Oké dus tetten mogen overal weer neem ik aan?quote:
Zucht...quote:Op zondag 8 juni 2014 18:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké dus tetten mogen overal weer neem ik aan?
quote:
Ik doe alleen nog maar POLmeetsquote:Op zondag 8 juni 2014 18:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heej ouwe pikwanneer weer een meeting in A'Dam?
Kun ook normaal tikken naar mij, of niet?quote:
Hoi Moeraskut.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kun ook normaal tikken naar mij, of niet?
hihihiihih.quote:
Braaf paard.quote:
krijg ik nu een wortel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Dude, we mogen tieten posten. Waarom maakt niet uit.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar waarom dit weer mag? Maakt Google een uitzondering?
Hesk.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:33 schreef yvonne het volgende:
Sjezus, dislexie op het toetsenbord: ik heb het.
quote:
Vanavond op de tv, speciaal voor jouquote:Op zondag 8 juni 2014 18:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Say what? Tering, hoe heet die ene dame ook weer die telkens grotere wilde en daaraan overleed?
Ann nogwat, best een mooie vrouw.
Dank je, vond dat best een mooie vrouw.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vanavond op de tv, speciaal voor jouDe plotselinge dood van Anna Nicole Smith
Niets van Google te zien op deze pagina dus Google heeft daar niets over te zeggen.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar waarom dit weer mag? Maakt Google een uitzondering?
nog te dom om te drinken. Wel liev.quote:
Ja?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |