Gaat toch weg mens, zeurpeuter, ga liever op zoek naar tetten.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:06 schreef -niemand- het volgende:
Blote tetten in de OP, ban slotje.
But wait, there is more.
Hoe de fuck kan yvonne een ban krijgen?
Jij ookquote:
Ik zou graag willen, maar mijn autistische eigenschappen staan mij in de weg.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gaat toch weg mens, zeurpeuter, ga liever op zoek naar tetten.
Nou goed, voor jou een inkijkje:quote:Op zondag 8 juni 2014 00:12 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar mijn autistische eigenschappen staan mij in de weg.
Ik vind harige tepels ook vies.quote:
Tettenquote:
In ONZ en KLB jaquote:
Schop jij die lui even tegen d'r kloten die het meteen weer verkloten door ranzigheid te posten?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:10 schreef Monopoly het volgende:
Gerechtigheid, het tetten embargo is verdwenen. Het is weer feest.
Doe jij dit dan even updaten?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Schop jij die lui even tegen d'r kloten die het meteen weer verkloten door ranzigheid te posten?
la mia cittaquote:Op zondag 8 juni 2014 00:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou goed, voor jou een inkijkje:
[ afbeelding ]
Dan moet je mij even mijn rechten terug gevenquote:Op zondag 8 juni 2014 16:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Schop jij die lui even tegen d'r kloten die het meteen weer verkloten door ranzigheid te posten?
quote:Op zondag 8 juni 2014 00:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gaat toch weg mens, zeurpeuter, ga liever op zoek naar tetten.
Sorryquote:Op zondag 8 juni 2014 16:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
Tieten
Blind?
Ik zei: geen ranzigheid.
Nee, nu even niet, moet werken, roep het vanavond ajb nog even in m'n DM, ok?equote:Op zondag 8 juni 2014 17:07 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Doe jij dit dan even updaten?
KLB / Regels voor Klaagbaak
Want het moet gevierd worden.
Nee, jij moet die Tirolerhuppelepuppels weer bij elkaar brenegne en ons veilig met de trein laten reizenquote:
Vooruit dan maarquote:Op zondag 8 juni 2014 17:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, jij moet die Tirolerhuppelepuppels weer bij elkaar brenegne en ons veilig met de trein laten reizen
Hier heb je vast een item voor van de weekquote:Op zondag 8 juni 2014 17:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan moet je mij even mijn rechten terug geven
Ik zal elke zondag een topic openen. Een mooie reeks Mono's weekend topic. We bespreken het weer, tietjes, voetbal, bier, andere drugsgerelateerde vragen, Alpenmuziek. Ik zie dit als mijn doel.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hier heb je vast een item voor van de weekhttp://nos.nl/op3/artikel(...)n-freethenipple.html
Is goedquote:Op zondag 8 juni 2014 17:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, nu even niet, moet werken, roep het vanavond ajb nog even in m'n DM, ok?e
Neem nog een Leffequote:Op zondag 8 juni 2014 17:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, jij moet die Tirolerhuppelepuppels weer bij elkaar brenegne en ons veilig met de trein laten reizen
Zijn ook fijn, maar dan heb je even tijd en dan niet meerquote:Op zondag 8 juni 2014 17:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal elke zondag een topic openen. Een mooie reeks Mono's weekend topic. We bespreken het weer, tietjes, voetbal, bier, andere drugsgerelateerde vragen, Alpenmuziek. Ik zie dit als mijn doel.
Echter zijn knopjes wel fijn.
Ik werk veel in de avonden, maar als ik dan laat thuis kom kan ik wel even vegen. Dat komt wel goed hoor. Ik heb er zin anquote:Op zondag 8 juni 2014 17:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zijn ook fijn, maar dan heb je even tijd en dan niet meer
Say what? Tering, hoe heet die ene dame ook weer die telkens grotere wilde en daaraan overleed?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:11 schreef Juup© het volgende:
Gadverdamme wat een vies mens is het ook![]()
[ afbeelding ]
Fake.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:11 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je mond spoelen.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Say what? Tering, hoe heet die ene dame ook weer die telkens grotere wilde en daaraan overleed?
Ann nogwat, best een mooie vrouw.
Volgens mij ook. Barbie heeft helemaal niet van die grote memmen.quote:
Lolo Ferrari?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Say what? Tering, hoe heet die ene dame ook weer die telkens grotere wilde en daaraan overleed?
Yvonnequote:Op zondag 8 juni 2014 18:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet het alweer, Ann Nicole Smithquote:
Nee, hebben ook nooit gemogenquote:
Oké dus tetten mogen overal weer neem ik aan?quote:
Zucht...quote:Op zondag 8 juni 2014 18:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké dus tetten mogen overal weer neem ik aan?
quote:
Ik doe alleen nog maar POLmeetsquote:Op zondag 8 juni 2014 18:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heej ouwe pikwanneer weer een meeting in A'Dam?
Kun ook normaal tikken naar mij, of niet?quote:
Hoi Moeraskut.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kun ook normaal tikken naar mij, of niet?
hihihiihih.quote:
Braaf paard.quote:
krijg ik nu een wortel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Dude, we mogen tieten posten. Waarom maakt niet uit.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar waarom dit weer mag? Maakt Google een uitzondering?
Hesk.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:33 schreef yvonne het volgende:
Sjezus, dislexie op het toetsenbord: ik heb het.
quote:
Vanavond op de tv, speciaal voor jouquote:Op zondag 8 juni 2014 18:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dank je, vond dat best een mooie vrouw.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vanavond op de tv, speciaal voor jouDe plotselinge dood van Anna Nicole Smith
Niets van Google te zien op deze pagina dus Google heeft daar niets over te zeggen.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar waarom dit weer mag? Maakt Google een uitzondering?
nog te dom om te drinken. Wel liev.quote:
Ja?quote:
de tettenkoningquote:
The Photoshop is strong in this one.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:11 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ze had er op zijn minst borsteltjes aan vast kunnen maken, was het nog ergens nuttig voor geweest.quote:
Je kunt ze ook laten afzetten en als poef gebruiken.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze had er op zijn minst borsteltjes aan vast kunnen maken, was het nog ergens nuttig voor geweest.
Soort van bean bags.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:03 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je kunt ze ook laten afzetten en als poef gebruiken.
Godverdomme, die heeft beste noten op de vulkoeken.quote:
Ik vind dit best respectloos naar christenen toequote:Op zondag 8 juni 2014 17:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
la mia citta
Pinkstertetjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen ik dat postte was ik nog geen moderatorquote:Op maandag 9 juni 2014 22:02 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik vind dit best respectloos naar christenen toe
En dit van een moderator nog wel
You sold your soul to the devilquote:Op maandag 9 juni 2014 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toen ik dat postte was ik nog geen moderator
Nu moet ik ineens letten op wat ik post
Ach gaat toch heenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:02 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik vind dit best respectloos naar christenen toe
En dit van een moderator nog wel
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach gaat toch heen
En vermenigvuldigt u niet
Bitchquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach gaat toch heen
En vermenigvuldigt u niet
|