Alsof je daar ook maar iets over te zeggen hebtquote:Op maandag 16 juni 2014 14:37 schreef MrsGreen het volgende:
Ik vind het nogal smeu als 30 jarige mannen nog op 14 jarige meisjes vallen. Wordt eens volwassen.
Ha, jaloerse dertiger gespot die niet meer gezien wordt door mannen van eigen leeftijd.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:37 schreef MrsGreen het volgende:
Ik vind het nogal smeu als 30 jarige mannen nog op 14 jarige meisjes vallen. Wordt eens volwassen.
Dat dacht ik zelf ook toen ik de 20 nog niet gepasseerd was, nu denk ik daar gelukkig anders over.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:40 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Alsof je daar ook maar iets over te zeggen hebt
Het is zoals het is, ik denk zelf dat ik nooit op oudere vrouwen zou kunnen vallen en altijd vrouwen van 14-20 jaar het meest aantrekkelijk zal vinden.
Je kunt niet zeggen stop daarmee, dat is hoe iemand is.
Ik zit al op 27, en is nooit anders geweest.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:44 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat dacht ik zelf ook toen ik de 20 nog niet gepasseerd was, nu denk ik daar gelukkig anders over.
Dat je een 14 jarige knap vind kan ik nog wel begrijpen maar er op vallen is wel iets anders.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:44 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik zit al op 27, en is nooit anders geweest.
Ik ben nog geen 20. Maar 30 jarige kerels die dan op je gaan loeren, bah.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ha, jaloerse dertiger gespot die niet meer gezien wordt door mannen van eigen leeftijd.
Ahh erop vallen als in verliefd worden zal niet snel gebeuren. Ik doel meer op een fysiek iets.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat je een 14 jarige knap vind kan ik nog wel begrijpen maar er op vallen is wel iets anders.
Het is gewoon dat een man altijd de afweging maakt of ze iemand zouden kunnen doen. Natuur heet dat.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:47 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ahh erop vallen als in verliefd worden zal niet snel gebeuren. Ik doel meer op een fysiek iets.
Yep, al snappen de meeste vrouwen dat niet echt.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het is gewoon dat een man altijd de afweging maakt of ze iemand zouden kunnen doen. Natuur heet dat.
Een 14-jarig meisje is nog altijd vruchtbaarder dan een vrouw van 30.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:37 schreef MrsGreen het volgende:
Dat lijkt me wel een recept voor een leven vol frustratie.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:40 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Alsof je daar ook maar iets over te zeggen hebt
Het is zoals het is, ik denk zelf dat ik nooit op oudere vrouwen zou kunnen vallen en altijd vrouwen van 14-20 jaar het meest aantrekkelijk zal vinden.
Je kunt niet zeggen stop daarmee, dat is hoe iemand is.
als je met 30 nou niet zo verlept uitziet, heb je ook niets te klagen, want dat is het em vaak he, lelijke trollen die zeuren dat ze niet meer in de markt liggen en de schuld bij tienersletjes leggenquote:Op maandag 16 juni 2014 14:37 schreef MrsGreen het volgende:
ja op een van 20 hoef je het niet meer te proberen, natuurlijk stel je dan je eisen bijquote:Op maandag 16 juni 2014 17:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een recept voor een leven vol frustratie.
Misschien gewoon wat meer aandacht geven aan vrouwen van 20+? Misschien ga je de charme van deze leeftijdscategorie ook wat meer zien?
Ik kon me bijvoorbeeld ook nooit voorstellen dat ik een vrouw van 40 aantrekkelijk zou kunnen vinden. Dat lukt me nu prima.
Euh nee... 14 jaar is zelfs aardig risicovol als het om baren gaat. Maar een vrouw van 30 is ook nog op en top vruchtbaar, pas na het 35ste levensjaar begint dat meer risico te geveb.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:00 schreef corehype het volgende:
[..]
Een 14-jarig meisje is nog altijd vruchtbaarder dan een vrouw van 30.
Hoe geeft ze die meisjes dan de schuld door te zeggen dat 30+ mannen die op meisjes jagen sneu zijn?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als je met 30 nou niet zo verlept uitziet, heb je ook niets te klagen, want dat is het em vaak he, lelijke trollen die zeuren dat ze niet meer in de markt liggen en de schuld bij tienersletjes leggen
Blijf jij je dan lekker sjorren bij 14 jarige meisjes. We zien je wel een keer bij Opsporing verzocht voorbij komen.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja op een van 20 hoef je het niet meer te proberen, natuurlijk stel je dan je eisen bij
omdat ze zich zo kleden en vrouwelijke doen, natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2014 18:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoe geeft ze die meisjes dan de schuld door te zeggen dat 30+ mannen die op meisjes jagen sneu zijn?
oh sorry ik wist niet dat jouw leeftijd een belediging wasquote:Op maandag 16 juni 2014 18:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Blijf jij je dan lekker sjorren bij 14 jarige meisjes. We zien je wel een keer bij Opsporing verzocht voorbij komen.
Je kunt aantrekkelijke mensen niet verwijten aantrekkelijk te zijn. Of ze nou 14 zijn of getrouwd - het is allebei fout om mee naar bed te gaan.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
omdat ze zich zo kleden en vrouwelijke doen, natuurlijk
Lezen is niet je sterkste punt ofzo?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
omdat ze zich zo kleden en vrouwelijke doen, natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |