Nice, op naar memory lanequote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Trouwens, Grim Fandango op de PS4![]()
![]()
Een van de beste games ooit.
lbp is geweldig!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:17 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Nice, op naar memory lane. Ook leuk dat LBP3 binnenkort komt, grappig spel
.
PSTV lijkt me wel relaxedquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
PlayStation TV, Powers tv series for America, boooooring.
Verder lekker tempo in de conferentie met veel games. Al waren het geen verrassingen.
Oh, het kan zeker handig zijn, maar het stuk presentatie daarover was echt te saai.quote:
Ah, heb het niet gekekenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh, het kan zeker handig zijn, maar het stuk presentatie daarover was echt te saai.
op BF4 staan in je menu, dan naar beneden. Als ie daar niet staat ben je te laatquote:
Ben je al te laat mee. Je kan inschrijven via http://www.battlefield.com/betaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:23 schreef RRuben het volgende:
[..]
op BF4 staan in je menu, dan naar beneden. Als ie daar niet staat ben je te laat
I know, ik had al gejuichd bij het officiele nieuwsbericht vannachtquote:
Heb je überhaupt last van warmte dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:14 schreef Che_ het volgende:
Die joystick lijkt dan opeens weer 10 jaar oud. Gewoon zwart houden, dit soort versies in andere kleuren etc. is allemaal overbodige shit.
Hebben jullie trouwens een vertical stand? Scheelt veel met warmte?
Ik zit ook aan een vertical stand te denken in verband met ruimte. Maar ik weet niet hoe zo'n vertical stand omgaat met discs.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:14 schreef Che_ het volgende:
Die joystick lijkt dan opeens weer 10 jaar oud. Gewoon zwart houden, dit soort versies in andere kleuren etc. is allemaal overbodige shit.
Hebben jullie trouwens een vertical stand? Scheelt veel met warmte?
Ik heb m gewoon staan zonder stand. Living on the edge.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zit ook aan een vertical stand te denken in verband met ruimte. Maar ik weet niet hoe zo'n vertical stand omgaat met discs.
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:15 schreef Yi-Long het volgende:
Ik hou mijn consoles gewoon plat, Lijkt me ivm de disc-drive wat verstandiger. Wel klote van die ruimte uiteraard, maar goed, daar kan ik mee leven.
Dat lijkt jou verstandiger, maar dit maakt tegenwoordig niets meer uit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:15 schreef Yi-Long het volgende:
Lijkt me ivm de disc-drive wat verstandiger.
Een gerecyclede stormtrooperquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Tof dat er een witte PS4 uitkomt. Deze ga ik zeker halen wanneer die er is en dan gaat mijn zwarte de verkoop in.
[ afbeelding ]
quote:
Die witte is ook nog eens goed tegen stofquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]![]()
Zwart. Nee blij dat er tenminste een keuze is. Jij mag het lelijk vinden maar die mening deel ik niet.
Persoonlijk Child of Light. Echt een super ervaring mee gehad. Trials Fusion was ik toch wel weer snel klaar mee.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:12 schreef utopie het volgende:
Next game: zin om even een spelletje van de store te halen. Waar ga ik het meeste plezier aan hebben? Child of Light of Trials Fusion?
Awesomenauts Assemblequote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:12 schreef utopie het volgende:
Next game: zin om even een spelletje van de store te halen. Waar ga ik het meeste plezier aan hebben? Child of Light of Trials Fusion?
Vind Trials ook tof, alleen ben ik nu bij de wat moeilijkere levels (voor mij) en ik heb een drang om alles goud te halen, dus dat resulteert dan in eindeloos proberen, dat maakt de game ook vrij verslavend.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:12 schreef utopie het volgende:
Beide goede games. Beide wacht ik op een prijsdaling ivm DLC.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:12 schreef utopie het volgende:
Je bent wel echt de enige die ik enthousiast zie doen over Hardline.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:18 schreef over_hedge het volgende:
Ik vind bf hardline best tofKan wel eens leuker gaan worden dan bf4.
Het past precies in wat ik leuk vind aan bf. Niet te veel irritante voertuigen die veel te sterk zijn. (komt ook omdat ik bf4 pas erg laat gekocht heb dus iedereen alle unlocks al heeft en ik met pauper wapens rondloop. Close quaters maps. Veel actie. En goed samenwerken. En tegenstanders gaan wat sneller dood.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je bent wel echt de enige die ik enthousiast zie doen over Hardline.
De game wordt op nagenoeg elk gaming-forum gekraakt.
Kan uiteraard! Ik vind het helemaal niks.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het past precies in wat ik leuk vind aan bf. Niet te veel irritante voertuigen die veel te sterk zijn. (komt ook omdat ik bf4 pas erg laat gekocht heb dus iedereen alle unlocks al heeft en ik met pauper wapens rondloop. Close quaters maps. Veel actie. En goed samenwerken. En tegenstanders gaan wat sneller dood.
Vind het tof.
ja battlefront zit ik sowieso al heel lang op te wachten. al de vorige delen op de ps2 ook gespeeld.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kan uiteraard! Ik vind het helemaal niks.
Doe mij dit maar straks
[ afbeelding ]
Omdat het precies BF4 isquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je bent wel echt de enige die ik enthousiast zie doen over Hardline.
De game wordt op nagenoeg elk gaming-forum gekraakt.
Tot een gameplay video laat het me volledig koud eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ziet er wel ziek uit hoorHopenlijk snel een gameplay vid
Trauma van Watch Dogs?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tot een gameplay video laat het me volledig koud eigenlijk.
Juist niet, die vind ik boven verwachting tof.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:06 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Trauma van Watch Dogs?
Uncharted 2 en 3 hebben mij totaal weggeblazen op de ps3, ik verwacht dit dubbel en dwars van deel 4.
Ik twijfel nog over WD. Misschien over een maandje een leuke deal op marktplaats scoren.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Juist niet, die vind ik boven verwachting tof.
Maar trailers zonder gameplay doen me gewoon weinig.
Misschien verkoop ik m wel tegen die tijd, als ik de verhaallijn heb uitgespeeld kan ie weer weg.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:13 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Ik twijfel nog over WD. Misschien over een maandje een leuke deal op marktplaats scoren.
Ik wil geen verplaatsende objectives en dat soort story-elementen. Ik wil gewoon lekker simpel Conquest, en dus niet dat we massaal allemaal op hetzelfde afrennen, maar ik wil gewoon lekker mijn eigen gangetje kunnen gaan, zoals in Battlefield 1943...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:01 schreef RRuben het volgende:
Hardline is gewoon conquest (heist dan) met verplaatsende objectives en in een nieuw jasje
Ik wacht zelf even op een GOTY-versie, dus dat duurt nog wel een poosje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:13 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Ik twijfel nog over WD. Misschien over een maandje een leuke deal op marktplaats scoren.
Jij moet ondertussen op zoveel GOTY-versies wachtenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik wacht zelf even op een GOTY-versie, dus dat duurt nog wel een poosje.
Mwoa, grafisch waren ze leuk, maar weggeblazen: nee. Zoals the remasterd The Last of Us me dat nu ook niet doet. Wat een compliment voor eerder werk is, want de ps3-versie was al gewoon beste game voor die console.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:06 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Trauma van Watch Dogs?
Uncharted 2 en 3 hebben mij totaal weggeblazen op de ps3, ik verwacht dit dubbel en dwars van deel 4.
Ik vond het verhaal in Uncharted ook gewoon leukquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, grafisch waren ze leuk, maar weggeblazen: nee. Zoals the remasterd The Last of Us me dat nu ook niet doet. Wat een compliment voor eerder werk is, want de ps3-versie was al gewoon beste game voor die console.
Aliens. Yeah. Nee, die wending vond ik minder. Maar ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik vond het verhaal in Uncharted ook gewoon leuk
Doe maar pm'tje dan tegen die tijd dan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Misschien verkoop ik m wel tegen die tijd, als ik de verhaallijn heb uitgespeeld kan ie weer weg.
Vanavond verder met co op?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:15 schreef jackson het volgende:
Stick it to the man... Ik heb een half uur met zo'n gezicht gezeten:.
Uninstall. Douchen. Klaar.
Valt wel mee eerlijk gezegd. GTA5 next gen, The Last of Us zijn aangekondigd, dus die komen vanzelf wel...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij moet ondertussen op zoveel GOTY-versies wachten
Ik kan geen doos vinden waar hij normaal in past, heeft afwijkende maat waardoor de meeste dozen of te klein of veels te groot zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik moet mijn PS4 ook nog steeds naar Sony sturen maar ik wil m niet missen.
Yeah, leuke game, al word je soms wel schijtziek van je soldaten die soms compleet mis schieten waardoor je een hele beurt verneukt, en daarmee soms de hele battle.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:28 schreef Pheno het volgende:
Valkyria is geniaalDaar mag een ps4-versie van komen
Ik heb de orignele doos nog iig.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik kan geen doos vinden waar hij normaal in past, heeft afwijkende maat waardoor de meeste dozen of te klein of veels te groot zijn
Die van mij vertoont artifacts, maar alleen tijdens het afspelen van in-game amv filmpjes.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb de orignele doos nog iig.
Maar hij doet het in principe gewoon prima alleen heb ik last van die auto-eject loop af en toe.
Dat de PS4 zelfs als ie uit staat aanspringt en de disc uitspuugt en dat daarna blijft doen.
Vreemd inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Die van mij vertoont artifacts, maar alleen tijdens het afspelen van in-game amv filmpjes.
Zelfs Sony begrijpt er niets van
Maar gisteravond dus nergens last van ineens
Ga vanavond nog 1x testen met Infamous en Dead Nation die er last van hadden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vreemd inderdaad.
Nou ja ik wacht nog ff een paar weken tot na mijn vakantie en daarna stuur ik m wel op.
Straks bf?quote:
4 of hardline?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Straks bf?
Nog meer mensen die mee willen doen?
4. Met wie ik ga spelen hebben hardline niet gedownload.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
4 of hardline?
Moet zeggen dan Blood Money wel leuk is en nieuw voor zover ik weet
Nee je kunt je nog inschrijven via battlefield.com geloof ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:53 schreef Mystikvm het volgende:
Moet je BF4 hebben om Hardline te checken, trouwens?
ja precies, BF4 vindt ik wel prima, hardline is niks. Lijkt misschien leuk maar naar 1 potje is het 'bijzondere' er vanaf.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik wil geen verplaatsende objectives en dat soort story-elementen. Ik wil gewoon lekker simpel Conquest, en dus niet dat we massaal allemaal op hetzelfde afrennen, maar ik wil gewoon lekker mijn eigen gangetje kunnen gaan, zoals in Battlefield 1943...
Is er van Bloodborne nog meer geshowed?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:54 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Entwined is trouwens leuker dan verwacht
Alle gameplay was al gelekt voor de E3 dus nee.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is er van Bloodborne nog meer geshowed?
mhh keequote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alle gameplay was al gelekt voor de E3 dus nee.
Lijkt meer op die gast van Fireflyquote:
Niemand?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:08 schreef over_hedge het volgende:
Als iemand zin heeft om mee te doen rond half 7 vanavond (bf4) Moet mij even toevoegen:
NL-Mash
Ik ga met 2 vrienden spelen. Dus hebben nog plek in de squad!
Het is ook nooit goedquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:27 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo kon je maandenlang wachten op je PS4 bij Bol. En nu is die ineens direct leverbaar daar
ik had gehoord en las dat MGS GZ een erg korte game is en door iemand al binnen 20-30 minuten ofzo was uitgespeeld. Ik wil er wel een beetje plezier aan hebbenquote:
dont starve vond ik gratis nog kutquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:46 schreef utopie het volgende:
Ik heb 27 euro PSN tegoed en ik wil een game(s) kopen uit de store.
Zal ik voor Transistor gaan of 2 games uit het volgende lijstje:
SteamWorld Dig, Awesomenauts Assemble, FEZ, TowerFall Ascension, Don't Starve
En welke 2 games zijn dan het meest leuk uit 't lijstje ?
kleine kans, maar zou wel heel leuk zijn.quote:
Oh PSN-Games zijn vooral kleine spellen in de store die alleen in de store verkrijgbaar zijn; en de ''Volledige Game''s zijn spellen wat ook op disc verkrijgbaar is vermoed ikquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:20 schreef utopie het volgende:
In de store zie je bij vooral de goedkope games van 8-15 euro dat daarbij ''PSN-Game'' staat en bij echte games zoals BF4, Infamous2 etc staat ''Volledige Game''.
Wat is het verschil? Kan je de ''PSN-Game'' spellen niet spelen wanneer je geen PS+ meer hebt
ddaar hoop ik ook opquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:41 schreef Donderjagers het volgende:
BF Hardline is![]()
Hopelijk mag ik dit weekend Destiny alpha testen.
Wormsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:46 schreef utopie het volgende:
Ik heb 27 euro PSN tegoed en ik wil een game(s) kopen uit de store.
Zal ik voor Transistor gaan of 2 games uit het volgende lijstje:
SteamWorld Dig, Awesomenauts Assemble, FEZ, TowerFall Ascension, Don't Starve
En welke 2 games zijn dan het meest leuk uit 't lijstje ?
Waarom reageer jij niet op mijn pm's?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:17 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Nice, op naar memory lane. Ook leuk dat LBP3 binnenkort komt, grappig spel
.
quote:
Convincedquote:
Wat een nietszeggende trailer.... Erg jammer, want de game zelf leek me wel tof.quote:
Ah, ik liep nogal achter.quote:
Oktoberquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:28 schreef jackson het volgende:
Dat driveclub is mogelijk ook wel iets voor mij.... Binnenkort eens kijken wat daarvan bekend is momenteel. Komt hij dit jaar nog dat je zo weet?
Ahh, dan begint mooi de pleurig kou weer in NLquote:
Voor mij nog onbekend.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:46 schreef kreuk050 het volgende:
The Crew lijkt mij echt een vette race game, heel amerika door racen. 11 september komt ie uit. Lijkt dat jullie ook wat?
De minst boeiende racer die eraan komt in mijn ogen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:46 schreef kreuk050 het volgende:
The Crew lijkt mij echt een vette race game, heel amerika door racen. 11 september komt ie uit. Lijkt dat jullie ook wat?
Hoe kan je nu al een top 3 maken als de E3 amper begonnen is?quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:
1. Mortal Kombat X
2. Batman Arkham Knight
3. DriveClub
Mijn games of the show.
Oh en gameplay Homefront 2:
Iets met voorlopig enzeauw.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:11 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Hoe kan je nu al een top 3 maken als de E3 amper begonnen is?
Ik zag 1-2 weken geleden een stream dat ze het speelden, en toen zag het er niet geweldig uit, maar in de trailers weer wel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:46 schreef kreuk050 het volgende:
PS+ al besteld?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:16 schreef Studiotje het volgende:
Woo!
Zojuist een PS4 besteld met watchdogs en zooi. Eerste PlayStation voor mij![]()
Morgen komt hij binnen
Omdat het kan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:11 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Hoe kan je nu al een top 3 maken als de E3 amper begonnen is?
Ja, heel veel (nu nog niet voor de ps4) gratis gamesquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, heel veel (nu nog niet voor de ps4) gratis games.
nubquote:
Enige "nadeel" is dat ik vaak zit te twijfelen om een game te kopen, kans is er altijd dat hij na een tijdje gewoon gratis isquote:
en anders kan je niet online gamen. Wel beter eigelijk, dan hoef je ook niet te vragen of je in de op mag.quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Enige "nadeel" is dat ik vaak zit te twijfelen om een game te kopen, kans is er altijd dat hij na een tijdje gewoon gratis is.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
en anders kan je niet online gamen. Wel beter eigelijk, dan hoef je ook niet te vragen of je in de op mag.
Online gamenquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:32 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Als je online wil gamen en maandelijks twee gratis games wil: ja.
het zijn als het goed is altijd de games met de hoogste Metacritics scoren.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
[..]! Zitten daar wel eens toffe games bij? (Op de PS3 dan als het voor de PS4 nog niet echt wat voorstelt)
[..]!
Ik zal het eens aanvragen
[..]
Online gamendus ja
Ik wel, geen nachtrelease ofzo (als die er uberhaupt is dan) maar GTA V gaat mijn Playstation 4 wel mooi een paar dagen zoet houdenquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nice!
Maar ik weet nog niet of ik m weer ga halen.
Ja weet ik, maar vond 'm wel leuk. Leuke sneer naar die poster van Watch Dogs toen.quote:
Ah tof, ben benieuwd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zijn als het goed is altijd de games met de hoogste Metacritics scoren.
Januari geloof ik.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:40 schreef Rijst het volgende:
Ben verrast door the order. Lijkt een beetje op the last of us.
Wanneer komt deze uit?
Voor deze maand kan je Trine 2 en PixelShooter gratis downloaden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:48 schreef elshaarawy92 het volgende:
PSN: SR-61-
Heb de ps4 al sinds vorige week vandaag beginnen met Fifa 14
Welke games zijn gratis voor PS4? Jammer dat NBA 14 volledige game voor PS3 is..
PS4 te koop bol.com/wehkamp/bartsmit en alle pre orders zijn geleverd
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ps4 gewoon op voorraad bij bol.com? Nice.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die van 699 zal vast van een andere aanbieder komen die denkt dat de PS4 nog nergens te verkrijgen is.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
waarom kost dat ding los 399 en met een spel erbij 699...? Ik zie ongetwijfeld iets over het hoofd..![]()
die van 699 is nog exclusiefquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
waarom kost dat ding los 399 en met een spel erbij 699...? Ik zie ongetwijfeld iets over het hoofd..![]()
MediaMarkt Almere staan ze ¤49quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:04 schreef elshaarawy92 het volgende:
Heb trouwens met haast Fifa 14 PS4 gehaald bij MyCom ipv Wehkamp(¤50). (MyCom leverde sneller:'))
En jammer dat de rode en blauwe controllers niet meer op voorraad zijn. Heb al zwart besteld
Voor PS4 valt het qua games nog mee, maar goed, dat kun je verwachten nu de console zo nieuw is. Desondanks deze maand twee prima games gratis.quote:
Ah! Ja, heb alleen een PS4 dan. En een PSP, de oudequote:Op woensdag 11 juni 2014 12:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor PS4 valt het qua games nog mee, maar goed, dat kun je verwachten nu de console zo nieuw is. Desondanks deze maand twee prima games gratis.
Als je online wilt met je console, dan wil je sowieso PS+ hebben.
Als je ook een PS3 en een Vita hebt, dan is het een no-brainer. Dan is PS+ gewoon een must-have. Al zijn de tofste games voor de VITA nu misschien al langsgekomen...
Niet helemaal. Volgens mij is de eis minimaal een '70' op Metacritic, dus ze zullen er geen ongelooflijke kut-games in gooien, maar soms dus wel een game die 'maar' een 75 of 80 scoort ofzo.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zijn als het goed is altijd de games met de hoogste Metacritics scoren.
Meh, ben er niet kapot van.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:19 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Ok ok, de witte PS4 ziet er redelijk mooi uit hier: http://mobile.theverge.co(...)ion-4-destiny-bundle
Meh... Hoopte een beetje op Thief eerlijk gezegd, voor gratis geld zou ik 'm nog wel willen proberen.quote:
Volgens mij ben jij niet gauw tevreden of wel ?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:22 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Meh, ben er niet kapot van.
[..]
Meh... Hoopte een beetje op Thief eerlijk gezegd, voor gratis geld zou ik 'm nog wel willen proberen.
lawl 8 maanden laterquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Absoluut wel, maar ik hou gewoon niet van witte consoles. Vond de Xbox 360 ook mooier in het zwart. Al mijn hardware die op de console wordt aangesloten is zwart namelijk (TV, speakers, draden, etc.). En alles staat op een witte kast.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:23 schreef utopie het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet gauw tevreden of wel ?
Betrouwbaar ookquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:26 schreef elshaarawy92 het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk dat ik 10 eu meer heb betaald (MyCom)
Hier kun je PS4 wit bestellen NIET DOEN SCAM http://www.dixxons.com/ ik keek niet of er een slotje was en 2x letter x en .com had ik over het hoofd gezien.. gelukkig niks betaald
Thief nu ¤30 in PSstorequote:Op woensdag 11 juni 2014 12:22 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Meh, ben er niet kapot van.
[..]
Meh... Hoopte een beetje op Thief eerlijk gezegd, voor gratis geld zou ik 'm nog wel willen proberen.
Een vriend had daar ook bijna besteld ja, snap echt niet dat die site gewoon in de lucht kan blijven...quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:26 schreef elshaarawy92 het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk dat ik 10 eu meer heb betaald (MyCom)
Hier kun je PS4 wit bestellen NIET DOEN SCAM http://www.dixxons.com/ ik keek niet of er een slotje was en 2x letter x en .com had ik over het hoofd gezien.. gelukkig niks betaald
Ik wou een controller bestellen rood ps4 wel kut eigenlijk. Kreeg vandaag nog een mail dat ik een screenshot van betaling moet sturenquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een vriend had daar ook bijna besteld ja, snap echt niet dat die site gewoon in de lucht kan blijven...
Ja weet ik, maar na verschillende reviews te hebben gezien/gelezen blijkt dat nog 25 euro te veel te zijn...quote:
Ja precies, die vriend moest geld overmaken naar de priverekening van de ''directeur'' met screenshot als bewijs, dan weet je genoeg.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:32 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Ik wou een controller bestellen rood ps4 wel kut eigenlijk. Kreeg vandaag nog een mail dat ik een screenshot van betaling moet sturen
Dixons heeft een hele andere huisstijl tegenwoordig, maar dit blijft nog herkenbaar voor de wat ouderequote:Op woensdag 11 juni 2014 12:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja precies, die vriend moest geld overmaken naar de priverekening van de ''directeur'' met screenshot als bewijs, dan weet je genoeg.
Eerste google hit op die site is ook van internet-oplichting en ze hebben dezelfde layout als Dixons notabene, dat moet toch direct offline worden gehaald of kan dat allemaal zomaar?
Vraag me af hoeveel geld die gast verdiend heeft....
Als niemand een procedure start zal het gewoon blijven.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja precies, die vriend moest geld overmaken naar de priverekening van de ''directeur'' met screenshot als bewijs, dan weet je genoeg.
Eerste google hit op die site is ook van internet-oplichting en ze hebben dezelfde layout als Dixons notabene, dat moet toch direct offline worden gehaald of kan dat allemaal zomaar?
Vraag me af hoeveel geld die gast verdiend heeft....
Triest eigenlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:36 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Als niemand een procedure start zal het gewoon blijven.
stuur dixons een email. Wellicht kunnen ze daar de motivatie opbrengen om te procederen.quote:
Vel wit? Albino vel?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:26 schreef Rijst het volgende:
Op de foto heeft ie beetje een grijs tintje, als die echt vel wit was dan had ik m mooier gevonden.
Nee wat willen ze doen dan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:48 schreef elshaarawy92 het volgende:
kan er iets gebeuren heb niet betaald maar wel gegevens ingevuld ;s naam,mail,tel,adres,woonplaats
Ze gebruiken ook het KVK-nummer van Dixons.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:45 schreef Poit het volgende:
Dixxons heeft zelfs de algemene voorwaarden van Dixons.nl overgenomen. Adres etc is hetzelfde![]()
Dit moet gewoon gemeld worden bij de politie, pure oplichting.
Alleen het feit dat je bij een betaling niet eens direct naar iDeal gaat maar een mail zou krijgen met daarin een betaallink..
Ja, dat is hun hoofdkantoor. Vind je ook terug bij de algemene voorwaarden op dixons.nl.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee wat willen ze doen dan?
Zie op de site dat ze het KVK nummer gebruiken van een Dixons filiaal in Almere…
Ze hebben dan die gegevens, geen idee hoe malafide ze zijn maar ik zou ze liever niet aan zo'n website geven..quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:48 schreef elshaarawy92 het volgende:
kan er iets gebeuren heb niet betaald maar wel gegevens ingevuld ;s naam,mail,tel,adres,woonplaats![]()
5 maanden terug nog kunnen slijten voor 35 eutjes. Nu is dat alweer de nieuwprijs zag ik gisteren bij de mediamarkt.quote:
over slijten gesproken, mijn pookjes zijn nog steeds naar de k***quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:53 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
5 maanden terug nog kunnen slijten voor 35 eutjes. Nu is dat alweer de nieuwprijs zag ik gisteren bij de mediamarkt.
Koop een nieuwe, en stuur deze naar Sony!quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
over slijten gesproken, mijn pookjes zijn nog steeds naar de k***
nee, dan heb ik tenminste nog een excuus als ik tegen 1 van jullie verlies met Fifa.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:56 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Koop een nieuwe, en stuur deze naar Sony!
quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:57 schreef sonnyspek het volgende:
Wat vinden jullie van Assasins Creed Unity?
Zag er wel mooi uit maarja, same game different city.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:57 schreef sonnyspek het volgende:
Ach, politie doet helemaal geen fuck tegen dit soort hufterige praktijken. Was een maandje geleden ofzo bij Opgelicht ook zo'n gozer die al jarenlang op allerlei manieren via verschillende 'bedrijfjes' en whatever talloze mensen en webshops oplicht via het internet, en die zat lekekr in een huisje in Limburg. Dat programma weet hem te vinden, wat dus eigenlijk een taak voor de politie zou moeten zijn, maar verder gebeurt er gewoon niets mee. En ze gaan er dus gewoon mee door, want flink winstgevend.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:54 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.opgeletopinternet.nl/index.php/topic,19653.0.html
Hier staat dat er al eens info over naar de politie is gestuurd.
Kom nu dan.quote:Op woensdag 11 juni 201
4 12:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
nee, dan heb ik tenminste nog een excuus als ik tegen 1 van jullie verlies met Fifa.
Ziet er schitterend uit, maar ze doen weer aan zelfcensuur. Vrijwel geen bloed wanneer je iemand aan het neersabelen bent. Treurig.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:57 schreef sonnyspek het volgende:
Zag er mooi uit maar die Engelse accenten bij Fransen.....quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:57 schreef sonnyspek het volgende:
Misschien zetten ze er wel een optie in om met de Franse stemmen te speen, zoals destijds met Ezio in Ass Creed 2, waar je Italiaans kon kiezen, met engelse subs.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zag er mooi uit maar die Engelse accenten bij Fransen.....
Fallout 3! zoals ik laatst zei.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:59 schreef Exorbitantes het volgende:
Ik ga btw weer een ps3 aanschaffen. Kom er nu achter dat ik best wel toffe games heb gemist.
- Far cry
- Demon Souls
- Skyrim (re-play)
- RDR
Fifa-tunnelvisie
Dat hoop ik wel, het is voor mij echt een reden om zo'n game niet te spelen nml.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien zetten ze er wel een optie in om met de Franse stemmen te speen, zoals destijds met Ezio in Ass Creed 2, waar je Italiaans kon kiezen, met engelse subs.
Het speculeren is toch het leukst.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Valt niet veel zinnigs op te zeggen nu eh, enkel graphics
bij bol zijn alle preorders verwerkt en is het nu voor 23:00 besteld, morgen in huis. Als je bij bol besteld hebt dan krijg je 'm morgenquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ps4 besteld. Hopelijk morgen binnen
Zo tof!quote:
Weet nog niet wat ik er van moet denken. Ziet er interessant uit, maar ook weer niet visueel geweldig. Kleurrijk, maar de planeet die ze lieten zien had dan weer een beetje te harde, felle kleuren die ik niet helemaal prettig vind (ik hou meer van die zachtere watercolor landschappen, cellshaded.... zoals Journey, zoals Wind Waker, zoals Rime, etc etc...)quote:
Bij bol gedaan om die reden idd... Altijd ff afwachten of het ook echt zo is en of er nu geen stormloop op die shit gaat beginnen..quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:08 schreef utopie het volgende:
[..]
bij bol zijn alle preorders verwerkt en is het nu voor 23:00 besteld, morgen in huis. Als je bij bol besteld hebt dan krijg je 'm morgen
quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ps4 besteld. Hopelijk morgen binnen
Dit spel gaat toch ook niet om de graphics?quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Weet nog niet wat ik er van moet denken. Ziet er interessant uit, maar ook weer niet visueel geweldig. Kleurrijk, maar de planeet die ze lieten zien had dan weer een beetje te harde, felle kleuren die ik niet helemaal prettig vind (ik hou meer van die zachtere watercolor landschappen, cellshaded.... zoals Journey, zoals Wind Waker, zoals Rime, etc etc...)
lolquote:
Ik speel toch niet met een blinddoek om!? Ik KIJK toch naar die game wanneer ik het speel, dus dan is het toch wel prettig als dat er dan een beetje leuk uit ziet? Ik verwacht geen hyperrealistische en supergedetailleerde werelden, maar ik vind de stijlkeuze voor deze felle kleuren gewoon niet zo aantrekkelijk. Volgens mij kan dat. Daarmee zeg ik ook niets over of de game goed of slecht is, want dat weet ik niet, maar gewoon dat ik persoonlijk liever een iets 'natuurlijker' en 'zachter' kleurpalet had gezien...quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit spel gaat toch ook niet om de graphics?
Lange tenen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik speel toch niet met een blinddoek om!? Ik KIJK toch naar die game wanneer ik het speel, dus dan is het toch wel prettig als dat er dan een beetje leuk uit ziet? Ik verwacht geen hyperrealistische en supergedetailleerde werelden, maar ik vind de stijlkeuze voor deze felle kleuren gewoon niet zo aantrekkelijk. Volgens mij kan dat. Daarmee zeg ik ook niets over of de game goed of slecht is, want dat weet ik niet, maar gewoon dat ik persoonlijk liever een iets 'natuurlijker' en 'zachter' kleurpalet had gezien...
Ass Creed Unity, Far Cry 4, Dragon Age Inquisition, en wellicht nog Destiny als die SP echt tof is (geen idee), en The Last of Us HD, als je die nog niet hebt gespeeld.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:13 schreef wolfrolf het volgende:
Dus komen er dit jaar nog AAA adventure actie games? Of is dat allemaal doorgeschoven naar 2015(Batman, Uncharted)
Nee, geen lange tenen, maar hoewel een game niet om de graphics draait, is het natuurlijk wel zo fijn als het er een beetje aantrekkelijk uit ziet. De stijlkeuze sprak me in dit geval helaas niet zo aan, en dat heeft eigenlijk alleen maar met de kleuren te maken, maar goed, anderen kunnen het weer geweldig vinden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lange tenen?
Maar prima hoor, ik kijk liever naar het feit dat ingame flora, fauna e.d. 100% uniek is.
Alles wordt random gegenereerd…
Het kan natuurlijk zijn dat andere gebieden een ander uiterlijk hebben. Verder ben ik het met je eens, de game ziet er gewoon niet aantrekkelijk uit. In mijn ogen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, geen lange tenen, maar hoewel een game niet om de graphics draait, is het natuurlijk wel zo fijn als het er een beetje aantrekkelijk uit ziet. De stijlkeuze sprak me in dit geval helaas niet zo aan, en dat heeft eigenlijk alleen maar met de kleuren te maken, maar goed, anderen kunnen het weer geweldig vinden.
Dat de rest in-game random gegenereerd wordt, dat staat daar verder los van, en het kan best een geweldige game worden waar ik veel plezier aan zal beleven.
far cry en destiny zijn shootersquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ass Creed Unity, Far Cry 4, Dragon Age Inquisition, en wellicht nog Destiny als die SP echt tof is (geen idee), en The Last of Us HD, als je die nog niet hebt gespeeld.
Far Cry geeft zoveel vrijheid dat ik het persoonlijk wel onder actie-adventure vind vallen, maar goed, ik begrijp jouw standpunt ook wannee rje het een shooter noemt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
far cry en destiny zijn shooters
Dan blijft ass creed over
Ik hou geld over dit jaar
Ja, ook eens, al vind ik het idee van vliegen, schieten, ontdekken etc wel tofquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zijn dat andere gebieden een ander uiterlijk hebben. Verder ben ik het met je eens, de game ziet er gewoon niet aantrekkelijk uit. In mijn ogen.
Ongelooflijk dat men nauwelijks achter dat soort daders aan gaat. Als je daar het slachtoffer van bent, dan zou ik persoonlijk gewoon non-stop blijven zoeken naar de eikel die verantwoordelijk is, en hem even mijn mening geven d.m.v. een ritmisch gebonk van een hamer tegen zijn schedel...quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ongelofelijk eigenlijk dat er zoveel mensen in die Dixxons oplichters trappen.
Idee is prima, maar daar had ik ook geen kritiek op. Puur visueel vond ik het gewoon 'voor verbetering vatbaar'...quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, ook eens, al vind ik het idee van vliegen, schieten, ontdekken etc wel tof
quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat men nauwelijks achter dat soort daders aan gaat. Als je daar het slachtoffer van bent, dan zou ik persoonlijk gewoon non-stop blijven zoeken naar de eikel die verantwoordelijk is, en hem even mijn mening geven d.m.v. een ritmisch gebonk van een hamer tegen zijn schedel...
Wat ben je agressief vandaagquote:Op woensdag 11 juni 2014 @ 13:36 schreef Yi-Long het volgende:
Chrono Trigger 2. (Cross tel ik niet mee...)
BTW, als dit Shenmue 3 is, dan zwem ik persoonlijk naar Japan om de hele Sega-leiding af te slachten met mijn blote verrimpelde handen...
Wel grappig dat dat nu zou tijdens de E3 isquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:41 schreef Vault-Boy het volgende:
Het lijkt er eindelijk eens op dat de PS4 nu echt een keer goed op voorraad is.
Bart Smit, Bol.com en Wehkamp kunnen het sinds gister direct leveren.
Vandaag?quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Wat ben je agressief vandaag
Dit is niet algemeen bekend, maar achter mijn genuanceerde en goed onderbouwde en respectvolle posts op FOK!, gaat een levensgevaarlijke gewelddadige psychopaat schuil...quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Wat ben je agressief vandaag
quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:53 schreef ems. het volgende:
Grim Fandango remake. Enige van de E3 waar mijn hartje harder van ging kloppen. Beter corrigeren ze het grapje dat het op de PS4 uit zou komen snel, tho.
Altijd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:07 schreef Rijst het volgende:
hahahaha maar was wel een spannende pot en een spannende seizoen
Pak hem aan danquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat men nauwelijks achter dat soort daders aan gaat. Als je daar het slachtoffer van bent, dan zou ik persoonlijk gewoon non-stop blijven zoeken naar de eikel die verantwoordelijk is, en hem even mijn mening geven d.m.v. een ritmisch gebonk van een hamer tegen zijn schedel...
Eigenlijk best wel prima, weer terug naar de reden waarom het zo vet was. Dikke stad en zo te zien meer invalshoeken per missie. Ben nog wel sceptisch omdat het Ubisoft betreft, die weten veel vaak te verpesten of het is toch een heel stuk minder in praktijk dan wat ze hebben laten zien. Verhaal is voor mij ook verneukt na deel 1 eigenlijk al, deel 1 was zo veelbelovendquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:57 schreef sonnyspek het volgende:
nou geweldig. 60 euro betalen voor een spel wat je al uitgespeeld heb. Veel plezierquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:43 schreef RRuben het volgende:
goedkoop filmpje, weet ook niet of het echt klopt, maar als dit het verschil is tussen GTA 5 op PS3 en PS4:
ik niet , heb die generation overgeslagenquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nou geweldig. 60 euro betalen voor een spel wat je al uitgespeeld heb. Veel plezier
bound by flamesquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat is voor mensen hier het beste spel dat tot nu toe uit is gekomen voor ps4?
Awesomenauts en BF4.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Resogun.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik vond het he-le-maal niets.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat BF Hardline ff gedaan net... Voelde aan als een veel minder leuke versie van BF4.
De menu's en opzet zijn vrijwel exact als BF4, de rondes veel te kort, de gamemodes lichte varianten op CTF....quote:
Toch tof hoor. Who cares dat het op Borderlands lijkt, dat is gewoon een toffe game. Heb me ingeschreven voor de alpha.quote:
Men had gewoon BF weg moeten laten en een compleet nieuwe cops vs robbers MP game moeten maken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:57 schreef Lastpost het volgende:
Kan toch niet slechter dan CoD zijn lijkt me?![]()
Ik wacht wel even af welke gamemodes er allemaal inkomen en de verdere details.
Ik snap niet dat mensen klagen over een BETAquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:47 schreef Donderjagers het volgende:
Ben ik de enige die tevreden is over Hardline? Ik heb er gisteren even goed voor gezeten en paar potjes gespeeld. Ik moet zeggen dat ik toch wat epische momentjes gehad heb.![]()
![]()
De map is compact. De gameplay komt hierdoor tot z´n recht. Ik heb meer teamplay ervaren. Daarnaast heb ik het gevoel dat de sniper class veel meer waarde heeft in dit spel.
Morgenavond Blood Money gamemode maar eens uitproberen.
123 marketingquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Men had gewoon BF weg moeten laten en een compleet nieuwe cops vs robbers MP game moeten maken.
Maar je zal zien dat door de BF naam miljoenen mensen de game blind kopen en het nog een succes(je) wordt ook...
Helaas welquote:
Want? We klagen over de core game, niet over bugs.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:59 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen klagen over een BETA
Afgezien van de bugs...quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Want? We klagen over de core game, niet over bugs.
Vanaf de beta tot aan de release over 4 maanden zal de kern niet veel meer veranderen toch?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:13 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Afgezien van de bugs...
Weet je dat het spel niet helemaal af is.
En dat er nog veranderingen komen.
Waarom niet...quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vanaf de beta tot aan de release over 4 maanden zal de kern niet veel meer veranderen toch?
Ja maar dat kunnen toch niet meer dan tweaks zijn?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:24 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Waarom niet...
Alle suggesties zal bij hun nog altijd welkom zijn
tot vlak voor de druk van de game
Jij kent EA nog niet zo goed, of wel? Battlefield 4 schijnt pas sinds een maandje ofzo een beetje bug-free te zijn, oftewel een half jaar na release!quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:24 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Waarom niet...
Alle suggesties zal bij hun nog altijd welkom zijn
tot vlak voor de druk van de game
Mss is EA slimmer geworden door het fiasco van BF4quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij kent EA nog niet zo goed, of wel? Battlefield 4 schijnt pas sinds een maandje ofzo een beetje bug-free te zijn, oftewel een half jaar na release!
En daarvan denk ik juist weer wel dat er nog flink verbetering in zal komen voor de release.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:36 schreef Donderjagers het volgende:
Enige minpunt zijn de laadtijden. Je moet door 3 schermen voordat je een keer aan het volgende potje mag beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |