Stijn, jij begrijpt het!quote:Op zondag 8 juni 2014 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk vliegt Nadal er weer vroeg uit op Wimbledon.
Rooowbin is er weer snel bij @ Twitter!quote:Op zondag 8 juni 2014 18:50 schreef Tim86 het volgende:
twitter:robin_haase twitterde op zondag 08-06-2014 om 18:47:45Well done Nole. This is how the top players do it #DareToRoowbin reageer retweet
Wat is er mis met mijn username?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
1) omdat je niet de waarheid typt
2) omdat je voor nadal bent
3) je username
quote:Op zondag 8 juni 2014 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie ook niet het idee dat Superniger en Syntix een en dezelfde persoon zijn?
Voor jou altijd.quote:
In welke periode, zijn hele tenniscarrière of alleen dit toernooi?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoeveel heeft Haase verdiend eigenlijk?
Spanjaarden zijn altijd slijmballen. Zie de Spaanse voetballers en Contador.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:53 schreef jojomen4 het volgende:
Als iedereen hier zegt dat Nole de carreer GS verdient is het normaal.
Als Rafa het zegt is het een slijmbal.
Je bent bekend met het verschijnsel 'aftertimen'?quote:
Ach, als hij het niet had gezegd was hij weer ontsportief geweest.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Spanjaarden zijn altijd slijmballen. [...]
Laat het Edwin Winkels maar niet horen.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Spanjaarden zijn altijd slijmballen. Zie de Spaanse voetballers en Contador.
Ik snap wel dat hij blij is.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft Nadal zoveel last van zijn rug dat hij nog steeds huilt na zijn negende overwinning?
Nee, maar het wordt wel een beetje afgezaagd. In dit geval mocht hij het wel zeggen, maar hij zegt het ook als hij iemand met 6-3 6-2 6-1 van de baan afveegt.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ach, als hij het niet had gezegd was hij weer ontsportief geweest.
Ja, mooi verschijnsel.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bent bekend met het verschijnsel 'aftertimen'?
Hoeveel harde knaken? Welke odds?quote:
Prachtig inderdaad.quote:
Dat verhaaltje is voor hem geschreven en herhaalt hij elke keer weer.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:57 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nee, maar het wordt wel een beetje afgezaagd. In dit geval mocht hij het wel zeggen, maar hij zegt het ook als hij iemand met 6-3 6-2 6-1 van de baan afveegt.
Die Belgen missen elke keer weer een aflevering Buren. Naar het schijnt loopt men door al die afleveringen die door sportwedstrijden worden afgelast, twee jaar achterquote:Op zondag 8 juni 2014 18:56 schreef danos het volgende:
Meestal schakelt de NOS al lang weg voor Klokhuis.
Die zal dan vast de Catalaan spelen en het ermee zijn.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:57 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Laat het Edwin Winkels maar niet horen.
Het is dat het het eerste wood van mijn post was, maar als het woord midden in de zin had gestaan had ik er ook een hoofdletter aan gegeven.quote:
Hopelijk is het dan wel verdiendquote:
Dat zeg ik.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is dat het het eerste wood van mijn post was, maar als het woord midden in de zin had gestaan had ik er ook een hoofdletter aan gegeven.
Ja, wat is er?quote:
Nice, ik had odds van 1.90quote:Op zondag 8 juni 2014 18:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het was 1.40 ofzo? Iets meer dan 80 verdiend.
Dan nog tikken ze Nederland weg.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:00 schreef Shreyas het volgende:
Hopelijk vieren de spelers van het Spaanse voetbalelftal zoveel feest komende week dat ze vrijdag helemaal brak zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |