Er zijn anders ook vrouwen van 18+ met een AA cup die (nog) erg tenger en klein zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:47 schreef Frag_adder het volgende:
Het probleem zit hem niet zo zeer in leeftijd maar meer in hoe ontwikkeld een lichaam is. Als je valt op een ontwikkeld vrouwen lichaam ben je geen pedo, die vallen op kindertrekjes zoals het ontbreken van borsten etc. Het probleem is dat een meisje van 16 - 17 met een muur makeup die toevallig goede vormen heeft prima doorkan voor een vrouw van 22 qua uiterlijk. Als ze zich dan ook nog eens kleed alsof ze ouder is, dan ja dan vind ik en met mij vele mannen haar aantrekkelijk.
Dat maakt jou nog geen pedo, dat maakt haar wel illegaal.
Ja oke maar dan mag ik toch hopen dat je aan het gezicht ziet dat ze geen 11 zijnquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:52 schreef jaha het volgende:
[..]
Er zijn anders ook vrouwen van 18+ met een AA cup die (nog) erg tenger en klein zijn.
Volgens mij valt die strafbaarheid nog behoorlijk tegen als de 14-jarige in kwestie er vrijwillig voor gekozen heeft en dat blijft volhouden.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
volgens mij is het enige wat er uit deze discussie is gekomen dat als je op 14 jarigen valt je geen pedo bent maar evengoed strafbaar bent als je er mee het bed in duikt.
Alleen als de leeftijdsverschillen voldoende klein zijn, en de seks plaatsvond binnen een 'normale' relatie. Bij een te groot leeftijdsverschil (meer dan 6, 7 jaar) zal het gewoon tot ontucht worden gerekend, en ook wanneer het niet binnen een 'normale' relatie valt (bijvoorbeeld een volledig vrijwillig triootje) wordt snel als "ontuchtig" gezien. En daarmee dus strafbaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:39 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Volgens mij valt die strafbaarheid nog behoorlijk tegen als de 14-jarige in kwestie er vrijwillig voor gekozen heeft en dat blijft volhouden.
Hahah. Bah!quote:Op maandag 9 juni 2014 15:08 schreef babipangang het volgende:
Als ze kan schommelen, dan kan ze ook wippen, simpel zat!
In dit land weet je het nooit natuurlijk. In de Leeuwarder Courant las ik over een man die seks had met zijn stiefdochter van 9. "omdat het regende buiten". Hij kwam er met een voorwaardelijke gevangenisstraf vanaf...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:16 schreef berthoogst het volgende:
[..]
Alleen als de leeftijdsverschillen voldoende klein zijn, en de seks plaatsvond binnen een 'normale' relatie. Bij een te groot leeftijdsverschil (meer dan 6, 7 jaar) zal het gewoon tot ontucht worden gerekend, en ook wanneer het niet binnen een 'normale' relatie valt (bijvoorbeeld een volledig vrijwillig triootje) wordt snel als "ontuchtig" gezien. En daarmee dus strafbaar.
Die leeftijdsgrens is er volgens mij ook alleen maar gekomen om economische redenen, want ja, zo'n tienermoeder, wie gaat die nu onderhouden? En kan ze haar opleiding afmaken? Et cetera.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:35 schreef G-Mart het volgende:
Zodra ze borsten hebben is er de kans dat ik ze aantrekkelijk vind. Puur omdat het indicatoren van vruchtbaarheid zijn gok ik dat het voor iedereen zo is. Daarna gaat het er puur om wat je er mee doet.
De maatschappij is erg voorzichtig wanneer het aankomt op seksueel misbruik, dus het is alleen maar goed dat volwassen mannen die publiekelijk uiten dat ze zich aangetrokken voelen tot een 14-jarige meteen uitgemaakt worden voor pedo. Het is sociaal niet acceptabel, en zo moet het blijven.
Als ik een mooie 14-jarige voorbij zie lopen is er best een goede kans dat ik even kijk. Maar ik zou er nooit wat mee doen.
hardcore pedos, versus wat? de softcore pedos die op 17 jarige meisjes vallen ofzo?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:44 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Die leeftijdsgrens is er volgens mij ook alleen maar gekomen om economische redenen, want ja, zo'n tienermoeder, wie gaat die nu onderhouden? En kan ze haar opleiding afmaken? Et cetera.
Neemt niet weg dat er inderdaad wel een kleine groep "hardcore" pedofielen/pedoseksuelen zijn die op een of andere manier gefixeerd zijn geraakt in hun verlangens en dus op erg jonge kinderen vallen, die nog totaal niet "vruchtbaar" zijn of wat dan ook.
Tja, je kan je dan afvragen hoe dat komt. Ik heb wel eens ergens gelezen dat veel van die pedofielen aangeven dat ze zelf tijdens hun jeugd misbruikt zijn. Of dat echt klopt, dat weet ik niet.
lolwudbro?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:16 schreef berthoogst het volgende:
[..]
Alleen als de leeftijdsverschillen voldoende klein zijn, en de seks plaatsvond binnen een 'normale' relatie. Bij een te groot leeftijdsverschil (meer dan 6, 7 jaar) zal het gewoon tot ontucht worden gerekend, en ook wanneer het niet binnen een 'normale' relatie valt (bijvoorbeeld een volledig vrijwillig triootje) wordt snel als "ontuchtig" gezien. En daarmee dus strafbaar.
Dat is, samengevat, de bestaande jurisprudentie wat betreft "ontucht". Het is niet de bedoeling van de wetgever geweest om alle seks onder de 16 te verbieden, want dan zou bijvoorbeeld een meid van 15 die een relatie heeft met een vriend van 17 strafbaar zijn wanneer ze seks hebben. Daar is de wet niet voor bedoeld. Daarom staat er de vage term "ontuchtig" in de letterlijke wetstekst, die door de rechters geïnterpreteerd wordt aan de hand van de situatie. Een normale relatie (waarbij te grote leeftijdsverschillen niet meer "normaal" worden geacht) vinden de rechters niet ontuchtig. Een buiten-relationeel seksueel contact met meerdere personen (bijv. een geheel vrijwillig triootje van een meid van 14 met twee jongens van 17) vond een rechter juist weer wél ontuchtig.quote:
Lekker tochquote:Op maandag 16 juni 2014 09:59 schreef Hexagon het volgende:
Mwa, ik heb het idee dat het een beetje met leeftijd meegroeit. Ik ben nu 30 en vind toch vooral de vrouwen in een range van 25-40 het interessantst.
Meisjes van onder de 20 kunnen er mooi uitzien maar het is toch net wat te jong en nieuw.
Hooggeleide chicksquote:
Gast, ga hulp zoeken ofzo.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:49 schreef corehype het volgende:
[..]
Hooggeleide chicks
Chicks met issues
Chicks van 25+ met eisen terwijl ze op hun 20e lekkerder waren_!!
Chicks die volwassen en uitgeleefd zijn
like /care
Dat dusquote:Op maandag 16 juni 2014 09:59 schreef Hexagon het volgende:
Mwa, ik heb het idee dat het een beetje met leeftijd meegroeit. Ik ben nu 30 en vind toch vooral de vrouwen in een range van 25-40 het interessantst.
Meisjes van onder de 20 kunnen er mooi uitzien maar het is toch net wat te jong en nieuw.
watbroquote:Op maandag 16 juni 2014 09:20 schreef berthoogst het volgende:
[..]
Dat is, samengevat, de bestaande jurisprudentie wat betreft "ontucht". Het is niet de bedoeling van de wetgever geweest om alle seks onder de 16 te verbieden, want dan zou bijvoorbeeld een meid van 15 die een relatie heeft met een vriend van 17 strafbaar zijn wanneer ze seks hebben. Daar is de wet niet voor bedoeld. Daarom staat er de vage term "ontuchtig" in de letterlijke wetstekst, die door de rechters geïnterpreteerd wordt aan de hand van de situatie. Een normale relatie (waarbij te grote leeftijdsverschillen niet meer "normaal" worden geacht) vinden de rechters niet ontuchtig. Een buiten-relationeel seksueel contact met meerdere personen (bijv. een geheel vrijwillig triootje van een meid van 14 met twee jongens van 17) vond een rechter juist weer wél ontuchtig.
Alsof je daar ook maar iets over te zeggen hebtquote:Op maandag 16 juni 2014 14:37 schreef MrsGreen het volgende:
Ik vind het nogal smeu als 30 jarige mannen nog op 14 jarige meisjes vallen. Wordt eens volwassen.
Ha, jaloerse dertiger gespot die niet meer gezien wordt door mannen van eigen leeftijd.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:37 schreef MrsGreen het volgende:
Ik vind het nogal smeu als 30 jarige mannen nog op 14 jarige meisjes vallen. Wordt eens volwassen.
Dat dacht ik zelf ook toen ik de 20 nog niet gepasseerd was, nu denk ik daar gelukkig anders over.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:40 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Alsof je daar ook maar iets over te zeggen hebt
Het is zoals het is, ik denk zelf dat ik nooit op oudere vrouwen zou kunnen vallen en altijd vrouwen van 14-20 jaar het meest aantrekkelijk zal vinden.
Je kunt niet zeggen stop daarmee, dat is hoe iemand is.
Ik zit al op 27, en is nooit anders geweest.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:44 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat dacht ik zelf ook toen ik de 20 nog niet gepasseerd was, nu denk ik daar gelukkig anders over.
Dat je een 14 jarige knap vind kan ik nog wel begrijpen maar er op vallen is wel iets anders.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:44 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik zit al op 27, en is nooit anders geweest.
Ik ben nog geen 20. Maar 30 jarige kerels die dan op je gaan loeren, bah.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ha, jaloerse dertiger gespot die niet meer gezien wordt door mannen van eigen leeftijd.
Ahh erop vallen als in verliefd worden zal niet snel gebeuren. Ik doel meer op een fysiek iets.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat je een 14 jarige knap vind kan ik nog wel begrijpen maar er op vallen is wel iets anders.
Het is gewoon dat een man altijd de afweging maakt of ze iemand zouden kunnen doen. Natuur heet dat.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:47 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ahh erop vallen als in verliefd worden zal niet snel gebeuren. Ik doel meer op een fysiek iets.
Yep, al snappen de meeste vrouwen dat niet echt.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het is gewoon dat een man altijd de afweging maakt of ze iemand zouden kunnen doen. Natuur heet dat.
Een 14-jarig meisje is nog altijd vruchtbaarder dan een vrouw van 30.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:37 schreef MrsGreen het volgende:
Dat lijkt me wel een recept voor een leven vol frustratie.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:40 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Alsof je daar ook maar iets over te zeggen hebt
Het is zoals het is, ik denk zelf dat ik nooit op oudere vrouwen zou kunnen vallen en altijd vrouwen van 14-20 jaar het meest aantrekkelijk zal vinden.
Je kunt niet zeggen stop daarmee, dat is hoe iemand is.
als je met 30 nou niet zo verlept uitziet, heb je ook niets te klagen, want dat is het em vaak he, lelijke trollen die zeuren dat ze niet meer in de markt liggen en de schuld bij tienersletjes leggenquote:Op maandag 16 juni 2014 14:37 schreef MrsGreen het volgende:
ja op een van 20 hoef je het niet meer te proberen, natuurlijk stel je dan je eisen bijquote:Op maandag 16 juni 2014 17:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een recept voor een leven vol frustratie.
Misschien gewoon wat meer aandacht geven aan vrouwen van 20+? Misschien ga je de charme van deze leeftijdscategorie ook wat meer zien?
Ik kon me bijvoorbeeld ook nooit voorstellen dat ik een vrouw van 40 aantrekkelijk zou kunnen vinden. Dat lukt me nu prima.
Euh nee... 14 jaar is zelfs aardig risicovol als het om baren gaat. Maar een vrouw van 30 is ook nog op en top vruchtbaar, pas na het 35ste levensjaar begint dat meer risico te geveb.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:00 schreef corehype het volgende:
[..]
Een 14-jarig meisje is nog altijd vruchtbaarder dan een vrouw van 30.
Hoe geeft ze die meisjes dan de schuld door te zeggen dat 30+ mannen die op meisjes jagen sneu zijn?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als je met 30 nou niet zo verlept uitziet, heb je ook niets te klagen, want dat is het em vaak he, lelijke trollen die zeuren dat ze niet meer in de markt liggen en de schuld bij tienersletjes leggen
Blijf jij je dan lekker sjorren bij 14 jarige meisjes. We zien je wel een keer bij Opsporing verzocht voorbij komen.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja op een van 20 hoef je het niet meer te proberen, natuurlijk stel je dan je eisen bij
omdat ze zich zo kleden en vrouwelijke doen, natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2014 18:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoe geeft ze die meisjes dan de schuld door te zeggen dat 30+ mannen die op meisjes jagen sneu zijn?
oh sorry ik wist niet dat jouw leeftijd een belediging wasquote:Op maandag 16 juni 2014 18:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Blijf jij je dan lekker sjorren bij 14 jarige meisjes. We zien je wel een keer bij Opsporing verzocht voorbij komen.
Je kunt aantrekkelijke mensen niet verwijten aantrekkelijk te zijn. Of ze nou 14 zijn of getrouwd - het is allebei fout om mee naar bed te gaan.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
omdat ze zich zo kleden en vrouwelijke doen, natuurlijk
Lezen is niet je sterkste punt ofzo?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
omdat ze zich zo kleden en vrouwelijke doen, natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |