abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 juni 2014 @ 20:58:28 #76
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_140887896
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:49 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Ik ga je geen ongelijk geven dat sommige 14 jarigen er best leuk uit kunnen zien, maar ik weet ook van mijn ervaringen in het jeugdwerk dat 14 jarigen nog heel makkelijk te manipuleren zijn. De vrijwilligheid kan in praktijk wel eens een heel stuk minder vrijwillig zijn als daar manipulatie aan vooraf gegaan is.

Je komt als je zelf flink ouder bent niet zomaar in contact met 14 jarigen die op zoek zijn naar een relatie of seks. Dat 'overkomt' je alleen als je zelf actief toenadering zoekt bij pubers. Misschien zoek je dat contact of die toenadering in eerste instantie in het geheel niet met seksuele bedoelingen, maar gewoon omdat je jeugdleider bent van de sport of hobby die je zelf ook altijd zo leuk hebt gevonden. Dat kan. En dan moet je gewoon je verstand gebruiken en seksuele relaties uit de weg gaan.

14/15 jarigen kom je immers niet in grote getale tegen bij het uitgaan, daarvoor is bij de meeste uitgaansgelegenheden de leeftijdcontrole veel te streng.
Nou als openlijke homo weet de hele buurt het van mij en de jongens zoeken je op als ze je zien. Hé homo roepen ze. Allemaal goedbedoeld. Ze vinden het spannend zo een homo. Maar je moet als homo man oppassen. Een homo man die 5 minuten met een puberjongen van 15 praat wordt al snel als pedo gezien. Dus ik loop altijd maar door en ga zelden een geprek aan als ze weer eens aan je plakken. Dat is wel jammer, want een onschuldig praatje zou niet erg moeten zijn.
Ik merk dat vrouwen hier geen last van hebben. Vrouwen die geen familieleden van een 15 jarige knul zijn zie ik gewoon soms een praatje maken met ze. Kun je als openlijke homo beter niet doen. Dat is het verschil. Het wordt per definitie verkeerd uitgelegd. Van die vrouw wordt niet gedacht dat ze de jongen in bed probeert te krijgen. Homo's zijn nog steeds niet 100% geaccepteerd.
  maandag 9 juni 2014 @ 21:05:34 #77
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140888431
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:58 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Nou als openlijke homo weet de hele buurt het van mij en de jongens zoeken je op als ze je zien. Hé homo roepen ze. Allemaal goedbedoeld. Ze vinden het spannend zo een homo. Maar je moet als homo man oppassen. Een homo man die 5 minuten met een puberjongen van 15 praat wordt al snel als pedo gezien. Dus ik loop altijd maar door en ga zelden een geprek aan als ze weer eens aan je plakken. Dat is wel jammer, want een onschuldig praatje zou niet erg moeten zijn.
Ik merk dat vrouwen hier geen last van hebben. Vrouwen die geen familieleden van een 15 jarige knul zijn zie ik gewoon soms een praatje maken met ze. Kun je als openlijke homo beter niet doen. Dat is het verschil. Het wordt per definitie verkeerd uitgelegd. Van die vrouw wordt niet gedacht dat ze de jongen in bed probeert te krijgen. Homo's zijn nog steeds niet 100% geaccepteerd.
Nu zeg je iets heel anders dan eerder; een praatje maken of met iemand naar bed gaan is niet hetzelfde, volgens mij. En als mensen van jou verwachten dat je met alle jongens in de buurt naar bed wil, zal dat wellicht meer aan jouw manier van doen liggen dan aan het feit dat je homo bent.
Prrrrr
pi_140888757
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:46 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Is dat zo? Dus als straks de minimumleeftijd voor sex naar 20 gaat ben je ineens een pedo als je op 18 jarigen valt en er sex mee wilt hebben?
volgens mij is het enige wat er uit deze discussie is gekomen dat als je op 14 jarigen valt je geen pedo bent maar evengoed strafbaar bent als je er mee het bed in duikt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_140888844
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:51 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Geen pedo, wel strafbaar. Zo simpel ligt dat, ja.
precies.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_140888957
Waarom denkt de buurt dat jij die jongens in bed probeert te krijgen? Daar zal de buurt dan wellicht toch zijn redenen voor hebben. Gezien jouw 'probleem' vermoed ik dat je regelmatig relatief jonge jongens (16-18 jaar, of misschien ook daadwerkelijk 14 en 15 jaar) over de vloer hebt en dan is het niet raar dat de buurt gaat vermoeden dat je ook wel eens met zo'n 15 jarige buurjongen te gaan rommelen.

Ik heb in elk geval hele andere ervaringen. En ja, ik ben ook homo. Ouders vertrouwen hun kinderen en pubers gewoon aan mij toe. En ook mijn mede-begeleiders zien er niets raars in.
  maandag 9 juni 2014 @ 21:13:07 #81
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_140888968
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

precies.
En ik zoek ook nog naar bevestiging dat een homo dan pedo genoemd wordt en een vrouw die met een 14 jarige naar bed gaat niet. Dat valt mij als homo dan weer op.
  maandag 9 juni 2014 @ 21:14:06 #82
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_140889043
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:12 schreef Ivo1985 het volgende:
Waarom denkt de buurt dat jij die jongens in bed probeert te krijgen? Daar zal de buurt dan wellicht toch zijn redenen voor hebben. Gezien jouw 'probleem' vermoed ik dat je regelmatig relatief jonge jongens (16-18 jaar, of misschien ook daadwerkelijk 14 en 15 jaar) over de vloer hebt en dan is het niet raar dat de buurt gaat vermoeden dat je ook wel eens met zo'n 15 jarige buurjongen te gaan rommelen.

Ik heb in elk geval hele andere ervaringen. En ja, ik ben ook homo. Ouders vertrouwen hun kinderen en pubers gewoon aan mij toe. En ook mijn mede-begeleiders zien er niets raars in.
Ik heb nog nooit minderjarigen over de vloer gehad. Ik zoek ze ook niet op. Maar de buurt weet dat ik homo ben en die jongens ook. Dus ze plakken wel eens aan je. Dat maakt mij ongemakkelijk.
pi_140889163
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:14 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit minderjarigen over de vloer gehad. Ik zoek ze ook niet op. Maar de buurt weet dat ik homo ben en die jongens ook. Dus ze plakken wel eens aan je. Dat maakt mij ongemakkelijk.
Dat het je ongemakkelijk maakt is je eigen beleving, het enige wat je daartegen kunt doen is het contact uit de weg gaan.
  maandag 9 juni 2014 @ 21:17:14 #84
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_140889277
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:12 schreef Ivo1985 het volgende:
WEn ja, ik ben ook homo. Ouders vertrouwen hun kinderen en pubers gewoon aan mij toe. En ook mijn mede-begeleiders zien er niets raars in.
Mijn ervaring uit de homo wereld is dat de meesten op pubers vallen. Die ouders hebben die kennis niet. En het feit dat jij een baan hebt met kinderen (of vrijwilligerswerk doet met ze) zegt mij al genoeg als ik eerlijk moet zijn. Ik heb geen baan met kinderen.
Je hebt geluk dat die ouders niet doordenken. Want EN homo EN vrijwilligerswerk met kinderen (laat me raden: het zijn vast jongens?). Ik heb geen twijfels over je diepste gevoelens. De statistiek wijst uit dat met extreem grote zekerheid jij op puber jongens valt.
pi_140889278
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:58 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

dat is wel een compleet andere insteek he? Nu zeg je dat je ten onrechte gediscrimineerd wordt wat ik direct van je aanneem maar zojuist deed je een beetje gepikeerd dat je geen seks met een 14 jarige kon hebben.
  maandag 9 juni 2014 @ 21:20:56 #86
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140889535
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:13 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

En ik zoek ook nog naar bevestiging dat een homo dan pedo genoemd wordt en een vrouw die met een 14 jarige naar bed gaat niet. Dat valt mij als homo dan weer op.
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:17 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Mijn ervaring uit de homo wereld is dat de meesten op pubers vallen. Die ouders hebben die kennis niet. En het feit dat jij een baan hebt met kinderen (of vrijwilligerswerk doet met ze) zegt mij al genoeg als ik eerlijk moet zijn. Ik heb geen baan met kinderen.
Je hebt geluk dat die ouders niet doordenken. Want EN homo EN vrijwilligerswerk met kinderen (laat me raden: het zijn vast jongens?). Ik heb geen twijfels over je diepste gevoelens. De statistiek wijst uit dat met extreem grote zekerheid jij op puber jongens valt.
Gadver. Jij bent er vast ook zo eentje die vindt dat mannen niet in de kinderopvang mogen werken, want EN man EN blote kontjes, dat moet wel fout gaan. Ik begin te begrijpen waarom mensen denken dat jij rare dingen wil.
Prrrrr
  maandag 9 juni 2014 @ 21:21:10 #87
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_140889550
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

dat is wel een compleet andere insteek he? Nu zeg je dat je ten onrechte gediscrimineerd wordt wat ik direct van je aanneem maar zojuist deed je een beetje gepikeerd dat je geen seks met een 14 jarige kon hebben.
Nee jij leest mij verkeerd. Ik deed gepikeerd om het verschil tussen hoe een homo bejegend wordt die sex wil met een 14 jarige en een hetero vrouw
  maandag 9 juni 2014 @ 21:22:10 #88
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_140889621
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:20 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

[..]

Gadver. Jij bent er vast ook zo eentje die vindt dat mannen niet in de kinderopvang mogen werken, want EN man EN blote kontjes, dat moet wel fout gaan. Ik begin te begrijpen waarom mensen denken dat jij rare dingen wil.
Helaas kun je de statistiek niet negeren. Overigens met kinderopvang is er geen issue. Homo's vallen in de regel niet op kleuters. Wel op pubers en laat die Ivo daar nu net mee werken!
pi_140889668
quote:

[..]

volgens mij reflecteer jij je eigen voorkeur voor te jonge jongens op andere homo's.
  maandag 9 juni 2014 @ 21:23:41 #90
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_140889746
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

volgens mij reflecteer jij je eigen voorkeur voor te jonge jongens op andere homo's.
Je hebt het mis. Ik weet waar ik het over heb. Trust me! Ik praat niet zomaar wat. Ik ben extreem goed ingevoerd in deze materie.
pi_140889773
Efebofiel.
  maandag 9 juni 2014 @ 21:25:21 #92
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140889875
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:21 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Nee jij leest mij verkeerd. Ik deed gepikeerd om het verschil tussen hoe een homo bejegend wordt die sex wil met een 14 jarige en een hetero vrouw
Kijk nou eens even hier: alleen maar links over vrouwen met pubers en echt dat die vrouwen allemaal gemangeld zijn hoor.
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Helaas kun je de statistiek niet negeren. Overigens met kinderopvang is er geen issue. Homo's vallen in de regel niet op kleuters. Wel op pubers en laat die Ivo daar nu net mee werken!
Het is dezelfde enge kronkel in denken. Zoals eerder gezegd, je kan best kijken naar 14jarigen en ze mooi vinden en over ze fantaseren, maar er mee naar bed gaan is iets wat je gewoon niet moet willen. Dat heet 'een groot mens' zijn, 'verstandig' zijn en 'je pik in je broek houden'.
Prrrrr
  maandag 9 juni 2014 @ 21:26:59 #93
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_140889987
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:25 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Kijk nou eens even hier: alleen maar links over vrouwen met pubers en echt dat die vrouwen allemaal gemangeld zijn hoor.
Ja, maar in forums lees je dan van regaeerders: "goed voor die jongen, ik zou haar ook doen; lekker ding; wou dat ik zo een lerares had gehad"
Je leest nooit (wat je over homo's wel leest): "wat een vieze pedo; opknopen"
pi_140891259
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:21 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

en daarbij gebruik je de reacties op fok als referentie kader. Er is geen verschil tussen Hoe mannen, vrouwen of homoseksuelen bejegend worden op het gebied van seks met kinderen.
pi_140891336
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:23 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Je hebt het mis. Ik weet waar ik het over heb. Trust me! Ik praat niet zomaar wat. Ik ben extreem goed ingevoerd in deze materie.
vandaar dat je nog geen enkele bron hebt kunnen geven voor je stellingen dat zowel homos als hetero's eigenlijk op pubers vallen.
pi_140891421
quote:

[..]

Jouw ervaring is dan anders dan die van mij. De homo's die ik ken zoeken met uitgaan toch vooral contact met min of meer leeftijdgenoten.

En je hebt het ook nog verkeerd geraden, ik heb te maken met gemengde groepen jeugd en ook gemengde begeleiding.

Heb ik geluk dat ouders niet doordenken? Of is er gewoon geen aanleiding voor dat ouders doordenken? Ik ga uit van dat laatste, want ik heb nog nooit de behoefte gehad om seksuele lusten los te laten op de pubers waar ik op dat moment verantwoordelijk voor ben. Ik vind kinderen en pubers leuk in omgang, maar het bed er mee delen heb ik echt geen behoefte aan. Volgens jouw redenatie 'je 'werkt' met kinderen dus je valt op kinderen' zou iedere docent een seksuele aantrekkingskracht hebben tot kinderen en/of pubers. Lijkt mij nogal ver gezocht.

Ik krijg met elke post die je hier plaatst steeds meer de indruk dat je eigenlijk wel gevoelens hebt voor die jongens uit de buurt en dat je bang bent dat anderen dat door gaan krijgen. Het enige wat ik je dan kan adviseren is elk contact vermijden wat verder gaat dan 'hoi' zeggen in het voorbijgaan.
pi_140891542
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:26 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ja, maar in forums lees je dan van regaeerders: "goed voor die jongen, ik zou haar ook doen; lekker ding; wou dat ik zo een lerares had gehad"

Dan lees je selectief.

Toegeven, er zijn er altijd bij die met grootspraak zeggen 'heeft die knul goed voor elkaar' als het om een oudere vrouw met een jongere jongen gaat. Maar dat voert echt niet de hoofdtoon, in elk geval niet op plaatsten waar het gemiddeld IQ hoger is dan 85.
pi_140891570
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:26 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

nogmaals: comments op fok zijn geen autoriteit op welk vlak dan ook.
  maandag 9 juni 2014 @ 21:48:32 #99
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140891578
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:23 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Maarrehm, eigenlijk heet het toch ook niet pedofiel als het om een homoseksuele leeftijdsongelijke relatie gaat? Dat moet je dan toch ook weten?
Prrrrr
pi_140891744
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:48 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Maarrehm, eigenlijk heet het toch ook niet pedofiel als het om een homoseksuele leeftijdsongelijke relatie gaat? Dat moet je dan toch ook weten?
dan ben je toch pederast?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')