nee. Bij leeuwen en olifanten verlaat het mannetje de groep als hij geslachtsrijp is zich bij een andere kudde aan te sluiten. Juist om te voorkomen dat ze het later net hun zus doen. En bij apen weet ik het niet exact maar wel dat seksuele relaties onder familieleden ook daar taboe zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
itt jou, was hij bewust van de geboorte van zijn dochter, jij niet van jouw geboort of die van je moeder, te veel zon op je bolletje gehad?
jawel, dat doen ze wel
waar is de bron? Ik lees alleen een bewering.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:43 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Ja, 90% van alle hetero mannen heeft de film Schatjes gezien en 89% geilde op die 14 jarige meid in die film.
Geen onderzoek zou het iets anders dan een bewering kunnen maken hoor, tenzij al de kijkers gemonitoord zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
waar is de bron? Ik lees alleen een bewering.
klopt. Maar dan weet ik in ieder geval of het überhaupt is onderzocht en geen hersenspinsel van TS.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Geen onderzoek zou het iets anders dan een bewering kunnen maken hoor, tenzij al de kijkers gemonitoord zijn.
Ander bewijs: in de hele wereldgeschiedenis geilden mannen op 14 jarige meiden. Ze trouwden er zelfs al mee. De 21e eeuwse man is genetisch anders dan de man uit zeg de 15e eeuw of uit 200 v. Chr? Nee natuurlijk. Elke hetero man die zegt niet opgewonden te kunnen raken van een 14 jarige meid liegt zeer waarschijnlijk. Kan bijna niet anders als je naar de geschiedenis kijkt. Tenzij hij een mutant is en zijn DNA wat wijzigingen heeft ondergaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
klopt. Maar dan weet ik in ieder geval of het überhaupt is onderzocht en geen hersenspinsel van TS.
Al gok ik op het laatste.
dus je noemt 2 dieren op en van de ene weet je het niet eens zekerquote:Op maandag 9 juni 2014 16:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
nee. Bij leeuwen en olifanten verlaat het mannetje de groep als hij geslachtsrijp is zich bij een andere kudde aan te sluiten. Juist om te voorkomen dat ze het later net hun zus doen. En bij apen weet ik het niet exact maar wel dat seksuele relaties onder familieleden ook daar taboe zijn.
Je hoeft niet bewust van je geboorte te zijn om familieband te voelen. Niemand is bewust van zijn geboorte en voelt toch een band met zijn ouders en broers en zussen. Dat ontstaat tijdens de opvoeding. En gezonde mensen ontwikkelen dan een afkeer van seksueel contact met de personen waarmee ze die band hebben.
Dat jij dat niet begrijpt geeft aan dat er iets los zit of zelf uit een incestueus gezin komt. Normaal om dit niet te snappen en zo te voelen is het in ieder geval niet.
ok. Duidelijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:12 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Ander bewijs: in de hele wereldgeschiedenis geilden mannen op 14 jarige meiden. Ze trouwden er zelfs al mee. De 21e eeuwse man is genetisch anders dan de man uit zeg de 15e eeuw of uit 200 v. Chr? Nee natuurlijk. Elke hetero man die zegt niet opgewonden te kunnen raken van een 14 jarige meid liegt zeer waarschijnlijk. Kan bijna niet anders als je naar de geschiedenis kijkt. Tenzij hij een mutant is en zijn DNA wat wijzigingen heeft ondergaan.
Soldaten vroeger die steden veroverden gingen na afloop op verkrachtingstour en pubermeiden werden niet ontzien. Hoe kan dat als de gemiddelde hetero man niet op pubers zou vallen?
In de 21e eeuwse definitie van pedo (die nl op homo's toegepast wordt) is vrijwel elke hetero man een pedo en ze weten het!!
zonnesteek?quote:Op maandag 9 juni 2014 17:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dus je noemt 2 dieren op en van de ene weet je het niet eens zeker
ja ik ben compleet om
heeft je zusje lekker luchtige kleding aan nu?
Ok het feit dat soldaten eeuwenlang bij veroveringen ook de pubermeiden niet spaarden is algemeen bekend. Bron: elke militaire geschiedenis.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ok. Duidelijk.
Je hebt geen enkele bron voor je vage bewering.
jij claimt dat het anders isquote:Op maandag 9 juni 2014 18:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
zonnesteek?
Ik noem er 3 van 3 weet ik het zeker alleen van de derde weet ik niet zeker of het de man is die de groep verlaat.
Verder zit er een behoorlujk steekje bij je los omdat je nog steeds het verschil niet snapt tussen geilen op andermans zusje en geilen op je eigen zusje.
Incestueuze viespeuk.
ok.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:03 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Ok het feit dat soldaten eeuwenlang bij veroveringen ook de pubermeiden niet spaarden is algemeen bekend. Bron: elke militaire geschiedenis.
Die mensen verkrachten natuurlijk alleen lichamen waar ze opvallen. Ben jij genetisch anders dat jij niet op 14 jarige meiden kunt vallen? Als jij zegt er niet op te kunnen vallen dan is dat extreem onwaarschijnlijk. De meeste hetero mannen zijn een pedo en ze weten het (ik gebruik hier pedo in de betekenis die ook op homo mannen wordt toegepast).
de onderbouwing is gegeven. Ieder normaal mens snapt het verschil.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:04 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
jij claimt dat het anders is
leer je stelling maar onderbouwen knullie
beetje boos worden omdat jij je seksueel aangetrokken voelt tot je zusje, lekker boeiend man, ruk ze
dat jij het griezelig vind is geen onderbouwingquote:Op maandag 9 juni 2014 18:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
de onderbouwing is gegeven. Ieder normaal mens snapt het verschil.
Conclusie: je bent ziek.
ik heb het woord griezelig niet gebruikt.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:08 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat jij het griezelig vind is geen onderbouwing
je kan het gewoon niet uitleggen
Nee hoor.quote:
Heb je eens een keer bijna een punt, verpest je het weer.quote:
Had je daarop al gegoogled? Ik lees niet anders dan aanklachten, verloren banen en ander naars.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:50 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
<knip> Terwijl een vrouw die met een 14 jarige naar bed gaat niks van dit alles te vrezen heeft.<knip>
Overigens paar jaar geleden was het nog legaal ook! Toen vond een meerderheid het van de 2e Kamer het niet gek of vreemd dat zoiets kon.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:05 schreef Ivo1985 het volgende:
TS valt op jongens van een jaar of 14 en wil voor zichzelf verantwoorden dat het wel oke is om ook daadwerkelijk seks met hen te hebben.
dat iets legaal is wil niet zeggen dat het niet moreel verwerpelijk is.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:34 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Overigens paar jaar geleden was het nog legaal ook! Toen vond een meerderheid het van de 2e Kamer het niet gek of vreemd dat zoiets kon.
Maar als homo kan ik zeggen dat er vele homo's zijn die op tieners vallen, al is 14 jong. Maar je hebt jongens van 14 die al wat verder in de puberteit zijn; ja dan kan het.
Is dat zo? Dus als straks de minimumleeftijd voor sex naar 20 gaat ben je ineens een pedo als je op 18 jarigen valt en er sex mee wilt hebben?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
dat iets legaal is wil niet zeggen dat het niet moreel verwerpelijk is.
Los daarvan is het irrelevant. Nu is het illegaal, dat is het enige dat telt.
Ik ga je geen ongelijk geven dat sommige 14 jarigen er best leuk uit kunnen zien, maar ik weet ook van mijn ervaringen in het jeugdwerk dat 14 jarigen nog heel makkelijk te manipuleren zijn. De vrijwilligheid kan in praktijk wel eens een heel stuk minder vrijwillig zijn als daar manipulatie aan vooraf gegaan is.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:34 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Overigens paar jaar geleden was het nog legaal ook! Toen vond een meerderheid het van de 2e Kamer het niet gek of vreemd dat zoiets kon.
Maar als homo kan ik zeggen dat er vele homo's zijn die op tieners vallen, al is 14 jong. Maar je hebt jongens van 14 die al wat verder in de puberteit zijn; ja dan kan het.
Geen pedo, wel strafbaar. Zo simpel ligt dat, ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:46 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Is dat zo? Dus als straks de minimumleeftijd voor sex naar 20 gaat ben je ineens een pedo als je op 18 jarigen valt en er sex mee wilt hebben?
Nou als openlijke homo weet de hele buurt het van mij en de jongens zoeken je op als ze je zien. Hé homo roepen ze. Allemaal goedbedoeld. Ze vinden het spannend zo een homo. Maar je moet als homo man oppassen. Een homo man die 5 minuten met een puberjongen van 15 praat wordt al snel als pedo gezien. Dus ik loop altijd maar door en ga zelden een geprek aan als ze weer eens aan je plakken. Dat is wel jammer, want een onschuldig praatje zou niet erg moeten zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:49 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Ik ga je geen ongelijk geven dat sommige 14 jarigen er best leuk uit kunnen zien, maar ik weet ook van mijn ervaringen in het jeugdwerk dat 14 jarigen nog heel makkelijk te manipuleren zijn. De vrijwilligheid kan in praktijk wel eens een heel stuk minder vrijwillig zijn als daar manipulatie aan vooraf gegaan is.
Je komt als je zelf flink ouder bent niet zomaar in contact met 14 jarigen die op zoek zijn naar een relatie of seks. Dat 'overkomt' je alleen als je zelf actief toenadering zoekt bij pubers. Misschien zoek je dat contact of die toenadering in eerste instantie in het geheel niet met seksuele bedoelingen, maar gewoon omdat je jeugdleider bent van de sport of hobby die je zelf ook altijd zo leuk hebt gevonden. Dat kan. En dan moet je gewoon je verstand gebruiken en seksuele relaties uit de weg gaan.
14/15 jarigen kom je immers niet in grote getale tegen bij het uitgaan, daarvoor is bij de meeste uitgaansgelegenheden de leeftijdcontrole veel te streng.
Nu zeg je iets heel anders dan eerder; een praatje maken of met iemand naar bed gaan is niet hetzelfde, volgens mij. En als mensen van jou verwachten dat je met alle jongens in de buurt naar bed wil, zal dat wellicht meer aan jouw manier van doen liggen dan aan het feit dat je homo bent.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:58 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Nou als openlijke homo weet de hele buurt het van mij en de jongens zoeken je op als ze je zien. Hé homo roepen ze. Allemaal goedbedoeld. Ze vinden het spannend zo een homo. Maar je moet als homo man oppassen. Een homo man die 5 minuten met een puberjongen van 15 praat wordt al snel als pedo gezien. Dus ik loop altijd maar door en ga zelden een geprek aan als ze weer eens aan je plakken. Dat is wel jammer, want een onschuldig praatje zou niet erg moeten zijn.
Ik merk dat vrouwen hier geen last van hebben. Vrouwen die geen familieleden van een 15 jarige knul zijn zie ik gewoon soms een praatje maken met ze. Kun je als openlijke homo beter niet doen. Dat is het verschil. Het wordt per definitie verkeerd uitgelegd. Van die vrouw wordt niet gedacht dat ze de jongen in bed probeert te krijgen. Homo's zijn nog steeds niet 100% geaccepteerd.
volgens mij is het enige wat er uit deze discussie is gekomen dat als je op 14 jarigen valt je geen pedo bent maar evengoed strafbaar bent als je er mee het bed in duikt.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:46 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Is dat zo? Dus als straks de minimumleeftijd voor sex naar 20 gaat ben je ineens een pedo als je op 18 jarigen valt en er sex mee wilt hebben?
precies.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:51 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Geen pedo, wel strafbaar. Zo simpel ligt dat, ja.
En ik zoek ook nog naar bevestiging dat een homo dan pedo genoemd wordt en een vrouw die met een 14 jarige naar bed gaat niet. Dat valt mij als homo dan weer op.quote:
Ik heb nog nooit minderjarigen over de vloer gehad. Ik zoek ze ook niet op. Maar de buurt weet dat ik homo ben en die jongens ook. Dus ze plakken wel eens aan je. Dat maakt mij ongemakkelijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:12 schreef Ivo1985 het volgende:
Waarom denkt de buurt dat jij die jongens in bed probeert te krijgen? Daar zal de buurt dan wellicht toch zijn redenen voor hebben. Gezien jouw 'probleem' vermoed ik dat je regelmatig relatief jonge jongens (16-18 jaar, of misschien ook daadwerkelijk 14 en 15 jaar) over de vloer hebt en dan is het niet raar dat de buurt gaat vermoeden dat je ook wel eens met zo'n 15 jarige buurjongen te gaan rommelen.
Ik heb in elk geval hele andere ervaringen. En ja, ik ben ook homo. Ouders vertrouwen hun kinderen en pubers gewoon aan mij toe. En ook mijn mede-begeleiders zien er niets raars in.
Dat het je ongemakkelijk maakt is je eigen beleving, het enige wat je daartegen kunt doen is het contact uit de weg gaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:14 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit minderjarigen over de vloer gehad. Ik zoek ze ook niet op. Maar de buurt weet dat ik homo ben en die jongens ook. Dus ze plakken wel eens aan je. Dat maakt mij ongemakkelijk.
Mijn ervaring uit de homo wereld is dat de meesten op pubers vallen. Die ouders hebben die kennis niet. En het feit dat jij een baan hebt met kinderen (of vrijwilligerswerk doet met ze) zegt mij al genoeg als ik eerlijk moet zijn. Ik heb geen baan met kinderen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:12 schreef Ivo1985 het volgende:
WEn ja, ik ben ook homo. Ouders vertrouwen hun kinderen en pubers gewoon aan mij toe. En ook mijn mede-begeleiders zien er niets raars in.
dat is wel een compleet andere insteek he? Nu zeg je dat je ten onrechte gediscrimineerd wordt wat ik direct van je aanneem maar zojuist deed je een beetje gepikeerd dat je geen seks met een 14 jarige kon hebben.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:58 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Nou als openlijke homo weet de hele buurt het van mij en de jongens zoeken je op als ze je zien. Hé homo roepen ze. Allemaal goedbedoeld. Ze vinden het spannend zo een homo. Maar je moet als homo man oppassen. Een homo man die 5 minuten met een puberjongen van 15 praat wordt al snel als pedo gezien. Dus ik loop altijd maar door en ga zelden een geprek aan als ze weer eens aan je plakken. Dat is wel jammer, want een onschuldig praatje zou niet erg moeten zijn.
Ik merk dat vrouwen hier geen last van hebben. Vrouwen die geen familieleden van een 15 jarige knul zijn zie ik gewoon soms een praatje maken met ze. Kun je als openlijke homo beter niet doen. Dat is het verschil. Het wordt per definitie verkeerd uitgelegd. Van die vrouw wordt niet gedacht dat ze de jongen in bed probeert te krijgen. Homo's zijn nog steeds niet 100% geaccepteerd.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:13 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
En ik zoek ook nog naar bevestiging dat een homo dan pedo genoemd wordt en een vrouw die met een 14 jarige naar bed gaat niet. Dat valt mij als homo dan weer op.
Gadver. Jij bent er vast ook zo eentje die vindt dat mannen niet in de kinderopvang mogen werken, want EN man EN blote kontjes, dat moet wel fout gaan. Ik begin te begrijpen waarom mensen denken dat jij rare dingen wil.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:17 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Mijn ervaring uit de homo wereld is dat de meesten op pubers vallen. Die ouders hebben die kennis niet. En het feit dat jij een baan hebt met kinderen (of vrijwilligerswerk doet met ze) zegt mij al genoeg als ik eerlijk moet zijn. Ik heb geen baan met kinderen.
Je hebt geluk dat die ouders niet doordenken. Want EN homo EN vrijwilligerswerk met kinderen (laat me raden: het zijn vast jongens?). Ik heb geen twijfels over je diepste gevoelens. De statistiek wijst uit dat met extreem grote zekerheid jij op puber jongens valt.
Nee jij leest mij verkeerd. Ik deed gepikeerd om het verschil tussen hoe een homo bejegend wordt die sex wil met een 14 jarige en een hetero vrouwquote:Op maandag 9 juni 2014 21:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
dat is wel een compleet andere insteek he? Nu zeg je dat je ten onrechte gediscrimineerd wordt wat ik direct van je aanneem maar zojuist deed je een beetje gepikeerd dat je geen seks met een 14 jarige kon hebben.
Helaas kun je de statistiek niet negeren. Overigens met kinderopvang is er geen issue. Homo's vallen in de regel niet op kleuters. Wel op pubers en laat die Ivo daar nu net mee werken!quote:Op maandag 9 juni 2014 21:20 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
[..]
Gadver. Jij bent er vast ook zo eentje die vindt dat mannen niet in de kinderopvang mogen werken, want EN man EN blote kontjes, dat moet wel fout gaan. Ik begin te begrijpen waarom mensen denken dat jij rare dingen wil.
volgens mij reflecteer jij je eigen voorkeur voor te jonge jongens op andere homo's.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:17 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Mijn ervaring uit de homo wereld is dat de meesten op pubers vallen. Die ouders hebben die kennis niet. En het feit dat jij een baan hebt met kinderen (of vrijwilligerswerk doet met ze) zegt mij al genoeg als ik eerlijk moet zijn. Ik heb geen baan met kinderen.
Je hebt geluk dat die ouders niet doordenken. Want EN homo EN vrijwilligerswerk met kinderen (laat me raden: het zijn vast jongens?). Ik heb geen twijfels over je diepste gevoelens. De statistiek wijst uit dat met extreem grote zekerheid jij op puber jongens valt.
Je hebt het mis. Ik weet waar ik het over heb. Trust me! Ik praat niet zomaar wat. Ik ben extreem goed ingevoerd in deze materie.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
volgens mij reflecteer jij je eigen voorkeur voor te jonge jongens op andere homo's.
Kijk nou eens even hier: alleen maar links over vrouwen met pubers en echt dat die vrouwen allemaal gemangeld zijn hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:21 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Nee jij leest mij verkeerd. Ik deed gepikeerd om het verschil tussen hoe een homo bejegend wordt die sex wil met een 14 jarige en een hetero vrouw
Het is dezelfde enge kronkel in denken. Zoals eerder gezegd, je kan best kijken naar 14jarigen en ze mooi vinden en over ze fantaseren, maar er mee naar bed gaan is iets wat je gewoon niet moet willen. Dat heet 'een groot mens' zijn, 'verstandig' zijn en 'je pik in je broek houden'.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Helaas kun je de statistiek niet negeren. Overigens met kinderopvang is er geen issue. Homo's vallen in de regel niet op kleuters. Wel op pubers en laat die Ivo daar nu net mee werken!
Ja, maar in forums lees je dan van regaeerders: "goed voor die jongen, ik zou haar ook doen; lekker ding; wou dat ik zo een lerares had gehad"quote:Op maandag 9 juni 2014 21:25 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Kijk nou eens even hier: alleen maar links over vrouwen met pubers en echt dat die vrouwen allemaal gemangeld zijn hoor.
en daarbij gebruik je de reacties op fok als referentie kader. Er is geen verschil tussen Hoe mannen, vrouwen of homoseksuelen bejegend worden op het gebied van seks met kinderen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:21 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Nee jij leest mij verkeerd. Ik deed gepikeerd om het verschil tussen hoe een homo bejegend wordt die sex wil met een 14 jarige en een hetero vrouw
vandaar dat je nog geen enkele bron hebt kunnen geven voor je stellingen dat zowel homos als hetero's eigenlijk op pubers vallen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:23 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Je hebt het mis. Ik weet waar ik het over heb. Trust me! Ik praat niet zomaar wat. Ik ben extreem goed ingevoerd in deze materie.
Jouw ervaring is dan anders dan die van mij. De homo's die ik ken zoeken met uitgaan toch vooral contact met min of meer leeftijdgenoten.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:17 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Dan lees je selectief.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:26 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Ja, maar in forums lees je dan van regaeerders: "goed voor die jongen, ik zou haar ook doen; lekker ding; wou dat ik zo een lerares had gehad"
Je leest nooit (wat je over homo's wel leest): "wat een vieze pedo; opknopen"
nogmaals: comments op fok zijn geen autoriteit op welk vlak dan ook.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:26 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Ja, maar in forums lees je dan van regaeerders: "goed voor die jongen, ik zou haar ook doen; lekker ding; wou dat ik zo een lerares had gehad"
Je leest nooit (wat je over homo's wel leest): "wat een vieze pedo; opknopen"
Maarrehm, eigenlijk heet het toch ook niet pedofiel als het om een homoseksuele leeftijdsongelijke relatie gaat? Dat moet je dan toch ook weten?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:23 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Je hebt het mis. Ik weet waar ik het over heb. Trust me! Ik praat niet zomaar wat. Ik ben extreem goed ingevoerd in deze materie.
dan ben je toch pederast?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:48 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Maarrehm, eigenlijk heet het toch ook niet pedofiel als het om een homoseksuele leeftijdsongelijke relatie gaat? Dat moet je dan toch ook weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |