in een straal van 300 meter van een akkerbouwbedrijf geweest?
Ik wel. Best vaak zelfs.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:49 schreef voederbietel het volgende:
Is er wel eens iemand in een straal van 300 meter van een akkerbouwbedrijf geweest?
Ik vergat even dat je het orakel van het zuiden was, jaquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vergat even dat je het orakel van het zuiden was, ja
Dus iedereen die niet agrariër is, kan stikken ?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Agrarische hulpverlener staat er op een m'n kaartje.
Verstuur even wat ingestraald water mijn kant op, wil je Jomanda?quote:
Alleen vegetarische mensen kan ik helpen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus iedereen die niet agrariër is, kan stikken ?
Noem me niet zo. :squote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verstuur even wat ingestraald water mijn kant op, wil je Jomanda?
Welke regio zit je? Als het de Achterhoek is, is de kans nog groter.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan zou het kunnen, andere mogelijkheden kan ik niet bedenken.
Daar kom ik niet vandaan. Kom er slechts één dag per jaar.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welke regio zit je? Als het de Achterhoek is, is de kans nog groter.
Pls.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:53 schreef Chloroform het volgende:
Zosk, is je vriendin op ponykamp of ben je aan het werk?
Waarvoor?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar kom ik niet vandaan. Kom er slechts één dag per jaar.
Hey, daar was ik vorig jaar ook.quote:
Nee, grapje, was daar helemaal niet.quote:
Hahaha kk zegquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, grapje, was daar helemaal niet.
Goede grap, zou opnieuw lezen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, grapje, was daar helemaal niet.
Koop aandelen van Shell.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:00 schreef Chloroform het volgende:
Thank you, thank you, you guys have been wonderful, tip the waiter, try the shrimps.
Ben niet rijk genoeg om aandelen van Shell te kopen. ;squote:
Oh, verder heb ik geen tips.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben niet rijk genoeg om aandelen van Shell te kopen. ;s
Jmmr.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |