Denk dat ze al grapjes maken als ze je een hapje aanbieden en dan gauw in hun eigen mond stoppen. En sowieso al bij kiekeboe.quote:Op maandag 9 juni 2014 09:02 schreef mousemicky het volgende:
Altijd lekker, maar toch ook een beetje niet leuk, zo'n kindloos weekend Spirit.
Even een vraagje: vanaf wanneer beginnen kindjes grapjes te make? J. doet nu opeens af en toe net alsof ie slaapt. Als ik dan zeg 'o, J. Is moe, die moet naar bed' komt ie opeens heel snel overeind en moet ie hard lachen. Zo schattig. En hij doet opeens rollenspellen, heeft net al worstjes voor me gebakken in zijn keukentje, en komt me die dan brengen (kruipend met een pannetje in zijn ene hand, best knap).
Hij gaat sowieso opeens hard. Kan opeens op de bank klimmen, en buiten kruipt ie op handen en voeten ipv op de knieën (want korte broek). En hij snapt opeens hoe de radio werkt, en de tv, en de magnetron, en de ipad. Alles met knopjes dus. En er moet altijd muziek aan, kinderliedjes, radio is niet ok...
Kanootjes ja?quote:Op maandag 9 juni 2014 09:42 schreef Spirit82 het volgende:
Ik moet nog even wennen aan dat vaderdag hoorWas toch in de volle overtuiging dat het gisteren was
Als man nu maar niet denkt dat ie volgende week weer ontbijt en kanootjes krijgt
Kano's zijn altijd leuk!quote:Op maandag 9 juni 2014 09:42 schreef Spirit82 het volgende:
Ik moet nog even wennen aan dat vaderdag hoorWas toch in de volle overtuiging dat het gisteren was
Als man nu maar niet denkt dat ie volgende week weer ontbijt en kanootjes krijgt
Wij ook van Cars!quote:Op maandag 9 juni 2014 10:12 schreef mousemicky het volgende:
Haha, spirit, een vroege vaderdag. Wij hadden het ook niet in de gaten, en nu gaat J. dus volgende week zaterdag op zondag bij opa en oma logeren. Papa kan dus uitslapen op vaderdag!
J. kan trouwens wel al veilig van de bank, dat heeft oma m een tijdje geleden al geleerd, dus das wel handig.
Een voetbal (van cars) hebben we hier ook, maar J. vindt gooien leuker.
Ben heel benieuwd wat er voor bouwwerk uit de wasmachine kwamquote:Op maandag 9 juni 2014 10:53 schreef Gulara het volgende:
Oh en ik heb vandaag de duploblokjes gewassen.
En de wasmachine kan beter duploën dan Pi.![]()
quote:Op maandag 9 juni 2014 10:18 schreef Suikertante het volgende:
Hoi! Da's lang geleeIk lees wel mee zo nu en dan hoor, het blijft leuk om te lezen wat de andere dreumesen doen. Heerlijk hoor, dit weer. Écht weer voor vaderdag, he Spirit?
![]()
Is de OP nieuw? Ik moest heel erg lachen om de paardenbloem
En nu weer![]()
Ik vind die grapjes van dreumesen zo gezelligVooral als ze zo hard moeten lachen dat ze een beetje gaan trappelen en met hun armen zwaaien
Wij hebben Lars ooit in het campingbedje in de gang gezet.... dat was het koelste plekje in huisquote:Op maandag 9 juni 2014 22:08 schreef Twinkle20 het volgende:
Phaidra adem in adem uit .. alles komt goed!![]()
Hier een toffe dag gehad.. verliep wel iets anders als gepland door een mega stortbui. Maar dat mocht de pret niet drukken.
Omen wb!
Ik vind deze hitte wel sneu voor de kleintjes hoor. Djen was al heel snel k.o. maar ze ligt nu met alleen een pampertje aan in bed (die ze nu wel om laat.. ik durf). Maar haartjes helemaal nat. Ik weet verder ook niet goed wat ik er nog aan kan doen.
Shandaly he wat vervelend voor jullie. Ben je er al uit hoe jullie morgen aanpakken?
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:18 schreef .Sparkling. het volgende:
Naar aanleiding van een post van XM dat Noor dingen wist aan te wijzen realiseerde ik mij dat wij dat veel te weinig oefenen. Ik ben begonnen met haar neus aan te wijzen en af en toe geeft ze reactie als ik vraag waar haar neus is. Dan prikt ze haar oog uit![]()
Ik vind ze te lelijk om te bewarenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:34 schreef Droppies1012 het volgende:
Dank allemaal voor het warme welkom!
Jullie zijn een beetje nieuwsgierigIk ben midden 20, getrouwd en heb 2 kinderen (4 en 1 jaar)
Shandaly beterschap met je kleintje, het klinkt allemaal erg naar!
Phaidra 6 koekjes zijn inderdaad best een hoop voor die kleintjes. Je kan de koekmobieltjes misschien kopen? (ontbijtkoek met een verpakking die eruit ziet als een mobieltje)
Spirit eerste schoentjes zijn zo bijzonder. Ga je ze bewaren? Zo'n muts ben ik namelijk wel hoor
Kyara beterschap!
Zal voor ieder kind anders zijn. Bij ons is de situatie als volgt:quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:40 schreef vencodark het volgende:
Vraagje: hoe combineren jullie de zorg over de kinderen met werk?
Hoeveel werkt de man en hoeveel de vrouw? Waar blijven de kinderen dan? En hoe ervaren jullie dit?
Ik werk slechts 15 uur pw, ook nog eens zodanig ingeroosterd dat mijn man thuis is wanneer ik werk en andersom.
Man werkt 40 uur in ploegen.
Om financiële redenen heb ik nu naar een betere baan gesolliciteerd van 32 uur pw. Aiden zou om de week overdag dan zo'n 4 dagen naar mijn moeder of het kdv gaan. Ik heb moeite met dit idee omdat ik nu zoveel thuis ben met hem. Ben bang dat hij mij teveel mist en uit z'n doen raakt. Ik weet niet hoe goed het echt voor hem is.
Ervaringen en meningen graag!
Ik ben nu fulltime thuis maar het is wel de bedoeling dat ik weer aan het werk ga. Mijn ideaal is 24 uur maar ik zoek nu ook op 32 uur. Ik vind het persoonlijk voor de (mijn) kinderen wel goed om naar een kdv te gaan (hier zou dat 1 a 1,5 dag zijn). M gaat, ondanks dat ik nu dus werkloos ben en we alles uit eigen zak moeten betalen, nog steeds naar het kdv omdat ik vind dat dit goed voor hem is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:40 schreef vencodark het volgende:
Vraagje: hoe combineren jullie de zorg over de kinderen met werk?
Hoeveel werkt de man en hoeveel de vrouw? Waar blijven de kinderen dan? En hoe ervaren jullie dit?
Ik werk slechts 15 uur pw, ook nog eens zodanig ingeroosterd dat mijn man thuis is wanneer ik werk en andersom.
Man werkt 40 uur in ploegen.
Om financiële redenen heb ik nu naar een betere baan gesolliciteerd van 32 uur pw. Aiden zou om de week overdag dan zo'n 4 dagen naar mijn moeder of het kdv gaan. Ik heb moeite met dit idee omdat ik nu zoveel thuis ben met hem. Ben bang dat hij mij teveel mist en uit z'n doen raakt. Ik weet niet hoe goed het echt voor hem is.
Ervaringen en meningen graag!
hier gaat de oudste nu en kyan straks naar de peuterspeelzaal. Kdv is niet nodig en dit is financieel voordeliger. Maar o.a. wel het contact met andere kinderen, en voorbereiding op schoolquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ben nu fulltime thuis maar het is wel de bedoeling dat ik weer aan het werk ga. Mijn ideaal is 24 uur maar ik zoek nu ook op 32 uur. Ik vind het persoonlijk voor de (mijn) kinderen wel goed om naar een kdv te gaan (hier zou dat 1 a 1,5 dag zijn). M gaat, ondanks dat ik nu dus werkloos ben en we alles uit eigen zak moeten betalen, nog steeds naar het kdv omdat ik vind dat dit goed voor hem is.
Maar 32 uur vind ik zelf wel heel heftig en ik ben ook benieuwd in hoeverre ik dat straks trek als ik inderdaad zoveel uur ga werken.
Gezien de verhalen die ik hier wel eens lees, is dit wel een goed puntquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:51 schreef danic het volgende:
Venco, ik zou wel goed bedenken wat je wil qua opvang voor A. Je geeft aan eventueel 4 dagen naar je moeder, maar dan moet je wel echt goede afspraken met haar kunnen maken.
bij jullie wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:50 schreef As1981 het volgende:
[..]
hier gaat de oudste nu en kyan straks naar de peuterspeelzaal. Kdv is niet nodig en dit is financieel voordeliger. Maar o.a. wel het contact met andere kinderen, en voorbereiding op school
+1quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Gezien de verhalen die ik hier wel eens lees, is dit wel een goed punt
Wat voor meerwaarde heeft de psz, even los van die voorbereiding op school (want die vind ik onnodig)? Wij neigen erg naar hem niet naar de psz laten gaan, maar wie weet zijn er wel supergoede argumenten het wel te doenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:50 schreef As1981 het volgende:
[..]
hier gaat de oudste nu en kyan straks naar de peuterspeelzaal. Kdv is niet nodig en dit is financieel voordeliger. Maar o.a. wel het contact met andere kinderen, en voorbereiding op school
ja maar de uren zijn toch veel minder dan bij een psz dus goedkoper?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:52 schreef Kyara het volgende:
[..]
bij jullie wel.
Hier niet helaas. Nieuwe constructie ivm wet harmonisatie. Geen toeslag dus subsidieplaats maar wel hoog inkomen dus hoogste categorie. Laat maar dus
tov een kdv of tov thuis? Want tov een kinderdagverblijf denk ik niet. Ik zou ook nooit beide doen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat voor meerwaarde heeft de psz, even los van die voorbereiding op school (want die vind ik onnodig)? Wij neigen erg naar hem niet naar de psz laten gaan, maar wie weet zijn er wel supergoede argumenten het wel te doen
Hier ook psz en geen kdv. Dagopvang wordt dus door opa's en oma's geregeld. Maar ik vind het wel belangrijk das ze ook leren omgaan met leeftijdsgenootjes. Spelen en alles wat daarbij komt kijken, zowel positief als negatief.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat voor meerwaarde heeft de psz, even los van die voorbereiding op school (want die vind ik onnodig)? Wij neigen erg naar hem niet naar de psz laten gaan, maar wie weet zijn er wel supergoede argumenten het wel te doen
psz is 2 dagdelen en hij gaat maar 1 ochtend naar het kdv.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:56 schreef As1981 het volgende:
[..]
ja maar de uren zijn toch veel minder dan bij een psz dus goedkoper?
Helaas gaat het staks voor kyan niet op waarschijnlijk. Nu mogen er alleen nog kinderen uit de wijk. We staan nog wel op de misschien lijst ivm broertje van en evtuele leegloop.
anders gaat hij hier in het dorp, maar minder dagen en duurder.
maar dan zou ik ook niet wisselen hoor. Hier alleen psz omdat kdv niet nodig is (hele dag opvang), maar in jou situatie is het anders. Ik zou ook niet steeds wisselen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:09 schreef Kyara het volgende:
[..]
psz is 2 dagdelen en hij gaat maar 1 ochtend naar het kdv.
Maar goed. Hoop nog steeds binnen afzienbare tijd werk te hebben waardoor ze allemaal naar het kdv kunnen.
ik vind het kdv hier trouwens ook veel leuker dan de psz dus dat kleurt mijn mening ook wel. Plus dat M daar nu echt thuis is, de leidster en de kindjes goed kent. Ik wil hem dus ook niet zo maar uit zijn vertrouwde omgeving weghalen, zeker omdat het toch ons doel is dat ik werk heb en ze uiteindelijk dus ook weer op dat kdv belanden
Okey. Fijn dat dat kanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:31 schreef L-E het volgende:
Kyara, nee, dan ga ik werken als mijn man thuis is. Opvang willen we niet.
Ik heb dat standpunt ook. Al hebben wij wel familie als opvang.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:22 schreef L-E het volgende:
Shandaly, wat betekent 'vrij' als het tussen haakjes staat?
De voordelen die jullie opnoemen halen wij deels uit andere dingen (veel vrienden met kinderen) en verder vind ik dat je thuis ook al leert om op je beurt te wachten etc. Voor nu blijven we dus nog even bij ons standpunt
Dat is een enorme luxe inderdaad. Wij hebben het voordeel dat ik dit huis op 1 inkomen heb gekocht, dus we een relatief lage hypotheek hebben. Dat maakt wel dat we bepaalde keuzes kunnen maken.quote:
Jazeker, en als ik dan thuis kom is het huis een grotere bende dan wanneer je een kudde chimpansees zou los laten hier, maar leuk dat ze het hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:38 schreef Omentielvo het volgende:
L-E is jouw man vaker alleen thuis met de kids? Ik blijf jullie altijd zo'n warm gezin vinden![]()
Kyara ik duim voor je dat je gauw een baan vindt
Ja, en waarschijnlijk ook dat jullie werk zich leent voor onregelmatige werktijden? Geen standaard 9-5 kantoorbaan zeg maar?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is een enorme luxe inderdaad. Wij hebben het voordeel dat ik dit huis op 1 inkomen heb gekocht, dus we een relatief lage hypotheek hebben. Dat maakt wel dat we bepaalde keuzes kunnen maken.
Dat ik geen betaald werk doe, maar m'n dagplanning altijd zo vreselijk vol is dat ik het geen vrije dag zou willen noemenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:22 schreef L-E het volgende:
Shandaly, wat betekent 'vrij' als het tussen haakjes staat?
Wij doen het nu ook om en om, mede omdat de kosten van een kdv niet opwegen tegen de verdiensten van werken. Maar we moeten nu wel iets veranderen. Ik moet dus meer werken met meer verdiensten want wij hebben helaas wel 2 hypotheken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is een enorme luxe inderdaad. Wij hebben het voordeel dat ik dit huis op 1 inkomen heb gekocht, dus we een relatief lage hypotheek hebben. Dat maakt wel dat we bepaalde keuzes kunnen maken.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:43 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Dat ik geen betaald werk doe, maar m'n dagplanning altijd zo vreselijk vol is dat ik het geen vrije dag zou willen noemen
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:43 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Dat ik geen betaald werk doe, maar m'n dagplanning altijd zo vreselijk vol is dat ik het geen vrije dag zou willen noemen
Wat goed!! Dat is wel een hele snelle reactie zeg. Wanneer mag je op gesprek?quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:56 schreef vencodark het volgende:
Omg, gister die sollicitatie gedaan voor die baan van 32 uur en net mailtje gehad dat ik ben uitgenodigd!![]()
Nu al zenuwachtig, doodeng, wat gaat er gebeuren?![]()
Het klinkt zo ondankbaar, en of je op je werk niets doet, maar op kantoor kun je je aandacht gewoon wat makkelijker bij de werk houden ipv dat je eigenlijk overal ogen en oren nodig hebt om alles in goede banen te leiden. En als ik op kantoor ben, word ik ook niet afgeleid door stapels was, vaat of andere huishoudelijke karweitjes die op maandag altijd 'even tussendoor' moeten. Enige afleiding dan is fok en fbquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:01 schreef Kyara het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Mijn man is soms ook blij dat hij weer rustig naar kantoor kan na een druk weekend
Beetje te snel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:01 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Wat goed!! Dat is wel een hele snelle reactie zeg. Wanneer mag je op gesprek?
Begrijpelijk... zou ik ook hebben. Hell, ik had vorige week al een dag buikpijn toen we naar een koophuis gingen kijken, en daar hing verder eigenlijk nog niet eens zoveel van af... Succes volgende week!quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Beetje te snel.![]()
Ze zochten enerzijds schoolverlaters en anderzijds eisten ze een hbo diploma.
20 juni. Maar dan heb ik 's avonds nog een bruiloft(borrel).
Krijg gelijk buikpijn van de uitnodiging en wat dit misschien voor de toekomst betekent.
Precies dat.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:04 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Het klinkt zo ondankbaar, en of je op je werk niets doet, maar op kantoor kun je je aandacht gewoon wat makkelijker bij de werk houden ipv dat je eigenlijk overal ogen en oren nodig hebt om alles in goede banen te leiden. En als ik op kantoor ben, word ik ook niet afgeleid door stapels was, vaat of andere huishoudelijke karweitjes die op maandag altijd 'even tussendoor' moeten. Enige afleiding dan is fok en fb
En je spiraal terugvindenquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:15 schreef L-E het volgende:
Venco, wat snel, wat goed! Spannend joh
As, ja, dat zal niet makkelijk gaan. Vijf jaar geleden had ik de banen voor het uitkiezen in de zorg, die tijd is voorbij. Maar als hier een derde is, is op oproepbasis ook wel een optie denk ik. Maar goed, eerst maar therapie afronden en dan kijken waar we staan
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:05 schreef L-E het volgende:
Misschien is-ie wel mijn linkerlong aan het perforeren, as we speak!!
Oeh, dat is zeker spannend! Veel succes!quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:56 schreef vencodark het volgende:
Omg, gister die sollicitatie gedaan voor die baan van 32 uur en net mailtje gehad dat ik ben uitgenodigd!![]()
Nu al zenuwachtig, doodeng, wat gaat er gebeuren?![]()
Als je het zo zegt, klinkt het erg negatief, en krijg ik toch de neiging me te moeten verdedigen. Alsof ik niets uitvoer op kantoor, maar alleen maar bij de koffieautomaat sta te kletsen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:22 schreef Goitske het volgende:
Natuurlijk werk ik voor het geld maar vind werken ook fijn even niet continu mamamaar gewoon even mezelf zijn. En ik kom zeker niet op het werk om uit te rusten heb er altijd een hekel aan gehad dat parttimers komen om even bij te tanken en doe dat zeker niet
Die vorige narcose was vanwege de spoedks, en wat daar mis ging had te maken met de pe/hellp. Daar heb ik nu geen last van, dus dat gevaar is er niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:32 schreef Shandaly het volgende:
Fijn dat ie terecht is L-E. Zoiets zwervend in je lijf geeft toch een naar idee als je echt niet weet waar ie zit.
Is er bekend wat er mis ging bij de vorige narcose? Ik neem aan dat ze je nu extra goed in de gaten houden...
Mehquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:30 schreef L-E het volgende:
Mijn mirena is door de baarmoederwand heen in mijn buikholte terecht gekomen.
Kan geen kwaad, maar we gaan m toch maar verwijderen. Kijkoperatie onder narcose (dat vind ik niet tof, laatste keer dat ik onder narcose ging belandde ik op de IC, maar het zal dit keer vast niet zo verlopen)
Zo herkenbaar. Ik weet niet precies wanneer het begonnen is, maar ik merk nu dat ik met een wakkere Riley nergens mee aan toe komt. Als ik maar even mijn iPad pakt bijvoorbeeld, ‘rent’ ze naar me toe, want dan wil ze aandachtquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:04 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Het klinkt zo ondankbaar, en of je op je werk niets doet, maar op kantoor kun je je aandacht gewoon wat makkelijker bij de werk houden ipv dat je eigenlijk overal ogen en oren nodig hebt om alles in goede banen te leiden. En als ik op kantoor ben, word ik ook niet afgeleid door stapels was, vaat of andere huishoudelijke karweitjes die op maandag altijd 'even tussendoor' moeten. Enige afleiding dan is fok en fb
Ik zie opties...! Cupcakes-express, taarten verkopen, catering...quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:08 schreef Omentielvo het volgende:
LB, jij wordt dus echt een keukenprinses straks
En over drie weken werkeloos. Dubbel hoor. Lekker meer tijd met je feetje, maar financieel wat minder handig.
Lijkt mij een heel leuke baan, sluit aan ook bij mijn diploma maatschappelijk werk, die ik 2 jaar terug behaalde.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:41 schreef Mineola het volgende:
Spannend venco, is het een leuke baan? Of was het vooral iets heel anders?
kweethetalquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:38 schreef kleinzusje het volgende:
Venco: wat spannend !
Tally: Gefeliciteerd !
Heel leuk en ook wel weer confronterend om jullie verhalen te lezen. Voel me toch altijd een uitzondering.
Hier werken we alle 2 niet en zijn fulltime vader en moeder. 24/7 met die kleine. Ken niemand die in zo'n situatie zit.
Het is ook meer dan heerlijk. De tijd die wij hebben met haar is echt geweldig kostbaar. Ok, dan geen koophuis/tuin. Maar wel tijd om veel te doen en naar buiten te gaan. Haar dus 24/7 mee te maken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:42 schreef Cyntiaa het volgende:
Heerlijk toch om die jaren voltijd met je kindje door te kunnen brengen!
Helaas geen optie hierHoewel een dag minder werken mij heerlijk lijkt!
Eigenlijk hoor ik hier niet![]()
Eigenlijk zitten jullie gewoon in een luxepositiequote:Op woensdag 11 juni 2014 14:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Het is ook meer dan heerlijk. De tijd die wij hebben met haar is echt geweldig kostbaar. Ok, dan geen koophuis/tuin. Maar wel tijd om veel te doen en naar buiten te gaan. Haar dus 24/7 mee te maken.
Maar ook confronterend omdat ik overal de vraag krijg wat ik of wij doen. Dan lijk je wel buiten de maatschappij te staan.
Ik was bij een KidsCase sample sale en daar hadden de dames het in de rij over "niet werkende moeders" die alleen op markplaats rondhingen. Of het begrip "papa en mama "dag wat hier dus altijd is................. Tsja, zo heeft alles 2 kanten.
Ik wacht met werken/studie tot ze 2,5 is en dan ga ik ( weer) aan de slag voor een aantal uur, mocht dat lukken. Mn man zal niet meer gaan werken.
Dat idd!quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:52 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Eigenlijk zitten jullie gewoon in een luxepositie. Alle tijd voor dreumes en elkaar en jullie bieden haar alles wat ze wil! Ik heb jullie meisje een paar keer gezien en het is zo'n megagelukkig kind
. Oh, en ik denk dat jullie zelfs meer in de maatschappij staan dan veel werkende ouders. Je komt op zoveel plekken met dreumes, ontmoet zo veel verschillende mensen, onderneemt zoveel... Hoezo buiten de maatschappij?! Ook al zou ik niet fulltime thuis kunnen zijn, daarvoor ben ik te graag aan het werk, soms ben ik wel jaloers op jullie.
en jullie huis is superleuk![]()
Have fun. Die van mij ligt uitgeput in bed na een ochtend flink zwemmenquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:54 schreef kleinzusje het volgende:
/ einde ego, terug naar de dreumesjes !![]()
Wat een heerlijk weer ! Op naar een badje
Maar je hebt nu dus geen gat in je baarmoederwand ergens?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:30 schreef L-E het volgende:
Mijn mirena is door de baarmoederwand heen in mijn buikholte terecht gekomen.
Kan geen kwaad, maar we gaan m toch maar verwijderen. Kijkoperatie onder narcose (dat vind ik niet tof, laatste keer dat ik onder narcose ging belandde ik op de IC, maar het zal dit keer vast niet zo verlopen)
Oh zeg ook niet dat jij dat doet, helaas heb ik wel zo'n collega gehad die bon om 9 uur als ze om 10 uur wat ging doen was dat vroeg heeeeel irritant en er op aanspreken hielp niet... En tussendoor meer lullen dan werken....quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:30 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Als je het zo zegt, klinkt het erg negatief, en krijg ik toch de neiging me te moeten verdedigen. Alsof ik niets uitvoer op kantoor, maar alleen maar bij de koffieautomaat sta te kletsen.
Gefeliciteerd Tally! Leuk verjaardagsuitje
En zo'n mixer...maar zóó slecht voor de lijn!
Laat ze lekker denken wat ze willen, mijn zus is ook altijd voltijds moeder geweest, haar man afgekeurd de buitenwereld oordeelt snel terwijl ze de situatie niet kennenquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Het is ook meer dan heerlijk. De tijd die wij hebben met haar is echt geweldig kostbaar. Ok, dan geen koophuis/tuin. Maar wel tijd om veel te doen en naar buiten te gaan. Haar dus 24/7 mee te maken.
Maar ook confronterend omdat ik overal de vraag krijg wat ik of wij doen. Dan lijk je wel buiten de maatschappij te staan.
Ik was bij een KidsCase sample sale en daar hadden de dames het in de rij over "niet werkende moeders" die alleen op markplaats rondhingen. Of het begrip "papa en mama "dag wat hier dus altijd is................. Tsja, zo heeft alles 2 kanten.
Ik wacht met werken/studie tot ze 2,5 is en dan ga ik ( weer) aan de slag voor een aantal uur, mocht dat lukken. Mn man zal niet meer gaan werken.
Dan wordt je idd al snel bekeken door iedereen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
...
...
Ah nou...quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:58 schreef Kyara het volgende:
Ik dacht dat J flink onder de waterpokken zat. Maar het kan nog erger![]()
Die indruk krijg ik absoluut niet bij jou/jullie hoor!!quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zal het eens vragen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar je hebt nu dus geen gat in je baarmoederwand ergens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |