kweethetalquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:38 schreef kleinzusje het volgende:
Venco: wat spannend !
Tally: Gefeliciteerd !
Heel leuk en ook wel weer confronterend om jullie verhalen te lezen. Voel me toch altijd een uitzondering.
Hier werken we alle 2 niet en zijn fulltime vader en moeder. 24/7 met die kleine. Ken niemand die in zo'n situatie zit.
Het is ook meer dan heerlijk. De tijd die wij hebben met haar is echt geweldig kostbaar. Ok, dan geen koophuis/tuin. Maar wel tijd om veel te doen en naar buiten te gaan. Haar dus 24/7 mee te maken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:42 schreef Cyntiaa het volgende:
Heerlijk toch om die jaren voltijd met je kindje door te kunnen brengen!
Helaas geen optie hierHoewel een dag minder werken mij heerlijk lijkt!
Eigenlijk hoor ik hier niet![]()
Eigenlijk zitten jullie gewoon in een luxepositiequote:Op woensdag 11 juni 2014 14:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Het is ook meer dan heerlijk. De tijd die wij hebben met haar is echt geweldig kostbaar. Ok, dan geen koophuis/tuin. Maar wel tijd om veel te doen en naar buiten te gaan. Haar dus 24/7 mee te maken.
Maar ook confronterend omdat ik overal de vraag krijg wat ik of wij doen. Dan lijk je wel buiten de maatschappij te staan.
Ik was bij een KidsCase sample sale en daar hadden de dames het in de rij over "niet werkende moeders" die alleen op markplaats rondhingen. Of het begrip "papa en mama "dag wat hier dus altijd is................. Tsja, zo heeft alles 2 kanten.
Ik wacht met werken/studie tot ze 2,5 is en dan ga ik ( weer) aan de slag voor een aantal uur, mocht dat lukken. Mn man zal niet meer gaan werken.
Dat idd!quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:52 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Eigenlijk zitten jullie gewoon in een luxepositie. Alle tijd voor dreumes en elkaar en jullie bieden haar alles wat ze wil! Ik heb jullie meisje een paar keer gezien en het is zo'n megagelukkig kind
. Oh, en ik denk dat jullie zelfs meer in de maatschappij staan dan veel werkende ouders. Je komt op zoveel plekken met dreumes, ontmoet zo veel verschillende mensen, onderneemt zoveel... Hoezo buiten de maatschappij?! Ook al zou ik niet fulltime thuis kunnen zijn, daarvoor ben ik te graag aan het werk, soms ben ik wel jaloers op jullie.
en jullie huis is superleuk![]()
Have fun. Die van mij ligt uitgeput in bed na een ochtend flink zwemmenquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:54 schreef kleinzusje het volgende:
/ einde ego, terug naar de dreumesjes !![]()
Wat een heerlijk weer ! Op naar een badje
Maar je hebt nu dus geen gat in je baarmoederwand ergens?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:30 schreef L-E het volgende:
Mijn mirena is door de baarmoederwand heen in mijn buikholte terecht gekomen.
Kan geen kwaad, maar we gaan m toch maar verwijderen. Kijkoperatie onder narcose (dat vind ik niet tof, laatste keer dat ik onder narcose ging belandde ik op de IC, maar het zal dit keer vast niet zo verlopen)
Oh zeg ook niet dat jij dat doet, helaas heb ik wel zo'n collega gehad die bon om 9 uur als ze om 10 uur wat ging doen was dat vroeg heeeeel irritant en er op aanspreken hielp niet... En tussendoor meer lullen dan werken....quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:30 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Als je het zo zegt, klinkt het erg negatief, en krijg ik toch de neiging me te moeten verdedigen. Alsof ik niets uitvoer op kantoor, maar alleen maar bij de koffieautomaat sta te kletsen.
Gefeliciteerd Tally! Leuk verjaardagsuitje
En zo'n mixer...maar zóó slecht voor de lijn!
Laat ze lekker denken wat ze willen, mijn zus is ook altijd voltijds moeder geweest, haar man afgekeurd de buitenwereld oordeelt snel terwijl ze de situatie niet kennenquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Het is ook meer dan heerlijk. De tijd die wij hebben met haar is echt geweldig kostbaar. Ok, dan geen koophuis/tuin. Maar wel tijd om veel te doen en naar buiten te gaan. Haar dus 24/7 mee te maken.
Maar ook confronterend omdat ik overal de vraag krijg wat ik of wij doen. Dan lijk je wel buiten de maatschappij te staan.
Ik was bij een KidsCase sample sale en daar hadden de dames het in de rij over "niet werkende moeders" die alleen op markplaats rondhingen. Of het begrip "papa en mama "dag wat hier dus altijd is................. Tsja, zo heeft alles 2 kanten.
Ik wacht met werken/studie tot ze 2,5 is en dan ga ik ( weer) aan de slag voor een aantal uur, mocht dat lukken. Mn man zal niet meer gaan werken.
Dan wordt je idd al snel bekeken door iedereen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
...
...
Ah nou...quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:58 schreef Kyara het volgende:
Ik dacht dat J flink onder de waterpokken zat. Maar het kan nog erger![]()
Die indruk krijg ik absoluut niet bij jou/jullie hoor!!quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zal het eens vragen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar je hebt nu dus geen gat in je baarmoederwand ergens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |