Volgens de ha waren we iig goed bezig met blijven eten aanbieden, en water met ORS enzo. Een probleem met de oortjes en het evenwichtsorgaan zou kunnen, maar strookt niet met de diarree. En oorontsteking is het waarschijnlijk ook niet, want ook dat gaat niet gepaard met diarree, en meestal wel met koorts, en dat heeft ze ook niet.
We mochten het nog een paar dagen aankijken. Het kon wel tot een dag of tien duren, zei ze, dus dan zijn we nog maar op de helft... Alleen als ze toch wel koorts mocht krijgen, of echt weer zo'n vaatdoekje wordt, moesten we bellen.
Morgen werk ik thuis.
quote:
Op dinsdag 10 juni 2014 16:18 schreef .Sparkling. het volgende:Naar aanleiding van een post van XM dat Noor dingen wist aan te wijzen realiseerde ik mij dat wij dat veel te weinig oefenen. Ik ben begonnen met haar neus aan te wijzen en af en toe geeft ze reactie als ik vraag waar haar neus is. Dan prikt ze haar oog uit

Ik zou het maar niet te vaak vragen dan... arme oogjes

Zulke dingen zou ik ook vaker moeten doen trouwens, maar nu eerst maar eens wachten tot ze zich wat lekkerder voelt.
Succes met eventele kiesjes!
Welkom Droppies! Wil je ook iets meer over jezelf/ je kindjes vertellen? Ben niet nieuwsgierig ofzo...
Venco! "papa"! Wat leuk! En inderdaad, jammer dat je er niet bij was. Heeft ie het al een keer herhaald in jouw bijzijn?