Beetje te snel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:01 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Wat goed!! Dat is wel een hele snelle reactie zeg. Wanneer mag je op gesprek?
Begrijpelijk... zou ik ook hebben. Hell, ik had vorige week al een dag buikpijn toen we naar een koophuis gingen kijken, en daar hing verder eigenlijk nog niet eens zoveel van af... Succes volgende week!quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Beetje te snel.![]()
Ze zochten enerzijds schoolverlaters en anderzijds eisten ze een hbo diploma.
20 juni. Maar dan heb ik 's avonds nog een bruiloft(borrel).
Krijg gelijk buikpijn van de uitnodiging en wat dit misschien voor de toekomst betekent.
Precies dat.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:04 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Het klinkt zo ondankbaar, en of je op je werk niets doet, maar op kantoor kun je je aandacht gewoon wat makkelijker bij de werk houden ipv dat je eigenlijk overal ogen en oren nodig hebt om alles in goede banen te leiden. En als ik op kantoor ben, word ik ook niet afgeleid door stapels was, vaat of andere huishoudelijke karweitjes die op maandag altijd 'even tussendoor' moeten. Enige afleiding dan is fok en fb
En je spiraal terugvindenquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:15 schreef L-E het volgende:
Venco, wat snel, wat goed! Spannend joh
As, ja, dat zal niet makkelijk gaan. Vijf jaar geleden had ik de banen voor het uitkiezen in de zorg, die tijd is voorbij. Maar als hier een derde is, is op oproepbasis ook wel een optie denk ik. Maar goed, eerst maar therapie afronden en dan kijken waar we staan
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:05 schreef L-E het volgende:
Misschien is-ie wel mijn linkerlong aan het perforeren, as we speak!!
Oeh, dat is zeker spannend! Veel succes!quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:56 schreef vencodark het volgende:
Omg, gister die sollicitatie gedaan voor die baan van 32 uur en net mailtje gehad dat ik ben uitgenodigd!![]()
Nu al zenuwachtig, doodeng, wat gaat er gebeuren?![]()
Als je het zo zegt, klinkt het erg negatief, en krijg ik toch de neiging me te moeten verdedigen. Alsof ik niets uitvoer op kantoor, maar alleen maar bij de koffieautomaat sta te kletsen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:22 schreef Goitske het volgende:
Natuurlijk werk ik voor het geld maar vind werken ook fijn even niet continu mamamaar gewoon even mezelf zijn. En ik kom zeker niet op het werk om uit te rusten heb er altijd een hekel aan gehad dat parttimers komen om even bij te tanken en doe dat zeker niet
Die vorige narcose was vanwege de spoedks, en wat daar mis ging had te maken met de pe/hellp. Daar heb ik nu geen last van, dus dat gevaar is er niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:32 schreef Shandaly het volgende:
Fijn dat ie terecht is L-E. Zoiets zwervend in je lijf geeft toch een naar idee als je echt niet weet waar ie zit.
Is er bekend wat er mis ging bij de vorige narcose? Ik neem aan dat ze je nu extra goed in de gaten houden...
Mehquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:30 schreef L-E het volgende:
Mijn mirena is door de baarmoederwand heen in mijn buikholte terecht gekomen.
Kan geen kwaad, maar we gaan m toch maar verwijderen. Kijkoperatie onder narcose (dat vind ik niet tof, laatste keer dat ik onder narcose ging belandde ik op de IC, maar het zal dit keer vast niet zo verlopen)
Zo herkenbaar. Ik weet niet precies wanneer het begonnen is, maar ik merk nu dat ik met een wakkere Riley nergens mee aan toe komt. Als ik maar even mijn iPad pakt bijvoorbeeld, ‘rent’ ze naar me toe, want dan wil ze aandachtquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:04 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Het klinkt zo ondankbaar, en of je op je werk niets doet, maar op kantoor kun je je aandacht gewoon wat makkelijker bij de werk houden ipv dat je eigenlijk overal ogen en oren nodig hebt om alles in goede banen te leiden. En als ik op kantoor ben, word ik ook niet afgeleid door stapels was, vaat of andere huishoudelijke karweitjes die op maandag altijd 'even tussendoor' moeten. Enige afleiding dan is fok en fb
Ik zie opties...! Cupcakes-express, taarten verkopen, catering...quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:08 schreef Omentielvo het volgende:
LB, jij wordt dus echt een keukenprinses straks
En over drie weken werkeloos. Dubbel hoor. Lekker meer tijd met je feetje, maar financieel wat minder handig.
Lijkt mij een heel leuke baan, sluit aan ook bij mijn diploma maatschappelijk werk, die ik 2 jaar terug behaalde.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:41 schreef Mineola het volgende:
Spannend venco, is het een leuke baan? Of was het vooral iets heel anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |