Nice, op naar memory lanequote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Trouwens, Grim Fandango op de PS4![]()
![]()
Een van de beste games ooit.
lbp is geweldig!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:17 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Nice, op naar memory lane. Ook leuk dat LBP3 binnenkort komt, grappig spel
.
PSTV lijkt me wel relaxedquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
PlayStation TV, Powers tv series for America, boooooring.
Verder lekker tempo in de conferentie met veel games. Al waren het geen verrassingen.
Oh, het kan zeker handig zijn, maar het stuk presentatie daarover was echt te saai.quote:
Ah, heb het niet gekekenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh, het kan zeker handig zijn, maar het stuk presentatie daarover was echt te saai.
op BF4 staan in je menu, dan naar beneden. Als ie daar niet staat ben je te laatquote:
Ben je al te laat mee. Je kan inschrijven via http://www.battlefield.com/betaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:23 schreef RRuben het volgende:
[..]
op BF4 staan in je menu, dan naar beneden. Als ie daar niet staat ben je te laat
I know, ik had al gejuichd bij het officiele nieuwsbericht vannachtquote:
Heb je überhaupt last van warmte dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:14 schreef Che_ het volgende:
Die joystick lijkt dan opeens weer 10 jaar oud. Gewoon zwart houden, dit soort versies in andere kleuren etc. is allemaal overbodige shit.
Hebben jullie trouwens een vertical stand? Scheelt veel met warmte?
Ik zit ook aan een vertical stand te denken in verband met ruimte. Maar ik weet niet hoe zo'n vertical stand omgaat met discs.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:14 schreef Che_ het volgende:
Die joystick lijkt dan opeens weer 10 jaar oud. Gewoon zwart houden, dit soort versies in andere kleuren etc. is allemaal overbodige shit.
Hebben jullie trouwens een vertical stand? Scheelt veel met warmte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |