quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:35 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Deze power rack + bankje + barbell en gewichten, dan nog een setje dumbbells (weet nog niet welke, of verstelbaar of gewoon meerdere losse), een paar kettlebells, een loopband en misschien nog een hyper extension bankje gaan we aanschaffen
Inquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:26 schreef Fopje het volgende:
Doen jullie ook mee?
ONZ / [WK POULE] ONZ Subleague
Dit is de onzin reeks en BB is serieusquote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
wats verschil tussen deze reeks en the bodybuilding reeks dan?
dut eigenlijk is dit gewoon een poep sc waar af en toe wat gym termpjes worden gegooid?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:46 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dit is de onzin reeks en BB is serieus
Mwah. zo ver zou ik niet gaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dut eigenlijk is dit gewoon een poep sc waar af en toe wat gym termpjes worden gegooid?
Is dit een sollicitatiegesprek ofzo?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
als jij 1 zin mocht gebruiken om het te omschrijven, wat zou je gebruien
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:46 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dit is de onzin reeks en BB is serieus
Marktwerking madafakaz!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:19 schreef RaymondK het volgende:
mogeh!
ff een leuke:
Onze achtergevel van de flat is onlangs volledig opgeknapt door bedrijf X. Betonwerk/schilderwerk/regenwaterafvoer.
Bedrijf X bestede het schilderwerk uit aan bedrijf Y
We vroegen bedrijf X om na deze klus ook de balkonhekjes aan de voorkant (Eternitplaten en ijzerwerk) te schilderen. Dat offereerde ze, en toen we de opdracht gaven trokken ze zich terug i.v.m. asbesthoudend materiaal....
We vroegen nogmeer offertes aan, waaronder ook bij bedrijf Y
Die was het geodkoopste, had goed werkgeleverd achter, en dus mocht hij het doen.
Hij was ook nog eens 10k goedkoper dan wanneer hij het via bedrijf X had moeten doen...
Nu is bedrijf X pissig dat zowel hij als wij "achter hen om" bedrijf Y aan het werk hebben daarvoor LOL
De gedachtenkronkel bij sommige mensen![]()
![]()
mja idd.quote:
haaaaaiquote:
wat heb je gisteren gedaan dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:32 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
AH gawd mijn benen voelen als een plumppudding
IS dat een woord?
En guess what day today is
Hier waren met de pinksteren de gyms gesloten dus niet veelquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haaaaai
[..]
wat heb je gisteren gedaan dan?
genoeg zout gegeten ook? moet wel nu met deze luchten...
Zijn er dan toch eerlijke mensen op de wereld?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mja idd.
sowiezo viel m'n kin op tafel dat er op een bdrag van 30k nog 10k af kon blijkbaar. En dan lakte hij ook nog 16 entreedeuren mee....
ja joh. er is hier en daar wat verf afgebladdert, dat steken ze er af, verder nemen ze de oude verflaag af met scotch brite en water en ontvetter, en de randen v.h. gebladderde stucen ze glad.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:37 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wat een beunhazen van X. Asbest is link spul, maar als professioneel kun je daar mee omgaan lijkt me.
amen to that broquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:37 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hier waren met de pinksteren de gyms gesloten dus niet veel
Maar mijn lichaam is sowieso niet gemaakt voor dit type weer
Dan ga ik t liefst in een hoekje liggen huilen
Ik had het geluk gisteren op pinkpop te staan, geen schaduw teveel zon en non stop zweten. Mn vriendin stond van het weer te genieten en ik lief gewoon met een handdoek als "sweat-rag" rond. De hele dag niet hoeven te pissen, alles wat ik dronk heb ik direct weer uitgezweet....quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
amen to that bro
hele zondag passief tv gekeken/ in de achtertuin gezeten bij m'n ouders, volledig vergurkt nat shirt onder m'n oksels, op rug![]()
plus:
[ afbeelding ]
![]()
Echt he. <15 graden masterrace reporting in.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
amen to that bro
hele zondag passief tv gekeken/ in de achtertuin gezeten bij m'n ouders, volledig vergurkt nat shirt onder m'n oksels, op rug![]()
plus:
[ afbeelding ]
![]()
Dat komt dicht bij de werkelijkheid idd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dut eigenlijk is dit gewoon een poep sc waar af en toe wat gym termpjes worden gegooid?
Dit. 20 graden is warm genoeg.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
amen to that bro
plus:
[ afbeelding ]
![]()
Hier ook. Kan pas vanmiddag, wanneer de platdakgym ws alweer tot >30 graden opgestookt is, ondanks soort van airco. Heb de baas al gezegd dat hij er gewoon zonnepanelen op moet leggen (gratis stroom + minder opwarming en dus aircokosten), maar volgens mij snapt ie het niet (het geld heeft hij wel).quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:32 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
AH gawd mijn benen voelen als een plumppudding
IS dat een woord?
En guess what day today is
* meldt.quote:
Fixed.quote:
Ziet dit eruit als een voetbaltopic???quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:26 schreef Fopje het volgende:
Doen jullie ook mee?
ONZ / [WK POULE] ONZ Subleague
Jij snapt het Corquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ziet dit eruit als een voetbaltopic???
Nice. Tzt pics van je homegym.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:35 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Deze power rack + bankje + barbell en gewichten, dan nog een setje dumbbells (weet nog niet welke, of verstelbaar of gewoon meerdere losse), een paar kettlebells, een loopband en misschien nog een hyper extension bankje gaan we aanschaffen
dat is wel slim bedacht ook, dat zonnenpanelen er voor zorgen dat een platdakzelf koeler blijft...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hier ook. Kan pas vanmiddag, wanneer de platdakgym ws alweer tot >30 graden opgestookt is, ondanks soort van airco. Heb de baas al gezegd dat hij er gewoon zonnepanelen op moet leggen (gratis stroom + minder opwarming en dus aircokosten), maar volgens mij snapt ie het niet (het geld heeft hij wel).
Ja, en voetbal is voor hommo's. Ik heb er voor de rest ook geen verstand van, des te leuker is het om te 'winnen' van de kenners.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ziet dit eruit als een voetbaltopic???
Beetje AAS doet wonderen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:28 schreef IrCute het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik wil een strong chin zoals yuri postte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |