Nice, op naar memory lanequote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Trouwens, Grim Fandango op de PS4![]()
![]()
Een van de beste games ooit.
lbp is geweldig!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:17 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Nice, op naar memory lane. Ook leuk dat LBP3 binnenkort komt, grappig spel
.
PSTV lijkt me wel relaxedquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
PlayStation TV, Powers tv series for America, boooooring.
Verder lekker tempo in de conferentie met veel games. Al waren het geen verrassingen.
Oh, het kan zeker handig zijn, maar het stuk presentatie daarover was echt te saai.quote:
Ah, heb het niet gekekenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh, het kan zeker handig zijn, maar het stuk presentatie daarover was echt te saai.
op BF4 staan in je menu, dan naar beneden. Als ie daar niet staat ben je te laatquote:
Ben je al te laat mee. Je kan inschrijven via http://www.battlefield.com/betaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:23 schreef RRuben het volgende:
[..]
op BF4 staan in je menu, dan naar beneden. Als ie daar niet staat ben je te laat
I know, ik had al gejuichd bij het officiele nieuwsbericht vannachtquote:
Heb je überhaupt last van warmte dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:14 schreef Che_ het volgende:
Die joystick lijkt dan opeens weer 10 jaar oud. Gewoon zwart houden, dit soort versies in andere kleuren etc. is allemaal overbodige shit.
Hebben jullie trouwens een vertical stand? Scheelt veel met warmte?
Ik zit ook aan een vertical stand te denken in verband met ruimte. Maar ik weet niet hoe zo'n vertical stand omgaat met discs.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:14 schreef Che_ het volgende:
Die joystick lijkt dan opeens weer 10 jaar oud. Gewoon zwart houden, dit soort versies in andere kleuren etc. is allemaal overbodige shit.
Hebben jullie trouwens een vertical stand? Scheelt veel met warmte?
Ik heb m gewoon staan zonder stand. Living on the edge.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zit ook aan een vertical stand te denken in verband met ruimte. Maar ik weet niet hoe zo'n vertical stand omgaat met discs.
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:15 schreef Yi-Long het volgende:
Ik hou mijn consoles gewoon plat, Lijkt me ivm de disc-drive wat verstandiger. Wel klote van die ruimte uiteraard, maar goed, daar kan ik mee leven.
Dat lijkt jou verstandiger, maar dit maakt tegenwoordig niets meer uit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:15 schreef Yi-Long het volgende:
Lijkt me ivm de disc-drive wat verstandiger.
Een gerecyclede stormtrooperquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Tof dat er een witte PS4 uitkomt. Deze ga ik zeker halen wanneer die er is en dan gaat mijn zwarte de verkoop in.
[ afbeelding ]
quote:
Die witte is ook nog eens goed tegen stofquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]![]()
Zwart. Nee blij dat er tenminste een keuze is. Jij mag het lelijk vinden maar die mening deel ik niet.
Persoonlijk Child of Light. Echt een super ervaring mee gehad. Trials Fusion was ik toch wel weer snel klaar mee.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:12 schreef utopie het volgende:
Next game: zin om even een spelletje van de store te halen. Waar ga ik het meeste plezier aan hebben? Child of Light of Trials Fusion?
Awesomenauts Assemblequote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:12 schreef utopie het volgende:
Next game: zin om even een spelletje van de store te halen. Waar ga ik het meeste plezier aan hebben? Child of Light of Trials Fusion?
Vind Trials ook tof, alleen ben ik nu bij de wat moeilijkere levels (voor mij) en ik heb een drang om alles goud te halen, dus dat resulteert dan in eindeloos proberen, dat maakt de game ook vrij verslavend.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:12 schreef utopie het volgende:
Beide goede games. Beide wacht ik op een prijsdaling ivm DLC.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:12 schreef utopie het volgende:
Je bent wel echt de enige die ik enthousiast zie doen over Hardline.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:18 schreef over_hedge het volgende:
Ik vind bf hardline best tofKan wel eens leuker gaan worden dan bf4.
Het past precies in wat ik leuk vind aan bf. Niet te veel irritante voertuigen die veel te sterk zijn. (komt ook omdat ik bf4 pas erg laat gekocht heb dus iedereen alle unlocks al heeft en ik met pauper wapens rondloop. Close quaters maps. Veel actie. En goed samenwerken. En tegenstanders gaan wat sneller dood.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je bent wel echt de enige die ik enthousiast zie doen over Hardline.
De game wordt op nagenoeg elk gaming-forum gekraakt.
Kan uiteraard! Ik vind het helemaal niks.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het past precies in wat ik leuk vind aan bf. Niet te veel irritante voertuigen die veel te sterk zijn. (komt ook omdat ik bf4 pas erg laat gekocht heb dus iedereen alle unlocks al heeft en ik met pauper wapens rondloop. Close quaters maps. Veel actie. En goed samenwerken. En tegenstanders gaan wat sneller dood.
Vind het tof.
ja battlefront zit ik sowieso al heel lang op te wachten. al de vorige delen op de ps2 ook gespeeld.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kan uiteraard! Ik vind het helemaal niks.
Doe mij dit maar straks
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |