Dan waarom worden homo's die geilen op 14/15 pedo genoemd door bijna iedereen in comments?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:07 schreef LelijKnap het volgende:
Pedo = geilen op pre-puberaal. Niet zo moeilijk toch?
Definitievervaging?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:09 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Dan waarom worden homo's die geilen op 14/15 pedo genoemd door bijna iedereen in comments?
Dus is bijna elke hetero man een efebofiel?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik denk dat waar jij het over hebt TS, efebofilie genoemd wordt
Omdat bijna iedereen debiel is. Zeker op fora.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:09 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Dan waarom worden homo's die geilen op 14/15 pedo genoemd door bijna iedereen in comments?
Maar waarom is die vervaging er niet als het gaat om hetero vrouwen die geilen op 15? Die worden nooit pedo genoemd? Of al die mannen die geilden op die 14 jarige meid in Schatjes, die worden ook geen pedo genoemd.quote:
Omdat geilen op 14+ niet pefofiel is....quote:Op maandag 9 juni 2014 15:11 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Maar waarom is die vervaging er niet als het gaat om hetero vrouwen die geilen op 15? Die worden nooit pedo genoemd? Of al die mannen die geilden op die 14 jarige meid in Schatjes, die worden ook geen pedo genoemd.
Maar vraag is nu juist dat homo mannen die met een 14 jarige jongen naar bed gaan wél pedo genoemd worden op forums. Maar een volwassen vrouw die met een 14 jarige jongen naar bed gaat wordt op forums nooit pedo genoemd. Hoe kan dat?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:12 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Omdat geilen op 14+ niet pefofiel is....
Deze ga ik onthoudenquote:Op maandag 9 juni 2014 15:08 schreef babipangang het volgende:
Als ze kan schommelen, dan kan ze ook wippen, simpel zat!
ONZ / Hoera!Het vrijdagmiddag lesbische tiener bier en tettentopicquote:Op maandag 9 juni 2014 15:17 schreef Zith het volgende:
iemand link naar het vrijdagmiddag tienertietentopic ?
Heya little fella, that's an awfull expensive word!quote:Op maandag 9 juni 2014 15:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik denk dat waar jij het over hebt TS, efebofilie genoemd wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij gaat ervan uit dat alle mannen geilen op 14-15 jarige meisjes, misschien moet je dat eens bijstellen.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:10 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Dus is bijna elke hetero man een efebofiel?
Klopt en toch worden homo mannen die zeggen een 14 jarige jongen lekker te vinden pedo genoemd. Door hetero's die zelf toch ook weten dat ze op 14 kunnen vallen.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Pedo ben je als je valt op pre puberale kinderen. Vallen op 15 of 16 jarigen is dus geen afwijkend seksueel gedrag. Dat betekent echter niet dat het legaal is om het met kinderen onder de 16 te doen evenmin dat het wenselijk of geaccepteerd is.
niet iedere hetero valt op 14 jarigen net zo min als iedere hetero op 70 jarigen valt.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:34 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Klopt en toch worden homo mannen die zeggen een 14 jarige jongen lekker te vinden pedo genoemd. Door hetero's die zelf toch ook weten dat ze op 14 kunnen vallen.
Het punt is dat het toch onrechtvaardig is, dat als je als homo man opgepakt wordt omdat je het met een 14 jarige gedaan hebt, dat je dan voor pedo uitgescholden wordt, je ruiten ingegooid worden, je fysiek bedreigd wordt. Terwijl een vrouw die met een 14 jarige naar bed gaat niks van dit alles te vrezen heeft.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
niet iedere hetero valt op 14 jarigen net zo min als iedere hetero op 70 jarigen valt.
En wat is nou je punt? Ze worden in de comments pedo genoemd. Nou en? Alsof de comments op fok enige autoriteit op welk gebied dan ook zijn.
als ik op een mooie dag een rondje langs de plassen doe zie ik opvallend vaak een veels te oude man naar een veels te jong meisje staren, ik denk dat je blij bent geen gedachten te kunnen lezenquote:Op maandag 9 juni 2014 15:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij gaat ervan uit dat alle mannen geilen op 14-15 jarige meisjes, misschien moet je dat eens bijstellen.
Straks ga je nog beweren dat het van hetero's geaccepteerd is als ze met een 14 jarige de koffer in duiken.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:50 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Het punt is dat het toch onrechtvaardig is, dat als je als homo man opgepakt wordt omdat je het met een 14 jarige gedaan hebt, dat je dan voor pedo uitgescholden wordt, je ruiten ingegooid worden, je fysiek bedreigd wordt. Terwijl een vrouw die met een 14 jarige naar bed gaat niks van dit alles te vrezen heeft.
Voor homo's die ook best eens op een goed uitziende 16 minner kunnen vallen (en er zijn er velen weet ik uit ervaring) voelt dit verschil in behandeling als discriminatie. Het kan zelfs levensgevaarlijk zijn: Tokkies die lynch neigingen krijgen. Lijkt me dus wel een interessant topic om het hier over te hebben en heeft wel degelijk relevantie.
daar is ook niks mis mee als hij er van afblijftquote:Op maandag 9 juni 2014 15:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als ik op een mooie dag een rondje langs de plassen doe zie ik opvallend vaak een veels te oude man naar een veels te jong meisje staren, ik denk dat je blij bent geen gedachten te kunnen lezen
kijken ze ook zo naar hun dochter?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
daar is ook niks mis mee als hij er van afblijft
want jij kijkt ook naar je moeder of zus zoals jij naar andere vrouwen kijkt?quote:
hoe groot is dat verschil precies?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
want jij kijkt ook naar je moeder of zus zoals jij naar andere vrouwen kijkt?
Waarschijnlijk niet. Er is nogal een verschil tussen een 14 jarige aantrekkelijk vinden en je 14 jarige dochter aantrekkelijk vinden.
als je dat verschil niet snapt zul je ook met dezelfde ogen naar je moeder kijken als naar andere vrouwen van haar leeftijd. Of dan wordt je net zo opgewonden van je zus als van haar vriendinnen.quote:
Nee, maar een hetero vrouw die met een 14 jarige jongen betrapt wordt zal geen maatschappelijke paria worden. Een man wel. Dat is mijn punt. Die man nl wordt pedo genoemd, uit de buurt gejaagd, enz enz. Zeker als het een homo man is. Een hetero man die met een 14 jarig meisje betrapt wordt is zijn leven ook wel zeker en zal niet weggejaagd worden (tenzij het een kind van de buren was of zo). Homo's worden op dit punt gediscrimineerd.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Straks ga je nog beweren dat het van hetero's geaccepteerd is als ze met een 14 jarige de koffer in duiken.
Het verschil is dat je met een 14 jarige een heel grote kans hebt op gezonde kinderen (groter dan met eentje van boven de 30 - in die zin is seks met een volwassen of iig oudere vrouw onverantwoordelijk en 'zieker'), waar seks met je zus of moeder mongolen voortbrengt.quote:
hoe kom je erbij dat een heteroman die een 14 jarige neukt geen paria wordt?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:28 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Nee, maar een hetero vrouw die met een 14 jarige jongen betrapt wordt zal geen maatschappelijke paria worden. Een man wel. Dat is mijn punt. Die man nl wordt pedo genoemd, uit de buurt gejaagd, enz enz. Zeker als het een homo man is. Een hetero man die met een 14 jarig meisje betrapt wordt is zijn leven ook wel zeker en zal niet weggejaagd worden (tenzij het een kind van de buren was of zo). Homo's worden op dit punt gediscrimineerd.
als je op iedere vrouw valt, ja dan welquote:Op maandag 9 juni 2014 16:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
als je dat verschil niet snapt zul je ook met dezelfde ogen naar je moeder kijken als naar andere vrouwen van haar leeftijd. Of dan wordt je net zo opgewonden van je zus als van haar vriendinnen.
Laat je nakijken.
dat het een incestueus is en gezonde mensen daar een natuurlijke afkeer voor hebben en het ander niet. Niet alleen mensen ook dieren die hoger op de ladder staan hebben daar afkeer van.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als je op iedere vrouw valt, ja dan wel
maar leg JIJ het geclaimde verschil eens uit dan
maar jij WEET helemaal niet of het famillie is, dat hoop/denk je alleen maar dus dat is geen argumentquote:Op maandag 9 juni 2014 16:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
dat het een incestueus is en gezonde mensen daar een natuurlijke afkeer voor hebben en het ander niet. Niet alleen mensen ook dieren die hoger op de ladder staan hebben daar afkeer van.
Dat je dat niet snapt toont aan dat er wat steekjes bij je los zitten.
Ik heb een zus, ik kan zien dat ze er goed uitziet. Maar ik gruwel alleen al van het idee een seksuele gedachte over haar te hebben.
Dat niet snappen
ben je van het padje?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:37 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar jij WEET helemaal niet of het famillie is, dat hoop/denk je alleen maar dus dat is geen argument
wat staat er hoger dan wij?
dat praat je jezelf enkel aan omdat je wilt conformeren naar de maatschappijk
Omdat bijna elke hetero man op 14 jarigen valt en dus die man snapt en hem geen pedo noemt want dan zal hij zichzelf ook een pedo moeten noemen.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
hoe kom je erbij dat een heteroman die een 14 jarige neukt geen paria wordt?
heb je een bron voor je bewering dat bijna iedere man op 14 jarigen valt?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:39 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Omdat bijna elke hetero man op 14 jarigen valt en dus die man snapt en hem geen pedo noemt want dan zal hij zichzelf ook een pedo moeten noemen.
itt jou, was hij bewust van de geboorte van zijn dochter, jij niet van jouw geboort of die van je moeder, te veel zon op je bolletje gehad?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ben je van het padje?
Jij vroeg: "kijkt hij ook zo naar zijn dochter"
Het lijkt me duidelijk dat een dochter familie is.
Met hoger op de evolutionele ladder bedoel ik dieren die verder ontwikkeld zijn dan een muis.
Leeuwen olifanten apen, die doen het nie met familie. Niet zonder reden.
Ja, 90% van alle hetero mannen heeft de film Schatjes gezien en 89% geilde op die 14 jarige meid in die film.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
heb je een bron voor je bewering dat bijna iedere man op 14 jarigen valt?
Ik heb helemaal niks met 14 jarigen.
nee. Bij leeuwen en olifanten verlaat het mannetje de groep als hij geslachtsrijp is zich bij een andere kudde aan te sluiten. Juist om te voorkomen dat ze het later net hun zus doen. En bij apen weet ik het niet exact maar wel dat seksuele relaties onder familieleden ook daar taboe zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
itt jou, was hij bewust van de geboorte van zijn dochter, jij niet van jouw geboort of die van je moeder, te veel zon op je bolletje gehad?
jawel, dat doen ze wel
waar is de bron? Ik lees alleen een bewering.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:43 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Ja, 90% van alle hetero mannen heeft de film Schatjes gezien en 89% geilde op die 14 jarige meid in die film.
Geen onderzoek zou het iets anders dan een bewering kunnen maken hoor, tenzij al de kijkers gemonitoord zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
waar is de bron? Ik lees alleen een bewering.
klopt. Maar dan weet ik in ieder geval of het überhaupt is onderzocht en geen hersenspinsel van TS.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Geen onderzoek zou het iets anders dan een bewering kunnen maken hoor, tenzij al de kijkers gemonitoord zijn.
Ander bewijs: in de hele wereldgeschiedenis geilden mannen op 14 jarige meiden. Ze trouwden er zelfs al mee. De 21e eeuwse man is genetisch anders dan de man uit zeg de 15e eeuw of uit 200 v. Chr? Nee natuurlijk. Elke hetero man die zegt niet opgewonden te kunnen raken van een 14 jarige meid liegt zeer waarschijnlijk. Kan bijna niet anders als je naar de geschiedenis kijkt. Tenzij hij een mutant is en zijn DNA wat wijzigingen heeft ondergaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
klopt. Maar dan weet ik in ieder geval of het überhaupt is onderzocht en geen hersenspinsel van TS.
Al gok ik op het laatste.
dus je noemt 2 dieren op en van de ene weet je het niet eens zekerquote:Op maandag 9 juni 2014 16:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
nee. Bij leeuwen en olifanten verlaat het mannetje de groep als hij geslachtsrijp is zich bij een andere kudde aan te sluiten. Juist om te voorkomen dat ze het later net hun zus doen. En bij apen weet ik het niet exact maar wel dat seksuele relaties onder familieleden ook daar taboe zijn.
Je hoeft niet bewust van je geboorte te zijn om familieband te voelen. Niemand is bewust van zijn geboorte en voelt toch een band met zijn ouders en broers en zussen. Dat ontstaat tijdens de opvoeding. En gezonde mensen ontwikkelen dan een afkeer van seksueel contact met de personen waarmee ze die band hebben.
Dat jij dat niet begrijpt geeft aan dat er iets los zit of zelf uit een incestueus gezin komt. Normaal om dit niet te snappen en zo te voelen is het in ieder geval niet.
ok. Duidelijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:12 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Ander bewijs: in de hele wereldgeschiedenis geilden mannen op 14 jarige meiden. Ze trouwden er zelfs al mee. De 21e eeuwse man is genetisch anders dan de man uit zeg de 15e eeuw of uit 200 v. Chr? Nee natuurlijk. Elke hetero man die zegt niet opgewonden te kunnen raken van een 14 jarige meid liegt zeer waarschijnlijk. Kan bijna niet anders als je naar de geschiedenis kijkt. Tenzij hij een mutant is en zijn DNA wat wijzigingen heeft ondergaan.
Soldaten vroeger die steden veroverden gingen na afloop op verkrachtingstour en pubermeiden werden niet ontzien. Hoe kan dat als de gemiddelde hetero man niet op pubers zou vallen?
In de 21e eeuwse definitie van pedo (die nl op homo's toegepast wordt) is vrijwel elke hetero man een pedo en ze weten het!!
zonnesteek?quote:Op maandag 9 juni 2014 17:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dus je noemt 2 dieren op en van de ene weet je het niet eens zeker
ja ik ben compleet om
heeft je zusje lekker luchtige kleding aan nu?
Ok het feit dat soldaten eeuwenlang bij veroveringen ook de pubermeiden niet spaarden is algemeen bekend. Bron: elke militaire geschiedenis.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ok. Duidelijk.
Je hebt geen enkele bron voor je vage bewering.
jij claimt dat het anders isquote:Op maandag 9 juni 2014 18:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
zonnesteek?
Ik noem er 3 van 3 weet ik het zeker alleen van de derde weet ik niet zeker of het de man is die de groep verlaat.
Verder zit er een behoorlujk steekje bij je los omdat je nog steeds het verschil niet snapt tussen geilen op andermans zusje en geilen op je eigen zusje.
Incestueuze viespeuk.
ok.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:03 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Ok het feit dat soldaten eeuwenlang bij veroveringen ook de pubermeiden niet spaarden is algemeen bekend. Bron: elke militaire geschiedenis.
Die mensen verkrachten natuurlijk alleen lichamen waar ze opvallen. Ben jij genetisch anders dat jij niet op 14 jarige meiden kunt vallen? Als jij zegt er niet op te kunnen vallen dan is dat extreem onwaarschijnlijk. De meeste hetero mannen zijn een pedo en ze weten het (ik gebruik hier pedo in de betekenis die ook op homo mannen wordt toegepast).
de onderbouwing is gegeven. Ieder normaal mens snapt het verschil.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:04 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
jij claimt dat het anders is
leer je stelling maar onderbouwen knullie
beetje boos worden omdat jij je seksueel aangetrokken voelt tot je zusje, lekker boeiend man, ruk ze
dat jij het griezelig vind is geen onderbouwingquote:Op maandag 9 juni 2014 18:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
de onderbouwing is gegeven. Ieder normaal mens snapt het verschil.
Conclusie: je bent ziek.
ik heb het woord griezelig niet gebruikt.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:08 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat jij het griezelig vind is geen onderbouwing
je kan het gewoon niet uitleggen
Nee hoor.quote:
Heb je eens een keer bijna een punt, verpest je het weer.quote:
Had je daarop al gegoogled? Ik lees niet anders dan aanklachten, verloren banen en ander naars.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:50 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
<knip> Terwijl een vrouw die met een 14 jarige naar bed gaat niks van dit alles te vrezen heeft.<knip>
Overigens paar jaar geleden was het nog legaal ook! Toen vond een meerderheid het van de 2e Kamer het niet gek of vreemd dat zoiets kon.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:05 schreef Ivo1985 het volgende:
TS valt op jongens van een jaar of 14 en wil voor zichzelf verantwoorden dat het wel oke is om ook daadwerkelijk seks met hen te hebben.
dat iets legaal is wil niet zeggen dat het niet moreel verwerpelijk is.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:34 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Overigens paar jaar geleden was het nog legaal ook! Toen vond een meerderheid het van de 2e Kamer het niet gek of vreemd dat zoiets kon.
Maar als homo kan ik zeggen dat er vele homo's zijn die op tieners vallen, al is 14 jong. Maar je hebt jongens van 14 die al wat verder in de puberteit zijn; ja dan kan het.
Is dat zo? Dus als straks de minimumleeftijd voor sex naar 20 gaat ben je ineens een pedo als je op 18 jarigen valt en er sex mee wilt hebben?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
dat iets legaal is wil niet zeggen dat het niet moreel verwerpelijk is.
Los daarvan is het irrelevant. Nu is het illegaal, dat is het enige dat telt.
Ik ga je geen ongelijk geven dat sommige 14 jarigen er best leuk uit kunnen zien, maar ik weet ook van mijn ervaringen in het jeugdwerk dat 14 jarigen nog heel makkelijk te manipuleren zijn. De vrijwilligheid kan in praktijk wel eens een heel stuk minder vrijwillig zijn als daar manipulatie aan vooraf gegaan is.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:34 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Overigens paar jaar geleden was het nog legaal ook! Toen vond een meerderheid het van de 2e Kamer het niet gek of vreemd dat zoiets kon.
Maar als homo kan ik zeggen dat er vele homo's zijn die op tieners vallen, al is 14 jong. Maar je hebt jongens van 14 die al wat verder in de puberteit zijn; ja dan kan het.
Geen pedo, wel strafbaar. Zo simpel ligt dat, ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:46 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Is dat zo? Dus als straks de minimumleeftijd voor sex naar 20 gaat ben je ineens een pedo als je op 18 jarigen valt en er sex mee wilt hebben?
Nou als openlijke homo weet de hele buurt het van mij en de jongens zoeken je op als ze je zien. Hé homo roepen ze. Allemaal goedbedoeld. Ze vinden het spannend zo een homo. Maar je moet als homo man oppassen. Een homo man die 5 minuten met een puberjongen van 15 praat wordt al snel als pedo gezien. Dus ik loop altijd maar door en ga zelden een geprek aan als ze weer eens aan je plakken. Dat is wel jammer, want een onschuldig praatje zou niet erg moeten zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:49 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Ik ga je geen ongelijk geven dat sommige 14 jarigen er best leuk uit kunnen zien, maar ik weet ook van mijn ervaringen in het jeugdwerk dat 14 jarigen nog heel makkelijk te manipuleren zijn. De vrijwilligheid kan in praktijk wel eens een heel stuk minder vrijwillig zijn als daar manipulatie aan vooraf gegaan is.
Je komt als je zelf flink ouder bent niet zomaar in contact met 14 jarigen die op zoek zijn naar een relatie of seks. Dat 'overkomt' je alleen als je zelf actief toenadering zoekt bij pubers. Misschien zoek je dat contact of die toenadering in eerste instantie in het geheel niet met seksuele bedoelingen, maar gewoon omdat je jeugdleider bent van de sport of hobby die je zelf ook altijd zo leuk hebt gevonden. Dat kan. En dan moet je gewoon je verstand gebruiken en seksuele relaties uit de weg gaan.
14/15 jarigen kom je immers niet in grote getale tegen bij het uitgaan, daarvoor is bij de meeste uitgaansgelegenheden de leeftijdcontrole veel te streng.
Nu zeg je iets heel anders dan eerder; een praatje maken of met iemand naar bed gaan is niet hetzelfde, volgens mij. En als mensen van jou verwachten dat je met alle jongens in de buurt naar bed wil, zal dat wellicht meer aan jouw manier van doen liggen dan aan het feit dat je homo bent.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:58 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Nou als openlijke homo weet de hele buurt het van mij en de jongens zoeken je op als ze je zien. Hé homo roepen ze. Allemaal goedbedoeld. Ze vinden het spannend zo een homo. Maar je moet als homo man oppassen. Een homo man die 5 minuten met een puberjongen van 15 praat wordt al snel als pedo gezien. Dus ik loop altijd maar door en ga zelden een geprek aan als ze weer eens aan je plakken. Dat is wel jammer, want een onschuldig praatje zou niet erg moeten zijn.
Ik merk dat vrouwen hier geen last van hebben. Vrouwen die geen familieleden van een 15 jarige knul zijn zie ik gewoon soms een praatje maken met ze. Kun je als openlijke homo beter niet doen. Dat is het verschil. Het wordt per definitie verkeerd uitgelegd. Van die vrouw wordt niet gedacht dat ze de jongen in bed probeert te krijgen. Homo's zijn nog steeds niet 100% geaccepteerd.
volgens mij is het enige wat er uit deze discussie is gekomen dat als je op 14 jarigen valt je geen pedo bent maar evengoed strafbaar bent als je er mee het bed in duikt.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:46 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Is dat zo? Dus als straks de minimumleeftijd voor sex naar 20 gaat ben je ineens een pedo als je op 18 jarigen valt en er sex mee wilt hebben?
precies.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:51 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Geen pedo, wel strafbaar. Zo simpel ligt dat, ja.
En ik zoek ook nog naar bevestiging dat een homo dan pedo genoemd wordt en een vrouw die met een 14 jarige naar bed gaat niet. Dat valt mij als homo dan weer op.quote:
Ik heb nog nooit minderjarigen over de vloer gehad. Ik zoek ze ook niet op. Maar de buurt weet dat ik homo ben en die jongens ook. Dus ze plakken wel eens aan je. Dat maakt mij ongemakkelijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:12 schreef Ivo1985 het volgende:
Waarom denkt de buurt dat jij die jongens in bed probeert te krijgen? Daar zal de buurt dan wellicht toch zijn redenen voor hebben. Gezien jouw 'probleem' vermoed ik dat je regelmatig relatief jonge jongens (16-18 jaar, of misschien ook daadwerkelijk 14 en 15 jaar) over de vloer hebt en dan is het niet raar dat de buurt gaat vermoeden dat je ook wel eens met zo'n 15 jarige buurjongen te gaan rommelen.
Ik heb in elk geval hele andere ervaringen. En ja, ik ben ook homo. Ouders vertrouwen hun kinderen en pubers gewoon aan mij toe. En ook mijn mede-begeleiders zien er niets raars in.
Dat het je ongemakkelijk maakt is je eigen beleving, het enige wat je daartegen kunt doen is het contact uit de weg gaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:14 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit minderjarigen over de vloer gehad. Ik zoek ze ook niet op. Maar de buurt weet dat ik homo ben en die jongens ook. Dus ze plakken wel eens aan je. Dat maakt mij ongemakkelijk.
Mijn ervaring uit de homo wereld is dat de meesten op pubers vallen. Die ouders hebben die kennis niet. En het feit dat jij een baan hebt met kinderen (of vrijwilligerswerk doet met ze) zegt mij al genoeg als ik eerlijk moet zijn. Ik heb geen baan met kinderen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:12 schreef Ivo1985 het volgende:
WEn ja, ik ben ook homo. Ouders vertrouwen hun kinderen en pubers gewoon aan mij toe. En ook mijn mede-begeleiders zien er niets raars in.
dat is wel een compleet andere insteek he? Nu zeg je dat je ten onrechte gediscrimineerd wordt wat ik direct van je aanneem maar zojuist deed je een beetje gepikeerd dat je geen seks met een 14 jarige kon hebben.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:58 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Nou als openlijke homo weet de hele buurt het van mij en de jongens zoeken je op als ze je zien. Hé homo roepen ze. Allemaal goedbedoeld. Ze vinden het spannend zo een homo. Maar je moet als homo man oppassen. Een homo man die 5 minuten met een puberjongen van 15 praat wordt al snel als pedo gezien. Dus ik loop altijd maar door en ga zelden een geprek aan als ze weer eens aan je plakken. Dat is wel jammer, want een onschuldig praatje zou niet erg moeten zijn.
Ik merk dat vrouwen hier geen last van hebben. Vrouwen die geen familieleden van een 15 jarige knul zijn zie ik gewoon soms een praatje maken met ze. Kun je als openlijke homo beter niet doen. Dat is het verschil. Het wordt per definitie verkeerd uitgelegd. Van die vrouw wordt niet gedacht dat ze de jongen in bed probeert te krijgen. Homo's zijn nog steeds niet 100% geaccepteerd.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:13 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
En ik zoek ook nog naar bevestiging dat een homo dan pedo genoemd wordt en een vrouw die met een 14 jarige naar bed gaat niet. Dat valt mij als homo dan weer op.
Gadver. Jij bent er vast ook zo eentje die vindt dat mannen niet in de kinderopvang mogen werken, want EN man EN blote kontjes, dat moet wel fout gaan. Ik begin te begrijpen waarom mensen denken dat jij rare dingen wil.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:17 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Mijn ervaring uit de homo wereld is dat de meesten op pubers vallen. Die ouders hebben die kennis niet. En het feit dat jij een baan hebt met kinderen (of vrijwilligerswerk doet met ze) zegt mij al genoeg als ik eerlijk moet zijn. Ik heb geen baan met kinderen.
Je hebt geluk dat die ouders niet doordenken. Want EN homo EN vrijwilligerswerk met kinderen (laat me raden: het zijn vast jongens?). Ik heb geen twijfels over je diepste gevoelens. De statistiek wijst uit dat met extreem grote zekerheid jij op puber jongens valt.
Nee jij leest mij verkeerd. Ik deed gepikeerd om het verschil tussen hoe een homo bejegend wordt die sex wil met een 14 jarige en een hetero vrouwquote:Op maandag 9 juni 2014 21:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
dat is wel een compleet andere insteek he? Nu zeg je dat je ten onrechte gediscrimineerd wordt wat ik direct van je aanneem maar zojuist deed je een beetje gepikeerd dat je geen seks met een 14 jarige kon hebben.
Helaas kun je de statistiek niet negeren. Overigens met kinderopvang is er geen issue. Homo's vallen in de regel niet op kleuters. Wel op pubers en laat die Ivo daar nu net mee werken!quote:Op maandag 9 juni 2014 21:20 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
[..]
Gadver. Jij bent er vast ook zo eentje die vindt dat mannen niet in de kinderopvang mogen werken, want EN man EN blote kontjes, dat moet wel fout gaan. Ik begin te begrijpen waarom mensen denken dat jij rare dingen wil.
volgens mij reflecteer jij je eigen voorkeur voor te jonge jongens op andere homo's.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:17 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Mijn ervaring uit de homo wereld is dat de meesten op pubers vallen. Die ouders hebben die kennis niet. En het feit dat jij een baan hebt met kinderen (of vrijwilligerswerk doet met ze) zegt mij al genoeg als ik eerlijk moet zijn. Ik heb geen baan met kinderen.
Je hebt geluk dat die ouders niet doordenken. Want EN homo EN vrijwilligerswerk met kinderen (laat me raden: het zijn vast jongens?). Ik heb geen twijfels over je diepste gevoelens. De statistiek wijst uit dat met extreem grote zekerheid jij op puber jongens valt.
Je hebt het mis. Ik weet waar ik het over heb. Trust me! Ik praat niet zomaar wat. Ik ben extreem goed ingevoerd in deze materie.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
volgens mij reflecteer jij je eigen voorkeur voor te jonge jongens op andere homo's.
Kijk nou eens even hier: alleen maar links over vrouwen met pubers en echt dat die vrouwen allemaal gemangeld zijn hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:21 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Nee jij leest mij verkeerd. Ik deed gepikeerd om het verschil tussen hoe een homo bejegend wordt die sex wil met een 14 jarige en een hetero vrouw
Het is dezelfde enge kronkel in denken. Zoals eerder gezegd, je kan best kijken naar 14jarigen en ze mooi vinden en over ze fantaseren, maar er mee naar bed gaan is iets wat je gewoon niet moet willen. Dat heet 'een groot mens' zijn, 'verstandig' zijn en 'je pik in je broek houden'.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Helaas kun je de statistiek niet negeren. Overigens met kinderopvang is er geen issue. Homo's vallen in de regel niet op kleuters. Wel op pubers en laat die Ivo daar nu net mee werken!
Ja, maar in forums lees je dan van regaeerders: "goed voor die jongen, ik zou haar ook doen; lekker ding; wou dat ik zo een lerares had gehad"quote:Op maandag 9 juni 2014 21:25 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Kijk nou eens even hier: alleen maar links over vrouwen met pubers en echt dat die vrouwen allemaal gemangeld zijn hoor.
en daarbij gebruik je de reacties op fok als referentie kader. Er is geen verschil tussen Hoe mannen, vrouwen of homoseksuelen bejegend worden op het gebied van seks met kinderen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:21 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Nee jij leest mij verkeerd. Ik deed gepikeerd om het verschil tussen hoe een homo bejegend wordt die sex wil met een 14 jarige en een hetero vrouw
vandaar dat je nog geen enkele bron hebt kunnen geven voor je stellingen dat zowel homos als hetero's eigenlijk op pubers vallen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:23 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Je hebt het mis. Ik weet waar ik het over heb. Trust me! Ik praat niet zomaar wat. Ik ben extreem goed ingevoerd in deze materie.
Jouw ervaring is dan anders dan die van mij. De homo's die ik ken zoeken met uitgaan toch vooral contact met min of meer leeftijdgenoten.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:17 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Dan lees je selectief.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:26 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Ja, maar in forums lees je dan van regaeerders: "goed voor die jongen, ik zou haar ook doen; lekker ding; wou dat ik zo een lerares had gehad"
Je leest nooit (wat je over homo's wel leest): "wat een vieze pedo; opknopen"
nogmaals: comments op fok zijn geen autoriteit op welk vlak dan ook.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:26 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Ja, maar in forums lees je dan van regaeerders: "goed voor die jongen, ik zou haar ook doen; lekker ding; wou dat ik zo een lerares had gehad"
Je leest nooit (wat je over homo's wel leest): "wat een vieze pedo; opknopen"
Maarrehm, eigenlijk heet het toch ook niet pedofiel als het om een homoseksuele leeftijdsongelijke relatie gaat? Dat moet je dan toch ook weten?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:23 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Je hebt het mis. Ik weet waar ik het over heb. Trust me! Ik praat niet zomaar wat. Ik ben extreem goed ingevoerd in deze materie.
dan ben je toch pederast?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:48 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Maarrehm, eigenlijk heet het toch ook niet pedofiel als het om een homoseksuele leeftijdsongelijke relatie gaat? Dat moet je dan toch ook weten?
Wat een gelul met die al verder zijn. Je kan je misschien een keer een jaar of 2 vergissen in de leeftijd, maar een ventje of een meisje van 14 komt niet over als 18+.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:34 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
discussie? welke discussie? laat die knul zichzelf lekker voor lul zettenquote:Op maandag 9 juni 2014 18:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Heb je eens een keer bijna een punt, verpest je het weer.
Leer toch eens fatsoenlijk discussiëren man.
maar van 18 plus ook niet als 14quote:Op maandag 9 juni 2014 22:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat een gelul met die al verder zijn. Je kan je misschien een keer een jaar of 2 vergissen in de leeftijd, maar een ventje of een meisje van 14 komt niet over als 18+.
Als je zelf de 25 gepasseerd bent is dat gewoon ronduit not done en weet je verdomde goed dat er een kind voor je staat.
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:42 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
discussie? welke discussie? laat die knul zichzelf lekker voor lul zetten
erop geilen is niet ermee het bed in duike maar dat verschil zul jij met je zeer beperkte intellect ook niet begrijpen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar van 18 plus ook niet als 14
oh wacht, dat doen ze wel, net als dat er poosje terug keihard gegeilt werd op een of ander meisje (die ik via via toevallig kende) en die was ook keihard minderjarig
ze is op vakantie dus ik ga er vanuit dat het goed gaat.quote:
18+ ziet er ook niet als 14 uit nee. En zeker als het om een foto op het net gaat(zo volwassen mogelijk neergezet meestal) willen mensen nog weleens zeggen te geilen erop, maar bij verreweg de meeste stopt dat wel als zo zo'n meisje voor zich hebben, want dan blijkt het toch wel een kind te zijn. Beter gezegd, willen ze er geen seks mee hebben.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar van 18 plus ook niet als 14
oh wacht, dat doen ze wel, net als dat er poosje terug keihard gegeilt werd op een of ander meisje (die ik via via toevallig kende) en die was ook keihard minderjarig
precies. Met dat smoesje kun je aankomen als ze 17 is, niet als ze 14 is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:34 schreef erodome het volgende:
[..]
18+ ziet er ook niet als 14 uit nee. En zeker als het om een foto op het net gaat(zo volwassen mogelijk neergezet meestal) willen mensen nog weleens zeggen te geilen erop, maar bij verreweg de meeste stopt dat wel als zo zo'n meisje voor zich hebben, want dan blijkt het toch wel een kind te zijn. Beter gezegd, willen ze er geen seks mee hebben.
De gemiddelde man boven de 25 weet wel beter en vooral, weet heel prima om welke leeftijdsgroep het gaat. Dus zou hij toch seks ermee hebben dan moet je niet in het smoesje trappen dat hij dacht dat ze 18+ was.
Al heb je soms wel eens mensen waarvan je denkt: Als hij/zij 15 is geloof ik het, en als hij/zij 19 is geloof ik het ook. In zo'n geval moet je gewoon je verstand gebruiken en eerst zorgen dat je zeker weet wat de leeftijd is en niet je pik volgen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
precies. Met dat smoesje kun je aankomen als ze 17 is, niet als ze 14 is.
ja ja ja zeg nu maar wat je echt vindquote:Op maandag 9 juni 2014 22:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
erop geilen is niet ermee het bed in duike maar dat verschil zul jij met je zeer beperkte intellect ook niet begrijpen.
hoezo kan ik het niet uitleggen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja ja ja zeg nu maar wat je echt vind
uitleggen kun je het niet, alleen maar persoonlijk proberen te worden, freud heeft hier nog wel eens wat over te vertellen....
Hierbij zou ik graag de kanttekening maken dat vanaf 16 doodnormaal is omdat dat de leeftijd is dat het "proefdraaien" een beetje over is en dat het baren van kinderen niet zo gevaarlijk meer is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:42 schreef _The_General_ het volgende:
Het is logisch dat mannen reageren op meisjes van 14+.
Mannen zijn namelijk genetisch geprogrammeerd om zich voort te planten.
Indien een meisje secundaire geslachtskenmerken heeft en menstrueert is zij biologisch gezien klaar om gemeenschap te hebben en zich voort te planten.
Dat staat los van het feit dat wij als maatschappij zeggen dat wij niet alleen de biologische ontwikkeling van een meisje mee willen nemen maar ook de geestelijke ontwikkeling meetellen.
Vandaar dat er in de wet (terecht) afspraken staan over minimale leeftijden etc. En daar heb je, je als man van boven de 18 aan te houden. Kijken mag, aankomen niet.
waarom voel je je zo aangevallen, ik val niet op je zusje, jij vind dr doenbaar, niet ikquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
hoezo kan ik het niet uitleggen?
Wat snap je niet aan inteelt en dat instinctief vermijden?
Door charlatan Freud aan te halen maak je jezelf nog lachwekkender.
Overigens hoef je het niet uit te kunnen leggen als je instinctief aanvoelt dat het fout is om met je zus, moeder of dochter het bed te delen.
Jij snapt dat niet. Jouw hoofd is kapot.
Maar ik merk dat je er behoefte aan hebt om het uit te leggen dus ik zal de vraag stellen waar je al twee dagen naar aan het vissen bent: leg jij het eens uit dan?
okquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
waarom voel je je zo aangevallen, ik val niet op je zusje, jij vind dr doenbaar, niet ik
daarom moet je (als je er behoefte aan hebt) het in ieder geval zeker weten dat ze oud genoeg is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:46 schreef erodome het volgende:
[..]
Hierbij zou ik graag de kanttekening maken dat vanaf 16 doodnormaal is omdat dat de leeftijd is dat het "proefdraaien" een beetje over is en dat het baren van kinderen niet zo gevaarlijk meer is.
Maar met het idee van 2 jaar speling in het gokken van de leeftijd in die leeftijdsgroep kan het dus wel zo zijn dat iemand van 14 tot die groep gerekend wordt.
Yep, gelukkig hebben we naast onze geslachtsdelen ook nog onze hersenen.... Verreweg de meeste hebben niet zo'n moeite met die hersenen een klein beetje gebruiken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
daarom moet je (als je er behoefte aan hebt) het in ieder geval zeker weten dat ze oud genoeg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |