Wat een nietszeggende trailer.... Erg jammer, want de game zelf leek me wel tof.quote:
Ah, ik liep nogal achter.quote:
Oktoberquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:28 schreef jackson het volgende:
Dat driveclub is mogelijk ook wel iets voor mij.... Binnenkort eens kijken wat daarvan bekend is momenteel. Komt hij dit jaar nog dat je zo weet?
Ahh, dan begint mooi de pleurig kou weer in NLquote:
Voor mij nog onbekend.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:46 schreef kreuk050 het volgende:
The Crew lijkt mij echt een vette race game, heel amerika door racen. 11 september komt ie uit. Lijkt dat jullie ook wat?
De minst boeiende racer die eraan komt in mijn ogen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:46 schreef kreuk050 het volgende:
The Crew lijkt mij echt een vette race game, heel amerika door racen. 11 september komt ie uit. Lijkt dat jullie ook wat?
Hoe kan je nu al een top 3 maken als de E3 amper begonnen is?quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:
1. Mortal Kombat X
2. Batman Arkham Knight
3. DriveClub
Mijn games of the show.
Oh en gameplay Homefront 2:
Iets met voorlopig enzeauw.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:11 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Hoe kan je nu al een top 3 maken als de E3 amper begonnen is?
Ik zag 1-2 weken geleden een stream dat ze het speelden, en toen zag het er niet geweldig uit, maar in de trailers weer wel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:46 schreef kreuk050 het volgende:
PS+ al besteld?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:16 schreef Studiotje het volgende:
Woo!
Zojuist een PS4 besteld met watchdogs en zooi. Eerste PlayStation voor mij![]()
Morgen komt hij binnen
Omdat het kan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:11 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Hoe kan je nu al een top 3 maken als de E3 amper begonnen is?
Ja, heel veel (nu nog niet voor de ps4) gratis gamesquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, heel veel (nu nog niet voor de ps4) gratis games.
nubquote:
Enige "nadeel" is dat ik vaak zit te twijfelen om een game te kopen, kans is er altijd dat hij na een tijdje gewoon gratis isquote:
en anders kan je niet online gamen. Wel beter eigelijk, dan hoef je ook niet te vragen of je in de op mag.quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Enige "nadeel" is dat ik vaak zit te twijfelen om een game te kopen, kans is er altijd dat hij na een tijdje gewoon gratis is.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
en anders kan je niet online gamen. Wel beter eigelijk, dan hoef je ook niet te vragen of je in de op mag.
Online gamenquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:32 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Als je online wil gamen en maandelijks twee gratis games wil: ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |