Jij snapt het Corquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ziet dit eruit als een voetbaltopic???
Nice. Tzt pics van je homegym.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:35 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Deze power rack + bankje + barbell en gewichten, dan nog een setje dumbbells (weet nog niet welke, of verstelbaar of gewoon meerdere losse), een paar kettlebells, een loopband en misschien nog een hyper extension bankje gaan we aanschaffen
dat is wel slim bedacht ook, dat zonnenpanelen er voor zorgen dat een platdakzelf koeler blijft...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hier ook. Kan pas vanmiddag, wanneer de platdakgym ws alweer tot >30 graden opgestookt is, ondanks soort van airco. Heb de baas al gezegd dat hij er gewoon zonnepanelen op moet leggen (gratis stroom + minder opwarming en dus aircokosten), maar volgens mij snapt ie het niet (het geld heeft hij wel).
Ja, en voetbal is voor hommo's. Ik heb er voor de rest ook geen verstand van, des te leuker is het om te 'winnen' van de kenners.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ziet dit eruit als een voetbaltopic???
Beetje AAS doet wonderen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:28 schreef IrCute het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik wil een strong chin zoals yuri postte
En witte dakbedekking ipv zwarte, scheelt een hoopquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat is wel slim bedacht ook, dat zonnenpanelen er voor zorgen dat een platdakzelf koeler blijft...
ja dat klopt idd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:31 schreef Champy het volgende:
[..]
En witte dakbedekking ipv zwarte, scheelt een hoop
De pruts0r in kwestie heeft me een foto van Ronnie ge PM-ed.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat iemand jou gaat PM'en?
[..]
Dank, maar daar hoef je toch niet voor gestudeerd te hebben denk ik vaak als ik dit soort dingen "bedenk" (en al helemaal niet om het te snappen als iemand het je uitlegd). Maar goed, ik ben sowieso iemand die bijna overal (gezond) kritisch rond kijkt of er niet iets beter kan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat is wel slim bedacht ook, dat zonnenpanelen er voor zorgen dat een platdakzelf koeler blijft...
Ook een goed punt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:31 schreef Champy het volgende:
[..]
En witte dakbedekking ipv zwarte, scheelt een hoop
Dit dak is niet helemaal plat. Is zo'n jaren 60-70 bedrijfspand, volgens mij vroeger een garage geweest oid. Mensen gaan gewoon niet handig om met dingen en zeker niet met geld.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja dat klopt idd.
daarom ook grind op een platdak altijd. plus dan minder UV op je betum
Net zoals dit dus. Goede actie, Ray! Beetje doorprikken / doorpakken en je kunt veel geld besparen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:19 schreef RaymondK het volgende:
mogeh!
ff een leuke:
Onze achtergevel van de flat is onlangs volledig opgeknapt door bedrijf X. Betonwerk/schilderwerk/regenwaterafvoer.
Bedrijf X bestede het schilderwerk uit aan bedrijf Y
We vroegen bedrijf X om na deze klus ook de balkonhekjes aan de voorkant (Eternitplaten en ijzerwerk) te schilderen. Dat offereerde ze, en toen we de opdracht gaven trokken ze zich terug i.v.m. asbesthoudend materiaal....
We vroegen nogmeer offertes aan, waaronder ook bij bedrijf Y
Die was het geodkoopste, had goed werkgeleverd achter, en dus mocht hij het doen.
Hij was ook nog eens 10k goedkoper dan wanneer hij het via bedrijf X had moeten doen...
Nu is bedrijf X pissig dat zowel hij als wij "achter hen om" bedrijf Y aan het werk hebben daarvoor LOL
De gedachtenkronkel bij sommige mensen![]()
![]()
22~23 is perfect. Dit is veels te warm, werd wakker met volle zon op m'n bakkes, plafondventilator draait overurenquote:
HONDEN hebben een baasquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hier ook. Kan pas vanmiddag, wanneer de platdakgym ws alweer tot >30 graden opgestookt is, ondanks soort van airco. Heb de baas al gezegd dat hij er gewoon zonnepanelen op moet leggen (gratis stroom + minder opwarming en dus aircokosten), maar volgens mij snapt ie het niet (het geld heeft hij wel).
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:38 schreef fathank het volgende:
[..]
En misschien moet je eens platepushes en fork-putdowns proberen.
het beste is jezelf te wikkelen in een vochtige badlakenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
22~23 is perfect. Dit is veels te warm, werd wakker met volle zon op m'n bakkes, plafondventilator draait overuren
Chef/eigenaar. I.i.g. de gast die er over gaat; diegene die vroeger in een Senator zou rijden.quote:
Ik dacht dat jij nl ZZP-er was?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Chef/eigenaar. I.i.g. de gast die er over gaat; diegene die vroeger in een Senator zou rijden.
Van de gym, niet van Corquote:
Dit ja.quote:
Wat is de carry-over naar het echte leven?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:04 schreef VMSDKR het volgende:
GTA5 komt naar PC in de herst. Awesome_ heeft eindelijk iets aan zijn high-end PC.
Geen idee, daar gaat Yuri over.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat is de carry-over naar het echte leven?
water schuurt maagdquote:
Heb je daar daadwerkelijk last van ja? Neuken onder de douche is toch wel een van m'n favoriete bezigheden 's ochtends. FF vlug voor 't werk nog ff achterlangs naar binnen glijden. Niks geen last van schuren.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb je daar daadwerkelijk last van ja? Neuken onder de douche is toch wel een van m'n favoriete bezigheden 's ochtends. FF vlug voor 't werk nog ff achterlangs naar binnen glijden. Niks geen last van schuren.
probeer het maar eens in een bad oid. Douche gaat wel. Echt ondergedompeld word het wel droger.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb je daar daadwerkelijk last van ja? Neuken onder de douche is toch wel een van m'n favoriete bezigheden 's ochtends. FF vlug voor 't werk nog ff achterlangs naar binnen glijden. Niks geen last van schuren.
De boi Fathankquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Dit. Maar ws is Fathanks Surinaamse buurvrouw ook natter dan jouw vriendin.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
probeer het maar eens in een bad oid. Douche gaat wel. Echt ondergedompeld word het wel droger.
Bij de gemiddelde Surinaamse kun je niet eens achterlangs naar binnen, tenzij je formaat paardenlul tussen je benen hebt hangen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit. Maar ws is Fathanks Surinaamse buurvrouw ook natter dan jouw vriendin.
vet glijd wel jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit. Maar ws is Fathanks Surinaamse buurvrouw ook natter dan jouw vriendin.
Alleen op zon en feestdagenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:37 schreef VMSDKR het volgende:
Even tussen ons dan hè, Henk. Als jij zegt: 'achterlangs', bedoel je dan in de pooper?
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:40 schreef Eleiko het volgende:
[..]
De pruts0r in kwestie heeft me een foto van Ronnie ge PM-ed.
Ga bb shop beginnen met sicke tanks? Ik zou sws deze kopen man.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol
Is daar wel nodig in dat benauwde tefes hok![]()
Thanks bro
Nice! Hoe staat het eigenlijk met de nieuwe dumbbells?quote:
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.quote:
Heb je ooit wel eens geneukt?quote:
Dat zou wel grappig zijn lol.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ga bb shop beginnen met sicke tanks? Ik zou sws deze kopen man.
Alles duurt langer dan lang... Ik ga binnenkort ff pushen weer, zeg wel dat ik ze zelf wel wil gaan halen dan... Dat afrekenen moet toch achteraf kunnen tussen fitline B.V. 1 en B.V. 2. Ze zouden nu stof liggen te happen ergens in een depot...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice! Hoe staat het eigenlijk met de nieuwe dumbbells?
Thanks u sick Buffalo u, from the ReboBank! The corporators bank :-). The farmers loan bankquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.
Das ff moeilijk te bevatten wat daar nu gebeurt vooral als je net als je net wakker wordt. Heheh.quote:
Das meer dan genoeg cardio, vandaar de shreddednessquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik kan jou verzekeren dat ik gemiddeld 5 sletjes per week vernietig
Haha, gaat het waaien? 't is bloedheet hier momenteelquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:54 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Damn wat een rug he![]()
Pas je op dat je niet opstijgt met al die weeralarmen
Yes, geweldig om mee te maken. Met duizenden op een veld, iedereen in poncho's, beetje dansen. Prachtig onweer ook, echt overal flitsen en bliksemschichten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:56 schreef Questular het volgende:
En ook nog een kleine storm meegepakt neem ik aan?
4x de bliksem zien inslaan in die masten, ik vond het niet zo erg, mn vriendin vond het een beetje minderquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Yes, geweldig om mee te maken. Met duizenden op een veld, iedereen in poncho's, beetje dansen. Prachtig onweer ook, echt overal flitsen en bliksemschichten.
Thanks!!!quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:41 schreef Klokov het volgende:
Ray, check shirtalaminute. Dat is een Tshirt drukker die in Groningen zit, is ongeveer de helft goedkoper. Als het goed is verzenden ze ook maar dat weet ik niet zeker.
LoLquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:48 schreef no1uknow het volgende:
ik heb zulke gigantische bier- en tanninggainz gemaakt afgelopen weekend
Er had geen betere band na die storm kunnen spelen dan Metallicaquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:52 schreef Questular het volgende:
[..]
4x de bliksem zien inslaan in die masten, ik vond het niet zo erg, mn vriendin vond het een beetje minder
ze hadden met ride the lightning moeten openen was wel toepasselijk geweestquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Er had geen betere band na die storm kunnen spelen dan Metallica![]()
Anderhalf uur lang helemaal uit m'n plaat gegaan.
Dat zeiden wij ook al op het terrein tijdens de storm ja, maar Battery was ook een keistrakke openerquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:03 schreef fathank het volgende:
[..]
ze hadden met ride the lightning moeten openen was wel toepasselijk geweest
Nou dat dacht ik dus ook maar hij maakte er wel een leuk feestje van, hij kreeg in ieder geval een hele tent losquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:37 schreef no1uknow het volgende:
Kraantje Pappie heb ik gelukkig niet eens gehoord.
Cor, pls.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:37 schreef Eleiko het volgende:
Is er eigenlijk ook een tijdelijk/mobiele gym daar op Pinkpop?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:37 schreef Eleiko het volgende:
Nee gewoon tray bier curlen en benen en rug train je door chick op je schouders te laten zitten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:37 schreef Eleiko het volgende:
Zaterdag de EO jongerendag.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:57 schreef fathank het volgende:
Wat wordt jullie volgende festival? Komende zaterdag sta ik in ieder geval te blinken op een houseboot
Sziget is echt nice ja, je bent alleen wel helemaal kapot na een weekquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:59 schreef no1uknow het volgende:
Ik wil dolgraag naar Sziget maar ik heb er geen geld voor
quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:52 schreef Awesome_ het volgende:
Cor rockt nog de oldschool six day double bro split.
quote:
liftenquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
playstation 4 besteld. Liften pak ik in 2015 wel weer op. Later!
Sander, vriend, Ik dacht dat je nee ging? Dima, jeroen en fanta zijn ook al in.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:59 schreef no1uknow het volgende:
Ik wil dolgraag naar Sziget maar ik heb er geen geld voor
Je bedoelt dat je in 2015 eindelijk gaat beginnen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
playstation 4 besteld. Liften pak ik in 2015 wel weer op. Later!
Die kassameisjes daar beginnen ze zich al af te vragen hoeveel kiddo's je thuis hebt rondlopen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Haha, gaat het waaien? 't is bloedheet hier momenteel
Oh, voor de gene met een jumbo in de buurt
Beef patties voor 50cence
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |