Ik vond het he-le-maal niets.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat BF Hardline ff gedaan net... Voelde aan als een veel minder leuke versie van BF4.
De menu's en opzet zijn vrijwel exact als BF4, de rondes veel te kort, de gamemodes lichte varianten op CTF....quote:
Toch tof hoor. Who cares dat het op Borderlands lijkt, dat is gewoon een toffe game. Heb me ingeschreven voor de alpha.quote:
Men had gewoon BF weg moeten laten en een compleet nieuwe cops vs robbers MP game moeten maken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:57 schreef Lastpost het volgende:
Kan toch niet slechter dan CoD zijn lijkt me?![]()
Ik wacht wel even af welke gamemodes er allemaal inkomen en de verdere details.
Ik snap niet dat mensen klagen over een BETAquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:47 schreef Donderjagers het volgende:
Ben ik de enige die tevreden is over Hardline? Ik heb er gisteren even goed voor gezeten en paar potjes gespeeld. Ik moet zeggen dat ik toch wat epische momentjes gehad heb.![]()
![]()
De map is compact. De gameplay komt hierdoor tot z´n recht. Ik heb meer teamplay ervaren. Daarnaast heb ik het gevoel dat de sniper class veel meer waarde heeft in dit spel.
Morgenavond Blood Money gamemode maar eens uitproberen.
123 marketingquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Men had gewoon BF weg moeten laten en een compleet nieuwe cops vs robbers MP game moeten maken.
Maar je zal zien dat door de BF naam miljoenen mensen de game blind kopen en het nog een succes(je) wordt ook...
Helaas welquote:
Want? We klagen over de core game, niet over bugs.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:59 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen klagen over een BETA
Afgezien van de bugs...quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Want? We klagen over de core game, niet over bugs.
Vanaf de beta tot aan de release over 4 maanden zal de kern niet veel meer veranderen toch?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:13 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Afgezien van de bugs...
Weet je dat het spel niet helemaal af is.
En dat er nog veranderingen komen.
Waarom niet...quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vanaf de beta tot aan de release over 4 maanden zal de kern niet veel meer veranderen toch?
Ja maar dat kunnen toch niet meer dan tweaks zijn?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:24 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Waarom niet...
Alle suggesties zal bij hun nog altijd welkom zijn
tot vlak voor de druk van de game
Jij kent EA nog niet zo goed, of wel? Battlefield 4 schijnt pas sinds een maandje ofzo een beetje bug-free te zijn, oftewel een half jaar na release!quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:24 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Waarom niet...
Alle suggesties zal bij hun nog altijd welkom zijn
tot vlak voor de druk van de game
Mss is EA slimmer geworden door het fiasco van BF4quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij kent EA nog niet zo goed, of wel? Battlefield 4 schijnt pas sinds een maandje ofzo een beetje bug-free te zijn, oftewel een half jaar na release!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |