Je bent bekend met het verschijnsel 'aftertimen'?quote:
Ach, als hij het niet had gezegd was hij weer ontsportief geweest.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Spanjaarden zijn altijd slijmballen. [...]
Laat het Edwin Winkels maar niet horen.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Spanjaarden zijn altijd slijmballen. Zie de Spaanse voetballers en Contador.
Ik snap wel dat hij blij is.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft Nadal zoveel last van zijn rug dat hij nog steeds huilt na zijn negende overwinning?
Nee, maar het wordt wel een beetje afgezaagd. In dit geval mocht hij het wel zeggen, maar hij zegt het ook als hij iemand met 6-3 6-2 6-1 van de baan afveegt.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ach, als hij het niet had gezegd was hij weer ontsportief geweest.
Ja, mooi verschijnsel.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bent bekend met het verschijnsel 'aftertimen'?
Hoeveel harde knaken? Welke odds?quote:
Prachtig inderdaad.quote:
Dat verhaaltje is voor hem geschreven en herhaalt hij elke keer weer.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:57 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nee, maar het wordt wel een beetje afgezaagd. In dit geval mocht hij het wel zeggen, maar hij zegt het ook als hij iemand met 6-3 6-2 6-1 van de baan afveegt.
Die Belgen missen elke keer weer een aflevering Buren. Naar het schijnt loopt men door al die afleveringen die door sportwedstrijden worden afgelast, twee jaar achterquote:Op zondag 8 juni 2014 18:56 schreef danos het volgende:
Meestal schakelt de NOS al lang weg voor Klokhuis.
Die zal dan vast de Catalaan spelen en het ermee zijn.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:57 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Laat het Edwin Winkels maar niet horen.
Het is dat het het eerste wood van mijn post was, maar als het woord midden in de zin had gestaan had ik er ook een hoofdletter aan gegeven.quote:
Hopelijk is het dan wel verdiendquote:
Dat zeg ik.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is dat het het eerste wood van mijn post was, maar als het woord midden in de zin had gestaan had ik er ook een hoofdletter aan gegeven.
Ja, wat is er?quote:
Nice, ik had odds van 1.90quote:Op zondag 8 juni 2014 18:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het was 1.40 ofzo? Iets meer dan 80 verdiend.
Dan nog tikken ze Nederland weg.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:00 schreef Shreyas het volgende:
Hopelijk vieren de spelers van het Spaanse voetbalelftal zoveel feest komende week dat ze vrijdag helemaal brak zijn
Ja, dat was heel vervelend.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:02 schreef Federer-fan het volgende:
Wel heel akelig dat geroep tussen de eerste en de tweede service op matchpoint.
Mooie speech.
Ja, nja, hij staat vast wel op YouTube.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Vrouwenfinale was wel leuk zo te zien. Helaas gemist.
Dat is zo, maar Federer hakte hij in de pan, Djokovic niet. Bij Federer had ik nooit het idee dat hij kon winnen; dat heb ik bij Djokovic wel.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:04 schreef grrrrg het volgende:
Ok, Nadal heeft er weer geen twijfel over dat Djokovic ooit Roland Garros zal winnen. Dat zei hij bij Federer ook elke keer nadat hij hem in de pan hakte.
PSVquote:Op zondag 8 juni 2014 18:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij weet ze wel uit te zoeken he:
Man U, psv, nadal![]()
gvd alle kut teams/atleten support jij.
Klopt helemaal.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is zo, maar Federer hakte hij in de pan, Djokovic niet. Bij Federer had ik nooit het idee dat hij kon winnen; dat heb ik bij Djokovic wel.
Misschien moet hij als die dag komt ook huilen van geluk, net als toen Federer RG won.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:04 schreef grrrrg het volgende:
Ok, Nadal heeft er weer geen twijfel over dat Djokovic ooit Roland Garros zal winnen. Dat zei hij bij Federer ook elke keer nadat hij hem in de pan hakte.
Bwinquote:Op zondag 8 juni 2014 19:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, da's nog beter. Waar had je je bet geplaatst?
Ja, nu huilde hij - een beetje - van verdriet.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:05 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Misschien moet hij als die dag komt ook huilen van geluk, net als toen Federer RG won.
Ja, da's waar.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:06 schreef grrrrg het volgende:
Hoe dan ook, er komt een tijd dat Nadal Roland Garros niet meer zal winnen!
Ja, ben benieuwd wat het nou is met die rug. Vervelend dat hij daar kennelijk weer last van had. Hoop dat dat snel voorbij is.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:08 schreef GwaiLow het volgende:
Vamos Nadal, een zeer verdiende overwinning. Wat een grote speler is dit. Zou zomaar Federer voorbij kunnen gaan in aantal gewonnen GS's. Ben heel benieuwd. Zal een close call gaan worden
.
[...]
In principe waar, maar buiten die 5set halve finale om zijn de RG wedstrijden tussen Nadal en Djokovic niet beter geweest dan die tussen Nadal en Federer (behalve 2008 natuurlijk).quote:Op zondag 8 juni 2014 19:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is zo, maar Federer hakte hij in de pan, Djokovic niet. Bij Federer had ik nooit het idee dat hij kon winnen; dat heb ik bij Djokovic wel.
Klopt, het komt ook puur door die enkelhandige backhand van Federer en het geloof dat steeds langzaamaan verdween.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:10 schreef stefan92 het volgende:
[..]
In principe waar, maar buiten die 5set halve finale om zijn de RG wedstrijden tussen Nadal en Djokovic niet beter geweest dan die tussen Nadal en Federer (behalve 2008 natuurlijk).
Wawrinka heeft ook een enkelhandige backhand en hij won wel op de Australian Open van Nadal.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, het komt ook puur door die enkelhandige backhand van Federer en het geloof dat steeds langzaamaan verdween.
Het is een beetje vervelend als iemand wat gaat roepen net voor je gaat serveren voor de 2e service.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:11 schreef Gruisman het volgende:
Rafawat een fenomeen. Wel typisch dat Djoko weer door een DF verliest. Vorige finale ook al
Serieus? Knap onthouden.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:11 schreef Gruisman het volgende:
Rafawat een fenomeen. Wel typisch dat Djoko weer door een DF verliest. Vorige finale ook al
Ja, echt schandalig. Zo iemand zou je een paar maanden celstraf moeten kunnen geven.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:12 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Het is een beetje vervelend als iemand wat gaat roepen net voor je gaat serveren voor de 2e service.
Federer heeft ook een Olympische spelen plak. Nadal wint de meeste van zijn grand slams op Roland Garros. Wimbledon is prestigieuzer. Het geeft ook aan dat Nadal niet zo all-round is als Federer.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:13 schreef TennispeRFect het volgende:
Stel dat Nadal ook 17 GS ipv 18 pakt. Wat dan? Dan is de GOAT status voor Nadal toch ivm H2H tegen Djoko en federer en Olympische spelen plak?
Executeren in het servicevak.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, echt schandalig. Zo iemand zou je een paar maanden celstraf moeten kunnen geven.
Maar Federer heeft zijn meeste GS'en gewonnen op Wimbledon.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:15 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Federer heeft ook een Olympische spelen plak. Nadal wint de meeste van zijn grand slams op Roland Garros. Wimbledon is prestigieuzer. Het geeft ook aan dat Nadal niet zo all-round is als Federer.
Maar RG is toch weer prestigieuzer dan US open en AO.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:15 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Federer heeft ook een Olympische spelen plak. Nadal wint de meeste van zijn grand slams op Roland Garros. Wimbledon is prestigieuzer. Het geeft ook aan dat Nadal niet zo all-round is als Federer.
Nadal heeft goud in het enkelspelquote:Op zondag 8 juni 2014 19:15 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ik weet het niet qua allround. Je hebt gravel en de rest imo. Dus twee baansoorten. Ik zie het niet als gras, hardcourt en tapijt.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:15 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Of misschien een 1e service geven?quote:Op zondag 8 juni 2014 19:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, echt schandalig. Zo iemand zou je een paar maanden celstraf moeten kunnen geven.
Nadal heeft goud gehaald in 2008 dacht ik, en Federer zilver in 2012quote:Op zondag 8 juni 2014 19:15 schreef grrrrg het volgende:
[..]
ja sorry maar dit wordt NOOIT meer verbroken hoor. vergeet het maar. Je hebt gekeken naar historisch tennis en we zijn allebei oud genoeg om dat te weten.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:17 schreef Federer-fan het volgende:
Altijd zo leuk dat ze zeggen dat dit record nooit meer wordt verbroken, Ik gok dat ze dat ook zeiden over bijvoorbeeld Borgs vijf (?) RG's en Sampras' 14 GS'en.
Plus 6 World Tour Finals, minimaal 5 finales op elke GS en in de 30 halve finales achter elkaar, maar dan zullen Nadalfans inderdaad de H2H erbij halen, discussie zal nooit eindigen.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:13 schreef TennispeRFect het volgende:
Stel dat Nadal ook 17 GS ipv 18 pakt. Wat dan? Dan is de GOAT status voor Nadal toch ivm H2H tegen Djoko en Federer en daarbovenop de Olympische spelen plak?
Wat suf van mij. Je hebt natuurlijk gelijk. Waarom hebben ze dat niet gewoon gedaan?quote:
Niemand gaat zo veel Tours winnen als Armstrong. En tegenwoordig heeft zelfs fucking Oscar Pereiro er meer.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:17 schreef Federer-fan het volgende:
Altijd zo leuk dat ze zeggen dat dit record nooit meer wordt verbroken, Ik gok dat ze dat ook zeiden over bijvoorbeeld Borgs vijf (?) RG's en Sampras' 14 GS'en.
Het is toch dan gewoon duidelijk dat nadal een betere speler dan federer is dan kan federer nooit de goat zijn?quote:Op zondag 8 juni 2014 19:19 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Plus 6 World Tour Finals, minimaal 5 finales op elke GS en in de 30 halve finales achter elkaar, maar dan zullen Nadalfans inderdaad de H2H erbij halen, discussie zal nooit eindigen.
Hoe kun je dat zeker weten? Het lijkt me een hele opgave maar niet onmogelijk. De enige keer wanneer je het met zekerheid kunt zeggen is als de regels worden veranderd (bijvoorbeeld RG wordt maar één keer per vijf jaar gespeeld).quote:Op zondag 8 juni 2014 19:18 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
ja sorry maar dit wordt NOOIT meer verbroken hoor. vergeet het maar. Je hebt gekeken naar historisch tennis en we zijn allebei oud genoeg om dat te weten.
Die gastjes die wildcards krijgen liggen er toch zo weer uit.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:19 schreef grrrrg het volgende:
Sorry hoor, maar Roland Garros is helemaal niet zo prestigieus. Je weet wel, al die Fransen en zo.
indrukwekkend maar de h2h is toch echt belangrijker dan de restquote:Op zondag 8 juni 2014 19:19 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Plus 6 World Tour Finals, minimaal 5 finales op elke GS en in de 30 halve finales achter elkaar, maar dan zullen Nadalfans inderdaad de H2H erbij halen, discussie zal nooit eindigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |