Ja, dat was heel vervelend.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:02 schreef Federer-fan het volgende:
Wel heel akelig dat geroep tussen de eerste en de tweede service op matchpoint.
Mooie speech.
Ja, nja, hij staat vast wel op YouTube.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Vrouwenfinale was wel leuk zo te zien. Helaas gemist.
Dat is zo, maar Federer hakte hij in de pan, Djokovic niet. Bij Federer had ik nooit het idee dat hij kon winnen; dat heb ik bij Djokovic wel.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:04 schreef grrrrg het volgende:
Ok, Nadal heeft er weer geen twijfel over dat Djokovic ooit Roland Garros zal winnen. Dat zei hij bij Federer ook elke keer nadat hij hem in de pan hakte.
PSVquote:Op zondag 8 juni 2014 18:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij weet ze wel uit te zoeken he:
Man U, psv, nadal![]()
gvd alle kut teams/atleten support jij.
Klopt helemaal.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is zo, maar Federer hakte hij in de pan, Djokovic niet. Bij Federer had ik nooit het idee dat hij kon winnen; dat heb ik bij Djokovic wel.
Misschien moet hij als die dag komt ook huilen van geluk, net als toen Federer RG won.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:04 schreef grrrrg het volgende:
Ok, Nadal heeft er weer geen twijfel over dat Djokovic ooit Roland Garros zal winnen. Dat zei hij bij Federer ook elke keer nadat hij hem in de pan hakte.
Bwinquote:Op zondag 8 juni 2014 19:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, da's nog beter. Waar had je je bet geplaatst?
Ja, nu huilde hij - een beetje - van verdriet.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:05 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Misschien moet hij als die dag komt ook huilen van geluk, net als toen Federer RG won.
Ja, da's waar.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:06 schreef grrrrg het volgende:
Hoe dan ook, er komt een tijd dat Nadal Roland Garros niet meer zal winnen!
Ja, ben benieuwd wat het nou is met die rug. Vervelend dat hij daar kennelijk weer last van had. Hoop dat dat snel voorbij is.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:08 schreef GwaiLow het volgende:
Vamos Nadal, een zeer verdiende overwinning. Wat een grote speler is dit. Zou zomaar Federer voorbij kunnen gaan in aantal gewonnen GS's. Ben heel benieuwd. Zal een close call gaan worden
.
[...]
In principe waar, maar buiten die 5set halve finale om zijn de RG wedstrijden tussen Nadal en Djokovic niet beter geweest dan die tussen Nadal en Federer (behalve 2008 natuurlijk).quote:Op zondag 8 juni 2014 19:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is zo, maar Federer hakte hij in de pan, Djokovic niet. Bij Federer had ik nooit het idee dat hij kon winnen; dat heb ik bij Djokovic wel.
Klopt, het komt ook puur door die enkelhandige backhand van Federer en het geloof dat steeds langzaamaan verdween.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:10 schreef stefan92 het volgende:
[..]
In principe waar, maar buiten die 5set halve finale om zijn de RG wedstrijden tussen Nadal en Djokovic niet beter geweest dan die tussen Nadal en Federer (behalve 2008 natuurlijk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |