abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140946301
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 10:01 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Wat goed!! Dat is wel een hele snelle reactie zeg. Wanneer mag je op gesprek?
Beetje te snel. :P
Ze zochten enerzijds schoolverlaters en anderzijds eisten ze een hbo diploma.
20 juni. Maar dan heb ik 's avonds nog een bruiloft(borrel).
Krijg gelijk buikpijn van de uitnodiging en wat dit misschien voor de toekomst betekent.
pi_140946374
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 10:05 schreef vencodark het volgende:

[..]

Beetje te snel. :P
Ze zochten enerzijds schoolverlaters en anderzijds eisten ze een hbo diploma.
20 juni. Maar dan heb ik 's avonds nog een bruiloft(borrel).
Krijg gelijk buikpijn van de uitnodiging en wat dit misschien voor de toekomst betekent.
Begrijpelijk... zou ik ook hebben. Hell, ik had vorige week al een dag buikpijn toen we naar een koophuis gingen kijken, en daar hing verder eigenlijk nog niet eens zoveel van af... Succes volgende week! :*
  woensdag 11 juni 2014 @ 10:12:15 #103
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140946446
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 10:04 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Het klinkt zo ondankbaar, en of je op je werk niets doet, maar op kantoor kun je je aandacht gewoon wat makkelijker bij de werk houden ipv dat je eigenlijk overal ogen en oren nodig hebt om alles in goede banen te leiden. En als ik op kantoor ben, word ik ook niet afgeleid door stapels was, vaat of andere huishoudelijke karweitjes die op maandag altijd 'even tussendoor' moeten. Enige afleiding dan is fok en fb :@
Precies dat.

Ik vond het als fulltimer heel irritant als dan weer zo'n werkende moeder "uit kwam rusten" op kantoor. Maar nu begrijp ik het wel een beetje.
pi_140946538
Venco, wat snel, wat goed! Spannend joh :)

As, ja, dat zal niet makkelijk gaan. Vijf jaar geleden had ik de banen voor het uitkiezen in de zorg, die tijd is voorbij. Maar als hier een derde is, is op oproepbasis ook wel een optie denk ik. Maar goed, eerst maar therapie afronden en dan kijken waar we staan :)
pi_140947079
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 10:15 schreef L-E het volgende:
Venco, wat snel, wat goed! Spannend joh :)

As, ja, dat zal niet makkelijk gaan. Vijf jaar geleden had ik de banen voor het uitkiezen in de zorg, die tijd is voorbij. Maar als hier een derde is, is op oproepbasis ook wel een optie denk ik. Maar goed, eerst maar therapie afronden en dan kijken waar we staan :)
En je spiraal terugvinden :P
Sarcasme. Herken het.
pi_140947397
Ik werk ook 32, man 40 uur. M. gaat drie dagen naar opvang en 1 dag naar oma. Dat bevalt hem en ons goed. Het was ooit de bedoeling dat man ook een dag minder zou gaan werken, maar toen ging zijn vorige werkgever failliet, nieuwe baan, moest 40 uur, nou ja, het loopt zoals het loopt denk ik dan maar.
Financieel zou het eigenlijk best minder kunnen, maar ik houd ook gewoon wel van werken, soms heb ik ook wel het gevoel dat dat niet meer gezegd mag worden, excuses waarom je allebei werkt en kind(eren) hebt, ik geniet van beide. En het werkt voor ons. Daarom.
Succes venco, hoop dat het lukt.

En le succes met de spiraalzoektocht :D
pi_140947719
:D

Misschien is-ie wel mijn linkerlong aan het perforeren, as we speak! O+!
pi_140947769
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 11:05 schreef L-E het volgende:
:D

Misschien is-ie wel mijn linkerlong aan het perforeren, as we speak! O+!
:o doe dat maar niet.
pi_140949430
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 09:56 schreef vencodark het volgende:
Omg, gister die sollicitatie gedaan voor die baan van 32 uur en net mailtje gehad dat ik ben uitgenodigd! *O*
Nu al zenuwachtig, doodeng, wat gaat er gebeuren? :X :o
Oeh, dat is zeker spannend! Veel succes!

Ik werk 24 uur, manlief 36 (contract voor 40 uur maar om de week een dag vrij met ouderschapsverlof). Tot een jaar geleden werkte ik nog 32 uur, maar ik vond dat echt een tandje te veel. Ik liep voor mijn gevoel altijd achter de feiten aan. Nu is het veel beter in balans :). Mini gaat 3 dagen naar het kdv. Hij is daar echt zo blij altijd! Heerlijk spelen en ravotten, hier in de buurt heeft hij niet veel speelgenootjes. Wel familie en vrienden met kindjes, maar die wonen net te ver weg om echt geregeld af te spreken.

Wij hebben ook een hypotheek op 1 salaris, maar ik vind mijn werk te leuk om het niet te doen. Gelukkig heeft mini het naar zijn zin op het kdv, anders had ik vorige jaar misschien een andere keus gemaakt (gedwongen ontslag door reorganisatie). En ik ben onwijs blij dat ik ander werk heb kunnen vinden in mijn branche, dat is helemaal niet zo vanzelfsprekend.

Familie laten oppassen gebeurt incidenteel wel, maar wij wilden dat niet structureel. Schoonouders zijn nog niet zo lang geleden gestopt met werken en genieten erg van hun vrije tijd. Daarnaast worden zij ook een dagje ouder, dus je weet nooit wat hun gezondheid gaat doen. Mijn eigen ouders leven helaas niet meer.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_140949775
Mag ik even melden dat ik een geweldige verjaardag heb O+ Mijn kindjes hebben het zo naar hun zin hier in Drievliet dat mijn dag niet meer stuk kan O+

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 11 juni 2014 @ 12:13:19 #111
171422 LadyBlack
paint it black
pi_140949776
O wat interessant om al die week-schema's te lezen!

Hier werk ik ongeveer 28 uur in 4 dagen, vriend werkt 40 uur. Ik ben maandagmiddag en de hele woensdag thuis, en vriend is vrijdagmiddag thuis. E gaat dus 2 ochtenden en 2 hele dagen naar het kdv. Over 3 weken ben ik werkeloos, en gaat E nog maar 3 ochtenden naar de opvang.

Het liefst zou ik helemaal niet werken, en gauw proberen een tweede kindje te krijgen, maar dat is financieel toch echt niet zo handig..... dus ik probeer wel weer een klein baantje te zoeken, en als ik dan zwanger word, zien we dan wel verder O+ want de kosten voor 2 kindjes op de opvang zijn wel flink... ook met toeslag. Als je minder verdient dan de opvang-min-toeslag moet je je echt af gaan vragen of je niet uitgebuit wordt hoor!
  woensdag 11 juni 2014 @ 12:14:09 #112
171422 LadyBlack
paint it black
pi_140949802
Gefeliciteerd Tally! *O*

Ik had ook een heerlijk weekend, lekker bij mn moeder en mijn oom en tante waren er ook, met mijn nichtjes. E had dus de hele tijd álle aandacht :D O+

Ze hadden trouwens allemaal oud speelgoed en boekjes van mijn nichtjes mee, dus we kwamen echt met een afgeladen volle auto terug :D *O*

En mama heeft een decadent retro espressoapparaat gekregen _O_ O+ _O_
Vandaag wordt een mixer op zo'n standaard bezorgd, en dan kan ik helemaal los in de keuken *O* Papa krijgt zondag dus koffie en taart op bed :Y)

[ Bericht 85% gewijzigd door LadyBlack op 11-06-2014 12:20:07 ]
pi_140950044
Ik werk 24 uur, mijn man officieel 40 uur maar draait ook diensten dat hij 6 of 7 dagen per week werkt wel deelsuit huis bij de dienst van 7 dagen. Jan gaat op mijn werkdagen naar de gastouder en Teun straks ook. Jan vindt het super bij de gastouder ze doet ook veel met de kinderen. Als ik zeg kom we gaan naar de gastouder komt hij met zijn schoenen aan of staat onder de kapstok naar zijn jas te wijzen en die te roepen. Ook nu tijdens mijn verlof gaat hij gewoon 3 dagen alleen breng ik hem iets later zodat we rustig aan kunnen doen.

Natuurlijk werk ik voor het geld maar vind werken ook fijn even niet continu mamamaar gewoon even mezelf zijn. En ik kom zeker niet op het werk om uit te rusten heb er altijd een hekel aan gehad dat parttimers komen om even bij te tanken en doe dat zeker niet
pi_140950104
Tally gefeliciteerd!
Ladyblack oooh ik ben jaloers! Ik wil ook zo'n mixer!!!
pi_140950288
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 12:22 schreef Goitske het volgende:
Natuurlijk werk ik voor het geld maar vind werken ook fijn even niet continu mamamaar gewoon even mezelf zijn. En ik kom zeker niet op het werk om uit te rusten heb er altijd een hekel aan gehad dat parttimers komen om even bij te tanken en doe dat zeker niet
Als je het zo zegt, klinkt het erg negatief, en krijg ik toch de neiging me te moeten verdedigen. Alsof ik niets uitvoer op kantoor, maar alleen maar bij de koffieautomaat sta te kletsen.

Gefeliciteerd Tally! Leuk verjaardagsuitje O+

En zo'n mixer... O+ maar zóó slecht voor de lijn! ;)
pi_140950291
Mijn mirena is door de baarmoederwand heen in mijn buikholte terecht gekomen. :')

Kan geen kwaad, maar we gaan m toch maar verwijderen. Kijkoperatie onder narcose (dat vind ik niet tof, laatste keer dat ik onder narcose ging belandde ik op de IC, maar het zal dit keer vast niet zo verlopen ;) )
pi_140950357
Ik vind dat ook erg negatief klinken Goitske. Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten? Als jij thuis vol in de poepluiers, fruithapjes en zandkastelen bouwen zit en geen moment stil kan zitten dan is het uitrusten als je een dag op kantoor kan zitten zonder dat er steeds koters aan je benen hangen. Houdt niet in dat je niets uitvoert, gewoon dat je andere dingen doet dan thuis en het daarom als uitrusten kan ervaren ;)
pi_140950362
Fijn dat ie terecht is L-E. Zoiets zwervend in je lijf geeft toch een naar idee als je echt niet weet waar ie zit.
Is er bekend wat er mis ging bij de vorige narcose? Ik neem aan dat ze je nu extra goed in de gaten houden...
pi_140950384
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 12:32 schreef Shandaly het volgende:
Fijn dat ie terecht is L-E. Zoiets zwervend in je lijf geeft toch een naar idee als je echt niet weet waar ie zit.
Is er bekend wat er mis ging bij de vorige narcose? Ik neem aan dat ze je nu extra goed in de gaten houden...
Die vorige narcose was vanwege de spoedks, en wat daar mis ging had te maken met de pe/hellp. Daar heb ik nu geen last van, dus dat gevaar is er niet. :)
  woensdag 11 juni 2014 @ 12:37:50 #120
171422 LadyBlack
paint it black
pi_140950546
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 12:30 schreef L-E het volgende:
Mijn mirena is door de baarmoederwand heen in mijn buikholte terecht gekomen. :')

Kan geen kwaad, maar we gaan m toch maar verwijderen. Kijkoperatie onder narcose (dat vind ik niet tof, laatste keer dat ik onder narcose ging belandde ik op de IC, maar het zal dit keer vast niet zo verlopen ;) )
Meh -O- maffe dingen toch...

Niet leuk dat je er nu door de vorige narcose tegenop ziet. Maargoed, straks heb je het gehad en dan is de weg vrij voor een O+ derde kindje O+
pi_140950676
oei LE, dat klinkt niet prettig :o Weghalen lijkt me toch fijner idd! Kan dat op korte termijn al?

Ik vind het vooral fijn op mn werk even alleen mezelf te hebben. Ik zie het niet als uitrusten maar ik vind het in hectische periodes thuis wel relaxed op mn werk. Net als ik het in hectische periodes op mn werk fijn vind om thuis de stabiliteit te hebben. Een van de twee is altijd rustiger :D

Financieel zou er wel minder gewerkt kunnen worden, maar op dit moment vinden we de huidige verdeling werk-opvang prima. Drie dagen opvang is wel de max vinden wij, dus als eentje meer gaat werken zou de ander minder gaan werken. Ikzelf vind 3 of 4 dagen werken perfect en het is een heel geruststellend gevoel dat mocht we dat willen of moeten, we prima een stapje terug kunnen doen. Maar ik besef me wel dat dat een hele luxe positie is.

Spannend venco, is het een leuke baan? Of was het vooral iets heel anders?
pi_140951704
L-E, spannend. Hopelijk word je snel zwanger van je derde kindje O+
En sterkte met de kijkoperatie :*

As, het tegenovergestelde van L-E. Succes alvast met de sterralisatie :*

Venco, ik duim voor je. Spannend

quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 10:04 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Het klinkt zo ondankbaar, en of je op je werk niets doet, maar op kantoor kun je je aandacht gewoon wat makkelijker bij de werk houden ipv dat je eigenlijk overal ogen en oren nodig hebt om alles in goede banen te leiden. En als ik op kantoor ben, word ik ook niet afgeleid door stapels was, vaat of andere huishoudelijke karweitjes die op maandag altijd 'even tussendoor' moeten. Enige afleiding dan is fok en fb :@
Zo herkenbaar. Ik weet niet precies wanneer het begonnen is, maar ik merk nu dat ik met een wakkere Riley nergens mee aan toe komt. Als ik maar even mijn iPad pakt bijvoorbeeld, ‘rent’ ze naar me toe, want dan wil ze aandacht :D
Huishouden doe ik in de avonduren als ze slaapt. En de rommel wordt gewoon niet minder :D

Tally hoe lief O+
Gefeliciteerd trouwens *O*

LB, jij wordt dus echt een keukenprinses straks O+
En over drie weken werkeloos. Dubbel hoor. Lekker meer tijd met je feetje O+, maar financieel wat minder handig. :*
pi_140951870
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 13:08 schreef Omentielvo het volgende:
LB, jij wordt dus echt een keukenprinses straks O+
En over drie weken werkeloos. Dubbel hoor. Lekker meer tijd met je feetje O+, maar financieel wat minder handig. :*
Ik zie opties...! Cupcakes-express, taarten verkopen, catering... ;)
pi_140952479
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 12:41 schreef Mineola het volgende:
Spannend venco, is het een leuke baan? Of was het vooral iets heel anders?
Lijkt mij een heel leuke baan, sluit aan ook bij mijn diploma maatschappelijk werk, die ik 2 jaar terug behaalde.
Werk inmiddels al 4 jaar in de catering. :P
pi_140952898
Wow LE, wat een verhaal! Je had dus technisch gezien eigenlijk al zwanger kunnen raken? Succes met de narcose, kan me voorstellen dat je er met een vreemd gevoel ingaat na de vorige keer. :*

Tally, gefeliciteerd met je verjaardag!
E.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')