abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140875102
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 16:43 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

itt jou, was hij bewust van de geboorte van zijn dochter, jij niet van jouw geboort of die van je moeder, te veel zon op je bolletje gehad?

jawel, dat doen ze wel :')
nee. Bij leeuwen en olifanten verlaat het mannetje de groep als hij geslachtsrijp is zich bij een andere kudde aan te sluiten. Juist om te voorkomen dat ze het later net hun zus doen. En bij apen weet ik het niet exact maar wel dat seksuele relaties onder familieleden ook daar taboe zijn.

Je hoeft niet bewust van je geboorte te zijn om familieband te voelen. Niemand is bewust van zijn geboorte en voelt toch een band met zijn ouders en broers en zussen. Dat ontstaat tijdens de opvoeding. En gezonde mensen ontwikkelen dan een afkeer van seksueel contact met de personen waarmee ze die band hebben.

Dat jij dat niet begrijpt geeft aan dat er iets los zit of zelf uit een incestueus gezin komt. Normaal om dit niet te snappen en zo te voelen is het in ieder geval niet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_140875142
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 16:43 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ja, 90% van alle hetero mannen heeft de film Schatjes gezien en 89% geilde op die 14 jarige meid in die film.
waar is de bron? Ik lees alleen een bewering.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_140875274
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 16:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

waar is de bron? Ik lees alleen een bewering.
Geen onderzoek zou het iets anders dan een bewering kunnen maken hoor, tenzij al de kijkers gemonitoord zijn.
pi_140875337
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 16:53 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Geen onderzoek zou het iets anders dan een bewering kunnen maken hoor, tenzij al de kijkers gemonitoord zijn.
klopt. Maar dan weet ik in ieder geval of het überhaupt is onderzocht en geen hersenspinsel van TS.

Al gok ik op het laatste.
  maandag 9 juni 2014 @ 17:12:24 #55
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_140875831
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 16:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

klopt. Maar dan weet ik in ieder geval of het überhaupt is onderzocht en geen hersenspinsel van TS.

Al gok ik op het laatste.
Ander bewijs: in de hele wereldgeschiedenis geilden mannen op 14 jarige meiden. Ze trouwden er zelfs al mee. De 21e eeuwse man is genetisch anders dan de man uit zeg de 15e eeuw of uit 200 v. Chr? Nee natuurlijk. Elke hetero man die zegt niet opgewonden te kunnen raken van een 14 jarige meid liegt zeer waarschijnlijk. Kan bijna niet anders als je naar de geschiedenis kijkt. Tenzij hij een mutant is en zijn DNA wat wijzigingen heeft ondergaan.

Soldaten vroeger die steden veroverden gingen na afloop op verkrachtingstour en pubermeiden werden niet ontzien. Hoe kan dat als de gemiddelde hetero man niet op pubers zou vallen?

In de 21e eeuwse definitie van pedo (die nl op homo's toegepast wordt) is vrijwel elke hetero man een pedo en ze weten het!!
  maandag 9 juni 2014 @ 17:21:39 #56
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_140876144
Ik snap hier weinig van... je legt nogal een vage link tussen homo's en pedo's en bschuldegingen van de hetero's... wat is het punt :??
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 9 juni 2014 @ 17:56:33 #57
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_140877344
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 16:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

nee. Bij leeuwen en olifanten verlaat het mannetje de groep als hij geslachtsrijp is zich bij een andere kudde aan te sluiten. Juist om te voorkomen dat ze het later net hun zus doen. En bij apen weet ik het niet exact maar wel dat seksuele relaties onder familieleden ook daar taboe zijn.

Je hoeft niet bewust van je geboorte te zijn om familieband te voelen. Niemand is bewust van zijn geboorte en voelt toch een band met zijn ouders en broers en zussen. Dat ontstaat tijdens de opvoeding. En gezonde mensen ontwikkelen dan een afkeer van seksueel contact met de personen waarmee ze die band hebben.

Dat jij dat niet begrijpt geeft aan dat er iets los zit of zelf uit een incestueus gezin komt. Normaal om dit niet te snappen en zo te voelen is het in ieder geval niet.
dus je noemt 2 dieren op en van de ene weet je het niet eens zeker

ja ik ben compleet om _O-

heeft je zusje lekker luchtige kleding aan nu? :~
pi_140877372
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 17:12 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ander bewijs: in de hele wereldgeschiedenis geilden mannen op 14 jarige meiden. Ze trouwden er zelfs al mee. De 21e eeuwse man is genetisch anders dan de man uit zeg de 15e eeuw of uit 200 v. Chr? Nee natuurlijk. Elke hetero man die zegt niet opgewonden te kunnen raken van een 14 jarige meid liegt zeer waarschijnlijk. Kan bijna niet anders als je naar de geschiedenis kijkt. Tenzij hij een mutant is en zijn DNA wat wijzigingen heeft ondergaan.

Soldaten vroeger die steden veroverden gingen na afloop op verkrachtingstour en pubermeiden werden niet ontzien. Hoe kan dat als de gemiddelde hetero man niet op pubers zou vallen?

In de 21e eeuwse definitie van pedo (die nl op homo's toegepast wordt) is vrijwel elke hetero man een pedo en ze weten het!!
ok. Duidelijk.

Je hebt geen enkele bron voor je vage bewering.
pi_140877501
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 17:56 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

dus je noemt 2 dieren op en van de ene weet je het niet eens zeker

ja ik ben compleet om _O-

heeft je zusje lekker luchtige kleding aan nu? :~
zonnesteek?

Ik noem er 3 van 3 weet ik het zeker alleen van de derde weet ik niet zeker of het de man is die de groep verlaat.

Verder zit er een behoorlujk steekje bij je los omdat je nog steeds het verschil niet snapt tussen geilen op andermans zusje en geilen op je eigen zusje.

Incestueuze viespeuk.
  maandag 9 juni 2014 @ 18:03:05 #60
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_140877565
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 17:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

ok. Duidelijk.

Je hebt geen enkele bron voor je vage bewering.
Ok het feit dat soldaten eeuwenlang bij veroveringen ook de pubermeiden niet spaarden is algemeen bekend. Bron: elke militaire geschiedenis.
Die mensen verkrachten natuurlijk alleen lichamen waar ze opvallen. Ben jij genetisch anders dat jij niet op 14 jarige meiden kunt vallen? Als jij zegt er niet op te kunnen vallen dan is dat extreem onwaarschijnlijk. De meeste hetero mannen zijn een pedo en ze weten het (ik gebruik hier pedo in de betekenis die ook op homo mannen wordt toegepast).
  maandag 9 juni 2014 @ 18:04:05 #61
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_140877606
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

zonnesteek?

Ik noem er 3 van 3 weet ik het zeker alleen van de derde weet ik niet zeker of het de man is die de groep verlaat.

Verder zit er een behoorlujk steekje bij je los omdat je nog steeds het verschil niet snapt tussen geilen op andermans zusje en geilen op je eigen zusje.

Incestueuze viespeuk.
jij claimt dat het anders is

leer je stelling maar onderbouwen knullie

beetje boos worden omdat jij je seksueel aangetrokken voelt tot je zusje, lekker boeiend man, ruk ze :W
pi_140877659
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:03 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ok het feit dat soldaten eeuwenlang bij veroveringen ook de pubermeiden niet spaarden is algemeen bekend. Bron: elke militaire geschiedenis.
Die mensen verkrachten natuurlijk alleen lichamen waar ze opvallen. Ben jij genetisch anders dat jij niet op 14 jarige meiden kunt vallen? Als jij zegt er niet op te kunnen vallen dan is dat extreem onwaarschijnlijk. De meeste hetero mannen zijn een pedo en ze weten het (ik gebruik hier pedo in de betekenis die ook op homo mannen wordt toegepast).
ok.
pi_140877716
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:04 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

jij claimt dat het anders is

leer je stelling maar onderbouwen knullie

beetje boos worden omdat jij je seksueel aangetrokken voelt tot je zusje, lekker boeiend man, ruk ze :W
de onderbouwing is gegeven. Ieder normaal mens snapt het verschil.

Conclusie: je bent ziek.
  maandag 9 juni 2014 @ 18:08:29 #64
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_140877733
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

de onderbouwing is gegeven. Ieder normaal mens snapt het verschil.

Conclusie: je bent ziek.
dat jij het griezelig vind is geen onderbouwing

je kan het gewoon niet uitleggen _O-
  maandag 9 juni 2014 @ 18:08:42 #65
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_140877739
moet ik het voor je doen anders?
pi_140877765
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:08 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

dat jij het griezelig vind is geen onderbouwing

je kan het gewoon niet uitleggen _O-
ik heb het woord griezelig niet gebruikt.
pi_140877771
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:08 schreef Life2.0 het volgende:
Nee hoor.
  maandag 9 juni 2014 @ 18:15:59 #68
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_140877950
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:08 schreef Life2.0 het volgende:
Heb je eens een keer bijna een punt, verpest je het weer.

Leer toch eens fatsoenlijk discussiëren man :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 9 juni 2014 @ 20:05:18 #69
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140884222
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 15:50 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]
<knip> Terwijl een vrouw die met een 14 jarige naar bed gaat niks van dit alles te vrezen heeft.<knip>
Had je daarop al gegoogled? Ik lees niet anders dan aanklachten, verloren banen en ander naars.

Dat je als, zeg 30jarige een 14jarig kind aantrekkelijk kan vinden wil niet zeggen dat je dan ook meteen er seks mee wil. Je hebt behalve een lul ook nog hersens, en als je volwassen bent, dan kan je die gebruiken om te bedenken dat neuken met een kind niet echt slim is. Doe je het dan toch, homo of hetero, dan ben je een sukkel en verdien je niet beter dan dat je uitgekotst wordt.
Prrrrr
pi_140884254
TS valt op jongens van een jaar of 14 en wil voor zichzelf verantwoorden dat het wel oke is om ook daadwerkelijk seks met hen te hebben.
  maandag 9 juni 2014 @ 20:34:16 #71
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_140886255
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:05 schreef Ivo1985 het volgende:
TS valt op jongens van een jaar of 14 en wil voor zichzelf verantwoorden dat het wel oke is om ook daadwerkelijk seks met hen te hebben.
Overigens paar jaar geleden was het nog legaal ook! Toen vond een meerderheid het van de 2e Kamer het niet gek of vreemd dat zoiets kon.
Maar als homo kan ik zeggen dat er vele homo's zijn die op tieners vallen, al is 14 jong. Maar je hebt jongens van 14 die al wat verder in de puberteit zijn; ja dan kan het.
pi_140886952
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:34 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Overigens paar jaar geleden was het nog legaal ook! Toen vond een meerderheid het van de 2e Kamer het niet gek of vreemd dat zoiets kon.
Maar als homo kan ik zeggen dat er vele homo's zijn die op tieners vallen, al is 14 jong. Maar je hebt jongens van 14 die al wat verder in de puberteit zijn; ja dan kan het.
dat iets legaal is wil niet zeggen dat het niet moreel verwerpelijk is.

Los daarvan is het irrelevant. Nu is het illegaal, dat is het enige dat telt.
  maandag 9 juni 2014 @ 20:46:58 #73
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_140887184
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

dat iets legaal is wil niet zeggen dat het niet moreel verwerpelijk is.

Los daarvan is het irrelevant. Nu is het illegaal, dat is het enige dat telt.
Is dat zo? Dus als straks de minimumleeftijd voor sex naar 20 gaat ben je ineens een pedo als je op 18 jarigen valt en er sex mee wilt hebben?
pi_140887361
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:34 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ik ga je geen ongelijk geven dat sommige 14 jarigen er best leuk uit kunnen zien, maar ik weet ook van mijn ervaringen in het jeugdwerk dat 14 jarigen nog heel makkelijk te manipuleren zijn. De vrijwilligheid kan in praktijk wel eens een heel stuk minder vrijwillig zijn als daar manipulatie aan vooraf gegaan is.

Je komt als je zelf flink ouder bent niet zomaar in contact met 14 jarigen die op zoek zijn naar een relatie of seks. Dat 'overkomt' je alleen als je zelf actief toenadering zoekt bij pubers. Misschien zoek je dat contact of die toenadering in eerste instantie in het geheel niet met seksuele bedoelingen, maar gewoon omdat je jeugdleider bent van de sport of hobby die je zelf ook altijd zo leuk hebt gevonden. Dat kan. En dan moet je gewoon je verstand gebruiken en seksuele relaties uit de weg gaan.

14/15 jarigen kom je immers niet in grote getale tegen bij het uitgaan, daarvoor is bij de meeste uitgaansgelegenheden de leeftijdcontrole veel te streng.
pi_140887436
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:46 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Is dat zo? Dus als straks de minimumleeftijd voor sex naar 20 gaat ben je ineens een pedo als je op 18 jarigen valt en er sex mee wilt hebben?
Geen pedo, wel strafbaar. Zo simpel ligt dat, ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')