Nicequote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Ik raad je aan zelf n auto (jeep) te huren én af toen eens aan de kant te stoppen en langs de kant naar beneden proberen te lopen. You will be amazed.
Je moet ergens beginnen idd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:50 schreef Chloroform het volgende:
Melissa is gewoon op zoek naar vriendschap. ;s
Ja toch. Zo doe ik dat ook altijd. Eerst charmeren en mijn sprankelende persoonlijkheid tentoonstellen en vervolgens binnenhengelen, haha.quote:
Heb jij een persoonlijkheid?!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja toch. Zo doe ik dat ook altijd. Eerst charmeren en mijn sprankelende persoonlijkheid tentoonstellen en vervolgens binnenhengelen, haha.![]()
Succubus.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja toch. Zo doe ik dat ook altijd. Eerst charmeren en mijn sprankelende persoonlijkheid tentoonstellen en vervolgens binnenhengelen, haha.![]()
Geen idee, geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee, geen ervaring mee.hahaha gekke droeloe ;pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dat feel when je weer uitgebreid ruften kunt laten thuis.
Ik voel je. Heerlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dat feel when je weer uitgebreid ruften kunt laten thuis.
Als ik moet ruften moet ik altijd poepen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is een "" van herkenbaarheid, dat zie je meteen.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als ik moet ruften moet ik altijd poepen.
Geforceerd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:26 schreef Chloroform het volgende:
Of als je naar buiten loopt gewoon meteen scheetje laten.
Van die risky bierscheetjes waarvan het altijd spannend is of er niet een beetje dunne kak meekomtquote:
Hoezo? Waarom moet je wachten tot je thuis bent? Kun je toch gewoon meteen doen als je naar buiten loopt?quote:
Straks komt er iemand achter je aan, of loopt iemand je tegemoetquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo? Waarom moet je wachten tot je thuis bent? Kun je toch gewoon meteen doen als je naar buiten loopt?
JE WEET TOCH WEL OF ER DAN IEMAND ACHTER JE LOOPT EN JE ZIET TOCH OF IEMAND JE DAN TEGEMOET LOOPT. GVD WAHED BLINDE MOL.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Straks komt er iemand achter je aan, of loopt iemand je tegemoet. De fart game niet srs nemen
.
Rustig Veer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
JE WEET TOCH WEL OF ER DAN IEMAND ACHTER JE LOOPT EN JE ZIET TOCH OF IEMAND JE DAN TEGEMOET LOOPT. GVD WAHED BLINDE MOL.
Kun je gewoon in de winkel kopen hoor. :squote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als jij iets besteld komt het toch pas weken later binnen.
Ga jij wel eens uit huis dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je gewoon in de winkel kopen hoor. :s
Wow. Neem dat terug.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |