Ga bb shop beginnen met sicke tanks? Ik zou sws deze kopen man.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol
Is daar wel nodig in dat benauwde tefes hok![]()
Thanks bro
Nice! Hoe staat het eigenlijk met de nieuwe dumbbells?quote:
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.quote:
Heb je ooit wel eens geneukt?quote:
Dat zou wel grappig zijn lol.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ga bb shop beginnen met sicke tanks? Ik zou sws deze kopen man.
Alles duurt langer dan lang... Ik ga binnenkort ff pushen weer, zeg wel dat ik ze zelf wel wil gaan halen dan... Dat afrekenen moet toch achteraf kunnen tussen fitline B.V. 1 en B.V. 2. Ze zouden nu stof liggen te happen ergens in een depot...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice! Hoe staat het eigenlijk met de nieuwe dumbbells?
Thanks u sick Buffalo u, from the ReboBank! The corporators bank :-). The farmers loan bankquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.
Das ff moeilijk te bevatten wat daar nu gebeurt vooral als je net als je net wakker wordt. Heheh.quote:
Das meer dan genoeg cardio, vandaar de shreddednessquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik kan jou verzekeren dat ik gemiddeld 5 sletjes per week vernietig
Haha, gaat het waaien? 't is bloedheet hier momenteelquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:54 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Damn wat een rug he![]()
Pas je op dat je niet opstijgt met al die weeralarmen
Yes, geweldig om mee te maken. Met duizenden op een veld, iedereen in poncho's, beetje dansen. Prachtig onweer ook, echt overal flitsen en bliksemschichten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:56 schreef Questular het volgende:
En ook nog een kleine storm meegepakt neem ik aan?
4x de bliksem zien inslaan in die masten, ik vond het niet zo erg, mn vriendin vond het een beetje minderquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Yes, geweldig om mee te maken. Met duizenden op een veld, iedereen in poncho's, beetje dansen. Prachtig onweer ook, echt overal flitsen en bliksemschichten.
Thanks!!!quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:41 schreef Klokov het volgende:
Ray, check shirtalaminute. Dat is een Tshirt drukker die in Groningen zit, is ongeveer de helft goedkoper. Als het goed is verzenden ze ook maar dat weet ik niet zeker.
LoLquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:48 schreef no1uknow het volgende:
ik heb zulke gigantische bier- en tanninggainz gemaakt afgelopen weekend
Er had geen betere band na die storm kunnen spelen dan Metallicaquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:52 schreef Questular het volgende:
[..]
4x de bliksem zien inslaan in die masten, ik vond het niet zo erg, mn vriendin vond het een beetje minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |